Alla kategorier Fastighetsskötare Uppsala Uppsala SBC Sveriges Bostadsrätts Centrum

SBC Sveriges Bostadsrätts Centrum

Hamnesplanaden 3, 753 19 Uppsala — Visa karta

Pilotgatan 2, 12832, Skarpnäck
EMJ Service
Ulla B:
Hej Vi är nöjda med EMJ. Vi har ett kontrakt gällande snöskottning för vår förening och det känns tryggt att veta att vi får snabb hjälp när...

Läs vad 2 kunder tycker om SBC Sveriges Bostadsrätts Centrum

• johan e
    johan e skrev om SBC Sveriges Bostadsrätts Centrum
    Riktigt USEL kundtjänst, de skickar ut dubbla avgifter som de själv lagt upp fel. Skulle inte jag ha upptäckt det så, skulle jag ha betalt dubbelt. Min tjej hade ändrat bankkonton för inkommande betalningar när autogirot skulle dras och fick höra av en belåten Caroline på kundtjänst att det minsann skulle bli påminnelse, när hon ringer upp för att kolla avgiften så visar det sig att hon inte skulle få en påminnelse. De verkar vara helt inkompetenta på det företaget.
  • carl f
    carl f skrev om SBC Sveriges Bostadsrätts Centrum
    Fruktansvärt uselt företag som inte håller överenskommelser, lämnar oriktiga besked och kommer med lögner. Jag avråder starkt från att köpa tjänster av dom. Bostadsrättsföreningen jag bor i köpte 2007 juridiska tjänster av SBC. De avtal som togs fram av SBC var oanvändbara och fakturan var oskäligt hög. Föreningen och SBC kom då överens 2007 att ingen betalning skulle erläggas. December 2010 skickar SBC en betalningspåminnelse som vi följer upp med ett telefonsamtal -besked lämnas att faktuan är felaktig, den fakturerades av misstag. Mars 2011 kommer ett inkassokrav.

Hamnesplanaden 3, 753 19 Uppsala