Ventilation

1 186 omdömen om Ventilation

Sedan starten hos Reco 2018
Loukas F
Skrev om Ventilation en del av SaveEnergy

Bra service från förfrågan, offert, beställning. Trevliga hantverkare de gjorde det de skulle.

Ingemar L
Skrev om Ventilation en del av SaveEnergy

Bra teknikr som kunde sin sak.

Wångblad Magnus W
Skrev om Ventilation en del av SaveEnergy

Enligt min bedömning, så blev kanalerna korrekt rensade samt att flödesmätning gjordes efteråt. Bra bemötande av installatör.

Christer Å

Bra information. Trevlig utförare Bra med protokoll

Andreas H
Skrev om Ventilation en del av SaveEnergy

Professionell service och vänligt bemötande. Snabbt och effektivt.

Birgitta T
Skrev om Ventilation en del av SaveEnergy

Anna-Karin var den bästa och trevligaste som gjort rent mina tre värmepumpar. Hon var noggrann och gjorde arbetet på nästa sätt. Dessutom rengjorde hon frånluftskanalerna/ventilerna också.

Svar från Ventilation

Hej Birgitta! Roligt att höra att du är nöjd med våran Tekniker, jag kommer vidarebefordra ditt fina omdöme till Anna-Karin. Trevlig dag! Med vänlig hälsning Genny Waksam SaveEnergy AB

Lars H
Skrev om Ventilation en del av SaveEnergy

Bemötandet var bra men faktura på FEM dagar är under all kritik. Gällande konsumentköplagens borde det vara åtminstone 14 dagar.

Svar från Ventilation

Hej Lars! Tack för fin feedback! Jag kommer lyfta fram din kritik till cheferna. Trevlig dag! Med vänlig hälsning Genny Waksam SaveEnergy AB

Sivh A
Skrev om Ventilation en del av SaveEnergy

Rengöring av ventilation och luftvärmepump. Helt nöjd med arbetet. Bra bemötande av närvarande personal. Inget att anmärka på utfört arbete.

Anders E
Skrev om Ventilation en del av SaveEnergy

Rengöring av ventilation, tilluft och frånluft. Bra bemötande.

Robert B
Skrev om Ventilation en del av SaveEnergy

Rengjorde samtliga kanaler i husets ”liftsystem” Bra bemötande. Trevlig personal.