Alla kategorier Åkeri Schenker

Schenker

Kantyxegatan 22, 213 76 Malmö — Visa karta

Schenker is one of the leading international providers of integrated logistics services. We provide support to industry and trade in land operations, in worldwide air and sea freight, and in all the associated logistics services.

Läs vad 3 kunder tycker om Schenker

• Stefan Olof O
    Stefan Olof O skrev om Schenker
    Tar Tyskarna 1 dag att packa paketet och få det till Schenker i Malmö. Sen står det still i Malmö i 36 timmar innan någon orkar skicka iväg det. Mitt föra paket med Schenker jag fick var helt sönderstampat. Var mycket lätt att se att innehåller var trasigt. Men detta struntade man i på Schenker utan tejpade ihop det och skickade vidare det iallafall. Riktigt tragiskt företag. Kommer ALDRIG anlita igen.
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Schenker
    Som före detta anställd så ger jag företaget 3 minus för att bara betala ut 8 timmars lön och ej betalar för övertid ...
    xxx x gillar detta
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Schenker
    Har kommit i kontakt en hel del med Schenker. Då ett företag jag handlade av innan anlitade detta bolaget för leveranser. Jag är inte helt nöjd som "mottagare" måste jag säga. Situationen blir ju lite "annorlunda" då jag ej personligen köpt en tjänst av Schenker, men fått den på köpet. En av de dåliga upplevelserna var då Schenker valde att leverera en produkt upprepade gånger på en tidpunkt (samma dag) jag sagt jag ej var hemma på. Möttes av agressiva meddelanden på telefonsvararen. Var svårt att "reda ut" med kundtjänst om vad som hänt. Vilken person som varit här och var min produkt var. Ironiskt nog fick företaget jag är fd kund hos hjälpa till (en bra sak de gjorde). Företaget jag handlat av fick kontakta leverantören och se till att jag fick min produkt, och intyga att jag varit hemma under de tider som var avtalat. För ironskt nog satt jag i deras telefonsupport då, så det fanns loggade bevis på att jag var hemma. Hur som helst. Baserat på att jag haft några negativa upplevelser mer detta företag (utan att ens beställt deras tjänst personligen) ger jag Schenker "3/5 recos"
    Kerstin A, Kerstin A gillar detta

Kantyxegatan 22, 213 76 Malmö