Scent of Clean

Scent of Clean

11 omdömen om Scent of Clean

Sedan starten hos Reco 2023
    2023-01-19 Spontant omdöme
    Jag är mycket nöjd med Scent of CLEAN .Kan absolut rekommendera deras tjänst .Jag haft de i tre år och tror att de utfört utmärkt arbete .
  • I A
    skrev om Scent of Clean
    2023-01-16 Verifierad kund
    Mycket nöjd med kontorsstädningen! Alla förväntningar är uppfyllda och lite till.
    2023-01-14 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande! Städningen är fantastisk…. Jag rekommenderar dom och vet att hemmet blir strålande!
    Tack Conny för feedbacken! Det verkar som att du har haft en positiv erfarenhet av städningen och bemötandet. Vi är glada att höra att du rekommenderar oss och att du tycker att hemmet blir strålande efter städningen.🙏🙏🙏🤗🤗🤗 Scent of Clean
    2023-01-14 Verifierad kund
    Jag har anlitat Scent of Clean för städning av mitt hem i mer än två år nu. Mina erfarenheter är goda. Arbetet utförs alltid med omsorg och noggrannhet. Jag är mycket nöjd. Kan varmt rekommendera företagets tjänster.
    Gunnel L
    Tack kära Gunnel ! Vi är nöjda att Du är nöjd med arbetet som utförs med omsorg och noggrannhet. Tack att du kan rekommendera oss .🤗🤗🤗 Scent of Clean
    2023-01-14 Verifierad kund
    Utmärkt inget att klaga på rent och snabbt 👍🏻
    Tack Li för fina ord . Kul att höra 🙏🤗😊 Scent of Clean
    2023-01-13 Verifierad kund
    Så trevliga och gör ett superbra jobb!! Är verkligen jättenöjd🙏!!😊
    Tack så mycket för ditt positiva omdöme, det är mycket uppskattat!Vi är glada att hjälpa till 🙏🙏🙏🤗🤗🤗 Scent of Clean
    2023-01-13 Verifierad kund
    Kanon. Flexibel vill man ha något utöver så är det aldrig några problem.
  • Villa A
    skrev om Scent of Clean
    2023-01-12 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Scent of Clean.
    De är noggranna och utför arbetet till full belåtenhet.
    Vi äger hyreshus där vi har avtal med Scent of Clean och kan rekommendera andra att också anlita Scent of Clean.
    Tack så mycket för ditt bra omdöme, det uppskattas verkligen. Vi strävar alltid efter att leverera den bästa servicen och det är glädjande att veta att vi har uppnått det för dig. Tack igen för att du har valt att arbeta med oss. Scent of Clean
    2023-01-12 Verifierad kund
    Bra förberedelse för tidsåtgång och tidsbokning
    Noggrant utfört med strålande resultat
    Rekommenderas varmt
    Tack så mycket för ditt positiva omdöme, det är värdefullt för oss att veta att våra kunder är nöjda med vårt arbete. Scent of Clean
    2023-01-12 Verifierad kund
    Bästa städfirman jag använt!
    Mycket bra service och perfekt utförd städning.
    Tack så mycket för ditt bra omdöme, det uppskattas verkligen. Vi är glada att veta att vår service har uppfyllt dina förväntningar och vi hoppas att du fortsätter att välja oss i framtiden. Scent of Clean
    2023-01-12 Verifierad kund
    Fyrsidig fönsterputs. Flexibla, trevliga och professionella!
    Tack så mycket för ditt positiva omdöme, det betyder mycket för oss. Vi är glada att veta att vi har kunnat leverera en bra service och vi hoppas att vi kan fortsätta att göra det i framtiden. Tack för att du har valt oss.🤗 Scent of Clean