Alla kategorier Reservdelar Uppsala Uppsala Scandinavian Car Styling AB

Libro Ringväg 31, 752 28 Uppsala — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Scandinavian Car Styling AB

• ANN SOFI A
    ANN SOFI A skrev om Scandinavian Car Styling AB
    Älskar er!!!!!!!! Bra service hos dom
  • Erika s
    Erika s skrev om Scandinavian Car Styling AB
    Företaget som på hemsidan heter SC STYLING , är tydligen inte mån om att ha nöjda kunder för jag har varit med om exakt samma sak.
    Paketet utan skador men varan inuti skadad och följde instruktioner att skicka tillbaka vara men dom säger sig inte fått paket och har inte lyckats få rätt mot företag. Har väntat i 2 mån men förstår nu att jag inte kommer få en vara i retur utan har blivit blåst av företaget.
    Så otroligt surt att bet så mycket pengar för ingenting. Lite knepigt också att trots endast 3 anställda säger dom olika saker. Den första lovade mig en ny vara men den sista sa nej.
  • Sara N
    Sara N skrev om Scandinavian Car Styling AB
    Problemen börjar när du beställer varor som kommer fram skadad.
    Det är i princip omöjligt att få rätt hos både post och företag.
    Även företaget själv sa att det var omöjligt för dom.
    Kanske något att ta i beaktning innan man beställer.
    Så nu betalar jag för något jag inte har kvar eftersom jag skickade den trasiga varan tillbaka till företaget som dom sa att jag skulle göra och har även skickat kort utan resultat utan nu skyller dom på reglerna som gäller på hemsidan?? Faktum är att jag gjorde som dom sa i telefon när jag mottog trasig vara.
    Erika s gillar detta

Libro Ringväg 31, 752 28 Uppsala