Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Rydgren Och Son Fönsterputs AB

rydgrenochson.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Du önskar - Vi putsar Vi har mer än 20 års erfarenhet av branschen och utbildar oss kontinuerligt för att förnya våra kunskaper om nya material, fönstertyper och arbetsmetoder. Detta gör vi för att kunna erbjuda dig som kund den absolut högsta servicen och kvalitén. Vi strävar alltid efter att bygga långsiktiga relationer...

157 omdömen om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Britt-Marie L
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Allt fungerar utmärkt som planering när man kommer, genomfört arbete m.m. Uppskattar att samma person med ev. Medhjälpare återkommer, en person som känner oss och huset.

Svar från Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Hej, Stort tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss att du talar om vad du tycker om oss och det vi levererar. Kul att du uppskattar att ha ett abonnemang hos oss. Det var ett nöje att få ge dig ett skinande nytt utseende ;) Vänliga hälsningar, Teo

Lars-Olof A
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Trevliga personer som gjorde ett bra och effektivt jobb när de tvättade fönstren.

Gunilla E
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Alla fönster blev väldigt fint och bra putsade. Bra bemötande av personal. Mvh Gunilla

Anna Lena L
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Rena vackra fönster, fort gick det, vänliga o hjälpsamma. Tips till en annan gång: Kanske kan jag få allt utanpå fönstren, fönsterbrädor o trävirket, vidgjorda nästa gång? Betalar gärna tillägg i så fall.

Börje L
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Proffsiga Stora hade blivit rekommendera av vänner Snabbt och bra genom fört Fönster putsning

Kjell J
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Kommer på utsatt tid. Gör ett mycket bra jobb. Rent och snyggt efteråt på arbetsplatsen.

Margareta H
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

3 killar kom i tid och putsade elegant bort vintervädrets ränder på 5 fönster och 2 balkongdörrar. Supersnabbt. Och perfekt att de la ut skydd på golven.

Paul T
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Bra killar trevligochproffs. Rekommenderas varmt.

Barbro S
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Trevligt bemötande, arbetade väldigt snabbt, fönsterna var lite luddiga.

Knut S
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Vi är nöjda. Tack för hjälpen.

Pigga A
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Jättebra att prenumerera på fönsterputs. Trevligt bemötande.

Inger P
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Alltid blivit bra bemött.. Fönsterputs utvändigt varannan månad.

Svar från Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Hej, Stort tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss att du talar om vad du tycker om oss och det vi levererar. Det var ett nöje att få ge dig ett skinande nytt utseende ;) Vänliga hälsningar, Teo

Elsie P
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Jag har blivit korrekt bemött och fått den hjälp jag förväntat. Ni har varit hos mig och utfört fönsterputsningen till belåtenhet de gånger,tre tror jag,som jag hittills fått rena fönster såväl på balkongen som i lägenheten.Hoppas det fortsätter så. Mvh. Birgitta Pihl. P.S.Avsikten var att klicka på den fjärde cirkelnD.S.

Hassan S
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Alltid fint bemötande och flexibilitet, fina fönster varje gång!

Anna E
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

God service, punktliga och väl utfört arbete.

Karin S
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Jag har blivit trevligt bemött varje gång jag varit i kontakt med dem. Vi har varit nöjda med arbetet vid alla tillfällen utom en liten bagatell en gång. Tjänsten vi utnyttjar är fönsterputsning.

Anne L
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Trevligt bemötande och bra jobb

Barbro S
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Bra fönsterputs o trevligt bemötande. Återkommer gärna

Ingrid H
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Trevligt bemötande, snabba och duktiga. Enda smolket var att de kom en timme för tidigt. Eftersom jag jobbat natt, var det tur att jag vaknat tidigt och var presentabel😂😂

Elisabeth M
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Har varit kund hos Rydgren några år och tycker att samarbetet har fungerat bra. Fönsterputsningen har fungerat smidigt och bra och jag är nöjd med det. Vid eventuella önskemål blev jag positivt bemöt.

Frank F
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Bra bemötande och snabba svarstider Teo o Co levererar alltid en föredömlig service med trevligt bemötande. Fönsterputsning in/utvändigt av huset.

Karin H
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Mycket bra bemötande, servicevänlig personal. Duktiga fönsterputsare, snabba, effektiva och alltid med ett mycket bra resultat. Vi har fönsterputs 2 ggr om året, alla rutor både ute och inne och på ngr fönster även emellan. Företaget föreslår datum och tid och är alltid mycket punktliga. Vi är mycket nöjda.

Helene W
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Trevligt bemötande och effektiv putsning.

Solvig A
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

får bra utförd fönsterputs och bra information om tider och kommer när dom har meddelat.

Siv-Britt N

Mycket bra.. fönsterputsning..

Ingela M
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Rydgrens är snabba och effektiva

Karin J
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Mycket bra service fint bemötande kunnig personal mycket gott omdöme kommer att rekommendera er till alla som önskar fönsterputs jag ser framemot att träffa er till våren igen god jul på er

Birgitta L
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Alltid trevliga personer som kommer och putsar mina fönster. Jag är nöjd med fönsterputsningen och snabbt går det. Jag hade önskat att de någon gång vill torka av mina persienner och tvätta träkarmarna när de ändå håller på. Ska jag göra det själv så kan jag samtidigt putsa fönstrena och det vill jag helst inte.

Svar från Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Hej, Stort tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss att du talar om vad du tycker om oss och det vi levererar. Givetvis kan vi hjälpa dig att tvätta dina persienner, kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper de dig att lägga in det till nästa fönsterputsning. Det var ett nöje att få ge dig ett skinande nytt utseende ;) Vänliga hälsningar, Teo

Ann-Margreth K
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Bra killar snabba också fast här var stökigt

Yvonne T
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Vi blev nöjda med resultatet och har inget att klaga på.

Inger O
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Fick ett trevligt bemötande av den unga killen som kom.Han tog sig snabbt an fönstren, som blev klara och fina även emellan, Det hoppades och förväntade vi oss eftersom det var första putsen i denna lägenheten. Vi är nöjda med allt! Plus att det var en trevlig kille som kom.

Gunnel B
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Vänligt och trevligt bemötande Uppfyllde mina förväntningar Utvändig fönsterputs

Ingrid H

Lätt att beställa fönsterputs trevligt bemötande . Noggrant arbete

Silva B
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Trevligt bemötande och det kändes tryggt. Lite väl dyrt denna gången. Kunde kanske bli lite mera prisvärt om flera i detta hus kunde servas samma dag? Bra med mer öppen dialog så man vågar säga ifrån om man ser att något inte blev bra. Alltid rent vatten är bra.

Ulf L
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Allt har fungerat bra. Alla löften om tidpunkt och pris har hållits. Alla fönster och balkongdörr blev putsade på alla sidor

Ninna R
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Jag trivs med Rydgren och Son Fönsterputs. En liten osäkerhet efter senaste gången: jag har upptäckt en rispa på utsidan av ett av fönstren. Vad kan ev. ha hänt? vänliga hälsningar Ninna Rösiö

Svar från Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Hej, Stort tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss att du talar om vad du tycker om oss och det vi levererar. Du får gärna kontakta vår kundtjänst, så hjälper de dig vidare med eventuella skador/reklamationer. Vi använder aldrig något material som kan orsaka repor på fönster, så för att vi ska kunna utreda vad som eventuellt kan ha inträffat är det bäst att du kontaktar vår kundtjänst. Det var ett nöje att få ge dig ett skinande nytt utseende ;) Vänliga hälsningar, Teo

Gun J
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Mycket nöjd, snabbt och noggrann inget spill

Birgitta E
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Alltid proffsiga och pålitliga. De kan sin sak och är lätta att komma i kontakt med. Vi har alltid varit nöjda!

Hanna L
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Fönsterputsning. Bemöttes trevligt. Förväntade mig välputsade fönster och det uppfylldes.

Eva W
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Bra fönsterputsning, men de utför arbetet snabbt så de kan gå vidare. Bad dem vara försiktiga med ”rullgardinen” men den föstes undan med skruvmejseln! Kunde gått hål! Bad dem lossa gardinänden,en fingerkrok för att ej smutsa ner den, men det nonchalerades. Tror ej jag fortsätter med era tjänster!

Svar från Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Hej, Stort tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss att du talar om vad du tycker om oss och det vi levererar. Beklagar att upplevelsen inte blev jättebra vid din senaste fönsterputsning. Jag har pratat med fönsterputsaren som var hos dig och enligt fönsterputsaren lyften han bara upp rullgardinen för att fönstret skulle gå att öppna. Min rekommendation för eventuella framtida fönsterputsningar är att du tar ner din rullgardin om du är extra rädd om den. Tråkigt att höra att detta skapat en känsla hos dig som...

Johanna F
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Punktliga och mycket proffsiga!

Gudrun S
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Bra jobb och trevlig bemötande

Kristin J
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

De är trevliga, snabba och noggranna. Man får påminnelse att nu är det dags att boka tid.

Ann D
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Mycket nöjd har inget att klaga på kommer alltid när dom sagt bra information

Berit W
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Artig, noggrann, svarar på frågor, kunnig, snabb, otroligt effektiv! Jag är imponerad!

Karin S
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Jag har blivit utmärkt bemött av företaget. Fönsterputsningen var punktlig och bra.

Brian N
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

enkelt , smidigt och framför alt trevligt bemötende och bra utförande !

Mia H
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Levererar alltid utmärkt, snabba , bra att ha och göra med ,och framförallt pålitliga

Ewa K
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Snabbt och effektivt. En trevlig kille som putsade.

Jörgen O
Skrev om Rydgren Och Son Fönsterputs AB

Mycket trevlig och duktiga killar som på ett mycket snabbt och proffsigt sätt putsat våra fönster, både i bostadsdelen som dörrarna på uterummet. Vi är väldigt nöjda och dom är välkomna igen om ett par månader.