Sagro.se

1 513
Snittbetyg
4.3

Om företaget

Sagro.se är en e-handel som grundades 2015 i Mönsterås, med visionen att förse svenska lantbrukare med ett heltäckande sortiment för deras verksamhet.. Hos oss hittar ni reservdelar till över 2000 traktormodeller, slitdelar till jordbruksmaskiner, inomgårdsprodukter, allt inom hydraulik och elstängsel men även ett stort utbud...

1513 omdömen om Sagro.se

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 1513 omdömen med 4.3 i snittbetyg
Tommy A

Bra.

Jan S
Skrev om Sagro.se

Sökte reservdelar till traktorsits (gasdämpare) fick felaktig från annan firma. Såg en annons på nätet , beställde från Sagro. Rätt del levererades omgående . Funkar perfekt, kommer att återkomma som kund

Rikard R
Skrev om Sagro.se

Bra. Leveranstiden blev en dag längre än förväntad. Det tog fyra dagar från beställning till att de hade varan och hade skickat den. Men de svarade snabbt på mail när jag frågade om detta.

Svar från Sagro.se

Hej , Tusen tack för ditt omdöme. Vi är så tacksamma att ha dig som kund. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar. Vi jobbar just nu att bli ännu snabbare. Tusen tack för ditt tålamod. Ha en fin dag. Din Sagro

Rickard N
Skrev om Sagro.se

Lång leveranstid, lite bristfällig information om produkternas specifikationer, mått etc på hemsidan

Ines S
Skrev om Sagro.se

Smidigt att beställa. Varan var till belåtenhet.

Svar från Sagro.se

Hej , Tusen tack för ditt omdöme. Så fint att läsa ditt omdöme. Vi är så tacksamma att ha dig som kund. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar. Ha en fin vecka. Din Sagro

Per R
Skrev om Sagro.se

Vi väntade i två veckor på produkten men ni återkom inte om att den slut. Med tanke på eran nonchalans så är vi inte en viktig kund Vi har handlat några gånger av er Per

Svar från Sagro.se

Hej Per, Tack för ditt omdöme. Jag kan se att jag kontakta dig för att informera att den har sålt slut. Jag ber om ursäkt för den dåliga upplevelsen och hoppas att vi får en ny chans någon gang. Ha en fin vecka. Din Sagro

Magnus M
Skrev om Sagro.se

Enkelt att beställa och varan kom som utlovat.

Staffan Å
Skrev om Sagro.se

Utmärkt service när jag ringde och sökte information, vilket resulterade i att jag beställde en motor med pump. Tyvärr får jag vänta på leveransen ett tag varför det inte blev 5 poäng

Bengt O

Bra kkkkkkkkkkkkkkkkkklllllllllllkkkkkkkkkkk

Kjell K
Skrev om Sagro.se

en bra o en dålig sak den bra var produkten, vattenautomaten, själva Sagro och Julian. det dåliga var Schenker...

Folke H
Skrev om Sagro.se

Det var lätt att handla, önskemål snabbare leverans nu tog det 7 arbetsdagar . Mvh Folke

Pehraxel O
Skrev om Sagro.se

Lätt att beställa, snabb och bra leverans.

Yngve A
Skrev om Sagro.se

funkade bra hade inte hört talas om er förut, jag köpte en flistugg ,har provkört funkar helt till belåtenhet hälsningar Yngve.

Torvald B

Hittadevad jag behövde på Sagro när jag googlade // Tack

Thomas B
Skrev om Sagro.se

Snabb o enkel leverans som motsvarar reservdelar jag behöver

Svar från Sagro.se

Hej , Tusen tack för ditt omdöme. Så fint att läsa ditt omdöme. Vi är så tacksamma att ha dig som kund. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar. Ha en fin veck. Din Sagro

annchristine e

Bra varor till ett väldigt humant pris.

Björn W
Skrev om Sagro.se

Stod att dom hade varan i lager, men när d närmade sig leverans så fanns den inte förrän 5-6mån för lev. Handlar på annat ställe nu

Svar från Sagro.se

Hej Björn, Tack för ditt omdöme. Vi är hemsk ledsna att du lyckades beställa en produkt som var så pass restade. Vi förösker alltid att ha rätt lagersaldo på hemsidan och gör allt vi kan för att få alla beställningar på väg i tid. Jag hoppas att du hittade snabbt artikeln du ville ha på ett annat ställe. Ha en fin sommar. Din Sagro

Karl L
Skrev om Sagro.se

Mycket bra, snabb leverans, bra grejor

Börje R
Skrev om Sagro.se

Pratade med Emil ,jag hade mätt fel på knivar till jordfräs.Blev tvungen att returnera och beställa nya.Det kundbemötandet jag fick är föredömligt..

Svar från Sagro.se

Hej , Tusen tack för ditt omdöme. Så fint att läsa ditt omdöme. Vi är så tacksamma att ha dig som kund. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar. Ha en fin helg. Din Sagro

Kjell S
Skrev om Sagro.se

Bra service, bra sortiment, smidigt att få det hemlevererad

Magnus L
Skrev om Sagro.se

Bra pris, lätt att beställa, enkelt att betala och snabb leverans. Precis som man vill ha det.

Sverker A
Skrev om Sagro.se

Fel i lagret fick fel tätningar Ordnades snabbt

Svar från Sagro.se

Hej, Tack för ditt omdöme. Så tråkigt att höra. Vi ska försöka lösa det alltid när någonting har gått fel så smidigt som det går. Tusen tack för ditt tålamod. Vi önskar dig en fin helg! Din Sagro

Tony E
Skrev om Sagro.se

Lätt att förstå och hitta på hemsidan. Rätt grejor kommer. Dessutom kom de beställda delarna mycket snabbare än utlovat. Genomgående gott betyg på alla punkter, från mej.

Andreas A
Skrev om Sagro.se

Bra och snabb service Produkten låg bra till i pris med låg fraktkostnad Stolpdrivare

Kristoffer N

de fungerade bra, hittade det jag skulle ha och det levererades hem till mig. inget att klaga på

Kenneth D
Skrev om Sagro.se

Det var bra delar och lätt att hitta

Gunnar L

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra

Jan A
Skrev om Sagro.se

Det fungerade bra Det kom snabbt Så jag återkommer vid behov

Rolf H
Skrev om Sagro.se

Enkelt tydligt ock klart, rätt grejor kom.

Christer K
Skrev om Sagro.se

De håller vad de lovar! Ett rakt och ärligt svar om detta.

Greger A
Skrev om Sagro.se

Snabba leveranser. Man får utrustning som stämmer med vad man förväntar sig. Enkelt att beställa då det är bra beskrivning på artiklarna vad dom passar till.

Mf3050 M
Skrev om Sagro.se

Lätt att hitta varan på Sagros hemsida och lätt att beställa/betala med kort Mina förväntningar; rätt vara till rätt adress i rimlig tid uppfylldes till fullo Vi köpte en solenoid till startmotorn samt ett överdragsklädsel till traktor MF 3050, allt väl!

Jerry W
Skrev om Sagro.se

Dyra, med höga fraktpriser. Har vissa delar dock som andra saknar. Ett godkänt betyg, men inte mer.

Svar från Sagro.se

Hej Jerry, Tack för ditt omdöme. Vi försöker alltid att hålla våra fraktpriser oavsett vikt. Så även du köper för över 20 kg ska du ha alltid låga fraktkostnader. Vi fortsätter jobba med att hitta ännu bättre lösningar för våra kunder och anmäl dig gärna till nyhetsbrevet så hittar du ibland koder för fri frakt. Ha en fin vecka. Din Sagro

Thomas H
Skrev om Sagro.se

Det var riktigt enkelt att handla hos er när jag beställde frön till vår äng

Bengt A
Skrev om Sagro.se

Varan motsvara ej förväntan, dyr (äldre motsvarande vara var mycket stabilare) och så var varan mycket dåligt förpackad!!!😟

Svar från Sagro.se

Hej Bengt, Tack för ditt omdöme. Så tråkigt att höra. Du har alltid möjlighet att returnera dina varor till oss utan anledning. Är det så att du är inte nöjd med kvalitén så bjuder vi så klart också på returfrakten. Hör av dig gärna till våran kundservice och vi hjälper dig direkt utan väntetid. Ha en fin vecka. Din Sagro

Anders G
Skrev om Sagro.se

Lätt att söka produkt, snabb leverans 👍👍👍👍👍

Peter A
Skrev om Sagro.se

snabb leverans bra hemsida bra utbud............... ..........................................

Conny H
Skrev om Sagro.se

Bra grejer till Bra pris. Snabb service och leverans.

Kenth O
Skrev om Sagro.se

Bra, snabb leverans trots postverkets renomee ( hade jag bara tur?). Kunnig telefonsäljare. Jag köpte en vändskiva till en Överum växelplog.

Tommy J
Skrev om Sagro.se

BRA snabb leverans i tid från er

Thomas L
Skrev om Sagro.se

Enkelt och snabb leverans av produkten.

Andreas O
Skrev om Sagro.se

Smidigt att beställa och delen kom.

Tony E
Skrev om Sagro.se

Som förväntat av en modern webshop. enkel sida att hitta på och varorna skickas dagen efter man beställt.

Bernhard G
Skrev om Sagro.se

Snabb leverans Varan bra beskriven med mått etc. Köpte en toppstång

Einar J
Skrev om Sagro.se

Bra utbud på de saker jag söker. Lite dyrare jämförelsevis mot andra.

Stellan C
Skrev om Sagro.se

Bra. Snabb leverans och inget krångel!

Anders J
Skrev om Sagro.se

Trevligt och tålmodigt bemötande. Trakrorreservdel.

Andreas S
Skrev om Sagro.se

Alltid snabba med att leverera sina varor! 👍

Stefan C
Skrev om Sagro.se

Köpte stängselstolpar och märlor. Var inga problem att lägga dessa varor i kundvagnen. Levereras kom fort. Smidig fakturering via mejl.

Jan J
Skrev om Sagro.se

Jag hittade det jag sökte hos Sagro och varan var av bästa kvalitet och levererades korrekt. Jättebra

Filtrera omdömen