Sats Dalenum

3.1 i betyg av av 7 omdömen

Läs vad 7 kunder tycker om Sats Dalenum

• 2020-02-08

Julia R skrev om Sats Dalenum
    Riktigt uselt! De på minisats lät min bebis gråta i 90min idag utan att komma och säga till utan berättade det när jag kom för att hämta min bebis. Ignorant personal!
    Lämna inte dina barn på minisats och undvik helst helt att gå dit! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Performance Center Lindhagen
    4.9 / 5 i betyg — 167 omdömen
    Badge2019
    "Hege är en extremt kompetent och professionell naprapat som jag vid flera tillfällen har fått mycket god hjälp av. Tack vara den höga kompet"
  • sebastian P

2010-09-08

sebastian P skrev om Sats Dalenum
  • 2010-04-20

Alexander B skrev om Sats Dalenum
    Allt är bra och fräscht som tidigare recensenter har skrivit men det är skitdyrt på sats så inget ställe att dra till om du har snålt med cash! men annars är det väl lungt, dock om det är värt priset kan ju diskuteras då det finns betydligt billigare ställen med likvärdig klass! :S Läs mer
  • Reco tipsar!
    Egen tid
    4.3 / 5 i betyg — 267 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Supernöjd med Egen Tids gravidyoga! Så skönt att få anpassad rörelse och meditation under en tid i livet när kroppen är i stor förändring. M"
  • Lars H

2010-01-13

Lars H skrev om Sats Dalenum
    Riktigt fräscht. Topp enligt mig. Läs mer
  • 2009-08-10

Erik H skrev om Sats Dalenum
    Riktigt bra - tränar där och har flera gånger haft fördelen att vara helt själv på gymmet vilket är underbart! Aldrig några köer! Läs mer
  • 2009-03-31

Sandra F skrev om Sats Dalenum
    Mycket bra och välskött gym! Alltid rent och snyggt. Hade studentkort här och det var alltid så skönt och tomt med folk dagtid. Läs mer
  • Lena C

2008-01-26

Lena C skrev om Sats Dalenum
    SATS erbjuder både fräscha lokaler, nya moderna maskiner, otroligt trevlig och duktig personal samt Mini Sats här på Lidingö som underlättar enormt när man vill komma iväg och träna och har barn. Det kostar en slant per månad men tränar man minst 2ggr/vecka så är det definitivt värt varenda krona. Läs mer

Bästa Företagen inom gym nära Sats Dalenum:

Suzana M Suzana M tycker:
“Efter två provträningar var ja...” Läs mer
Egen tid (5.5km)