Alla kategorier Spa Jönköping Jönköping Samlee's Fot- och Thaimassage

Kålgårdsgatan 23, 553 23 Jönköping — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Samlee's Fot- och Thaimassage

• samlee s
    samlee s skrev om Samlee's Fot- och Thaimassage
    Jag fick se det som Eva.G skrev för några månader sedan igår. Jag är ägarinnan för Samlee's fot och thaimassage. På presentkortet stod det 03-02-2012, det du skrev var 0302 och så var det inte. Det verkar som om du är lite knäpp eftersom du inte kan läsa av ett vanligt datum. Kortet gick ut den 3 februari, du kom 2 mars. Presentkortet hade då gått ut för ungefär en månad sedan. Jag har sålt presentkort i nästan 7 år och det är bara du som inte fattat hur man läser datum. Dessutom påstod du att jag hade skrivit datum som man gör i thailand vilket jag inte alls gjort. Jag gick då ut till min pojkvän och bad honom att kolla på datumet. Det ända han sa då var att jag hade rätt och han frågade också om du kanske kunde betala 50% av priset. Din kompis som min assistent höll på att massera gick med på det, det va bara du som fortsatte att bråka. Du började då att gråta. Din kompis kom ut till dig och sade till min pojkvänn att vilken människa som gör min kompis ledsen. Han frågade då om hon menade honom och hon sa ja. Han skakade bara på huvudet och gick ut ur lokalen. Jag sa till min assistent att vi kan bjuda dem gratis och jag sa då att du egentligen säkert bara gråter för att du skämms och att du vet att du har fel, nästa gång så får du ta dig en bättre titt på datumet. Vissa som har velat betala med kort har bett om att få gå och ta ut pengar eftersom jag inte har någon bubs-apparat och tar bara emot kontant, vissa av dem har inte ens kommit tillbaka och betalat mig. Inte ens det gör mig lika ledsen som det du skrev om min massage. Jag har bott i sverige i 20 år och jag vet mycket väl hur man skriver datum så kom inte och påstå att jag har skrivit fel. Jag har aldrig träffat någon svensk tjej som är lika hemsk som du. Och jag undrar också vad du menar med aggresiv? Hemsk? och att min pojkvän skällde ut dig? Jag tycker faktiskt att du ska sköta dig själv bättre än att ljuga om andra. Jag har kvar presentkortet, du får gärna komma tillbaka och ta dig en ordentlig titt på kortet.
  • Majja
    Majja skrev om Samlee's Fot- och Thaimassage
    Den bästa massagen i Jönköping.
    Hur kan Eva G skriva så dan saker hon ska nog kolla sitt minne bättre.
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Samlee's Fot- och Thaimassage
    Hur kan du skriva sådant om Samlee's Fot- och Thaimassage utan tvekan den bästa massage stället i Jönköping.
    Du skriver 0302 vilket år då jag gissar att det 030212 och då är det 3 Feb. Nästa gång du glömmer bort att du har ett presentkort skyll inte på ägarinnan att du är glömsk. Du säger att hennes pojkvänn var otrevlig han är den mest trevligaste och snällaste personen jag har träffas. Han har ju till yrke att prata med folk i tv.
  • per l
    per l skrev om Samlee's Fot- och Thaimassage
    Den här Eva G.Måste vara lite trögfattad för alla andra förstår det här med datumen på korten??? Och den här (hemska) pojkvännen hon pratar om (ha ha) är en väldigt känd sportkommentator på tv, Och han är den lugnaste,trevligaste personen jag känner...Så med andra ord så vill jag påstå att du ljuger för att spä på (sanningen).Har varit på massage hos Samlee många gånger,har aldrig varit några problem,och har hjälpt mig med min onda rygg och nacke....För min del vill jag rekommendera Samlee`s massage i Jönköping..Jag skriver detta bara för att jag blir så trött när jag ser vad någon förvirrad människa skriver om min favorit massage..Tack för mig Pelle..
  • Eva G
    Eva G skrev om Samlee's Fot- och Thaimassage
    Hemskt bemötande av ägarinnan och hennes aggressiva pojkvän angående ett presentkorts giltighet. Det stod 0302 på det och när vi var där den 2 mars hävdade hon att presentkorten gått ut 3 feb. När vi ifrågasatte sättet att skriva datum på hämtade hon sin hemska pojkvännen som kom och skällde ut oss. Riktigt dåligt alltså.

Kålgårdsgatan 23, 553 23 Jönköping