Scandinavian Car Styling AB

Läs vad 4 kunder tycker om Scandinavian Car Styling AB

• Ted N

2018-08-17

Ted N skrev om Scandinavian Car Styling AB
    Otroligt dåligt företag, beställde en vinge som tog otroligt lång tid att få.
    Sen när jag väl fått den så är det så dålig gjutning att lackerings firman inte ens vill ta emot den, jag kontaktar då dom och dom börjar tjafsa om att jag ska betala 30-50% i returavgift, bara för att dra ut på min retur så att jag inte längre har rätt till 14 dagars returrätt på internet.
    Ytterligare skryter dom om sin 60 dagars öppetköp, men det lustiga är att den inte gäller på beställningsvaror, alltså 99% av deras sortiment.
    HÅLL ER BORTA! Scam företag! Läs mer
    2020-09-30 Marknad @Scandinavian Car Styling svarar Ted N
    Hej Ted!
    Vad tråkigt att du har denna upplevelse av oss, vi har gjort otroligt mycket för att förbättra kundtjänsten/företaget och vi vill såklart hjälpa dig som kund så om du framöver tänkt beställa något eller har några frågor så hör av dig till oss på info@scstyling.com så kan vi säkert även lösa en gåva som kompensation :) Ha en fin dag!
  • ANN SOFI A

2014-04-14

ANN SOFI A skrev om Scandinavian Car Styling AB
    Älskar er!!!!!!!! Bra service hos dom Läs mer
    2020-09-30 Marknad @Scandinavian Car Styling svarar ANN SOFI A
    Hej Ann Sofi! Tack för ditt fina betyg! =)
  • 2009-06-13

Erika s skrev om Scandinavian Car Styling AB
    Företaget som på hemsidan heter SC STYLING , är tydligen inte mån om att ha nöjda kunder för jag har varit med om exakt samma sak.
    Paketet utan skador men varan inuti skadad och följde instruktioner att skicka tillbaka vara men dom säger sig inte fått paket och har inte lyckats få rätt mot företag. Har väntat i 2 mån men förstår nu att jag inte kommer få en vara i retur utan har blivit blåst av företaget.
    Så otroligt surt att bet så mycket pengar för ingenting. Lite knepigt också att trots endast 3 anställda säger dom olika saker. Den första lovade mig en ny vara men den sista sa nej. Läs mer
    2020-09-30 Marknad @Scandinavian Car Styling svarar Erika s
    Hej Erika!
  • 2009-05-18

Sara N skrev om Scandinavian Car Styling AB
    Problemen börjar när du beställer varor som kommer fram skadad.
    Det är i princip omöjligt att få rätt hos både post och företag.
    Även företaget själv sa att det var omöjligt för dom.
    Kanske något att ta i beaktning innan man beställer.
    Så nu betalar jag för något jag inte har kvar eftersom jag skickade den trasiga varan tillbaka till företaget som dom sa att jag skulle göra och har även skickat kort utan resultat utan nu skyller dom på reglerna som gäller på hemsidan?? Faktum är att jag gjorde som dom sa i telefon när jag mottog trasig vara. Läs mer
    2020-09-30 Marknad @Scandinavian Car Styling svarar Sara N
    Hej Sara!