Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag7 omdömen om Samsung Elektronics Nordic AB
-
skrev om Samsung Elektronics Nordic AB
Reklamationshantering är usel i deras onlineshop. Kommer köpa ickeoriginal tillbehör i fortsättningen . Undvik deras onlineshop till varje pris!
-
skrev om Samsung Elektronics Nordic AB
Mardröms upplevelse!
Beställde en Samsung S22 ultra samt ett slikonskal. Jag fick telefonen men inte skalet. Ringer och mailar och chattar med Samsung kundservice. De uppger att skalet kommer separat. Så långt inga problem. Men skalet dröjer flera veckor. Jag ringer och mailar och chattar med kundservice. De säger att det är på väg, då har det gått två veckor. Jag uppger att jag inte kan vänta längre och kan köpa ett i affären så jag vill avboka det. De säger att det går bra. MEN på första fakturan är skalet inkluderat fastän det inte finns nåt skal. Sedan får jag en separat faktura på samma skal som ej har dykt upp, jag ringer och mailar och chattar med Samsung kundservice på nytt. De uppger att d är Wallet som jag ska ringa. Jag ringer och mailar och chattar med Wallet kundservice: de säger att de inte kan göra nåt. Jag måste betala. Så jag bestrider, de uppger att när jag bestrider så kan de pausa fakturan. Jag orkar ingen mer. Ringer och mailar och chattar med Samsung kundservice och vill häva köpet helt och hållet eftersom jag inte har något tålamod längre. Och det gick bra, jag ringer och mailar och chattar med Samsung kundservice för att få en retursedel. Det ska inte vara några problem uppger dem. Så nu har det gått snart 2 månader men ingenting har hänt. Istället har jag fått 2 nya fakturor, en för skalet som jag aldrig har fått och för en telefon jag fick returnera 1 månad tidigare. Denna gång från några som heter Lowell! Så nu är jag i telefon och mail med dem och triangulerar! Fy fan säger jag bara! Totalt värdelöst och vilken tid och energi de har tagit ifrån mig! -
skrev om Samsung Elektronics Nordic AB
Tog 2 månader att avbeställa en ej släppt produkt, höll över 4tusen av mina pengar i 2 månader.
Akta er för upgrader + kunde inte byta efter ett år, systemet var trasigt sa dom. Varje vecka så skulle det vara lagat till nästa. Tröttnade på att få samma svar hela tiden efter 2.5månade. avbeställde, tog 2 månader innan man kunde skicka tillbaka den. sen ingen bekräftelse alls. tog över 2 månader innan dom behandlat den. höl även här pengarna hela tiden.
sen nästan en månad för att reda ut allt som hänt.
Sen skiter dom i att dom inte följt avtalet, och erbjuder 800kr för 7 månaders strul accepterade det inte! alltså över ett halvt år! Det är så man blir mörkrädd. -
skrev om Samsung Elektronics Nordic AB
Dåliga produkter samt urusel service. Rekommenderas EJ!
Köpte deras senaste TV 2019 - Helt värdelös! Ej naturlig bild, kass ljud. Flera fel från början. Allt är utbytt, inkl. moderkortet vid 4 tillfällen. Nu är det "clouding"!, vita fläckar på en tredjedel av skärmen - helt OK enligt Samsung -
skrev om Samsung Elektronics Nordic AB
Hej, har varit nöjd med en Samsung Tvättmaskin i fem år. Plötsligt totalhavererade maskinen då tvättrumman lossnade. Då jag tog isär maskinen visade det sig att fästet till trumman var i aluminium. Detta i kombination med syrafast trumma och huvudaxel gör att aluminiumet offras som en zinkanod på en båt. Allmänt känt bland konstruktörer. Dessutom utsätts kunder för aluminiumpartiklar i kläderna samt pump och slangar fylls med detta. Allt annat i maskinen såg nytt ut. Inga kommentarer kring detta från Samsung endast hänvisning till Elon och deras garanti som har gått ut. Beräknad för haveri med vilje.Skitprodukt. Miele nästa.
-
skrev om Samsung Elektronics Nordic AB
Överlag är Samsungs produkter medelgoda, men på deras support jobbar en god vän till mig. Han fick ett brev för någon månad sedan där Samsung skrev att hans avdelning ska flytta till Riga i Lettland. Om han vill följa med dit får han 6500sek i lön före skatt annars förväntar sig Samsung att han säger upp sig. Hur Samsung ska få tag i svensktalande Letter låter jag bli att tänka på.
-
skrev om Samsung Elektronics Nordic AB
tycker om samsung. har haft tvåtelefoner därifrån bland annat som jag är jättenöjd med. ville inte ens byta bort min gamla men den började bli sliten. efter tre och ett halvt år! funkar alltid bra utan problem och är väldigt lätt att använda och förstå även för någon så oteknisk som mig.