Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Omdömen totalt
10
Snittbetyg
4.8
Ring 026-25 02 03 Dela

Om företaget

Välkommen till Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken! Vi är ett familjeföretag sedan 1963 som värnar om dig som kund. Det kan vara en svår stund att mista en anhörig som man älskar. Med vår långa erfarenhet i branschen finns vi och stöttar anhöriga genom denna tid vid planering av begravning och såväl bouppteckning... 

Skriv ett omdöme

10 omdömen om Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Sedan starten hos Reco 2025

Visar 10 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Tony J
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Mycket trevligt och personligt bemötande. Tydlig kommunikation och uppskattade råd som ledde till bl.a. minskade kostnader. Kan varmt rekommendera denna byrå till alla som behöver hjälp med både begravning och bouppteckning.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Hej Tony Det var fint att höra. Varmt tack. Vi önskar er allt gott! Vänliga hälsningar genom Sara

Christer E
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Ett fantastiskt bemötande av kunnig och kompetent personal samt otroligt trevliga att ha att göra med. Inga funderingar eller frågor lämnades obesvarade och stödet genom hela processen har varit oerhört tillfredsställande.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Hej Christer Vårt varma tack! Önskar er alla allt gott Vänliga hälsningar genom Sara

Niklas G
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Trevliga och hjälpsamma. Allt flöt på utan krångel!

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Hej Niklas Varmt tack. Önskar er alla allt gott. Varma hälsningar genom Sara

Linda S
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Oerhört fina människor med hjärtat på rätt ställe, vi kände oss väldigt omhändertagna. Alla frågor vi hade behövde vi aldrig vänta på svar på, kommunikationen och bemötande i alla delar har varit toppen hela tiden!

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Hej Linda Tack för fina ord och tack för att du tog dig tid att svara. Våra varma hälsningar genom Sara

Ingela H
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Vi är jättenöjda med begravningen. Allt flöt på så bra från början till slutet. Tommy var så lätt att ha att göra med. Väldigt trevlig och professionell. Det tackar vi för. Så bra samarbete och Så fin begravning.TACK 🙏

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Hej Ingela Tack, det var fint att höra. Våra varma hälsningar Tommy och Sara

Göran J
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Har bara gott att säga om Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken Personalen helt underbar och arrangemanget kring begravningen var fin bra kommunikation kring det juridiska jag behövde Denna byrå rekommenderas å det varmaste

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Hej Göran Vi tackar så hjärtligt för förtroendet. Så gott att höra att ni känner er nöjda med allt. Våra varmaste hälsningar Sara, Tommy och Carolin

Sofia H
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Fantastiska på alla sätt och vis! Tack

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Hej Sofia Tack vad fint att höra. Ta hand om er. Våra varmaste hälsningar Sara och Tommy

Johanna B
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Vi är väldigt tacksamma för den fina hjälp vi fick vid min mans begravning. Allt sköttes med stor lyhördhet och omtanke, och våra önskemål togs emot med stor respekt. Det blev en vacker och personlig ceremoni som betydde väldigt mycket för oss.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Hej Johanna Tack för förtroendet och fint att höra att ni känner att allt blev så som ni önskar. Våra varma hälsningar Sara och Tommy

Gunilla M
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Jag kände mig spänd och orolig inför mötet för att ordna begravningen av min make Börje, men mötet blev istället en mjuk och varm stund, som alls inte kändes tung och sorglig. Under hela tiden fram till begravningen kände jag mig trygg, dom fanns där för oss och hörde hela tiden av sig för att fråga efter och berätta vad som skulle ordnas. Själva begravningsakten och allt omkring den blev precis så fin som vi kunde önska. Inget hade kunnat bli bättre. Mina varmaste tack och tankar till Sara och Tommy.

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Hej Gunilla Tack vad fint att höra. Ta hand om dig och de dina. Varma hälsningar Sara och Tommy

Johan P
Skrev om Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Vi blev bemötta med stor förståelse och jag kände direkt att här är vi i trygga händer . Med en lyhörd och förstående känsla för vår situation blev vi pedagogiskt och tydligt slussade genom allt vi behövde gå igenom och ta beslut kring, Saras begravningsbyrå skapar en familjär , trygg och omhändertagande känsla genom helheten. Från uppstart till avslut , så fick vi hela tiden uppföljning och avstämningar om hur allt kändes och om det var något vi saknade eller undrade över. Vi hade inte kunnat valt en bättre begravningsbyrå än just Saras Begravningsbyråer. /Johan Palmblad med familj

Svar från Saras Begravningsbyråer och Juridik Sandviken

Hej Johan! Stort tack för de fina orden från dig och din fina familj! Fortsätt ta hand om varandra! Kram Tommy och Sara

Filtrera omdömen