Den mest INKOMPETENTA kundtjänsten jag någonsin haft o göra med!!!!!! Lovar att ringa tillbaka, säger att allt är fixat, men efter 4 samtal (ang en faktura som jag inte ens ska betala) så finns de inga tidigare noteringar och man får börja om från 0 och dra hela historien igen...... samtidigt som de fortsätter att skicka påminnelser!!

SBC Sveriges Bostadsrätts Centrum
5 omdömen om SBC Sveriges Bostadsrätts Centrum
Väldigt trevlig och kompetent, tillmötesgående och serviceinriktad. Jag hade inte kunnat förvänta mig ett bättre arbete än vad Sjöströms ent
När vi renoverade balkonger och fasader stod SBC för projektledning och kvalitetskontroll. SBC skötte inte sina uppgifter utan släppte igenom ett fullständigt undermåligt arbete. Man gjorde inte några ordentliga kontroller av renoveringsarbetet medan det pågick. Inte heller dokumenterade man sitt eget arbete. Vi måste göra om entreprenaden vilket blir en kännbar kostnad. Dessutom tog SBC 232 000 kr i betalning, vilket även det var bortkastade pengar Arbetet som var tänkt att ta några veckor drog ut på tiden i åtta...
Dysfunktionell företagskultur med hög personalomsättning och obefintlig kompetens. Vår förening betalar mycket för ingenting
Riktigt USEL kundtjänst, de skickar ut dubbla avgifter som de själv lagt upp fel. Skulle inte jag ha upptäckt det så, skulle jag ha betalt dubbelt. Min tjej hade ändrat bankkonton för inkommande betalningar när autogirot skulle dras och fick höra av en belåten Caroline på kundtjänst att det minsann skulle bli påminnelse, när hon ringer upp för att kolla avgiften så visar det sig att hon inte skulle få en påminnelse. De verkar vara helt inkompetenta på det företaget.
Fruktansvärt uselt företag som inte håller överenskommelser, lämnar oriktiga besked och kommer med lögner. Jag avråder starkt från att köpa tjänster av dom. Bostadsrättsföreningen jag bor i köpte 2007 juridiska tjänster av SBC. De avtal som togs fram av SBC var oanvändbara och fakturan var oskäligt hög. Föreningen och SBC kom då överens 2007 att ingen betalning skulle erläggas. December 2010 skickar SBC en betalningspåminnelse som vi följer upp med ett telefonsamtal -besked lämnas att faktuan är felaktig, den fakturerades av misstag. Mars 2011 kommer ett inkassokrav.