RuterRetur

Förrådsvägen 9, 181 41 Lidingö — Visa karta

RuterRetur är ett företag baserat i Stockholm som arbetar med att transportera och rensa bort byggavfall, trädgårdsavfall, dödsbon, elavfall och grovsopor. Vi hjälper såväl företag, BRF som privatpersoner.
Bergkällavägen 34, 19279, SOLLENTUNA
Starcycle
Bo J:
Mycket bra och trevligt bemötande, och utförande av beställning. Tydlig offert.

Läs vad 47 kunder tycker om RuterRetur

• Yvonne A
    Yvonne A skrev om RuterRetur
    Bemötande o service var kanon. Är jätte nöjd. Ni hämtade ett stort bord som jag hade bråttom att få bort. Jag trodde inte det skulle ske så snabbt.
  • Ursula E
    Ursula E skrev om RuterRetur
    Trevligt bemötande med en attityd att, Det går att ordna allt! Vilket gjordes snabbt vid flytt av 50 säckar fyllda med grejor till sorteringsanläggning samt diverse möbler m.m. Mvh U
  • Alexander W
    Alexander W skrev om RuterRetur
    Snabb och bra service, rekommenderar verkligen!
  • Agnieszka H
    Agnieszka H skrev om RuterRetur
    Fick hjälp med att forsla bort ca 20 kubikmeter bråte. Det var lätt att få kontakt med företaget och de kunde hjälpa mig med bara några få dagars varsel. Personalen arbetade snabbt och effektivt. Kommer att anlita dem igen.
  • Christian C
    Christian C skrev om RuterRetur
    Vi på FBA fick hjälp med hämtning av möbler.

Vi har beställt en liknande tjänst från er tidigare och även då gick allting hur bra som helst, ni kom i bra tid, tog hand om alla möbler väldigt snabbt och det var inga problem alls.

Som förra gången är vi väldigt nöjda och kommer garanterat vända oss till er igen nästa gång något liknande kommer upp!
  • Emilia T
    Emilia T skrev om RuterRetur
    Effektivt och professionellt bemötande
  • Helen J
    Helen J skrev om RuterRetur
    Bara gott att säga. Snabb återkoppling, fick hjälp inom några dagar och ett trevligt och proffesionellt bemötande. Rekommenderas!! / Helen Jäverstål
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om RuterRetur
    Vi behövde hjälp att bära ut och köra bort en bäddsoffa från övervåningen och att bära upp en soffa från undervåningen till övervåningen. Vi är helnöjda! Gott bemötande och proffsigt från början till slut! Kan varmt rekommendera dom till vänner och bekanta!
  • Camilla H
    Camilla H skrev om RuterRetur
    utmärkt, snabbt och trevligt bemötande. Vi har fått hjälp med förslag på ett stort återvinningskärl utomhus och några mindre inne. Perfekt för vår verksamhet.
    vi har inte haft tjänsten igång mer än ett par veckor, men allt verkar fungera perfekt.
  • Anna A
    Anna A skrev om RuterRetur
    Snabbt, vänligt bemötande. Väldigt serviceminded, effektivt

Hade varit bra med lite mer info runt kostnader etc i förväg....kostnaden hög och i mitt läge värt det
  • Sandra I
    Sandra I skrev om RuterRetur
    Jag behövde hjälp på kort varsel med att tömma min lägenhet, och jag fick otrolig bra och trevlig service både via mail/telefon och på plats. Väldigt prisvärt, jag är jättenöjd. Tack!
  • Jenny E
    Jenny E skrev om RuterRetur
    Snabb respons och trevligt bemötande. Pris per telefon angavs ex moms vilket inte var tydligt och blev lite överraskande på fakturan.
    2016-03-02 Niklas E svarar Jenny E
    Hej Jenny! Låter som det blivit ett fel eller ett missförstånd,kollar upp det och återkommer.
    Hälsningar Niklas
    RuterRetur AB
  • Marguerite M
    Marguerite M skrev om RuterRetur
    Mycket trevligt bemötande redan vid första samtalet på telefon och de kom med kort varsel och killarna var mycket professionella som tömde min mammas våning. Kan varmt rekommendera RuterRetur.
    Niklas E, Niklas E gillar detta
  • Henrik P
    Henrik P skrev om RuterRetur
    Ruter retur va kanonbra!
    Mindre bra att jag måste skriva minst 30 tecken i denna ruta...
  • Pia N
    Pia N skrev om RuterRetur
    Supersnabb service. Fick hjälp med att forsla bort en säng samma dag som jag ringde. Litet minus för det höga priset på nästan 700 kr. Plus för trevlig personal.
  • Marie A
    Marie A skrev om RuterRetur
    Tacksam för snabb återkoppling då jag var ute i sista stund i samband med flytt. Fick hjälp med bortforsling av större saker som jag hoppas kommer till återanvändning eller återvinning. Den överenskomna tiden hölls och miljömedvetenheten är ett plus.
  • Annika L
    Annika L skrev om RuterRetur
    Snabbt svar vid uppringning, trevligt bemötande och tydlig prisuppgift (f.ö. bra pris). Två trevliga killar kom, på utsatt tid och hämtade vår förenings "skräp".
    Jag tänker rekommendera RuterRetur till andra samt föreslå vår styrelse att anlita RuterRetur vid kommande behov.
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om RuterRetur
    Snabbt, effektivt och noggrant. Niklas och Jesper är dessutom extremt trevliga och bra att ha att göra med. /Kristoffer - Salonens Bygg
  • Caroline H
    Caroline H skrev om RuterRetur
    Rekommenderar till alla! Mycket bra och personlig service.
  • Henrik W
    Henrik W skrev om RuterRetur
    Hjälpte oss med en kontorsflytt, vi är jättenöjda.
    Dom var väldigt trevliga, flexibla och självgående

Vi kommer definitivt anlita dom igen om vi behöver bli av med sopor eller om något ska flyttas
  • Christina K
    Christina K skrev om RuterRetur
    Strålande bra! Service, vänlighet och bra priser!
  • Ann Charlotte S
    Ann Charlotte S skrev om RuterRetur
    Svarar snabbt på telefon.
    Bra bemötande.
    Lätt att boka tid.
    Kom på avtalad tid.
    Bortforsling av grovsopor.
    Seriösa och professionella
  • Aziza I
    Aziza I skrev om RuterRetur
    Dem var jätte duktiga och snabba ..jag jätte tack sam för hjälpen ..ni är bästa
  • Oscar H
    Oscar H skrev om RuterRetur
    De är trevliga, effektiva samt noggranna. De gör det lilla extra, dessutom till ett förmånligt och konkurrenskraftigt pris! Vi är mer än nöjda!
    MVH. O, Holz
  • Chonratid P
    Chonratid P skrev om RuterRetur
    Behövde hjälp med att rensa lagret på grovsopor och blandat avfall efter flytt och jobbet gjordes på ett utmärkt sätt. Fick superbra bemötande av personal på plats och via telefon vid beställning.

Kommer helt klart att kontakta dom igen vid nästa rensning.
  • Eva A
    Eva A skrev om RuterRetur
    Trevligt bemötande och personlig service vid hämtning av "skräp". Bra uppföljning med avisering per tel på ankomstdagen.
  • Nina S
    Nina S skrev om RuterRetur
    Enkelt, snabbt och bra pris.
    Trevligt bemötande.
  • Krister M
    Krister M skrev om RuterRetur
    Snabb återkoppling på offertförfrågan. Bokningen fungerade utmärkt och den tid jag föreslog gick bra. Trevligt och professionellt bemötande. Hämtningen fungerade utmärkt och det gick snabbt. Kanske inte den lägsta kostnaden, men jag är nöjd och kan varmt rekommendera RuterRetur.
  • Anders O
    Anders O skrev om RuterRetur
    Jag har använt Ruterretur både privat och för brf's vägnar. Proffsigt bemötande.
    Utför sina tjänster på utlovad tid. Mycket trevliga.
    Överlag väldigt service minded attityd.
  • Karin M
    Karin M skrev om RuterRetur
    Hämtning av möbler i lgh.
    Bra och tydlig service i telefon vid bokningen.
    Väldigt trevligt bemötande av killarna som hämtade möblerna, kändes snabbt och enkelt.
  • Christina P
    Christina P skrev om RuterRetur
    Enkel och smidig bokning. Trevlig bemötande.
  • Anna Lisa M
    Anna Lisa M skrev om RuterRetur
    bortforsling av vitvaror.
    Mycket smidigt att få kontakt både via telefon och internet. Kostnadsförslag gavs direkt och bokning av hämtning gick på nolltid. Mycket trevlig personal i kundservice.
    Bokning ena dagen nästa dag var de gamla varorna borta.
    Killarna som hämtade var också mycket trevliga och snabba.
    REKOMMENDERAS!
  • Johan P
    Johan P skrev om RuterRetur
    Två extremt yrkes-välklädda svenska herrar steg in och tog bort min soffa på en millisekund. Klappat och klart - underbart! Väldigt flexibla och snabba, jag fick hjälp av dem samma dag. Har redan rekommenderat dem till 2 andra som jag vet också var väldigt nöjda.
  • Nikolina G
    Nikolina G skrev om RuterRetur
    Snabba, serviceinriktade och bra jobb!
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om RuterRetur
    Trevliga och proffsiga killar som möter upp i tid med en snygg stripad stor skåpbil.
    Efter en höststädning i vår bostadsrättförening hade vi samlat möbler, trädgårdsavfall och annat skräp som skulle tas om hand. Dom lastade på 10 minuter och åkte sen iväg med rubbet. Normalt brukar föreningen beställa en container som står kvar hela helgen på någons parkering. Nu slapp vi det och alla är supernöjda !
  • Håkan L
    Håkan L skrev om RuterRetur
    Inköpt produkt: Tömma lägenhet med diverse innehåll. Möbler, skräp, mm
    Utmärkt bemötande. Bra utfört - inga problem med något.
    Trevlig personal.
    Alltigenom positivt
  • Christian S
    Christian S skrev om RuterRetur
    Rekommenderas varmt. Svarade snabbt på mail, kom när de skulle och packade ihop min säng för frakt till en annan adress.
  • Viktoria F
    Viktoria F skrev om RuterRetur
    Snabba och kändes verkligen pålitliga, kommer definitivt använda igen!
  • Malin M
    Malin M skrev om RuterRetur
    RuterRetur hjälpte mig med min flytt, och allt fungerade utmärkt. Jag skulle definitivt anlita dom igen.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om RuterRetur
    Bra och snabb service, trevligt bemötande och lågt pris!
  • Mikael W
    Mikael W skrev om RuterRetur
    Helt strålande service! Grymt trevliga killar som gör det där lilla extra!
  • Lena T
    Lena T skrev om RuterRetur
    Utmärkt bemötande, snabb service väl utfört arbete, röjning av tomt.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om RuterRetur
    De är snabba, trevliga och service minded. Jag skulle rekommendera dem till andra företagare.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om RuterRetur
    Snabb respons, tydliga priser och ett oerhört bra kundbemötande. Jag tvekar inte på att rekommendera RuterRetur till alla jag känner.
  • Andrej S
    Andrej S skrev om RuterRetur
    Detta företag har som ledord att alltid tillgodose kunden till 100%, jag har nyttjat deras tjänster och inte blivit besviken någon gång, detta företag är verkligen ett företag jag kan rekommendera.

/Andrej
  • Eva-lotta L
    Eva-lotta L skrev om RuterRetur
    Jag hade beställt hämtning och bortforsling av tre tunga möbler. De hämtades, i tid och utan problem. Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
  • Björn S
    Björn S skrev om RuterRetur
    Oerhört nöjda. Perfekt service, punktliga och väldigt tillmötesgående och lösningsorienterade.

Förrådsvägen 9, 181 41 Lidingö