Alla kategorier Husvagnar Stockholms län Sigtuna SE MotorCamp

SE MotorCamp

Maskingatan 13, 195 60 Arlandastad — Visa karta

Välkommen till SE MotorCamp!

Vi är en husbil- och husvagnsverkstad som är specialister på campingvagnar. Vi som jobbar på SE MotorCamp är Viktor som är mekaniker och Stefan som är mekaniker och även ägare av företaget.
Hos oss får du hjälp med montering av utrustning till din husbil eller husvagn och då främst backkameror/radio, markis, cykelställ, larm, solcell LED belysning, farthållare, dragkrok och mycket mer.

Behöver du hjälp att serva eller reparera din husvagn eller husbil så finns vi tillgängliga för alla typ av service. Vi samarbetar med en rad olika aktörer såsom Upplands bil & Fritidscenter, Burstner, Forsbergs Fritidscenter, Polar, Solifer och LMC och många fler. Du hittar oss på maskingatan 13 i Arlandastad. Varmt Välkommen!

Läs vad 15 kunder tycker om SE MotorCamp

• Thörje G
    Thörje G skrev om SE MotorCamp
    Bra service! Bra bemötande! ....................................... Läs mer
    2018-11-30 SE Motorcamp svarar Thörje G
    Tack Thörje det är precis så vi vill uppfattas. Välkommen tillbaka.
  • Thomas J skrev om SE MotorCamp
    Trevlig personal, god service. Läs mer
    2018-11-30 SE Motorcamp svarar Thomas J
    Tack Thomas för att Du tog Dig tid. Ditt omdöme gjorde att fredagsfikat smakade extra bra 😊
  • lennart S
    lennart S skrev om SE MotorCamp
    Jag lagade jordfelsbrytaren. Man blir alltid bra bemött när man kommer dit.Dom levde upp till mina förväntningar har varit dit flera gånger och dom har alltid levererat. Jag är mycke nöjd med SE MotorCamp.
    Mvh Lennart Läs mer
    2018-11-29 SE Motorcamp svarar lennart S
    Tack Lennart för att Du tog Dig tid. Roligt att höra att Du tycker att vi sköter oss !
  • Kenneth L skrev om SE MotorCamp
    Helt OK. Jag fick inget medd. om att man flyttat till andra lokaler. Läs mer
    2018-11-22 SE Motorcamp svarar Kenneth L
    Tack Kenneth för att Du tog Dig tid. Nu stannar vi här , så Du hittar tillbaka😊
  • Jerry L skrev om SE MotorCamp
    Önskade rep av gasoltillförseln till kylskåpet i min husbil. Felsökning och åtgärd var till belåtenhet. Personalen var kunnig och serviceinriktad. Läs mer
    2018-11-20 SE Motorcamp svarar Jerry L
    Tack Jerry för att Du tog Dig tid. Kul att Du uppskattar vårt arbet. Välkommen tillbaka!
  • Britt Marie R skrev om SE MotorCamp
    Helt OK! Bra jobbat alltid trevliga 😀 Läs mer
    2018-11-20 SE Motorcamp svarar Britt Marie R
    Tack Britt Marie för att Du tog Dig tid. Bra för oss att få lite feedback ! Lätt att va trevlig när man har bra kunder😊
  • Marie S skrev om SE MotorCamp
    All sorts hjälp o service med flera olika fordon Läs mer
    2018-11-10 SE Motorcamp svarar Marie S
    Tack Marie för att Du tig Dig tid. Kul att Du uppskattar vår allsidighet. Välkommen tillbaka.
  • Peppe F skrev om SE MotorCamp
    Köpte gasol. Fungerar utmärkt och är prisvärt. Läs mer
    2018-11-10 SE Motorcamp svarar Peppe F
    Tack för att Du handlar gas hos oss. Superbillig, eller hur, och funkar 😊
  • Daniel@ B skrev om SE MotorCamp
    Grym service där inget är omöjligt. Snabbt, enkelt och utan diskussioner. Ett klockrent val för en husbilsentusiast med reparations/förändrings behov. Läs mer
    2018-11-09 SE Motorcamp svarar Daniel@ B
    Tack Daniel för allt beröm, roligt att Du uppskattar våra ansträngningar. Vi gillar Dig med 👍😊
  • Carina R skrev om SE MotorCamp
    Hela tiden varit jättesnabba på att återkoppla via mail. Trevligt bemötande och snabba på att fixa felen.
    Kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
    2018-11-08 SE Motorcamp svarar Carina R
    Tack för att Du tog Dig tid 😊
    Välkommen åter !
  • Larsgöran O skrev om SE MotorCamp
    Köper reperationer av skador för försäkringsbolag samt egna produkter till min husbil
    Fått ett trevligt bemötande Läs mer
    2018-10-15 SE Motorcamp svarar Larsgöran O
    Tack för Ditt svar och för att Du anlitar oss !
  • Fredrik N skrev om SE MotorCamp
    Böt vindruta på min husvagn.
    Fick snabb hjälp när jag ringde.
    När väl rutan blev levererad från fabrikanten blev jag inbokad snabbt för själva jobbet. Läs mer
    2018-10-10 SE Motorcamp svarar Fredrik N
    Tack för att Du tog Dig tid. Oftast får vi leveranser snabbt men viss delar tar tyvärr ibland tid. Kul att Du uppskattade vårt jobb. Tack och välkommen åter vid behov.
  • Leif S skrev om SE MotorCamp
    Service av husvagn. Allt fungerar bra. Läs mer
    2018-10-08 SE Motorcamp svarar Leif S
    Tack för att Du tog Dig tid. Bra att Du kände Dig nöjd 😊 det är så vi vill att våra kunder skall känna sig. Välkommen tillbaka!
  • Anders M skrev om SE MotorCamp
    Div. Service på husbil. Alltid fått bra bemötande och fel och problem har blivit åtgärdade. Läs mer
    2018-10-08 SE Motorcamp svarar Anders M
    Tack Anders för att Du tog Dig tid. Vi älskar nöjda kunder ! Välkommen tillbaka vid behov.
  • Daniel W skrev om SE MotorCamp
    Dåliga på återkopping och status, och på att svar via mail osv.
    Men duktiga på sitt jobb, när man väl får tid bokad!

Är mycket kompetenta när man pratar och diskuterar med dem. Läs mer
    2018-10-05 SE Motorcamp svarar Daniel W
    Tack Daniel för att Du tog Dig tid. Vi tar åt oss av Dina synpunkter och skall jobba på att bli bättre. Vi har varit en man kort och det går tyvärr ut över vår kundservice. Kul att Du tycker vi gjorde ett bra jobb. Tack

Maskingatan 13, 195 60 Arlandastad