Jag hörde av mig till Samsung om att jag i samband med mitt köp av samsung galaxy watch 5 köpte av Samsung ett extra armband för ca 2 månaders. Detta armband gick sönder då textilarmbandet släppte från sitt fäste. Ringde för att reklamera armbandet men blev först skickad fram och tillbaka och blev erbjuden en rabattkupong på 50 kr för att köpa ett nytt?!. Det blev även ett par repor i min nya klocka men tänkte inte bråka om detta. De hänvisar mig till Mcare men säger i samma andetag att det nog inte funkar för de har inte...

Samsung Elektronics Nordic AB
9 omdömen om Samsung Elektronics Nordic AB
Beställde en tv på Samsung.com tv sprucken vid leverans. Noll ansvar och väldigt dålig hjälp att avhjälpa problemet
Reklamationshantering är usel i deras onlineshop. Kommer köpa ickeoriginal tillbehör i fortsättningen . Undvik deras onlineshop till varje pris!
Mardröms upplevelse! Beställde en Samsung S22 ultra samt ett slikonskal. Jag fick telefonen men inte skalet. Ringer och mailar och chattar med Samsung kundservice. De uppger att skalet kommer separat. Så långt inga problem. Men skalet dröjer flera veckor. Jag ringer och mailar och chattar med kundservice. De säger att det är på väg, då har det gått två veckor. Jag uppger att jag inte kan vänta längre och kan köpa ett i affären så jag vill avboka det. De säger att det går bra. MEN på första fakturan är skalet inkluderat...
Tog 2 månader att avbeställa en ej släppt produkt, höll över 4tusen av mina pengar i 2 månader. Akta er för upgrader + kunde inte byta efter ett år, systemet var trasigt sa dom. Varje vecka så skulle det vara lagat till nästa. Tröttnade på att få samma svar hela tiden efter 2.5månade. avbeställde, tog 2 månader innan man kunde skicka tillbaka den. sen ingen bekräftelse alls. tog över 2 månader innan dom behandlat den. höl även här pengarna hela tiden. sen nästan en månad för att reda ut allt som hänt. Sen skiter...
Dåliga produkter samt urusel service. Rekommenderas EJ! Köpte deras senaste TV 2019 - Helt värdelös! Ej naturlig bild, kass ljud. Flera fel från början. Allt är utbytt, inkl. moderkortet vid 4 tillfällen. Nu är det "clouding"!, vita fläckar på en tredjedel av skärmen - helt OK enligt Samsung
Hej, har varit nöjd med en Samsung Tvättmaskin i fem år. Plötsligt totalhavererade maskinen då tvättrumman lossnade. Då jag tog isär maskinen visade det sig att fästet till trumman var i aluminium. Detta i kombination med syrafast trumma och huvudaxel gör att aluminiumet offras som en zinkanod på en båt. Allmänt känt bland konstruktörer. Dessutom utsätts kunder för aluminiumpartiklar i kläderna samt pump och slangar fylls med detta. Allt annat i maskinen såg nytt ut. Inga kommentarer kring detta från Samsung endast hänvisning...
Överlag är Samsungs produkter medelgoda, men på deras support jobbar en god vän till mig. Han fick ett brev för någon månad sedan där Samsung skrev att hans avdelning ska flytta till Riga i Lettland. Om han vill följa med dit får han 6500sek i lön före skatt annars förväntar sig Samsung att han säger upp sig. Hur Samsung ska få tag i svensktalande Letter låter jag bli att tänka på.
tycker om samsung. har haft tvåtelefoner därifrån bland annat som jag är jättenöjd med. ville inte ens byta bort min gamla men den började bli sliten. efter tre och ett halvt år! funkar alltid bra utan problem och är väldigt lätt att använda och förstå även för någon så oteknisk som mig.