Sandbergs Autocenter AB

Sandbergs Autocenter AB

sandbergsautocenter.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Sandbergs Autocenter AB! Vi är en seriös bilhandlare som du kan vända dig till oavsett om du är intresserad av att köpa bil eller sälja din bil. Du kan enkelt värdera din bil med oss på Sandbergs Autocenter AB genom att fylla i formuläret på denna sida. Det är helt kostnadsfritt. Letar du efter en bilhandlare...

144 omdömen om Sandbergs Autocenter AB

Sedan starten hos Reco 2020

Anna T

Trevligt och avslappnat bemötande

Rebecca P
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bra service och tillmötesgående säljare. Inga problem med den begagnade bil jag köpt, rekommenderar varmt!

Lena K

Trevligt bemötande. Snabb och smidig affär ☺️

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Lena! Det glädjer oss att höra att du är nöjd :) Varmt välkommen åter!

Morgan S

Magiskt bemötande, bästa tänkbara

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Morgan! Stort tack för ditt otroligt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Mikaela Elsa Ingela T
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Mycket lätta att ha och göra med :)

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Mikaela för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Björn L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Jättebra mycket trevlig personal fick den hjälp jag ville ha

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Björn för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Nathalie M
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Kanon bra service och otroligt schysst bemötande! Stort tack för all hjälp och ett bra bilköp!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Nathalie för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Alexander A
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevliga och bra priser. Rekommenderas!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Alexander! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd.

Marian J
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bra bemötande och service. Löste allt smidigt!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Marian för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Anneli L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevligt bemötande av kunnig personal

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Anneli! Tack för ditt fina omdömme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter :)

Kake Kalervo S
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Jätte bra bemötande, trevlig försäljare.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Kake Kalervo för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Maria Carolin K
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevligt bemötande innan, under och efter bilköpet. Väldigt serviceinriktade, kunde inte varit nöjdare! Rekommenderas starkt!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Maria! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Lars H
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Seriös bilfirma och förtroendeingivande säljare. Robbin leverar förstklassig service och förståelse för kundens behov, som får en att känna sig avslappnad och trygg i affären.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Lars! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd och att vi fick äran att göra affär med er. Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil. Sandbergs autocenter önskar dig en fortsatt trevlig dag.

Mattias L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Tillmötesgående och serviceinriktad personal. Köpet av bil kunde inte varit smidigare. Rekommenderar!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Mattias för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Joakim L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bra bemött från start och smidig process genom hela affären med både inbyte och köp. Lucas som jag köpte av gjorde ett bra och professionellt jobb. Rekomenderar detta företag starkt om ni är ute efter bra bilar.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Joakim! Stort tack för ditt otroligt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Daniel M
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Seriöst och pålitligt! Gott bemötande och service!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Daniel för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Liv J
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Så trevligt försäljare !! Så nöjd !

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Liv! Det glädjer oss att höra att du är nöjd :) Varmt välkommen åter!

Johnny B
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Säljaren vi hade kontakt med och som skötte hela processen från visning till försäljning, var suverän. Han var trevlig och glad. Han till och med pratade bra om sina konkurrenter vilket vi tycker är viktigt istället för att smutskasta andra i samma bransch. Vi är klart nöjda med hela företaget.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Johnny! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att ni är nöjda och att vi fick äran att göra affär med er. Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil. Sandbergs autocenter önskar er en fortsatt trevlig dag.

Rebecka K
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevligt bemötande och bra säljare!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Rebecka för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Jesper K
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Köpte en Volvo s60 nyligen och det var en mycket bättre upplevelse än man förväntar sig hos en bilhandlare. En broms låg på men det löste verkstadspersonalen och Victor på knappt en timme även fast det är semestertider. Känns som en seriös och ärlig firma, vilket är sällsynt idag. Bilen stämde bra överens med bilderna på annonsen och man fick ett väldigt bra bemötande utan massor överdrivet säljsnack.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Jesper! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Rolf N
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Seriöst och trevligt. Bilen enligt utlovad beskrivning. Beg v60cc med nybilskänsla.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Rolf för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Madelaine A
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Köpte en beg. bil. Mycket trevligt bemötande av Robin. Inget förskönande "säljsnack" utan kändes ärlig. Bra dokumentation över vad som åtgärdats på bilen av förra ägaren skickades med.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack för de fina orden Madelaine! Kul att du är nöjd med oss och din bil.

Philip E
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Köpte bil. Bra bemötande, bra ordning, ren bil, dock trasigt torkarblad på bilen. Liten sak men de borde kollat det.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Philip Givetvis vill vi att du skall vara helt nöjd, hör av dig till oss så står vi för ett par nya torkarblad.

Albin I
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevlig och kunnig personal. Förväntningarna var att hitta en bil och det löste dom.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Albin för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Thim N
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Fantastiskt trevligt kundbemötande, kunden i centrum och lösningsfokuserade för att ge bästa service.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Thim! Stort tack för ditt otroligt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Catrine D
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Tillmötesgående och trevlig säljare. En känsla av att bli väl informerad.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Catrine! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd och att vi fick äran att göra affär med er. Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Kristoffer S
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Snabb och smidig affär. Trevlig försäljare.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Kristoffer! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd.

Zandra M
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevlig försäljare och bra priser

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Zandra! Tack för ditt fina omdömme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter :)

Ludvig B
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Vi fick bra hjälp från början till slut i jakten på en ny pendlarbil. Mycket proffsigt bemötande!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Ludvig! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Karina O
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevlig försäljare och bra bemötande. Jag och min son är väldigt nöjda. Kan verkligen rekommendera.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Karina! Tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter :)

Yvonne S
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Säljaren glömde att informera om att besiktningen går ut om fem dagar. Jag fick körförbud efter köpet. Hade inte kommit på tanken att en bil för 90000 säljs obesiktad.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Yvonne! Bilen levererades av oss i Januari, Hade du hört av dig direkt så givetvis hade vi åtgärdat detta åt dig. Hör av dig till oss så ersätter vi givetvis besiktningskostnaden. Detta ber vi såklart om ursäkt för. Bilen borde ha varit nybesiktigad innan köpet och något vi tyvärr ha missat. Vi önskar dig fortsatt många härliga mil med din bil.

Norul N
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Väldigt bra gästfrihet. Jag är jättenöjd med min bil. Inga lögner i bilens beskrivning och det var lätt att prata med bilhandlaren. Tack Sandbergs Autocenter AB

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack för de fina orden Norul! Kul att du är nöjd med oss och din bil.

Pia L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Supertrevligt och proffsigt bemötande! Känner mig jättetuff genom hela köpet. Blev upphämtad vid tågstationen och fick en fin genomgång av bilen! Kan verkligen rekommendera er vidare.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Pia! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Tord T
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Hej! Jag blev bemött av en trevlig och bra försäljare och mina förväntningar infriades. Jag var och kolla på en bil som jag köpte och är väldigt nöjd med det köpet

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Tord! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd och att vi fick äran att göra affär med er. Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil. Sandbergs autocenter önskar dig en fortsatt trevlig dag.

Jimmy A
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Mycket proffsiga tog sig tid för kunden kan starkt rekommenderas till andra som letar efter bil.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Jimmy! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Mikael H
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Väldigt trevligt bemötande! Robbin hjälpte mig och jag är väldigt nöjd ☺️

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Mikael! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Anne-Charlotte K
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

2:a gången jag köper bil hos sandbergs .Mycket trevlig personal med gott bemötande. Rekommenderas varmt

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Anne-Charlotte för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Helene L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Mycket bra, Att hitta en bra bil.Det gjorde jag.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Helene! Tack för ditt fina omdömme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter :)

David D
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit.

Jan Albin G
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Jag behövde en nyare bil, ville byta med Robbin så jag pekade på en han rekommenderade en annan som jag köpte fast den låg över budget. Påpekade en brist på bilen vilket åtgärdades innan leverans.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Jan! Det glädjer oss att höra att du är nöjd :) Varmt välkommen åter!

Kent T
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bra bemötande och snabb och smidig affär

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Kent! Tack för ditt fina omdömme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter :)

Patrik L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Mycket trevligt bemötande av Lucas som visade och berättade om de olika bilarna vi var intresserade av. Mycket bra kundupplevelse.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Patrik! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Jesper L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bara bra, lite minus att böcker saknades vid köptillfället

Krister T
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevlig och kunnig personal. Lätt att prata med.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Krister! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd.

Pia G
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Fantastiskt bemötande! Hört mycket gott om dem innan. Mycket nöjd!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Pia! Tack för ditt fina omdömme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter :)

Emilia G
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Väldigt trevligt bemötande. Professionellt arbete. Snabbt ordnat.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Emilia! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Peter M
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bara bra att säga. Bra service, bra säljare, trevligt bemötande rakt över

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Peter! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd och att vi fick äran att göra affär med er. Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Max G

Bra hjälp och bemötande. Toppen

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Max! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd.

Iren B
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

-Trevligt bemötande. -Tyckte att min inbytesbil var mer värd än priset jag fick. - Tyvärr fick jag köpa nya torkarblad omgående då de som satt på faktiskt var trasiga (gummit hade delvis släppt) vilket jag upptäckte pga oväsendet och att rutan inte blev ren dagen därpå när det regnade. Hade inte uppmärksammat detta då det var strålande solsken dagen jag köpte bilen. För övrigt nöjd såhär långt.

Pernilla U
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Väldigt bra bemötande av säljaren och vi är mycket nöjda med vårt bilköp.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack för de fina orden Pernilla! Kul att du är nöjd med oss och din bil.