Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Sats Kista

Kista Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

Lästmakargatan 10, 11144, STOCKHOLM
Balance Training - City
Stefan J:
Enormt bra bemötande på alla sätt och vis och enormt fräsht i träningslokalen och dushar. Kan varmt rekommenderas. Sedan att även deras klas...

Företag inom gym nära Sats Kista:

Klasrovägen 23A, SOLLENTUNA
Klassisk massage i nya lokaler vid Häggviks station. Varmt välkomna! Läs mer ›
Nina A:
Proffsigt och bra priser Trevligt bemötande

Lindhagensgatan 135A, STOCKHOLM
Ylva V:
Lisa har koll, ger bra behandlingar som känns (ibland lite väl mycket) och får en att vilja göra rehab.

Hälsingegatan 5, STOCKHOLM
Kersin S:
Professionellt bemötande, levererar både i kunskap och behovsanpassad service. Mille ser hela människans behov i träning, både för kropp och...

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Läs vad 3 kunder tycker om Sats Kista

• Petter B
    Petter B skrev om Sats Kista
    Tråkigt att det inte är fler gruppträningar på schemat! Jag vill ha fler cykelpass.
    De tider som finns är ofta fullbokade en vecka i förväg, så uppenbarligen finns det kundunderlag.
    Träningskorten är ju inte billiga, jag förväntar mig mer för det priset.
  • Cara M
    Cara M skrev om Sats Kista
    Alltid rent och snyggt, mycket mycket trevlig personal! Enda nackdelen är att det ligger lite dåligt till.
  • Kevin
    Kevin skrev om Sats Kista
    Ett utav Sats bästa gym när det gäller utrustning. Grymma benmaskiner samt väldigt bra smith-maskin. Mycket fria vikter samt knäböjställning. Tränade här väldigt ofta förut när jag studerade i Kista. Synd det ligger utanför stan, annars hade jag fortsatt träna där även nu. Tillsammans med Sats Zenit är detta det bästa gymet som Sats har att erbjuda!

Kista Galleria, 164 91 Kista