SB Bilar AB

SB Bilar AB

www.sbbilar.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till SB Bilar, där vi brinner för bilar och för att ge våra kunder oslagbar service. Som ett företag som specialiserat sig på att köpa, handla och sälja begagnade bilar anser vi att alla förtjänar att ha en kvalitetsbil som passar deras behov och budget. På SB Bilar är vi stolta över att endast erbjuda de bästa bilarna...

122 omdömen om SB Bilar AB

Björn A
Skrev om SB Bilar AB

Bra och trevlig försäljare/ägare!

Svar från SB Bilar AB

Stort tack för er recension och tack för ert förtroende! Önskar många härliga mil med bilen! Varmt välkommen åter! Mvh. Sasan

Jonatan I
Skrev om SB Bilar AB

Fin bil vid första anblick efter köpet blir problemen uppenbara. modul fel och kåpor som fattas. Trippelkolla bilen ifall du skall handla här. Trevlig försäljare som är villig att åtgärda dvs fel dock via en lokal reparatör som vid första besöket repade en annan kunds bil.

Svar från SB Bilar AB

Hej Jonatan! Tråkigt att du har den upplevelsen om oss. Jag försöker alltid hjälpa kunden på bästa sätt och om kunden befinner sig i Kungsbacka med omnejd så hänvisar vi alltid till verkstad som vi har samarbete med för att få hjälp snabbt och smidigt! Sedan om verkstaden råkar repa en annans bil (i det här fallet inte din bil) så kan vi inte göra mer än att beklaga, och det får verkstaden stå för! Ha en fortsatt trevlig dag! Mvh. Sasan

Karim Z
Skrev om SB Bilar AB

Very good experience. Sasan is very helpful and very nice.

Svar från SB Bilar AB

Thank you very much and welcome back! Wishing you many wonderful miles with your new car. Mvh. Sasan

Emil R
Skrev om SB Bilar AB

Jättefint bemötande från Sasan. Jag fick inte ner priset något, men bilen var redan prissatt ganska bra. Däremot fick jag med vinterdäcken som hör till bilen. Utan att behöva betala extra. Dottern fick välja mellan olika festissmaker, Sasan hade även Coca cola zero, kaffe Te att bjuda på. Samt karameller och kakor. Finns lite att göra med bilen men kommer definitivt kolla SB-bilar när det är dags igen att köpa bil. Men då blir det nyare bil. Tack Sasan och SB-bilar för hjälpen och det professionella bemötandet. Mvh Emil Subaru Legacy

Claes T
Skrev om SB Bilar AB

Professionellt och trevligt bemötande före, under och efter köp. Några frågor efter köpet hanterades hjälpsamt, snabbt och enkelt.

Krister O
Skrev om SB Bilar AB

Ett bra och trevligt bemötande. Fungerade både bra när jag sålde och köpte ett fordon trots massa strul med min bank som komplicerade till allt så det drog ut på tiden.

Sven K
Skrev om SB Bilar AB

Tack SB-bilar för en trevlig och snabb bilaffär. Härligt och personligt bemötande, grattis igen på födelsedagen 😊 Mvh nöjd SAAB-köpare.👍

Johan H
Skrev om SB Bilar AB

Trevligt bemötande, kändes seriös redan vid första mötet. Uppstod ett problem med bilen, utan att ens ifrågasätta fick jag en bokad tid på verkstad som löste problemet utan kostnad!

Doman A
Skrev om SB Bilar AB

Jättebra service, mycket nöjd!

Kevin A
Skrev om SB Bilar AB

Jag köpte en Bil från (Sb bilar) och är mycket nöjd med deras erfarna och proffesionella service och bemötande. Jag kommer självklart återkomma hit igen vid nästa bilköp! Mycket bra och fina utbud av bilarna! Jag är mycket nöjd! 👍 //Kevin

Vaida M

Gillar mitt köp 👍 Fick allt vi behövde Tack för er

Svar från SB Bilar AB

Stort tack för er recension och tack för ert förtroende! Önskar många härliga mil med bilen! Välkommen åter! Mvh. Sasan

Joachim A
Skrev om SB Bilar AB

Trevligt bemötande Snabb och smidig affär

Fred W
Skrev om SB Bilar AB

Det var en bra och trevlig bilaffär hela vägen. Mycket nöjd.

Otto P
Skrev om SB Bilar AB

Bra bemötande. Kan rekommendera SB Bilar.

Linnea F
Skrev om SB Bilar AB

Väldigt bra bemötande redan från start. Efter cirka 3-4 veckor gick ett rör till kylaren sönder och Sasan hämtade bilen, lämnade lånebil och lagade bilen utan några problem alls. Rekommenderas definitivt! Väldigt nöjd kund 😊

Malmgren J
Skrev om SB Bilar AB

Bra bemötande från första kontakten , bilen i förväntat skick , snabb och smidig affär

Parsia N
Skrev om SB Bilar AB

Mycket nöjd med mitt bilköp. Försäljaren var trevlig och hjälpsam. Tack för en utmärkt köpupplevelse!

Awaz D
Skrev om SB Bilar AB

Tack så mycket för den fina servicen. Vi är otroligt nöjda med våra bilköp hos dig som alltid blir det en smidig och trevlig upplevelse.

Oliver M
Skrev om SB Bilar AB

Otroligt bra service och inget krimskrams. Rak och ärlig! Mycket nöjd!

Magnus B

Mycket bra bemötande. Tar sig tid för kunden. 👍👍

Svar från SB Bilar AB

Stort tack för er recension och tack för ert förtroende! Välkommen åter! Mvh. Sasan

Lasse O
Skrev om SB Bilar AB

Mycket trevlig ett bra bemötande. Kan skarpt rekommendera

Alex A
Skrev om SB Bilar AB

Min upplevelse hos sb bilar var bara bra. Trevligt bemötande av sasan. Och affären gick smidigt till utan några konstigheter. Allt kändes seriöst och fick även bilen helt ny besiktad vilket kändes bra. Kan rekommendera sb bilar.

Atheer S
Skrev om SB Bilar AB

Tack så mycket för den fina bemötande. Och väldigt smidig affär väldigt bra med information och generös med priserna. Rekommenderar dig starkt. Köpte en Audi a5

Jan Erik A
Skrev om SB Bilar AB

Vi fick ett väldigt fint bemötande och all info som vi behövde av en mycket trevlig säljare .Jag kan varmt rekommendera SB bilar

Peter R
Skrev om SB Bilar AB

Enkel och snabb affär! Trevligt bemötande och fin service. Här kan jag tänka mig köpa bil igen!

Rebecca C
Skrev om SB Bilar AB

Jag är jättenöjd med min bilaffär med SB Bilar! Fick ett trevligt bemötande och superfin bil.

Daria D
Skrev om SB Bilar AB

Varmt rekommenderar, fina bilar i rimliga priser. Jag är jätte glad med affären

Abedin F
Skrev om SB Bilar AB

Sasan har varit ärlig, otroligt bra bemötande, vi är väldigt nöjda med bilen och skulle absolut rekommendera SB Bilar till alla. Tack för en smidig affär! / Linda & Abedin

Marie Å
Skrev om SB Bilar AB

Snabb diel! Transport av fordon👍tillika mina fordon tog de med sig👍kontakten under pågående affär👍

Svar från SB Bilar AB

Stort tack för din recension och tack för ert förtroende! Önskar många härliga mil med bilen! Välkommen åter! Mvh. Sasan

Josefin M
Skrev om SB Bilar AB

Smidig, kunnig och trevlig säljare! Känns som en trygg affär. Tack!

Fredrik C
Skrev om SB Bilar AB

Vänligt bemötande, ödmjuk och problemlösande

Dan S
Skrev om SB Bilar AB

Mycket bra bemötande väldigt trevligt jag är en nöjd kund

Kristoffer C
Skrev om SB Bilar AB

Gott bemötande, och en smidig affär.

Henrik A
Skrev om SB Bilar AB

Mycket trevlig personal, väldigt hjälpsam

Agne B
Skrev om SB Bilar AB

Mycket bra bemötande.och kunnig person allt var topp

Tobias H
Skrev om SB Bilar AB

Proffsigt och väldigt trevligt bemötande.

Dan A
Skrev om SB Bilar AB

Vänligt bemötande och tillgänglighet även på en söndag då vi tittade på forden som senare köpte.

Svar från SB Bilar AB

Stort tack för din recension och tack för ert förtroende! Önskar många härliga mil med er nya bil! Välkommen åter! Mvh. Sasan

Blerim B
Skrev om SB Bilar AB

Bra service mycket bra personal

Svar från SB Bilar AB

Stort tack för din recension och tack för ert förtroende! Önskar er många härliga mil med er nya bil! Välkommen åter! Mvh. Sasan

Inez N
Skrev om SB Bilar AB

Väldigt fin och professionell service.

Sven S
Skrev om SB Bilar AB

Rakt enkelt kunnigt. Fick bra förtroende. En trevlig bilaffär.

Jonathan E
Skrev om SB Bilar AB

Jätte trevlig säljare och bra säljare, super nöjd👍

Linus Ö
Skrev om SB Bilar AB

Köpte en Volvo xc70 D4 Trevligt bemötande och hjälpsam med funderingar och frågor man hade. Linus, Stenkullen

Alexandra H
Skrev om SB Bilar AB

Jag köpte en bil för några månader sedan som visade sig vara fel på redan innan köp. Istället för att ta på sig ansvaret som bilhandlare måste jag som kund stå för reparationskostnaderna. Jag är oerhört missnöjd och det är uppenbarligen något lurigt med besiktningarna som utförs på bilarna. Jag kommer ta detta ärendet vidare eftersom jag inte får någon hjälp från företaget då jag som kund inte ska behöva betala för misstag bilhandlaren gjort. Skulle inte rekommendera överhuvudtaget.

Svar från SB Bilar AB

Tack för din recension, och så klart väldigt tråkigt att du är missnöjd! Bilen besiktigades på Carspect en vecka innan försäljningen i Maj och där inga anmärkningar på rosten i bakaxeln som du nu har upptäckt efter 6 månader. Jag har ändå försökt att hjälpa till med halva kostnaden men du tackade nej till det! Jag hoppas att allting löser sig för dig! Mvh. Sasan

Peter N

Trevlig, saklig och proffitionell

Susanna U
Skrev om SB Bilar AB

Bara positivt! Snabb smidig bra affär!

Rosalie K
Skrev om SB Bilar AB

Bästa bilhandlaren jag varit med om . Köpte en bil som utåt sett var i topp skick men snabbt efter köpet gick bakaxeln fyrhjulsdriften sönder , sedan snabbt tätt inpå gick kamremmen och motorn nöp . Sassan löste allt! ny motor , ny lyckta , renoverade fyrhjulsdriften allt , bytte alla oljor, remmar , vattenpump, ac service. Kostnader på 102 tusen i reperationer! Låne bil kostnadsfritt i 5 veckor. Han fixade allt utan krångel ! Så tacksam 🤗 kommer alltid köpa våra framtida bilar av honom ! Jag och sambon är super nöjda med sbbilar och deras fina service. Rekommenderar starkt!!!

Svar från SB Bilar AB

Stort tack för din recension och tack för ert förtroende! Vår strävan är alltid 100% nöjda kunder även efter köpet! Önskar er många härliga mil med er nya bil! Välkommen åter! Mvh. Sasan

Noa H

Bra smidig affär. Supernöjd👌🏼

Ihab A
Skrev om SB Bilar AB

Väldigt trevlig och professionell personal! Ärliga och hjälpsamma Fina bilar och smidigaffär

Anna A
Skrev om SB Bilar AB

Det var enkelt, tydligt, trevligt bemötande och kändes ärligt.

Bahman G
Skrev om SB Bilar AB

Otroligt bra bemötande och kunniga på bilar. Bilarna i hallen är väl omhändertagna, polerade och fina, handplockade. Man märker verkligen att det är sanna bilentusiaster som driver det här företaget. Rekommenderar varmt ett besök till SB Bilar.