Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng Säker Trädvård Stockholm

Säker Trädvård Stockholm

STORA SÄLLSKAPETS VÄG 34, 127 31 Skärholmem — Visa karta

Säker trädvård är ett företag som håller hög kvalité i de tjänster vi erbjuder. Alla uppdrag blir genomförda och vi tillfredsställer kundens behov. Riskbedömning och trädanalys genomförs innan påbörjat arbete och förklaras då också för kunden vad trädet har för behov. Konsultation ingår alltid vid kundbesök. Genom noggrannhet och erfarenhet så arbetar vi effektivt och därav blir det prisvärt för kunden.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 10 kunder tycker om Säker Trädvård Stockholm

• Erik E
    Erik E skrev om Säker Trädvård Stockholm
    Mycket bra bemötande, utmärkt och snabbt utfört arbete! Snyggt och prydligt efteråt.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Säker Trädvård Stockholm
    Trevligt och sakligt bemötande. Förtroendeingivande och flexibelt.
    Trädfällning ett tjugotal träd. Några så stora så att de måste tas ner etappvis.
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Säker Trädvård Stockholm
    Mycket bra bemötande. Bra utfört jobb som gällde att fälla en självsådd lönn på gården i vår BRF.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Säker Trädvård Stockholm
    Fick ett mycket bra bemötande av detta företag.
    Benjamin och några av hans arborist kollegor tog ner Enskedes högsta hägg på min tomt i början av denna sommar. Gjorde ett snabbt och bra jobb.
    har också sedan anlitat samma företag för att fräsa bort alla stubbar från häggen och även detta jobb gjorde dom snabbt och bra!
    Kan verkligen rekommendera detta företag!
  • Johan C
    Johan C skrev om Säker Trädvård Stockholm
    Säker Trädvård
    Träden kvar och perfekt friserade.
    Mycket skicklig och trevlig arborist som var imponerade att se arbeta uppe i trädkronorna. Allt blev utfört precis som jag ville. Resultat, vackrare träd och mer ljus.
    Johan
  • Anders W
    Anders W skrev om Säker Trädvård Stockholm
    Utförde uppdraget på utsatt tid, profesionellt och på ett säkert sätt.
  • Karin T
    Karin T skrev om Säker Trädvård Stockholm
    Trevligt bemötande, dock väldigt långa svarstider och strul med bokade tider. Resultatet blev inte riktigt vad vi hoppats på.
  • Leif J
    Leif J skrev om Säker Trädvård Stockholm
    Anlitades för fällning av en tall.
    Trevligt bemötande och ett mycket bra utfört arbete.
  • Barbro F
    Barbro F skrev om Säker Trädvård Stockholm
    Oj Det var inte lite ni vill att jag som kund ska sammanfatta åt er. Det har jag inte tid med.
    Jag har fått fyra träd nedtagna
    Det gjordes professionellt
    De var mycket trevliga
    Jag kan och har rekommenderat deras tjänster till vänner som även anlitat Säker Trädvård
  • Eva A
    Eva A skrev om Säker Trädvård Stockholm
    Kompetent, kunnig noggrann. Gav råd utöver föreningens uppdrag. Trevligt bemötande. Snabb service.

STORA SÄLLSKAPETS VÄG 34, 127 31 Skärholmem