Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

www.sarasbegravningsbyraer.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö! Vi är begravningsbyrån som har varit med i branschen sedan 1963. Vi vet hur svårt det kan vara att förlora en anhörig och tar därför hänsyn till dina önskemål och idéer kring hur du vill ta farväl. Vi hjälper dig förutom begravning med att välja kista, urna, dödsannons,...

36 omdömen om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Andreas N
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Trevligt bemötande. Hjälpsamma och svarade gärna på frågor. Anlitade både för begravning och bouppteckning.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Andreas Tack för fina ord. Så skönt att höra. Vi önskar dig allt gott och en fin dag Vänliga hälsningar Sara

Berit S
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Dom ordnade en begravning/minnesstund efter vår mor, som blev en jättefin upplevelse som vi ordnade tillsammans med deras hjälp!

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Berit Så skönt att höra att allt gick bra och att ni fick en fin stund för er mor. Våra varma hälsningar Sara

Maud D
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Professionellt och mänskligt bemötande. Uppvisar kunnighet och lyhördhet.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Maud Tack för fina ord. Det glädjer oss att ni känner er väl bemötta i er svåra stund. Då det är något som är viktigt för oss. Hälsa alla så gott och vi önskar er en fin dag. Varma hälsningar Sara

Kjell-Åke R
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Väl mottagna blev vi o bra kommunikation, trevlig personal o service

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Kjell-Åke Tack! Skönt att höra att ni känner er bra mottagen och nöjda i er svåra stund. Stort lycka till med allt. Hälsa alla så gott Vänliga hälsningar Sara

Carina J
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Så otroligt välkomnande kände vi oss. Och fantastiska Sara, tack för all hjälp❤️

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Carina Tack snälla, snälla du. Vad gulliga ni är. Det är så glädjande att höra att ni känner er välkomnande och att ni fått den hjälp ni förhoppningsvis önskade då det är av stor vikt för oss att ni är nöjda. Hälsa så gott och var rädd om er Vänliga hälsningar Sara

Ulrica G
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Både Sara och Caroline är mycket hjälpsamma och fantastiska i sin yrkesproffesion.

Hej Tack Ulrica, för fina ord. Önskar dig allt gott Varma hälsningar Sara

Åke L
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Tillmötesgående och bra information om begravningen.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Åke Så skönt att höra, tack. Var rädd om dig och önskar dig allt gott Hälsningar Sara

Mona L
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Bra och respektfullt bemötande. Vi fick den hjälp vi behövde för att genomföra vår mammas begravning. Det märks att de har stor erfarenhet och vill möta kundens behov. Mycket trevlig personal.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Mona Tack. Det är av stor vikt för oss att ni som kund är nöjda, så tack för fina ord. Önskar er alla allt gott Vänliga hälsningar Sara

Annelie F
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Vi blev så bra bemötta i och med min mammas bortgång. Första träffen, begravningen och handlandet från deras sida. Nu har vi bouppteckningen kvar som Carolin håller på att hjälper oss med. Lugna, trevliga människor. Rätta personer på rätt ställe. Vi är jättenöjda

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Annelie Tack för fina ord. Det glädjer oss att ni känner er nöjda med vårt arbete och vårt bemötande. Hälsa alla så gott och var rädd om er. Vänliga hälsningar Sara

Ove J
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Fantastiskt mottagande o hjälp både med begravning o bouppteckning.

Hej Ove Tack för fina ord. Hälsa alla så gott. Vänliga hälsningar Sara

Ingemar J
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Rak och fin dialog och ödmjukt bemötande

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Ingemar Tack för fina ord. Vi önskar er en fin dag. Med vänliga hälsningar Sara

Gun-Britt L
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Kunnig och erfaren kvinna som kan sin sak inför begravning. Ödmjuk o trevlig. Vid möte för bouppteckning var även den kvinnan ödmjuk o trevlig samt att hon verkligen förberett mötet med utkast av bouppteckning, vilket uppskattas.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Gun-Britt Tack för varma fina ord. Hälsa alla så mycket. Varma hälsningar Sara

Kenneth B
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Jag upplever ett varmt och bra bemötande. Lyssnar in behov och ger bra råd. Rekommenderas

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Tack för ditt svar. Så skönt att höra att ni fått ett bra bemötande. Vi önskar er alla en fin dag. Hälsningar Sara

Victoria Å
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Vi blev bra bemötta och fick all hjälp vi behövde

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Victoria Tack för att du tog dig tid att svara. Det betyder mycket för oss. Det är glädjande för oss att ni är nöjda med vårt arbete. Önskar er en fin dag. Vänliga hälsningar Sara Olsson

Peter E
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Vi kunde på ett enkelt och bra sätt få vår pappas begravning som han och vi ville.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Peter Tack för din feedback, det betyder mycket för oss att ni är nöjda. Önskar er en fin dag Hälsningar Sara Olsson

Kristina E
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Verkligen hjälpsamma o proffsiga i alla frågor mm som kommer i dessa lägen.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Tack Kristina för fina ord. Vi önskar er alla en fin dag. Varma hälsningar Sara Olsson

Kerstin S
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Trevlig och kunnig personal.💐 Begravningen blev precis som vi önskade. Bra hjälp med bouppteckningen. 🙏

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Tack Kerstin för fina ord. Vi blir så glada när ni känner att ni blev nöjda. Varma hälsningar till er Sara Olsson

Åsa W
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Proffsigt och sakligt bemötande. Tydlig prissättning.

Hej Tack Åsa. Önskar er all lycka till med allt. Varma hälsningar Sara Olsson

Rosita H
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Blev väldigt bra bemött,servicevänligt ,lyhörd,omtänksam,blev nöjd o min far fick en fin begravning.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Rosita Tack för fina ord. Vi önskar er alla en fin tid framöver. Varma hälsningar Sara Olsson

Eva N
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Mycket bra hjälp vid min mammas begravning som blev mycket fin Mvh Eva Norin.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Eva Tack, vad glädjande att höra. Ha en fin dag Varma hälsningar Sara Olsson

Ann B
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Blev väldigt bra bemött med allt

Hej Ann Tack för fina recentioner. Det glädjer oss. Ha en fin dag Sara Olsson

Vanja Ö
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Proffsigt och vänligt bemötande. Vi visste att de är bra för vi hade fått rekommendationer. Har köpt både begravning med efterföljande minnesstund och även bouppteckning

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Vanja Tack. Så glädjande att höra. Vi önskar er alla allt gott. Varma hälsningar Sara Olsson

Katarina S
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Bästa tänkbara bemötande, hjälp med alla funderingar, inget verkar omöjligt, vi är jättenöjda med vår mors begravning.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Katarina Tack så jättemycket för dom varma orden. Vi blir så glada att ni är nöjda med vårt arbete och bemötande. Hälsa till alla våra varma hälsningar Sara Olsson

Erja H
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Otroligt kunnig och trevlig personal

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Erja Tack så jättemycket för dom varma orden. Vi önskar er allt gott och en riktigt fin Jul och Nyårshelg. Varma hälsningar Sara Olsson

Chanpeng E
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Jag blev väl bemötande första gången. Vi bestämde en tid direkt dagen efter. Jag fick professionella och förståndig råder med de detaljerna genom alla produkter som jag eventuellt behöver i den stunden. Jag var ensam och ska sköta alla ärenden genom min man bortgång är det väldigt svårt och tuff stund. De varma och vänliga som jag fick från Sara och Carolin stödja mig genom de tuffa tider. Sara hjälpa mig med goda råd med allt genom begravning och alltid tillgänglig med svar. Jag köpte tjänster med ordning begravning....

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Chanpeng Det värmer oss båda i hjärtat att du känner dig väl omhändertagen i din svåra stund. Tack för att du tog dig tid att ge din feedback. Vi önskar dig allt gott. Kram på dig från Carolin och Sara

Per Erik L
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Allt har fungerat jättebra, trevlig och kunnig personal, det är skönt när man vill ha hjälp vid en begravning och allt runt omkring, vi är så nöjda.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Per Erik Vi tackar er för att ni tar er tid att svara. Det värmer oss att ni är nöjda med ert möte med oss och att allt blev som ni önskat. Vi önskar er alla en fin dag Varma hälsningar Sara

Jan E
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Enkelt. Bra service! Bra hjälp under akten.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Jan Tack. Det glädjer oss att du är nöjd och att vi varit till hjälp för dig. Ha en fin dag Hälsningar Sara Olsson

Helene J
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Ett fint bemötande i en svår stund. Otrolig hjälp där allt fungerade perfekt.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Tack Helene, så skönt att höra att ni är nöjda. Hälsa alla och ha det fint. Hälsningar Sara Olsson

Annelie P
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Väl bemött alltid lika trevliga Bra service och kändes tryggt Begravningsceremoni

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Tack Annelie Så glad vi blir att du är nöjd med oss som begravningsbyrå och att ni känner er trygg i er svåra stund. Varma hälsningar Sara Olsson

Jan H
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Vi blev väldigt bra bemött, kunde inte bli så mycket bättre. Tack för allt.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Tack Jan för din feedback. Så glad vi blir att du känner dig bra bemött i denna svåra stund. Varma hälsningar Sara

Jörgen S
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Med stor vänlighet och mycket god serviceanda. Företagets två representanter upplever jag som att de också är väl insatta inom de områden de verkar.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Jörgen Tack, för dom fina orden och din feedback. Det glädjer oss att ni känner er väl bemötta med god service. Vi önskar er alla en fin sommar. Med vänlig hälsning Sara

Berit C
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Alltid trevligt och professionellt bemötande. Vi fick hjälp med allt inför begravningen och tillika bodelningen. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Tack för varma ord. Det glädjer oss att ni är nöjda med vårt beömtande och att ni känner er nöjda i en svår stund. Det är vår målsättning. Med vänliga hälsningar Sara Olsson

Lars B
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Bra bemötande och återkoppling Bra samarbete genom hela processen Begravning var överförväntan inget att klaga på

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Lars Det glädjer oss att ni känner er nöjda med allt i en svår stund som det är att missta någon nära. Ta väl hand om er Med vänliga hälsningar Sara Olsson

Håkan H
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Allt kändes bra. Kunde även hitta kvällstid för konsultation.

Hej Håkan Tack för feedback. Önskar er alla en fin dag. Hälsningar Sara Olsson

Lena Maria Catharina J
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Jättebra bemött av Sara, Carolin och Raul. Även prästen var bra. Organisten skulle jag däremot inte boka igen.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Lena Vad glad vi blir att du känner dig nöjd med vårt bemötande i en svår stund. Vi tackar för din feedback och önskar dej allt gott. Varma hälsningar Sara Olsson Saras Begravningsbyråer & Juridik

Rickard S
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Blev mycket bra bemött, och dom tog sig all tid i världen till mig som kund.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Ovansjö

Hej Rickard Tack för feedback. Det glädjer oss att ni känner er nöjda med oss och vårt bemötande. Ha nu en fin dag Varma hälsningar Sara Olsson Saras Begravningsbyråer & Juridik