Sagro.se

Sagro.se

• BadgeFourYears
1 583
4.3

Sagro.se är en e-handel som grundades 2015 i Mönsterås, med visionen att förse svenska lantbrukare med ett heltäckande sortiment för deras verksamhet.. Hos oss hittar ni reservdelar till över 2000 traktormodeller, slitdelar till jordbruksmaskiner, inomgårdsprodukter, allt inom hydraulik och elstängsel men även ett stort utbud...

1583 omdömen om Sagro.se

Sedan starten hos Reco 2021

Leif S
Skrev om Sagro.se

Hej Jag skickade efter en temperaturgivare till min Perkins motor 4.236 de var snabb service men den var fel (är betald ingen retur) stämde inte med gängan, gängan skal vara M14-1,5. Perkins motorn är i tusen serien sitter i en Gremo 704 1989 års modell. Vattentempgivaren är enpolig, ett stift. Mvh Leif Sunesson

Eilerth E
Skrev om Sagro.se

Lätt att få koll och snabb leverans

Johnny L
Skrev om Sagro.se

Bra utbud och snabb leverans. De viktigaste delarna fanns som jag sökte efter.

Olle P
Skrev om Sagro.se

Har ett brett utbud av delar Snabba leveranser Men ligger prismässigt något högre än konkurrenterna

Lennart L

ŁłlllllllhrfgrwsgyeerefdsuihxzSghjkgjjkhgfhhcxzdrgj

Mats K
Skrev om Sagro.se

Fick snabb återkoppling, hjälp pga missförstånd.

Christer S
Skrev om Sagro.se

Jag beställde betala och sen kom generatorn

Stig E
Skrev om Sagro.se

Snabb återkoppling från företaget vid fråga om köp av produkt. Mycket bra vara därtill!

Rolf O
Skrev om Sagro.se

Efter förväntan men kunde kanske levererats någon dag tidigare..

Stefan P
Skrev om Sagro.se

jättebra.... kan inte ge 5 av 5 för det går alltid att bli ännu bättre.

Stefan S
Skrev om Sagro.se

Stort och bra utbud.Dock tar det uppåt en vecka innan ordern skickas även om allt finns i lager.

Gunnar L
Skrev om Sagro.se

Enkelt och lätt att hitta, snabb leverans

Tore E
Skrev om Sagro.se

Bra utbud och snabb leverans. Nackdelen är att priserna är lite höga.

David M
Skrev om Sagro.se

Snabbt och säkert. Enkeöt och tydligt vad man köper. Beställde dieselpump till db 880 1960 års modell. Passade perfekt

Svar från Sagro.se

Hej , Tusen tack för ditt omdöme. Så fint att läsa ditt omdöme. Vi är så tacksamma att ha dig som kund. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar. Ha en fin vecka. Din Sagro

Erik A
Skrev om Sagro.se

Bra utbud och skapligt bra priser. Helt okej leveranstid.

Reservdel T
Skrev om Sagro.se

Helt ok. Kanske borde man korta

Bernhard K
Skrev om Sagro.se

Mycket bra utbud av det mesta en lantbrukare behöver

Gunnar G
Skrev om Sagro.se

Lång leveranstid, 6 dagar är alldeles för länge. Hade varit ok om man fått besked att det var så lång leverans, då hade man haft ett val att fortsätt leta på andra ställen eller acceptera leveranstid.

Svar från Sagro.se

Hej , Tusen tack för ditt omdöme. Så fint att läsa ditt omdöme. Vi är så tacksamma att ha dig som kund. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar. Vi jobbar just nu med att leverera allt igen mellan 2-4 dagar. Ha en fin vecka. Din Sagro

Karl-Gunnar B

Lätt och smidigt att hitta delar till min slåtterkross samtidigt som det finns kunnig personal att prata med när jag hade lite funderingar

Johannes K
Skrev om Sagro.se

Bra beskrivning av produkten, helt okej pris och snabb leverans. Jag blev mycket nöjd.

Jessica S
Skrev om Sagro.se

Produkterna har varit bra men otroligt lång leveranstid med tanke på att man nästan betalar 100:- för mindre saker. Har tagit 5 vardagar innan dom ens skickat sakerna från lagret. Dom gångerna man inte har bråttom är det väl en sak. Men står man mitt i höskörden och väntar på en speciell reservdel så hade jag nog letat efter alternativ som har snabbare leverans.

Andersson L
Skrev om Sagro.se

Jättenöjd,snabb leverans kom på momangen

Magnus B
Skrev om Sagro.se

Det är bra grejer dom säljer!

Bo E
Skrev om Sagro.se

Det är inte rimligt Det kommer igång

Fredrik T
Skrev om Sagro.se

Mycket bra! Fick det jag skulle, snabb leverans!

Jerry N
Skrev om Sagro.se

Jättebra tycker jag att det var hurra

Martin A
Skrev om Sagro.se

Väldigt bra, snabbt hanterat och levererat

Olof E
Skrev om Sagro.se

Helt ok lite lång leveranstid

Per L
Skrev om Sagro.se

Bra, problemet var lång leveranstid tyvärr.

Gertie B
Skrev om Sagro.se

Snabb leverans och allt till belåtenhet

Per M
Skrev om Sagro.se

Smidigt och lätt att handla. Skulle se något längre priser på vissa delar till rotorslåtter.

Tomas B
Skrev om Sagro.se

Snabba leveranser och fick delarna som jag beställde fast jag fick ett svar att bultarna var röstade till November 👍🏻

Anders J

Bra produkter något lång leveranstid 8dagar

Karl Henrik Ö

Hög kvalitet på service och produkter!

Torsten S

Köpt tallrik till tallriksharv Bra sortiment Snabb leverans

Kurt J
Skrev om Sagro.se

Bra snabba leveranser finns det mesta

Anneli N
Skrev om Sagro.se

Trevligt bemötande, bra återkoppling och bra produkt.

Magnus L
Skrev om Sagro.se

Bra utbud och pålitlig leverantör. Men artiklarna jag köpte är väldigt dyra jämfört,fört med liknande från andra leverantörer. Enda orsaken jag köpte dessa på Sagro är för jag inte hittar dem hos annan leverantör.

Ingmar C
Skrev om Sagro.se

Jag har ju redan sagt vad jag tycker om Sagor.se. De är ju helt hopplösa. Kan ni sluta skicka såna här mail till mig nu?

Svar från Sagro.se

Hej , Tusen tack för ditt omdöme. Jag ber om ursäkt att du fick en förfrågan igen. Vi tacksamma att ha dig ändå som kund och ser fram emot att hjälpa dig vid nästa tillfällen. Ha en fin vecka. Din Sagro

Bo John Erik K

Enkelt och smidigt att beställa. Mycket plus för telefonsamtalet jag fick om att varan var slut och skulle komma senare. Superbra

Anna-Karin H

Snabb och bra service. Lätt att hitta reservdelarna. Kommer att handla fler gånger.

Bengt J
Skrev om Sagro.se

Snabb leverans , stort sortiment, smidig retur och återbetalning. Bra support från chatten .

Oskar P
Skrev om Sagro.se

Kunniga och hjälpsamma, bra sortiment

Jan A
Skrev om Sagro.se

Köpte en solenoid till startmotor Lucas M45G. Lite längre leveranstid än väntat. Den leveranstid som angavs var utleverans från Sagro och inte tiden då kunden får paketet. Specifikationen för produkten på hemsidan var inte fullständig. Det stod inte uttryckligen vilket OEM-artikelnummer den skulle ersätta. Det var M6-gänga i stället för UNC 1/4-tumsgänga som fanns på produkten som jag skulle ersätta. Men för övrigt har produkten fungerat bra.

Hans-Olof S
Skrev om Sagro.se

Bra pris , Endast kvaliteprodukter, och snabb bantering .

Dennis J
Skrev om Sagro.se

Det fungerade bra att handla av Sagro.se , och det blev som det var tänkt. Lite diverse till lantbruket.

Torbjörn B
Skrev om Sagro.se

Snabb service/leverans. Varan motsvarade förväntningarna och till ett fördelaktigt pris.

Hans L
Skrev om Sagro.se

+Bra service, tydlig och enkel faktura på 30 dagar. - Relativt hogt pris.

Svar från Sagro.se

Hej , Tusen tack för ditt omdöme. Så fint att läsa ditt omdöme. Vi är så tacksamma att ha dig som kund. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor eller funderingar. Vi försöker alltid går ner så mycket vi kan med våra priser. Ha en fin vecka. Din Sagro

Christoffer A

Väldigt lång ordertid, snabb leverans

Sven-Erik K
Skrev om Sagro.se

bra man kan få tag i delar till äldre maskiner!