Sebo & Partners

Sebo & Partners är en redovisningsbyrå som från den nya skrapan Sthlm01 i Hammarby Sjöstad når hela Sveriges företagare!
Vi hjälper små- & medelstora företag med deras;
- Bokföring
- Lönehantering
- Årsbokslut
- Årsredovisningar
- Inkomstdeklarationer

Med flerårig erfarenhet har vi kunskapen och kompetensen att hjälpa småföretagare efter deras förutsättningar och behov. Vi bygger ett arbetssätt som är anpassat efter behovet och anser att varje företag oavsett storlek kan ha en egen ekonomiavdelning!

Läs vad 17 kunder tycker om Sebo & Partners 2

2021-12-24
    Bästa redovisningsbyrå!

Sebo & Partners hittar alltid de bästa lösningar. Väldigt bra bemötande och engagemang. Vi är mycket nöjda.
    Hej Gabriel, tusen tack för de fina orden! Och ett hjärtligt tack för att du tog dig tiden att skriva, så snällt! :D //Indira Sebo & Partners
    2021-12-10
    Proffsiga, trevliga och mycket snabba. Vi känner oss trygga och är verkligen supernöjda!
    Rekommenderar Sebo & Partners
    Tusen tack Alma, det har varit ett nöje att få följa med er alla dessa år! Hoppas på massa till och tusen tack för att du tog dig tiden att skriva :D /Indira Sebo & Partners
    2021-12-10
    Proffsigt och snabba svar. Har hjälpt mig som egenföretagare i flera år.
    Är så tacksam över att Micke kom ihåg mig :D Hoppas på så många fler år till tillsammans!/Indira Sebo & Partners
  • 2021-12-10
    Mycket proffesionellt och alltid bra utfört arbete!
    Så snällt av dig att ta dig tiden att skriva, stort tack ska du ha :D / Indira Sebo & Partners
    Väldigt bra bemötande !
    Ganska höga förväntningar och de levde de upp till med råge!
    Jag är väldigt nöjd med redovisningstjänsten jag köpt🎉
    Tusen tack Arne för de fina orden 🌟 Önskar dig en trevlig helg/Indira Sebo & Partners
    2021-12-09
    Svarar alltid snabbt när man behöver hjälp eller undrar över något. Ser alltid kunden bästa och känns familjära men samtidigt mycket professionella.
    Det här var så fint och rörande att läsa Jelica. Ett stort tack ska du ha 🤍/Indira Sebo & Partners
  • 2021-12-09
    Hög tillgänglighet
    Mycket professionalitet
    Personligt bemötande
    Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva 🌺Önskar dig en trevlig helg/Indira Sebo & Partners
    2021-12-09
    Jag blev bemött på ett väldigt trevligt och professionellt sätt.
    Mina förväntningar var bland annat att få en professionell hjälp och det fick jag.
    Mycket bra och nöjd kund
    Jag är så glad att du är nöjd Kaspar! 🌼 Önskar dig och din familj en trevlig helg/Indira Sebo & Partners
    2021-12-09
    Jag har i flera år varit väl omhändertagen och lugn med att allt kring företagets ekonomi är uppstyrt på bästa möjliga vis. Hos Sebo & Partners är man i goda händer. Rekommenderas starkt!
    Tänk att det gått så många år nu 😄 Är så tacksam för dina vänliga ord och för att du tagit dig tiden att skriva!🌟/Indira Sebo & Partners
    2021-12-09
    Jätte bra service och väldigt bra bemötande. Snabb på svara och är duktiga på det de gör. Stark rekommenderas.
    Tusen tack Ibrahim för de fina orden. Är så glad över att få vara med på din resa 🙌/Indira Sebo & Partners
    2021-12-09
    Alltid bra bemött och man får den hjälp man behöver
    Så tacksam för förlängningen! Hoppas på en massa år tillsammans i företagandet 🌺/Indira Sebo & Partners
    2021-12-09
    Alltid proffsigt och vänligt bemötande av kunniga människor.
    Tack för dina vänliga ord och för tiden du tog dig att skriva, jag vet att du alltid har full rulle så extra tacksamt 😄🌼 /Indira Sebo & Partners
    2021-12-09
    Toppen bra på alla sätt och vis.Jag är hel nöjd
    Sen 2013 har vi kört på 😀 Så tacksam för att jag fått följa med dig i alla dessa år 🌟/Indira Sebo & Partners
    2021-11-29
    Tjejerna på Sebo & Partners has tagit hand om min bokföring och årsredovisning på ett utmärkt sätt.
    De är väldigt hjälpsamma, effektiva och har en jättebra kommunikation.
    Härligt, det är precis så vi vill att det ska vara! Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva :D
    /Indira
    2021-11-24
    Toppenbra byrå, man får hjälp med allt,
    Pålästa o vet vad de pysslar med.
    Rekommenderas!
    Ett jätte Tack Yvonne för att du tog dig tiden att skriva! Det är ett stort nöje att få hjälpa er 😀 /Indira, S&P AB Sebo & Partners
    2021-11-24
    Superbra och hjälpsamt bemötande. Gör precis det de ska. Går att få tag på. Rekommenderas!
    Tusen Tack David för de fina orden! Vi har haft många år tillsammans nu 😀 Hoppas på massa fler till!
    /Indira, S&P AB
    2021-11-24
    Mitt företag blir alltid bemött med högsta närvaro.
    Jag hade önskemål att få koncentrera mig på kunderna och inte behöva oroa mig för att missa viktiga datum eller rapporter. Det har Sebo&Partner uppfyllt med råge.
    En stabil redovisningspartner med högsta kvalitet.
    Tusen tack Erica :D
    Vi blir så glada över att få läsa det här, precis det vi strävar efter dagligen! <3
    /Indira