SE MotorCamp

SE MotorCamp

Ring 08-591 176 50 www.erixon-motorcamp.se

Välkommen till SE MotorCamp! Vi är en husbil- och husvagnsverkstad som är specialister på campingvagnar. Vi som jobbar på SE MotorCamp är Viktor som är mekaniker och Stefan som är mekaniker och även ägare av företaget. Hos oss får du hjälp med montering av utrustning till din husbil eller husvagn och då främst backkameror/radio,...

18 omdömen om SE MotorCamp

Fredrik A
Skrev om SE MotorCamp

Trevlig och informativ. Bra service!

Svar från SE MotorCamp

Tack Fredrik för Du tig Dig tid. Kul att Du gillade oss, välkommen tillbaka.

Niklas A
Skrev om SE MotorCamp

Jag Hade husbilen inne för lite småfix och upplevde företaget som serviceinriktad och kunnig. Gjorde fler saker än jag bad om utan extra kostnad. Topp.

Svar från SE MotorCamp

Tack för att Du tog Dig tid. Kul att Du gillade oss! Välkommen tillbaka.

Johan B
Skrev om SE MotorCamp

Har använt mig av MotorCamp för att utföra service på dotterns moppebil, Ligier, de har även bytt ut karossdelar efter att den blivit påbackad. Förväntade mig bra service och det gav de med råge! Otroligt bra, smidig, snabb och trevlig serviceminded personal. Kan inte bli bättre!

Svar från SE MotorCamp

Tack för allt beröm, vi rodnar nästan. Extra tack för Du tog Dig tid och svarade på vår förfrågan !

Thörje G
Skrev om SE MotorCamp

Bra service! Bra bemötande! .......................................

Svar från SE MotorCamp

Tack Thörje det är precis så vi vill uppfattas. Välkommen tillbaka.

Thomas J
Skrev om SE MotorCamp

Trevlig personal, god service.

Svar från SE MotorCamp

Tack Thomas för att Du tog Dig tid. Ditt omdöme gjorde att fredagsfikat smakade extra bra ?

lennart S
Skrev om SE MotorCamp

Jag lagade jordfelsbrytaren. Man blir alltid bra bemött när man kommer dit.Dom levde upp till mina förväntningar har varit dit flera gånger och dom har alltid levererat. Jag är mycke nöjd med SE MotorCamp. Mvh Lennart

Svar från SE MotorCamp

Tack Lennart för att Du tog Dig tid. Roligt att höra att Du tycker att vi sköter oss !

Kenneth L
Skrev om SE MotorCamp

Helt OK. Jag fick inget medd. om att man flyttat till andra lokaler.

Svar från SE MotorCamp

Tack Kenneth för att Du tog Dig tid. Nu stannar vi här , så Du hittar tillbaka?

Jerry L
Skrev om SE MotorCamp

Önskade rep av gasoltillförseln till kylskåpet i min husbil. Felsökning och åtgärd var till belåtenhet. Personalen var kunnig och serviceinriktad.

Svar från SE MotorCamp

Tack Jerry för att Du tog Dig tid. Kul att Du uppskattar vårt arbet. Välkommen tillbaka!

Britt Marie R

Helt OK! Bra jobbat alltid trevliga 😀

Svar från SE MotorCamp

Tack Britt Marie för att Du tog Dig tid. Bra för oss att få lite feedback ! Lätt att va trevlig när man har bra kunder?

Marie S
Skrev om SE MotorCamp

All sorts hjälp o service med flera olika fordon

Svar från SE MotorCamp

Tack Marie för att Du tig Dig tid. Kul att Du uppskattar vår allsidighet. Välkommen tillbaka.

Peppe F
Skrev om SE MotorCamp

Köpte gasol. Fungerar utmärkt och är prisvärt.

Svar från SE MotorCamp

Tack för att Du handlar gas hos oss. Superbillig, eller hur, och funkar ?

Daniel@ B
Skrev om SE MotorCamp

Grym service där inget är omöjligt. Snabbt, enkelt och utan diskussioner. Ett klockrent val för en husbilsentusiast med reparations/förändrings behov.

Svar från SE MotorCamp

Tack Daniel för allt beröm, roligt att Du uppskattar våra ansträngningar. Vi gillar Dig med ??

Carina R
Skrev om SE MotorCamp

Hela tiden varit jättesnabba på att återkoppla via mail. Trevligt bemötande och snabba på att fixa felen. Kan verkligen rekommendera dem.

Svar från SE MotorCamp

Tack för att Du tog Dig tid ? Välkommen åter !

Larsgöran O
Skrev om SE MotorCamp

Köper reperationer av skador för försäkringsbolag samt egna produkter till min husbil Fått ett trevligt bemötande

Svar från SE MotorCamp

Tack för Ditt svar och för att Du anlitar oss !

Fredrik N
Skrev om SE MotorCamp

Böt vindruta på min husvagn. Fick snabb hjälp när jag ringde. När väl rutan blev levererad från fabrikanten blev jag inbokad snabbt för själva jobbet.

Svar från SE MotorCamp

Tack för att Du tog Dig tid. Oftast får vi leveranser snabbt men viss delar tar tyvärr ibland tid. Kul att Du uppskattade vårt jobb. Tack och välkommen åter vid behov.

Leif S
Skrev om SE MotorCamp

Service av husvagn. Allt fungerar bra.

Svar från SE MotorCamp

Tack för att Du tog Dig tid. Bra att Du kände Dig nöjd ? det är så vi vill att våra kunder skall känna sig. Välkommen tillbaka!

Anders M
Skrev om SE MotorCamp

Div. Service på husbil. Alltid fått bra bemötande och fel och problem har blivit åtgärdade.

Svar från SE MotorCamp

Tack Anders för att Du tog Dig tid. Vi älskar nöjda kunder ! Välkommen tillbaka vid behov.

Daniel W
Skrev om SE MotorCamp

Dåliga på återkopping och status, och på att svar via mail osv. Men duktiga på sitt jobb, när man väl får tid bokad! Är mycket kompetenta när man pratar och diskuterar med dem.

Svar från SE MotorCamp

Tack Daniel för att Du tog Dig tid. Vi tar åt oss av Dina synpunkter och skall jobba på att bli bättre. Vi har varit en man kort och det går tyvärr ut över vår kundservice. Kul att Du tycker vi gjorde ett bra jobb. Tack