Sebo & Partners

Sebo & Partners är en redovisningsbyrå som når hela Sveriges företagare! Vi finns i den nya skrapan Sthlm 01 i Stockholm och St:Persgallerian i Uppsala!

Vi hjälper företagare med deras;
- Bokföring
- Lönehantering
- Årsbokslut
- Årsredovisningar
- Inkomstdeklarationer

Med flerårig erfarenhet har vi kunskapen och kompetensen att hjälpa småföretagare efter deras förutsättningar och behov. Vi bygger ett arbetssätt som är anpassat efter behovet och anser att varje företag oavsett storlek kan ha en egen ekonomiavdelning!

27 omdömen om Sebo & Partners

Sedan starten hos Reco 2021
    2022-12-28 Spontant omdöme
    Vi på MKProfil Sverige fick snabb och professionell hjälp med vår bokföring och inkomstdeklaration. Uppskattade all den information vi fick för att åtgärda dem fel vi inte kunnat lösa i vår redovisning.

Väldigt bra kundbemötande och bra feedback så att man vet hur det ser ut efter Sebo & partners har gjort sitt arbete.

Jag rekommenderar att kontakta Sebo & Partners allt från mindre till större företag ifall man behöver professionell hjälp med sin bokföring och deklaration. De kommer kunna hjälpa med allt!
    Men wow Adam vilket avslut på 2022 du ger oss 🧡
    Tusen tack, verkligen 🌟
    Så glad att vi kunde hjälpa dig, önskar dig ett fantastiskt 2023 🌟
    2022-11-23 Spontant omdöme
    Jag (sportsrehab sweden AB) är supernöjd med Sebo & Partner.

Nadja och Indira är superduktiga.

Rekommenderas!
    Tusen tack Martin, vi är så glada över att du med Sportsrehab Sweden AB valt att hänga med oss i så många år! Vi hoppas självklart på massa år till :D Sebo & Partners
    2022-10-04 Spontant omdöme
    Är väldigt nöjd med Sebo & Partners stöttning.
    Alltid tillmötesgående och snabba i response.

Ser fram emot många år tillsammans!
    Det gör vi med, tack för de fina orden 👌😀💯 Sebo & Partners
  • 2022-09-13 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och proffsighet.
    Du är en stjärna, tack för att du tog dig tiden att skriva 🌟😀 Sebo & Partners
  • 2022-09-12 Insamlad av företaget
    Super trevliga tjejer, svarar snabbt och har bra koll!
    Vår bästa Emelie, tusen tack för att du tog dig tiden att skriva 🤍 Sebo & Partners
  • 2022-07-07 Insamlad av företaget
    Professionella, vänliga och flexibla. De svarar gärna och snabbt på frågor som dyker upp. Mycket nöjd!
    Du är en stjärna! Tack för att du tog dig tiden att skriva, vi är så tacksamma :D Sebo & Partners
  • 2022-07-07 Insamlad av företaget
    Jag (enmanskonsult med AB) bytte till Sebo & Partners och är väldigt nöjd. De är tillmötesgående och proffsiga med glatt humör och det känns nästan mer som vi är kollegor är kund/leverantör. Rekommenderar!
    Som jag skrev till dig tidigare, du gör mig/oss så glada med den här kommentaren! Det är precis det vi jobbar mot, att vi alla ska kännas som ett team! Så ännu en gång Tusen Tack för att du delar med dig :D Sebo & Partners
    2022-07-07 Insamlad av företaget
    Snabba och pålitliga. Rekommenderas!
    Tusen tack Bojan för att du tog dig tiden att skriva :D Uppskattas jättemycket! Sebo & Partners
  • 2022-07-07 Insamlad av företaget
    Supertrevliga, proffsiga och hjälpsamma! Bryr sig verkligen om sina kunder och är pedagogiska. Finns inga dumma frågor! 🥳
    Tack för att du valt oss, vi är så glada över att få ha dig som kund och ser framemot augusti då vi sätter igång med vårt lilla projekt :D Sebo & Partners
  • 2022-03-28 Insamlad av företaget
    Det är så skönt att kunna lämna bort allt pappersjobb till Sebo & Partners! Jag själv har noll koll på allt sånt här och jag känner mig 100% trygg att allt blir rätt.
    De tar alltid hand om mig på bästa sätt, och inga frågor jag har är för dumma :)
    Bästa revisorn i stan!
    Du är så snäll! Tusen tack för dina fina ord :D Sebo & Partners
    2021-12-24 Insamlad av företaget
    Bästa redovisningsbyrå!

Sebo & Partners hittar alltid de bästa lösningar. Väldigt bra bemötande och engagemang. Vi är mycket nöjda.
    Hej Gabriel, tusen tack för de fina orden! Och ett hjärtligt tack för att du tog dig tiden att skriva, så snällt! :D //Indira Sebo & Partners
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Proffsiga, trevliga och mycket snabba. Vi känner oss trygga och är verkligen supernöjda!
    Rekommenderar Sebo & Partners
    Tusen tack Alma, det har varit ett nöje att få följa med er alla dessa år! Hoppas på massa till och tusen tack för att du tog dig tiden att skriva :D /Indira Sebo & Partners
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Proffsigt och snabba svar. Har hjälpt mig som egenföretagare i flera år.
    Är så tacksam över att Micke kom ihåg mig :D Hoppas på så många fler år till tillsammans!/Indira Sebo & Partners
  • 2021-12-10 Insamlad av företaget
    Mycket proffesionellt och alltid bra utfört arbete!
    Så snällt av dig att ta dig tiden att skriva, stort tack ska du ha :D / Indira Sebo & Partners
    Väldigt bra bemötande !
    Ganska höga förväntningar och de levde de upp till med råge!
    Jag är väldigt nöjd med redovisningstjänsten jag köpt🎉
    Tusen tack Arne för de fina orden 🌟 Önskar dig en trevlig helg/Indira Sebo & Partners
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Svarar alltid snabbt när man behöver hjälp eller undrar över något. Ser alltid kunden bästa och känns familjära men samtidigt mycket professionella.
    Det här var så fint och rörande att läsa Jelica. Ett stort tack ska du ha 🤍/Indira Sebo & Partners
  • 2021-12-09 Insamlad av företaget
    Hög tillgänglighet
    Mycket professionalitet
    Personligt bemötande
    Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva 🌺Önskar dig en trevlig helg/Indira Sebo & Partners
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på ett väldigt trevligt och professionellt sätt.
    Mina förväntningar var bland annat att få en professionell hjälp och det fick jag.
    Mycket bra och nöjd kund
    Jag är så glad att du är nöjd Kaspar! 🌼 Önskar dig och din familj en trevlig helg/Indira Sebo & Partners
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Jag har i flera år varit väl omhändertagen och lugn med att allt kring företagets ekonomi är uppstyrt på bästa möjliga vis. Hos Sebo & Partners är man i goda händer. Rekommenderas starkt!
    Tänk att det gått så många år nu 😄 Är så tacksam för dina vänliga ord och för att du tagit dig tiden att skriva!🌟/Indira Sebo & Partners
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Jätte bra service och väldigt bra bemötande. Snabb på svara och är duktiga på det de gör. Stark rekommenderas.
    Tusen tack Ibrahim för de fina orden. Är så glad över att få vara med på din resa 🙌/Indira Sebo & Partners
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Alltid bra bemött och man får den hjälp man behöver
    Så tacksam för förlängningen! Hoppas på en massa år tillsammans i företagandet 🌺/Indira Sebo & Partners
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Alltid proffsigt och vänligt bemötande av kunniga människor.
    Tack för dina vänliga ord och för tiden du tog dig att skriva, jag vet att du alltid har full rulle så extra tacksamt 😄🌼 /Indira Sebo & Partners
    2021-12-09 Insamlad av företaget
    Toppen bra på alla sätt och vis.Jag är hel nöjd
    Sen 2013 har vi kört på 😀 Så tacksam för att jag fått följa med dig i alla dessa år 🌟/Indira Sebo & Partners
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Tjejerna på Sebo & Partners has tagit hand om min bokföring och årsredovisning på ett utmärkt sätt.
    De är väldigt hjälpsamma, effektiva och har en jättebra kommunikation.
    Härligt, det är precis så vi vill att det ska vara! Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva :D
    /Indira
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Toppenbra byrå, man får hjälp med allt,
    Pålästa o vet vad de pysslar med.
    Rekommenderas!
    Ett jätte Tack Yvonne för att du tog dig tiden att skriva! Det är ett stort nöje att få hjälpa er 😀 /Indira, S&P AB Sebo & Partners
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Superbra och hjälpsamt bemötande. Gör precis det de ska. Går att få tag på. Rekommenderas!
    Tusen Tack David för de fina orden! Vi har haft många år tillsammans nu 😀 Hoppas på massa fler till!
    /Indira, S&P AB
    2021-11-24 Insamlad av företaget
    Mitt företag blir alltid bemött med högsta närvaro.
    Jag hade önskemål att få koncentrera mig på kunderna och inte behöva oroa mig för att missa viktiga datum eller rapporter. Det har Sebo&Partner uppfyllt med råge.
    En stabil redovisningspartner med högsta kvalitet.
    Tusen tack Erica :D
    Vi blir så glada över att få läsa det här, precis det vi strävar efter dagligen! <3
    /Indira