Alla kategorier Åkeri Schenker AB

Kantyxegatan 22, 213 76 Malm? — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Schenker AB

• Andreas E
    Andreas E skrev om Schenker AB
    En gång fanns det ett företag som hette Posten. De skickade saker för en billig penning. Numer finns ett företag som också heter Posten och som skickar paket till sataniskt höga priser. Det finns också ett företag som heter DHL och som också använder sig av sataniska priser.

Schenker är billiga och kan skicka en hel flyttkartong till en rimlig penning. Ja, det tar lång tid att för paketet att komma fram, ibland en vecka, men priset är så pass attraktivt att jag gärna väntar.
    Nikke L gillar detta
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Schenker AB
    Kundtjänst är väldigt snabba på att svara på frågor om man skickar mail till dom.
  • Arvid N
    Arvid N skrev om Schenker AB
    Katastofalt dåligt/arrogant bemötande från kundtjäns och där till orimligt långa leveranstider jämfört med posten, DHL och UPS. (Paket till privatpersoner) Jag kan bara anta att de har en högre servicenivå vid leveranser till företag, annars kan jag inte i min vildaste fantasi förstå hur de kan stå emot konkurrensen.
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Schenker AB
    Blandade känslor om det här företaget. Enda gången jag använt Schenker lyckades de slarva bort mitt paket helt. Tio dagar efter att paketet skickats hörde jag av mig och undrade var det var. Det visade sig då att det var helt sonika borta, fanns inte någonstans (lustigt det där, hur en pryl bara kan upphöra att existera). Schenker ordnade full kreditering på innehållet och fraktens värde. Så: PLUS för deras snabba och trevliga kundtjänst som kändes uppriktigt hjälpsam när mitt paket försvann samt att jag fick alla pengarna tillbaks, MINUS för att paketet försvann.. tyvärr en unik antikvitet.
  • henrik n
    henrik n skrev om Schenker AB
    Skickade två paket med Schenker. I båda fallen gick innehållet sönder, trots att det var invirat i bubbelplast och papper och att det omöjligt skulle kunna gå sönder om man inte tappat paketen i asfalt.

Kantyxegatan 22, 213 76 Malm?