SB Bilar AB

SB Bilar AB

www.sbbilar.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till SB Bilar, där vi brinner för bilar och för att ge våra kunder oslagbar service. Som ett företag som specialiserat sig på att köpa, handla och sälja begagnade bilar anser vi att alla förtjänar att ha en kvalitetsbil som passar deras behov och budget. På SB Bilar är vi stolta över att endast erbjuda de bästa bilarna...

101 omdömen om SB Bilar AB

Alex A
Skrev om SB Bilar AB

Min upplevelse hos sb bilar var bara bra. Trevligt bemötande av sasan. Och affären gick smidigt till utan några konstigheter. Allt kändes seriöst och fick även bilen helt ny besiktad vilket kändes bra. Kan rekommendera sb bilar.

Svar från SB Bilar AB

Stort tack för er recension och tack för ert förtroende! Önskar många härliga mil med bilen! Välkommen åter! Mvh. Sasan

Atheer S
Skrev om SB Bilar AB

Tack så mycket för den fina bemötande. Och väldigt smidig affär väldigt bra med information och generös med priserna. Rekommenderar dig starkt. Köpte en Audi a5

Jan Erik A
Skrev om SB Bilar AB

Vi fick ett väldigt fint bemötande och all info som vi behövde av en mycket trevlig säljare .Jag kan varmt rekommendera SB bilar

Peter R
Skrev om SB Bilar AB

Enkel och snabb affär! Trevligt bemötande och fin service. Här kan jag tänka mig köpa bil igen!

Rebecca C
Skrev om SB Bilar AB

Jag är jättenöjd med min bilaffär med SB Bilar! Fick ett trevligt bemötande och superfin bil.

Daria D
Skrev om SB Bilar AB

Varmt rekommenderar, fina bilar i rimliga priser. Jag är jätte glad med affären

Abedin F
Skrev om SB Bilar AB

Sasan har varit ärlig, otroligt bra bemötande, vi är väldigt nöjda med bilen och skulle absolut rekommendera SB Bilar till alla. Tack för en smidig affär! / Linda & Abedin

Marie Å
Skrev om SB Bilar AB

Snabb diel! Transport av fordon👍tillika mina fordon tog de med sig👍kontakten under pågående affär👍

Svar från SB Bilar AB

Stort tack för din recension och tack för ert förtroende! Önskar många härliga mil med bilen! Välkommen åter! Mvh. Sasan

Josefin M
Skrev om SB Bilar AB

Smidig, kunnig och trevlig säljare! Känns som en trygg affär. Tack!

Fredrik C
Skrev om SB Bilar AB

Vänligt bemötande, ödmjuk och problemlösande

Dan S
Skrev om SB Bilar AB

Mycket bra bemötande väldigt trevligt jag är en nöjd kund

Kristoffer C
Skrev om SB Bilar AB

Gott bemötande, och en smidig affär.

Henrik A
Skrev om SB Bilar AB

Mycket trevlig personal, väldigt hjälpsam

Agne B
Skrev om SB Bilar AB

Mycket bra bemötande.och kunnig person allt var topp

Tobias H
Skrev om SB Bilar AB

Proffsigt och väldigt trevligt bemötande.

Dan A
Skrev om SB Bilar AB

Vänligt bemötande och tillgänglighet även på en söndag då vi tittade på forden som senare köpte.

Svar från SB Bilar AB

Stort tack för din recension och tack för ert förtroende! Önskar många härliga mil med er nya bil! Välkommen åter! Mvh. Sasan

Blerim B
Skrev om SB Bilar AB

Bra service mycket bra personal

Svar från SB Bilar AB

Stort tack för din recension och tack för ert förtroende! Önskar er många härliga mil med er nya bil! Välkommen åter! Mvh. Sasan

Inez N
Skrev om SB Bilar AB

Väldigt fin och professionell service.

Sven S
Skrev om SB Bilar AB

Rakt enkelt kunnigt. Fick bra förtroende. En trevlig bilaffär.

Jonathan E
Skrev om SB Bilar AB

Jätte trevlig säljare och bra säljare, super nöjd👍

Linus Ö
Skrev om SB Bilar AB

Köpte en Volvo xc70 D4 Trevligt bemötande och hjälpsam med funderingar och frågor man hade. Linus, Stenkullen

Alexandra H
Skrev om SB Bilar AB

Jag köpte en bil för några månader sedan som visade sig vara fel på redan innan köp. Istället för att ta på sig ansvaret som bilhandlare måste jag som kund stå för reparationskostnaderna. Jag är oerhört missnöjd och det är uppenbarligen något lurigt med besiktningarna som utförs på bilarna. Jag kommer ta detta ärendet vidare eftersom jag inte får någon hjälp från företaget då jag som kund inte ska behöva betala för misstag bilhandlaren gjort. Skulle inte rekommendera överhuvudtaget.

Svar från SB Bilar AB

Tack för din recension, och så klart väldigt tråkigt att du är missnöjd! Bilen besiktigades på Carspect en vecka innan försäljningen i Maj och där inga anmärkningar på rosten i bakaxeln som du nu har upptäckt efter 6 månader. Jag har ändå försökt att hjälpa till med halva kostnaden men du tackade nej till det! Jag hoppas att allting löser sig för dig! Mvh. Sasan

Peter N

Trevlig, saklig och proffitionell

Susanna U
Skrev om SB Bilar AB

Bara positivt! Snabb smidig bra affär!

Rosalie K
Skrev om SB Bilar AB

Bästa bilhandlaren jag varit med om . Köpte en bil som utåt sett var i topp skick men snabbt efter köpet gick bakaxeln fyrhjulsdriften sönder , sedan snabbt tätt inpå gick kamremmen och motorn nöp . Sassan löste allt! ny motor , ny lyckta , renoverade fyrhjulsdriften allt , bytte alla oljor, remmar , vattenpump, ac service. Kostnader på 102 tusen i reperationer! Låne bil kostnadsfritt i 5 veckor. Han fixade allt utan krångel ! Så tacksam 🤗 kommer alltid köpa våra framtida bilar av honom ! Jag och sambon är super nöjda med sbbilar och deras fina service. Rekommenderar starkt!!!

Svar från SB Bilar AB

Stort tack för din recension och tack för ert förtroende! Vår strävan är alltid 100% nöjda kunder även efter köpet! Önskar er många härliga mil med er nya bil! Välkommen åter! Mvh. Sasan

Noa H

Bra smidig affär. Supernöjd👌🏼

Ihab A
Skrev om SB Bilar AB

Väldigt trevlig och professionell personal! Ärliga och hjälpsamma Fina bilar och smidigaffär

Anna A
Skrev om SB Bilar AB

Det var enkelt, tydligt, trevligt bemötande och kändes ärligt.

Bahman G
Skrev om SB Bilar AB

Otroligt bra bemötande och kunniga på bilar. Bilarna i hallen är väl omhändertagna, polerade och fina, handplockade. Man märker verkligen att det är sanna bilentusiaster som driver det här företaget. Rekommenderar varmt ett besök till SB Bilar.

Anna-Lena R
Skrev om SB Bilar AB

Dem var bra👍🏻 lite små funktioner på bilen som inte fungerande men man kan väl förvänta sig det med en gammal bil. Mvh

Alexandra F
Skrev om SB Bilar AB

Sasan var mycket serviceinriktad och trevlig. Informativ och kände av läget och gav oss utrymmet som behövdes. Jag köpte en begagnad Ford Fokus.

Frida M
Skrev om SB Bilar AB

Så bra service! Blev trevlig bemött och väl uppdaterade. Fick hjälp med reservdelar till bilen. Lojalt och tillmötesgående service!

Elin G
Skrev om SB Bilar AB

Köpte en begagnad Kia ceed. Upplever att SB Bilar har mycket kunskap vilket skapar ett förtroende. Det var också ett mycket trevligt och genuint bemötande. De gav mig en känsla av trygghet vilket jag uppskattar.

Ulrika B
Skrev om SB Bilar AB

Trevligt bra bemötande! Jättenöjd!

Jawad A
Skrev om SB Bilar AB

Hej Jag tycker det gick jättebra köpa min bil och smidigt, bra bemötande.

Martin L
Skrev om SB Bilar AB

Mycet tillmötesgående ägare. Affären gick mycket smidigt och bilen är jag nöjd med.

Milan D
Skrev om SB Bilar AB

I am very happy with all the service that was provided

Svar från SB Bilar AB

Thanks for your review and I'm glad you're happy with the deal! Good luck with the car and welcome back! Sincerely, Sasan

Mats S
Skrev om SB Bilar AB

Hej bra bemötande kunnig mindre firma Allt gick smidigt bra information

Kevin B
Skrev om SB Bilar AB

Ringde först SB Bilar & fick ett jättebra bemötande via telefon & han välkomnade mig vänligt till hallen. Kom in till SB Bilar för första gången & ägaren kom direkt till mig & pratade gott. Allt gick som smort hos SB Bilar, otroligt fint bemötande & han var väldigt hjälpsam under hela processen. Rekommenderar starkt

Hernando L
Skrev om SB Bilar AB

Extremt proffsigt och trevligt hanterande och bemötande.

Lena Gun-Britt J
Skrev om SB Bilar AB

Seriöst och bra bemötande. Kändes trygg och pålitlig

Patricia Gabriella Emma N

Super bra bemötande och riktigt bra service. En bilfirman jag kan rekommendera starkt!

Jonas F
Skrev om SB Bilar AB

Fin upplevelse! Kändes väldigt proffesionellt och tydligt. Nu får man köra den ett tag.

Tilda R
Skrev om SB Bilar AB

Väldigt trevligt bemötande och bra service!

Veronica H
Skrev om SB Bilar AB

Trevligt bemötande, fin bil och hjälp efter köp. Kan rekommendera

Ahned L
Skrev om SB Bilar AB

Kan starkt rekommendera det här företaget då jag blev bemött med respekt och trevlighet. Något jag värdesätter mer än att bara bilen ska vara bra. Bilen var exakt som det stod på annonsen. Proffessionalitet på hög nivå där säljaren förberedde bilen innan jag kom och var med på visa allt som bilen hade för dokumentation och även ifall bilen hade några skavanker, vilket var knappt att den hade. Kändes mer som när läraren förberedder en bra föreläsning inför en lektion. Kundbemötande verkligen 5 stjärnor. När det kommer...

Marcus S
Skrev om SB Bilar AB

Är super nöjd med bil köpet. Säljaren hjälpte till med allt. Och gav en super bra service. Kan starkt rekommendera denna bil firma. Finns inte många som är så hjälp samma. Tack för en bra affär.

Stefan Å
Skrev om SB Bilar AB

Mycket professionell och bemötande i toppklass .

Mikael L
Skrev om SB Bilar AB

Mycket bra service och lätt att ha o göra med!

Stefan A
Skrev om SB Bilar AB

Super trevlig och proffsigt bemötande, kan starkt rekommendera att göra affärer med SB bilar.