Sagro.se

Sagro.se

• BadgeFourYears
1 461
4.3

Sagro.se är en e-handel som grundades 2015 i Mönsterås, med visionen att förse svenska lantbrukare med ett heltäckande sortiment för deras verksamhet.. Hos oss hittar ni reservdelar till över 2000 traktormodeller, slitdelar till jordbruksmaskiner, inomgårdsprodukter, allt inom hydraulik och elstängsel men även ett stort utbud...

1461 omdömen om Sagro.se

Sedan starten hos Reco 2021

Göran L
Skrev om Sagro.se

Bra återkoppling av order. Tycker att kundtjänst har bra trevlig dialog med kund. Och bra priser på era produkter.

Weine J
Skrev om Sagro.se

Bra sortiment, ok priser. Snabba leveranser.

Svar från Sagro.se

Hej , Tusen tack för ditt omdöme. Så fint att läsa ditt omdöme. Vi är så tacksamma att ha dig som kund. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar. Ha en fin vecka. Din Sagro

Attle S
Skrev om Sagro.se

Bra service och snabb leverans

Mikael S
Skrev om Sagro.se

Bra produkter, snabb hantering, humana priser

Jan B
Skrev om Sagro.se

Smidigt att handla snabb leverans. Bra beskrivning av produkten.

Martin A
Skrev om Sagro.se

Bra utbud på produkter, även till min gamla Ford traktor. Enkelt att handla. Lite lång leveranstid dock så levererades produkterna på en söndag vilket var ett stort +.

Svar från Sagro.se

Hej , Tusen tack för ditt omdöme. Vi är så tacksamma att ha dig som kund. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar. Vi jobbar just nu att bli ännu snabbare. Tusen tack för ditt tålamod. Ha en fin dag. Din Sagro

Jan O

Nmnnnnnnnnnnnnnnnnnnööööööööööööggggggg

Lennart P
Skrev om Sagro.se

qweyvio iwe nqryiu ryqO Ohlhsdlhfhf khakhf kahkfhafkhqfk

Sixten E
Skrev om Sagro.se

Lätt att hitta mina grejer Super nöjd allt funkade perfekt Orden kom snabbt och smärtfritt

Bo H
Skrev om Sagro.se

Snabb hantering. Trevlig personal. Lätt att byta vara pga att personalen kan sin sak och vet vad de håller på med.

Benny N
Skrev om Sagro.se

Bra service snabb leverans .bra grejor

Mikael H
Skrev om Sagro.se

Levererar med posten så snabb leverans.

Anna S
Skrev om Sagro.se

Hjälpsam och trevlig kundtjänst!

Jan W
Skrev om Sagro.se

Helt ok Med defekt jajg beställde

Björn R
Skrev om Sagro.se

Enkelt och bra bra prudukter snabb leverans

Kjell B
Skrev om Sagro.se

Hej tycker de är bra att ha att göra med helt okej helt klart över min förväntan

Roger S
Skrev om Sagro.se

Fel aktiga dekaler fel färg Borde har dekaler närmare original

Svar från Sagro.se

Hej Roger, Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att läsa att du är missnöjd. När vi pratade på telefon bekräftade du att den ser ut som på bilden på hemsidan dock hade du hoppats på en hel annan utseende. Jag är ledsen att du haft strul med det och hoppas att se dig i framtiden igen. Ha en fin vecka. Din Sagro

Lars B
Skrev om Sagro.se

Enkelt och snabbt att handla hos er. Bra priset och välpackat

Oscar D
Skrev om Sagro.se

Om det är slut på lager då ska man inte kunna beställa , har väntat i 3-4 veckor nu annars om man visste det så hade jag köpt på annat ställe men nu är man låst till dem o bara vänta

Svar från Sagro.se

Hej Oscar, Tack för ditt omdöme. Så tråkigt att höra. Du kan alltid ser lagerstatusen på hemsidan. Jag tror i ditt fall såldes den precis slut. Om du har inte tillräcklig om tid att vänta kan vi när som helst makulera ordern. Du kan helt enkelt kontakta vår kundservice så hjälper vi dig vidare. Ha en fin vecka och åter igen ber vi om ursäkt. Ha en fin vecka. Din Sagro

Peter L
Skrev om Sagro.se

Dom hade inte hemma det jag beställde, kommer in i april. Men eftersom jag har en son med obotlig cancer så får ni högsta betyg 🙏

Svar från Sagro.se

Hej Peter, Tusen tack för ditt mejl och ditt tålamod. Jag är ledsen att läsa ditt svar och önskar din son och din familj bara det bästa i världen. Jag önskar er en fin sommar och en fin vecka. Din Sagro

Hans E
Skrev om Sagro.se

Ganska svårt att lämna något omdöme efter bara ett köp men dom har ett sortiment som kan vara intressant

Anders S
Skrev om Sagro.se

Fungera perfekt för mig har köpt traktor stol o nu överdrag

Sune A
Skrev om Sagro.se

Tyvärr lång leveranstid annars var tappen perfekt

Åke F
Skrev om Sagro.se

Mycket bra priser ..stort utbud..snabb leverans

Ove P
Skrev om Sagro.se

Jag behövde 2 st fjädrar som jag hittade på sagros hemsida. Jag beställde dem och fick dem hemkickade. Allt gick enkelt och bra, precis som det borde.

Svar från Sagro.se

God morgon, Tack för ditt omdöme. Vi är glada att ha dig som kund och du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar. Ha en fin vecka. Din Sagro

Jonas K
Skrev om Sagro.se

Handlade 14 mars leverans slutet av april räcker det !!!

Svar från Sagro.se

Hej Jonas, Tack för ditt omdöme. Så tråkigt att höra att du fick vänta så länge. Du hittar alltid leveranstiden på varje artikel på hemsidan. I ditt fall har du beställt en produkt som fanns inte i lager. Vi tackar dig för ditt tålamod och ber dig att du hör av dig så snart du har frågor eller funderingar. Ha en fin vecka. Din Sagro

Per F
Skrev om Sagro.se

Lite lång leveranstid men det löste sig, annars ok

Tord L
Skrev om Sagro.se

kan rekomonderas varmt,snabb leverans o trevligt bemötande.

Jerker E
Skrev om Sagro.se

Sagro har ett bra sortiment och fina erbjudande ibland. Bra suport och svarar på frågor mm. Har handlat npgra gånger hos dem och ska fortsätta med det.

Oskar L
Skrev om Sagro.se

Jag beställde en vattenpump, den var rätt prissatt. Levererades inom förväntad tid. Jag hade beställt fel modell och en returfraktsedel kom på mailen samma dag. Trevligt bemötande av kundtjänst då jag uppmärksammat mitt misstag.

Hans J
Skrev om Sagro.se

Funkade bra hasse återkommer om jag behöver plogdelar överum

Peter M
Skrev om Sagro.se

Bra priser och snabba leveranser.

Robert K
Skrev om Sagro.se

Bra pris på delen jag köpte vattenpumpen

Sven-Erik M
Skrev om Sagro.se

Positivt bemötande med bra utbud och snabbt levererat.

Tore P
Skrev om Sagro.se

Det var ett bra företag jag fick det jag beställt och bemötandet var över förväntan kommer säkert att köpa fler saker jag behöver .MVH Tore 🐤👨‍👩‍👧

Roger W
Skrev om Sagro.se

Det var lätt att hitta de varorna jag skulle köpa och snabb leverans.

Marck H
Skrev om Sagro.se

Jag fick visserligen en vara som inte passade men det löstes utan omsvep. Proffsigt och effektivt så jag kommer säkert att handla där i fortsättningen. Rekommenderas!

Åke L
Skrev om Sagro.se

Bra produkt till bra pris och snabb leverans.

Håkan W
Skrev om Sagro.se

Bra produkter, snabb leverans, Bra pris

Johan Å
Skrev om Sagro.se

Snabb och bra service., snabb och bra service!!!!!

Lars J
Skrev om Sagro.se

Det gick inihelvete-e snabbt att finna en startmotor till min ferguson., bra beskrivning på sidan och snabb leverans .

Svar från Sagro.se

Hej , Tusen tack för ditt omdöme. Så fint att läsa ditt omdöme. Vi är så tacksamma att ha dig som kund. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar. Ha en fin helg. Din Sagro

Bertil G
Skrev om Sagro.se

Fungerade utmärkt. Snabb leverans.

Mikael P
Skrev om Sagro.se

Mycket bra service. Snabba leveranser och ett trevligt bemötande.

My D
Skrev om Sagro.se

Trevlig och kunnig personal. Bra kvalitet på grejorna!

Mats L
Skrev om Sagro.se

Enkelt att beställa och snabb leverans! Nöjd kund!

Peter G
Skrev om Sagro.se

Enkelt och smidigt bra hemsida och ja det kom i bra tid

Conn B
Skrev om Sagro.se

Köpte en gaffel till en k-axel. Prisvärt, snabb och trygg leverans.

Paavo P
Skrev om Sagro.se

Fungerar, hjälpsam personal. Något dyrare än konkurreneterna, leveranstider är jättebra

Per-Olof L
Skrev om Sagro.se

Är ny kund. Har bara handlat en gång än

Marthin A
Skrev om Sagro.se

Enkel och snabb leverans inget krångel.