Säker Trädvård Stockholm

Säker Trädvård Stockholm

Ring 08-533 309 92 sakertradvard.se
4.4

Säker trädvård är ett företag som håller hög kvalité i de tjänster vi erbjuder. Alla uppdrag blir genomförda och vi tillfredsställer kundens behov. Riskbedömning och trädanalys genomförs innan påbörjat arbete och förklaras då också för kunden vad trädet har för behov. Konsultation ingår alltid vid kundbesök. Genom noggrannhet...

10 omdömen om Säker Trädvård Stockholm

Erik E
Skrev om Säker Trädvård Stockholm

Mycket bra bemötande, utmärkt och snabbt utfört arbete! Snyggt och prydligt efteråt.

Linds Trädfällning AB
4.9/5 i betyg av 1267 omdömen 4.9 av 1267 omdömen

Fällning av en björk. Snabbt o proffsigt.

Kerstin L
Skrev om Säker Trädvård Stockholm

Trevligt och sakligt bemötande. Förtroendeingivande och flexibelt. Trädfällning ett tjugotal träd. Några så stora så att de måste tas ner etappvis.

Yvonne L
Skrev om Säker Trädvård Stockholm

Mycket bra bemötande. Bra utfört jobb som gällde att fälla en självsådd lönn på gården i vår BRF.

Åsa S
Skrev om Säker Trädvård Stockholm

Fick ett mycket bra bemötande av detta företag. Benjamin och några av hans arborist kollegor tog ner Enskedes högsta hägg på min tomt i början av denna sommar. Gjorde ett snabbt och bra jobb. har också sedan anlitat samma företag för att fräsa bort alla stubbar från häggen och även detta jobb gjorde dom snabbt och bra! Kan verkligen rekommendera detta företag!

Johan C
Skrev om Säker Trädvård Stockholm

Säker Trädvård Träden kvar och perfekt friserade. Mycket skicklig och trevlig arborist som var imponerade att se arbeta uppe i trädkronorna. Allt blev utfört precis som jag ville. Resultat, vackrare träd och mer ljus. Johan

Anders W
Skrev om Säker Trädvård Stockholm

Utförde uppdraget på utsatt tid, profesionellt och på ett säkert sätt.

Karin T
Skrev om Säker Trädvård Stockholm

Trevligt bemötande, dock väldigt långa svarstider och strul med bokade tider. Resultatet blev inte riktigt vad vi hoppats på.

Leif J
Skrev om Säker Trädvård Stockholm

Anlitades för fällning av en tall. Trevligt bemötande och ett mycket bra utfört arbete.

Barbro F
Skrev om Säker Trädvård Stockholm

Oj Det var inte lite ni vill att jag som kund ska sammanfatta åt er. Det har jag inte tid med. Jag har fått fyra träd nedtagna Det gjordes professionellt De var mycket trevliga Jag kan och har rekommenderat deras tjänster till vänner som även anlitat Säker Trädvård

Eva A
Skrev om Säker Trädvård Stockholm

Kompetent, kunnig noggrann. Gav råd utöver föreningens uppdrag. Trevligt bemötande. Snabb service.