Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

www.sarasbegravningsbyraer.se

Välkommen till Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo! på mässtensvägen 27 i Järbo hittar du Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo. En begravningsbyrå som varit verksam sedan 1963. Vi hjälper dig att planera begravning, på plats eller online. Ibland kan det vara skönt att i lugn och ro planera begravning för en anhörig...

18 omdömen om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Ann-Sofie Å
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Fint bemötande. Omtänksamhet. Väl genomförd begravning.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Ann-Sofie Tack! Vad fint att höra. Vi önskar er alla en fin dag. Varma hälsningar Sara

Robert H
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Fint bemötande, väldigt omhändertagande. Enorm förståelse och bra hjälp med precis allting.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Tack Robert. Skönt att höra att ni känner er nöjd med oss och vårt jobb i er svåra stund. Ta väl hand om er. Varma hälsningar Sara

Gunilla E
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hjälpsamt och fint bemötande. Vi är jättenöjda att vi valde Saras Begravningsbyråer.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Gunilla Tack för fina ord och så skönt att höra att ni är nöjda med oss. Var rädd om er alla. Hälsningar Sara

Bo N
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Lättsamt och bra service och trevligt bemötande

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Bo Tack! Glädjande att höra att ni känner er nöjda. Hälsa så gott Hälsningar Sara

Lisa W
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Proffsiga Sara o Caroline ! Sara kunde guida oss för ett vackert slut för mamma . Carloline snabb o korrekt

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Lisa Tack för dom fina orden. Vi önskar er alla en fin dag. Hälsa så gott. Vänliga hälsningar Sara

Lillemor E
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Jättebra bemötande hela tiden. Blev bara lite besviken över blomsterplaceringen vid begravningen då golvblomman med band från oss alla systrar stod på sidan och ett annat arrangemang nedanför urnan!…

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Lillemor Tack. Så synd med blommorna. Vi brukar ha blommorna från de närmaste nedanför urnan, men den blomma som låg nedanför urnan när jag kom till kyrkan hade redan någon av er döttrar lagt dit och gjort själv, så därför ville jag inte flytta på den. Synd att ni inte sa något när ni kom då hade vi ju bara kunnat flytta på dom. Hoppas ni ändå kan känna er nöjda med allt övrigt runt begravningen. Varma hälsningar Sara Olsson

Jan E
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Enkelt, bra kontakter och märks att de har rutin. Och dessutom prisvärda!

Hej Jan Tack för fina ord. Vi önskar dig en fin dag. Hälsningar Sara

Sofi L
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Mycket trevligt bemötande och bra service.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Sofi Tack. Så skönt att du känner att du fått ett bra bemötande och en bra service. Tack för att du tog dig tid att svara. Varma hälsningar Sara

Annika B
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Jag tog hjälp av Sara med begravning pga att vi haft henne tidigare med andra så visste hur lugn och respektfull hon är både mot de avlidna och oss andra runt i kring. Sara har verkligen varit toppen som fixat allt så fint vid begravningen och nu har jag stor hjälp av Carolin med alla papper.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Annika Tack för fina ord. Det värmer i våra hjärtan att du känner dig trygg med att få all hjälp av oss i er svåra stund. Våra varma tankar går till er alla. Vänliga hälsningar Sara

Helena S
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Ett varmt och personligt bemötande i kombination med hög kompetens och fingertoppskänsla för kundens önskemål gör att helhetsintrycket blir det bästa möjliga.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Helena Ett varmt tack för din beskrivning. Vi önskar er alla allt gott nu efter sommaren och hoppas ni får en fin höst. Varma hälsningar Sara

Britta Z
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Vi fick ett mycket fint bemötande, både vid planeringen inför pappas begravning och även vid bouppteckningen. Vi hade även Saras när vi begravde vår mamma, så vi visste att de var bra. Tillmötesgående och proffsiga!

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Britta Tack för dom fina orden. Det glädjer oss att ni känner er bra bemött i en svår stund. Vi önskar er en fin framtid. Vänliga hälsningar Sara Olsson

Janet J
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Trevligt bemötande Kunnig personal som gav värdefulla råd. Berättade hur hela förloppet gick till så att jag kände mej trygg och visste om nästa "steg" i processen.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Janet Stort lycka till med allt och så fint att du känner dig nöjd med allt i en så svår stund. Varma hälsningar Sara Olsson

Yvonne F
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Allt sköttes bra inget att klaga på

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Yvonne Så skönt att ni är nöjda. Hälsa alla så gott Varma hälsningar Sara Olsson

Ann-Sofie Å
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Fint bemötande vid begravningshjälp.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Tack Ann-Sofie. Det glädjer oss att du fått ett fint bemötande. Varma hälsningar Sara Olsson

Nils Ola N
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Jättebra service och trevlig personal

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Ola Tack för att du tar dig tid att ge din feedback. Det glädjer oss att du känner dig nöjd. Vi önskar er alla en fin dag. Hälsningar Sara

Lars Å
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Utmärkt bemötande. Professionell behandling av ärendet.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Lars Tack för din feedback. Vi är mycket glada att du känner dig bra bemött och att du fått bra hjälp. Med vänlig hälsning Sara Olsson

Marianne H
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Mycket trevligt bemötande. Fick veta allt vad vi hade tänkt oss. Bra med allt på samma ställe,. Begravnings hjälp av Sara och det juridiska av Carolin. Toppen företag.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Tack för fina ord Marianne Det glädjer oss att ni är så nöjda i er svåra stund. Med vänliga hälsningar Sara Olsson

Helena J
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Stort stöd & arrangemang, bra bemötande

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Järbo

Hej Helena Tack, det glädjer oss att ni känner er nöjda med ert möte och allt som vi hjälpt er med att ornda. Önskar er alla en fin dag. Varma hälsningar Sara Olsson Saras Begravningsbyråer & Juridik