Sandbergs Autocenter AB

Snittbetyg
4.7
Ring 0515-20 34 76 Dela

Om företaget

Välkommen till Sandbergs Autocenter AB! Vi är en seriös bilhandlare som du kan vända dig till oavsett om du är intresserad av att köpa bil eller sälja din bil. Du kan enkelt värdera din bil med oss på Sandbergs Autocenter AB genom att fylla i formuläret på denna sida. Det är helt kostnadsfritt. Letar du efter en bilhandlare...

123 omdömen om Sandbergs Autocenter AB

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 123 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Madelaine A
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Köpte en beg. bil. Mycket trevligt bemötande av Robin. Inget förskönande "säljsnack" utan kändes ärlig. Bra dokumentation över vad som åtgärdats på bilen av förra ägaren skickades med.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack för de fina orden Madelaine! Kul att du är nöjd med oss och din bil.

Philip E
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Köpte bil. Bra bemötande, bra ordning, ren bil, dock trasigt torkarblad på bilen. Liten sak men de borde kollat det.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Philip Givetvis vill vi att du skall vara helt nöjd, hör av dig till oss så står vi för ett par nya torkarblad.

Albin I
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevlig och kunnig personal. Förväntningarna var att hitta en bil och det löste dom.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Albin för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Thim N
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Fantastiskt trevligt kundbemötande, kunden i centrum och lösningsfokuserade för att ge bästa service.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Thim! Stort tack för ditt otroligt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Catrine D
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Tillmötesgående och trevlig säljare. En känsla av att bli väl informerad.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Catrine! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd och att vi fick äran att göra affär med er. Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Kristoffer S
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Snabb och smidig affär. Trevlig försäljare.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Kristoffer! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd.

Zandra M
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevlig försäljare och bra priser

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Zandra! Tack för ditt fina omdömme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter :)

Ludvig B
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Vi fick bra hjälp från början till slut i jakten på en ny pendlarbil. Mycket proffsigt bemötande!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Ludvig! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Karina O
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevlig försäljare och bra bemötande. Jag och min son är väldigt nöjda. Kan verkligen rekommendera.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Karina! Tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter :)

Yvonne S
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Säljaren glömde att informera om att besiktningen går ut om fem dagar. Jag fick körförbud efter köpet. Hade inte kommit på tanken att en bil för 90000 säljs obesiktad.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Yvonne! Bilen levererades av oss i Januari, Hade du hört av dig direkt så givetvis hade vi åtgärdat detta åt dig. Hör av dig till oss så ersätter vi givetvis besiktningskostnaden. Detta ber vi såklart om ursäkt för. Bilen borde ha varit nybesiktigad innan köpet och något vi tyvärr ha missat. Vi önskar dig fortsatt många härliga mil med din bil.

Norul N
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Väldigt bra gästfrihet. Jag är jättenöjd med min bil. Inga lögner i bilens beskrivning och det var lätt att prata med bilhandlaren. Tack Sandbergs Autocenter AB

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack för de fina orden Norul! Kul att du är nöjd med oss och din bil.

Pia L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Supertrevligt och proffsigt bemötande! Känner mig jättetuff genom hela köpet. Blev upphämtad vid tågstationen och fick en fin genomgång av bilen! Kan verkligen rekommendera er vidare.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Pia! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Tord T
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Hej! Jag blev bemött av en trevlig och bra försäljare och mina förväntningar infriades. Jag var och kolla på en bil som jag köpte och är väldigt nöjd med det köpet

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Tord! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd och att vi fick äran att göra affär med er. Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil. Sandbergs autocenter önskar dig en fortsatt trevlig dag.

Jimmy A
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Mycket proffsiga tog sig tid för kunden kan starkt rekommenderas till andra som letar efter bil.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Jimmy! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Mikael H
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Väldigt trevligt bemötande! Robbin hjälpte mig och jag är väldigt nöjd ☺️

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Mikael! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Anne-Charlotte K
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

2:a gången jag köper bil hos sandbergs .Mycket trevlig personal med gott bemötande. Rekommenderas varmt

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Anne-Charlotte för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Helene L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Mycket bra, Att hitta en bra bil.Det gjorde jag.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Helene! Tack för ditt fina omdömme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter :)

David D
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit.

Jan Albin G
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Jag behövde en nyare bil, ville byta med Robbin så jag pekade på en han rekommenderade en annan som jag köpte fast den låg över budget. Påpekade en brist på bilen vilket åtgärdades innan leverans.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Jan! Det glädjer oss att höra att du är nöjd :) Varmt välkommen åter!

Kent T
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bra bemötande och snabb och smidig affär

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Kent! Tack för ditt fina omdömme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter :)

Patrik L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Mycket trevligt bemötande av Lucas som visade och berättade om de olika bilarna vi var intresserade av. Mycket bra kundupplevelse.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Patrik! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Jesper L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bara bra, lite minus att böcker saknades vid köptillfället

Krister T
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevlig och kunnig personal. Lätt att prata med.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Krister! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd.

Pia G
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Fantastiskt bemötande! Hört mycket gott om dem innan. Mycket nöjd!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Pia! Tack för ditt fina omdömme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter :)

Emilia G
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Väldigt trevligt bemötande. Professionellt arbete. Snabbt ordnat.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Emilia! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Peter M
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bara bra att säga. Bra service, bra säljare, trevligt bemötande rakt över

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Peter! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd och att vi fick äran att göra affär med er. Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Max G

Bra hjälp och bemötande. Toppen

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Max! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd.

Iren B
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

-Trevligt bemötande. -Tyckte att min inbytesbil var mer värd än priset jag fick. - Tyvärr fick jag köpa nya torkarblad omgående då de som satt på faktiskt var trasiga (gummit hade delvis släppt) vilket jag upptäckte pga oväsendet och att rutan inte blev ren dagen därpå när det regnade. Hade inte uppmärksammat detta då det var strålande solsken dagen jag köpte bilen. För övrigt nöjd såhär långt.

Pernilla U
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Väldigt bra bemötande av säljaren och vi är mycket nöjda med vårt bilköp.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack för de fina orden Pernilla! Kul att du är nöjd med oss och din bil.

Mats H

Bra Snabb och smidig affär Bil

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Mats! Det glädjer oss att höra att du är nöjd :) Varmt välkommen åter!

Fredrik T
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Mycket bra och smidigt köp blev det. Trevlig ställe. Rekommenderas.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Tack Fredrik för de fina orden! Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Damir T
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Väldigt bra bemötande Servis på toppnivå Gick igenom köpet i lugn och ro väldigt engagerad personal Mycket nöjd med köpet

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Damir! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd och att vi fick äran att göra affär med er. Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil.

Ramyar I
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Mycket bra service av all personal. Min andra bil hos Sandbergs Autocenter och fler kommer det att bli. Proffsiga från första kontakt till avslutad affär. Till skillnad från andra bilfirmor, är de lika hjälpsamma och proffsiga även efter att affären är genomförd. Vi ses!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Ramyar! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Barez A
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Riktig fin upplevelse hos firman! Alltid glada och super trevliga! Får hjälp omgående. Rekommenderas verkligen!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Barez! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd!

Frida J
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Upplevelsen hos er var väldigt, väldigt bra! När vi kom första gången så hälsades vi välkomna med ett leende av Robbin. Vi fick gå runt och kika i lugn och ro. Vi uppskattade att pris fanns på de flesta bilarna i hallen. Vi hittade några bilar som vi blev intresserade av och fick då bra information om dessa. När jag kom tillbaka utan min make några dagar senare stod de två bilarna vi pratat mest om uppställda bredvid varandra. Det gillade jag! Efter ytterligare lite funderande på bilen som fångat mitt intresse mest...

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Frida! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd och att vi fick äran att göra affär med er. Ni är varmt välkommen åter när det är dags för nästa bil. Sandbergs autocenter önskar dig en fortsatt trevlig dag.

Håkan W
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Supernöjd med Lucas som jag köpte en begagnad Volvo av. Verkar ta sitt ansvar då batteriet var dåligt. Återkommer gärna vid nästa bilköp.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Håkan! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Kiran S
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

So happy to get the car in the best price and also the executive was super supportive and down to earth.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Thank you very much for your nice review

Annika S
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Trevlig personal och hjälpsamma. Rekommenderar verkligen denna firma.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Annika! Det glädjer oss att höra att du är nöjd :) Varmt välkommen åter!

David L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bra service, trevlig och tillmötesgående personal. Kan varm rekommendera detta företag

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej David! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Anton I
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bra service! Fick hjälp direkt när jag klev in genom dörren. Trevlig personal.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Anton! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd.

Markus B
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Jag blev trevligt bemött och fick all service och hjälp jag kan be om! Hade även ett par småsaker med bilen som behövde fixas i efterhand och det var inga konstigheter!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Markus! Tack för ditt fina omdömme! Det glädjer oss att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter :)

Johan S
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Mycket bra bemötande, var villiga att ge oss vad vi behövde för vår gamla bil för att ro affären i hamn. Tog även kostnaden för service på den nya bilen där bl.a. kamrem skulle bytas. Vi är mycket nöjda!

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Johan ! Tack för det fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att ni är nöjda med vår service. Vi önskar er en trevlig dag & varmt välkommen åter.

Mattias F
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Mycket seriös Bilförsäljare, svarade på mitt mail 10 minuter efter jag skrivit mailet en helgdag. Mkt bra beskrivning på bilen och leverans var supersmidig . Åkte 40 mil för att hämta bilen och det bjöds på gott kaffe när vi kom. Rekommenderas varmt!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Mattias! Stort tack för ditt otroligt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Shanaz F
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bilaffären gick smidigt till och personal var proffsiga samt redo att hjälpa till när det behövdes. Rekommenderas starkt.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Shanaz! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd!

Michael L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Ett personligt bemötande där säljaren tar sig tid att genomföra affären på ett professionellt sätt

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Michael! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Vi önskar dig en trevlig dag & varmt välkommen åter

Leon O
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Bra kundbemötande och trevlig personal! Hjälpsam och kunnig

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Leon! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

Erika O
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Är väldigt nöjd med mitt bilköp. Trevligt bemötande och hjälpsamma, kan verkligen rekommendera Sandbergs Autocenter.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Erika! Tack för ditt fina omdöme! Kul att höra att ni är nöjda med bilen och vårt bemötande. Vi önskar er många fina mil i er nya bil och hälsar er varmt välkomna tillbaka när det är dags för nästa bil.

Per-Erik E
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Ett bra bemötande som kund och bra service vid vårt bil köp 👍 Per

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Per-Erik , tack för ditt fina omdöme! Kul att höra att du är nöjd med ditt bilköp hos oss, ni är varmt välkomna när det är dags för nästa bil. Sandbergs autocenter önskar dig en fortsatt trevlig dag.

Helena K
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Mycket trevlig säljare som förklarade bra. Han höll vad han lovade o gjorde inte bilen bättre än den var.

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Helena! Tack för ditt fina omdöme och vad det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår service. Du är varmt välkommen åter när du ska köpa nästa bil.

First-Name L
Skrev om Sandbergs Autocenter AB

Köpte min bil i somras och tyckte att jag fick bra och trevlig service när jag köpte bilen. Dock fick jag ingen varudeklaration då säljaren sa att ”allt såg bra ut” trots att jag begärde en. Hann ha bilen i ca 3 veckor innan batteriet gav sig, hörde av mig och efter nån vecka fick jag lämna in bilen som fick ett nytt batteri, inga konstigheter. Efter cirka 3 månader när kylan kom skulle jag starta dieselvärmaren som inte ville starta, den begärde service och jag hörde av mig än en gång till firman. Jag ansåg att det var...

Svar från Sandbergs Autocenter AB

Hej Diskussion kring dolt fel eller inte inga fel meddelande fanns när du köpte bilen, värmaren fungerade en stund eller inte. Vi skulle se till att den fungerade. Det stämmer precis som du säger, där problemet uppstod var ju att du inte ville att vi skulle laga bilen här, absolut var det en lång diskussion och jag sa flertal gånger att vi lagar bilen men inte där du ville välja. Detta gjorde dig extremt irriterad. Du har köpt en bil som inte fungerade och var besviken, vilket du har all rätt att vara. Men vi har faktiskt...

Filtrera omdömen