s:t Olof Familjejuridik

• Reco tipsar!
    Juristbolaget
    4.9 / 5 i betyg — 65 omdömen
    Badge2020
    "Det gällde bouppteckning för min make Sven Vestlund och jag var ledsen men mest nervös. Mina kontakter med Hedemora Begra vningstjänst är"
    Maj-Britt V
  • Ingrid C

2019-08-30

Ingrid C skrev om s:t Olof Familjejuridik
    Bouppteckningen utförd med så många glömda belopp, omkastade siffror på belopp, aktiekurs och kontonummer mm så att det inte har känts säkert.Därför har jag varit tvungen att kontrollera varenda uppgift och siffror samt "rättat" varje förslag på bouppteckning upprepade gånger då det trots påpekande inte har rättats till. Bortkastade pengar. Varken Jur kanden eller kontorschefen kan ta till sig kritiken de får. Vid problem med dödsbodelägare och delgivning så var det här helt fel firma, vi hänvisas vidare till någon som kan familjerätt pga att S:t Olof enbart gör enkla bouppteckningar. Det hade jag velat veta vid första kontakten!
    Kontorschefen ringde 2/9 och hade granskat ärendet. Halva fakturabeloppet betalades tillbaka till dödsboet, bra hanterat i slutändan! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte