Alla kategorier Telemarketing Stockholms län Stockholm Södermalm Sass Consulting AB

Sass Consulting AB

Hornsbruksgatan 11, 117 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Sass Consulting AB

• Stefan B
    Stefan B skrev om Sass Consulting AB
    Har bara jobbat ett par dagar och redan under utbildningen fick man reda på att man inte skulle prata förlänge med folk inte över 3 minuter sade utbildaren, vi fick dessutom information på 3 sidor om naturskyddsföeningen, det pappret fick vi inte behålla för att det kostar pengar att trycka nya... För övrigt är utbildaren en hemsk människa som kritiserar dom som inte värvar mycket och hyllar dom som värvar, gärna offentligt också och snabbt skall det gå. dessutom så ringer han teamledaren här i Halmstad engång i timmen för att höra om vi jobbar på bra eller inte och försöker påsåvis ha koll över Halmstad från STHLM dessutom om vilka gator och vart vi skall stå funkar dock inte så bra... Dessutom träffar man på en del som säger till en att dom inte fick lön för dom timmar dom arbetat något jag ser i andra recensioner också, jag kommer säga upp mig men vill varna alla för denna arbetsgivare synd att dom utnyttjar välgörenhetorganisationer
  • Lina S
    Lina S skrev om Sass Consulting AB
    Riktigt, riktigt dåligt! Jag var anställd under en månad men på grund av att min teamledare slutade så blev det inställt jättelänge om jag inte åkte till en annan stad och jobbade... det skulle kosta mer än vad jag fick i min usla lön. Fick dessutom nyss mitt lönebesked och det fattades ungefär 9,5 timmar som jag faktiskt har jobbat. Dessa timmar var i samband med utbildningen som man skulle få betalt för enligt kontrakt... Riktigt dåligt betalt arbete från början utan att de också försöker lura på en att jobba gratis!
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Sass Consulting AB
    Har jobbat för dom nu i sommar och det har varit ett helvete. Vi har t ex bytt "teamleader" 3 gånger under en 2 månaders period en av dom gjorde inte ett piss. Man får inte dom timmarna man är "garanterad" att jobba utan då måste man lura med folk i organisationen, annars får man inte betalt. Också den enorma pressen på att värva gör att man faktiskt får ganska dåligt samvete efter ett tag, och det ska man inte behöva ha när man sliter med att försöka värva folk till en biståndorganisation.
  • Lowe W
    Lowe W skrev om Sass Consulting AB
    Arbetade åt dem i ett par månader på deltid. Var helt okej men det berodde bara på arbetskamraterna, att det var utomhus och att kontoret inte hade så bra koll på hur jag arbetade. När jag fick nya arbetskamrater så kom kontoret in och ville styra och ställa - de försökte tvinga oss till att göra på deras sätt, vilket var typ att lura in folk på organisationen så fort som möjligt - gärna på mindre än ett par minuter. "de tappar intresset om man pratar för länge". jamen värt att skaffa medlemmar som inte ens har tid att lära sig om organisationen.
    Kort sagt, de använder sig av den värsta sortens marketing i en bransch som ska vara den schysstaste. Bakåtsträvande, värdelöst.
  • S
    S skrev om Sass Consulting AB
    Dåliga arbetskamrater, dålig arbetsmiljö och stor press! Det absolut sämsta jobb jag haft!

Hornsbruksgatan 11, 117 34 Stockholm