Sebo & Partners

Sebo & Partners

sebopartners.se
  • Badge2022

Sebo & Partners är en redovisningsbyrå som når hela Sveriges företagare! Vi finns i den nya skrapan Sthlm 01 i Stockholm och St:Persgallerian i Uppsala! Vi hjälper företagare med deras; - Bokföring - Lönehantering - Årsbokslut - Årsredovisningar - Inkomstdeklarationer Med flerårig erfarenhet har vi kunskapen och kompetensen...

27 omdömen om Sebo & Partners

Sedan starten hos Reco 2021

ADAM M
Skrev om Sebo & Partners

Vi på MKProfil Sverige fick snabb och professionell hjälp med vår bokföring och inkomstdeklaration. Uppskattade all den information vi fick för att åtgärda dem fel vi inte kunnat lösa i vår redovisning. Väldigt bra kundbemötande och bra feedback så att man vet hur det ser ut efter Sebo & partners har gjort sitt arbete. Jag rekommenderar att kontakta Sebo & Partners allt från mindre till större företag ifall man behöver professionell hjälp med sin bokföring och deklaration. De kommer kunna hjälpa med allt!

Svar från Sebo & Partners

Men wow Adam vilket avslut på 2022 du ger oss 🧡 Tusen tack, verkligen 🌟 Så glad att vi kunde hjälpa dig, önskar dig ett fantastiskt 2023 🌟

Martin R
Skrev om Sebo & Partners

Jag (sportsrehab sweden AB) är supernöjd med Sebo & Partner. Nadja och Indira är superduktiga. Rekommenderas!

Svar från Sebo & Partners

Tusen tack Martin, vi är så glada över att du med Sportsrehab Sweden AB valt att hänga med oss i så många år! Vi hoppas självklart på massa år till :D

JOAKIM L
Skrev om Sebo & Partners

Är väldigt nöjd med Sebo & Partners stöttning. Alltid tillmötesgående och snabba i response. Ser fram emot många år tillsammans!

Svar från Sebo & Partners

Det gör vi med, tack för de fina orden 👌😀💯

Fuss Nord A B
Skrev om Sebo & Partners

Trevligt bemötande och proffsighet.

Svar från Sebo & Partners

Du är en stjärna, tack för att du tog dig tiden att skriva 🌟😀

Erstagatans Blomsterstyling A B

Super trevliga tjejer, svarar snabbt och har bra koll!

Svar från Sebo & Partners

Vår bästa Emelie, tusen tack för att du tog dig tiden att skriva 🤍

Soundalize .
Skrev om Sebo & Partners

Professionella, vänliga och flexibla. De svarar gärna och snabbt på frågor som dyker upp. Mycket nöjd!

Svar från Sebo & Partners

Du är en stjärna! Tack för att du tog dig tiden att skriva, vi är så tacksamma :D

Westerdahl Digital AB D

Jag (enmanskonsult med AB) bytte till Sebo & Partners och är väldigt nöjd. De är tillmötesgående och proffsiga med glatt humör och det känns nästan mer som vi är kollegor är kund/leverantör. Rekommenderar!

Svar från Sebo & Partners

Som jag skrev till dig tidigare, du gör mig/oss så glada med den här kommentaren! Det är precis det vi jobbar mot, att vi alla ska kännas som ett team! Så ännu en gång Tusen Tack för att du delar med dig :D

Bojan S
Skrev om Sebo & Partners

Snabba och pålitliga. Rekommenderas!

Svar från Sebo & Partners

Tusen tack Bojan för att du tog dig tiden att skriva :D Uppskattas jättemycket!

Freelance Spirit S
Skrev om Sebo & Partners

Supertrevliga, proffsiga och hjälpsamma! Bryr sig verkligen om sina kunder och är pedagogiska. Finns inga dumma frågor! 🥳

Svar från Sebo & Partners

Tack för att du valt oss, vi är så glada över att få ha dig som kund och ser framemot augusti då vi sätter igång med vårt lilla projekt :D

Bandhagens Blommor
Skrev om Sebo & Partners

Det är så skönt att kunna lämna bort allt pappersjobb till Sebo & Partners! Jag själv har noll koll på allt sånt här och jag känner mig 100% trygg att allt blir rätt. De tar alltid hand om mig på bästa sätt, och inga frågor jag har är för dumma :) Bästa revisorn i stan!

Svar från Sebo & Partners

Du är så snäll! Tusen tack för dina fina ord :D

Gabriel R
Skrev om Sebo & Partners

Bästa redovisningsbyrå! Sebo & Partners hittar alltid de bästa lösningar. Väldigt bra bemötande och engagemang. Vi är mycket nöjda.

Svar från Sebo & Partners

Hej Gabriel, tusen tack för de fina orden! Och ett hjärtligt tack för att du tog dig tiden att skriva, så snällt! :D //Indira

Alma H
Skrev om Sebo & Partners

Proffsiga, trevliga och mycket snabba. Vi känner oss trygga och är verkligen supernöjda! Rekommenderar Sebo & Partners

Svar från Sebo & Partners

Tusen tack Alma, det har varit ett nöje att få följa med er alla dessa år! Hoppas på massa till och tusen tack för att du tog dig tiden att skriva :D /Indira

Jenny V
Skrev om Sebo & Partners

Proffsigt och snabba svar. Har hjälpt mig som egenföretagare i flera år.

Svar från Sebo & Partners

Är så tacksam över att Micke kom ihåg mig :D Hoppas på så många fler år till tillsammans!/Indira

Alexander W
Skrev om Sebo & Partners

Mycket proffesionellt och alltid bra utfört arbete!

Svar från Sebo & Partners

Så snällt av dig att ta dig tiden att skriva, stort tack ska du ha :D / Indira

Arne S
Skrev om Sebo & Partners

Väldigt bra bemötande ! Ganska höga förväntningar och de levde de upp till med råge! Jag är väldigt nöjd med redovisningstjänsten jag köpt🎉

Tusen tack Arne för de fina orden 🌟 Önskar dig en trevlig helg/Indira

Jelica G
Skrev om Sebo & Partners

Svarar alltid snabbt när man behöver hjälp eller undrar över något. Ser alltid kunden bästa och känns familjära men samtidigt mycket professionella.

Svar från Sebo & Partners

Det här var så fint och rörande att läsa Jelica. Ett stort tack ska du ha 🤍/Indira

Magdalena B

Hög tillgänglighet Mycket professionalitet Personligt bemötande

Svar från Sebo & Partners

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva 🌺Önskar dig en trevlig helg/Indira

Kaspar A
Skrev om Sebo & Partners

Jag blev bemött på ett väldigt trevligt och professionellt sätt. Mina förväntningar var bland annat att få en professionell hjälp och det fick jag. Mycket bra och nöjd kund

Svar från Sebo & Partners

Jag är så glad att du är nöjd Kaspar! 🌼 Önskar dig och din familj en trevlig helg/Indira

Lina D
Skrev om Sebo & Partners

Jag har i flera år varit väl omhändertagen och lugn med att allt kring företagets ekonomi är uppstyrt på bästa möjliga vis. Hos Sebo & Partners är man i goda händer. Rekommenderas starkt!

Svar från Sebo & Partners

Tänk att det gått så många år nu 😄 Är så tacksam för dina vänliga ord och för att du tagit dig tiden att skriva!🌟/Indira

Ibrahim J
Skrev om Sebo & Partners

Jätte bra service och väldigt bra bemötande. Snabb på svara och är duktiga på det de gör. Stark rekommenderas.

Svar från Sebo & Partners

Tusen tack Ibrahim för de fina orden. Är så glad över att få vara med på din resa 🙌/Indira

Linnea L
Skrev om Sebo & Partners

Alltid bra bemött och man får den hjälp man behöver

Svar från Sebo & Partners

Så tacksam för förlängningen! Hoppas på en massa år tillsammans i företagandet 🌺/Indira

Alva V
Skrev om Sebo & Partners

Alltid proffsigt och vänligt bemötande av kunniga människor.

Svar från Sebo & Partners

Tack för dina vänliga ord och för tiden du tog dig att skriva, jag vet att du alltid har full rulle så extra tacksamt 😄🌼 /Indira

Henrik L
Skrev om Sebo & Partners

Toppen bra på alla sätt och vis.Jag är hel nöjd

Svar från Sebo & Partners

Sen 2013 har vi kört på 😀 Så tacksam för att jag fått följa med dig i alla dessa år 🌟/Indira

Umboni C
Skrev om Sebo & Partners

Tjejerna på Sebo & Partners has tagit hand om min bokföring och årsredovisning på ett utmärkt sätt. De är väldigt hjälpsamma, effektiva och har en jättebra kommunikation.

Svar från Sebo & Partners

Härligt, det är precis så vi vill att det ska vara! Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva :D /Indira

Yvonne J
Skrev om Sebo & Partners

Toppenbra byrå, man får hjälp med allt, Pålästa o vet vad de pysslar med. Rekommenderas!

Svar från Sebo & Partners

Ett jätte Tack Yvonne för att du tog dig tiden att skriva! Det är ett stort nöje att få hjälpa er 😀 /Indira, S&P AB

David H
Skrev om Sebo & Partners

Superbra och hjälpsamt bemötande. Gör precis det de ska. Går att få tag på. Rekommenderas!

Svar från Sebo & Partners

Tusen Tack David för de fina orden! Vi har haft många år tillsammans nu 😀 Hoppas på massa fler till! /Indira, S&P AB

Erica T
Skrev om Sebo & Partners

Mitt företag blir alltid bemött med högsta närvaro. Jag hade önskemål att få koncentrera mig på kunderna och inte behöva oroa mig för att missa viktiga datum eller rapporter. Det har Sebo&Partner uppfyllt med råge. En stabil redovisningspartner med högsta kvalitet.

Svar från Sebo & Partners

Tusen tack Erica :D Vi blir så glada över att få läsa det här, precis det vi strävar efter dagligen! <3 /Indira