Luftvärmepumpar

206 omdömen om Luftvärmepumpar

Sedan starten hos Reco 2018
Lars S
Skrev om Luftvärmepumpar en del av SaveEnergy

Toshiba Daiseikai 9 tystare finns väl inte, trevligt bemötande av både säljare och montörer... Är alldeles utomordentligt nöjda. Trevlig Valborg /Lasse

Svar från Luftvärmepumpar

Hej Lars! Du har valt en bra luftvärmepump :) Härligt att du är nöjd med våran säljare och våran tekniker! Tack för fin feedback! Trevlig dag! Med vänlig hälsning Genny Waksam SaveEnergy AB

Bo J
Skrev om Luftvärmepumpar en del av SaveEnergy

Väldigt liten erfarenhet då jag nyligen installerat en Save Energy luftluft värmepump. Bra och trevlig montör. Dåliga instruktioner om Wifin

Marianne H
Skrev om Luftvärmepumpar en del av SaveEnergy

Har inte erfarenhet av mer än Panosonic som vi haft i tre år, och den har varit fantastisk. Nu har den tyvärr lagt av och jag väntar på hjälp!

Michael G
Skrev om Luftvärmepumpar en del av SaveEnergy

1) Köpte Luftvärmepump: Nova Komplet mm. 2) Bemötande: Helt Topp !! 3) Förväntningar: Helt Perfekt efter min önskning. 4) Samfatning: Helt Perfekt!! På alla sätt, Topp fina varor, Helt perfekt installationen, trevligt bemötande Ja är mycket nöjd rekommenderar denna firma vidare med 👍 Med vänlig hälsning Anders Michael Grandkvist

Leif M
Skrev om Luftvärmepumpar en del av SaveEnergy

Innova classic. Säljförloppet och leveransplanering var mycket bra. Installation skedde på angiven tid. Dock eftermälet får underkänt. Kan inte registrera enheten på Ahlsells pga avsaknat certifieringanummer på installatören och total avsaknad av information om hur wifi anslutning går till. Endast info om en app där jag inte begriper mer än att jag kan ladda ner den

Svar från Luftvärmepumpar

Hej Leif, Tack för din feedback! Kontakta vår support på 08-7151640 alt suppor@saveenergy.se så hjälper dem dig där med certiferingsnumret samt Wifin. Med vänlig hälsning SaveEnergy AB

Dick M
Skrev om Luftvärmepumpar en del av SaveEnergy

Luftvärmepump Innova Classic Bra bemötande Tyvärr försvann displayen efter fem dagar. reparation pågår

Svar från Luftvärmepumpar

Hej Dick, Tråkigt att displayen försvann efter endast 5 dagar! Hoppas du har fått hjälp med din värmepump! Hälsningar SaveEnergy AB

Per G
Skrev om Luftvärmepumpar en del av SaveEnergy

Bra service proffsigt utförande och nu värmer det så skönt

Annelie G
Skrev om Luftvärmepumpar en del av SaveEnergy

Jag köpte en Toshiba luftvärmepump med installation. Jag är nöjd med säljarens bemötande och snabbhet. Installation gick bra. Teknikern var kunnig och trevlig och kunde sitt jobb. Jag är jättenöjd.

Ann-cristin J
Skrev om Luftvärmepumpar en del av SaveEnergy

Jag behövde en kraftfullare luftvärmepump till mitt hus, för att denna också ska orka värma upp min nybyggda vinterträdgård. SaveEnergys säljare gav ett förslag på lösning, som visade sig vara helt uppåt väggarna och inte alls skulle fungera för att kunna hålla önskad temperatur i uterummet. Den biten är jag djupt missnöjd med, och det drar ner betyget. Själva installationen gjordes precis på utlovat datum och den tid som sagts, och allt sköttes mkt proffsigt av en trevlig hantverkare med stor erfarenhet, som också gav lite bra tips medan han jobbade. Så den delen får jättebra betyg.

Leif-åke C
Skrev om Luftvärmepumpar en del av SaveEnergy

Ett utmärkt sått att få en bra temperatur året runt i så väl lägenhet som vill. Jag har enbart haft bra kontakt med Save Energy och de hade en väldigt duktig och trevlig montör.