Alla kategorier Vitvaror Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Samsung Elektronics Nordic AB

Samsung Elektronics Nordic AB

Torshamnsgatan 27, 164 40 Kista — Visa karta

Birger Jarlsgatan 43, 11145, Stockholm
Kristoffer H:
Bemötandet har varit mycket bra! Köket blev bättre än jag hoppades på och har fått mycket hjälp av er på Kvik. Det var häftigt att se i förv...

Vitvarubutiker nära Samsung Elektronics Nordic AB:

Birger Jarlsgatan 43, Stockholm
Köksdrömmens nya flaggskepp. Läs mer ›
Kristoffer H:

Läs vad 3 kunder tycker om Samsung Elektronics Nordic AB

• Oddbjörn E
    Oddbjörn E skrev om Samsung Elektronics Nordic AB
    Hej, har varit nöjd med en Samsung Tvättmaskin i fem år. Plötsligt totalhavererade maskinen då tvättrumman lossnade. Då jag tog isär maskinen visade det sig att fästet till trumman var i aluminium. Detta i kombination med syrafast trumma och huvudaxel gör att aluminiumet offras som en zinkanod på en båt. Allmänt känt bland konstruktörer. Dessutom utsätts kunder för aluminiumpartiklar i kläderna samt pump och slangar fylls med detta. Allt annat i maskinen såg nytt ut. Inga kommentarer kring detta från Samsung endast hänvisning till Elon och deras garanti som har gått ut. Beräknad för haveri med vilje.Skitprodukt. Miele nästa.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Samsung Elektronics Nordic AB
    Överlag är Samsungs produkter medelgoda, men på deras support jobbar en god vän till mig. Han fick ett brev för någon månad sedan där Samsung skrev att hans avdelning ska flytta till Riga i Lettland. Om han vill följa med dit får han 6500sek i lön före skatt annars förväntar sig Samsung att han säger upp sig. Hur Samsung ska få tag i svensktalande Letter låter jag bli att tänka på.
  • Erica I
    Erica I skrev om Samsung Elektronics Nordic AB
    tycker om samsung. har haft tvåtelefoner därifrån bland annat som jag är jättenöjd med. ville inte ens byta bort min gamla men den började bli sliten. efter tre och ett halvt år! funkar alltid bra utan problem och är väldigt lätt att använda och förstå även för någon så oteknisk som mig.

Torshamnsgatan 27, 164 40 Kista