Sector Alarm

Sector Alarm

Välkommen till Sector Alarm!

Med säkerhet i fokus tillhandahåller vi på Sector Alarm hemlarm med hjälp vid brand och inbrott. Vi anser att en åtgärd vid brand är minst lika viktig som vid ett inbrott. Som kund hos oss får du alltid börja med ett startpaket i form av rökdetektor + kamera.

Vi riktar oss till dig som både företag såväl som privatperson. När du är ute efter en komplett trygghetslösning anpassad för just dig och ditt unika behov. Våra larm smälter dessutom in med sin moderna och medvetna design. Varmt välkommen att be om ett prisförslag direkt här ovan eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 133 kunder tycker om Sector Alarm 2

• ANNA J
    skrev om Sector Alarm
    2021-05-19
    Två säljare från Sector Alarm gick just på min äldre granne och vägrade ta ett nej för ett nej. De var OERHÖRT pushiga och vägrade lämna grannens tomt. När jag till slut hört för mycket hoppade jag ut på min altan och bad dem vänligen avlägsna sig från min grannes gård och acceptera ett nej. Då går de på mig istället och börjar förklara varför grannen måste ta emot dem i sitt hem.
    Vad ÄR det för säljare ni skickar ut?! HELT bedrövligt. Jag bad dem låta bli att knacka på min dörr och den ena killen förklarade då att han INTE tänkt sälja något larm till mig. Jag är tacksam för det lilla.
    Men herregud vilket svinaktigt beteende!

Bara så att Sector Alarm är medvetna (vilket de säkert är) - att inte acceptera ett "nej" från en kund vid dörrförsäljning är en straffbar handling. Om jag inte blivit så förbannad hade jag tagit dessa två säljares namn och hjälpt min granne med polisanmälan.
    Hej Anna. Tack för ditt inlägg. Det är viktigt för oss är att alltid agera professionellt och självklart kunna respektera om man inte är intresserad av ett hemlarm. Det är också viktigt att visa respekt när vi initierar kontakt vid bostaden och det ska inte alls kännas påträngande. Vill du tala vidare med oss om detta, så att vi kan följa upp med ansvariga i just ditt område, så är du varmt välkommen att höra av dig till vår kundservice på info@sectoralarm.se. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Sector Alarm
    2020-09-06
    Alltid vänliga och service inriktade vi är jättenöjda Dan i Malmö
    Hej Dan, Tack för de fina orden, härligt att höra att ni är nöjda! Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-05
    Har alltid blivit väl bemött, är nöjd
    Hej Kerstin. Härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-05
    fungerar mkt bra, de ggr jag har varit i kontakt med sectoralarm
    Hej Mats. Det gläder oss att du känner dig nöjd med oss, tack för att du delar med dig. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-04
    jag blir alltid bra bemött av sector
    Hej Anette, Tack så mycket för ditt fina omdöme och för att du tar dig tid att dela med dig av detta. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-04
    Inbrottslarm, brand
    Har alltid blivit bra bemött
    Hej Elisabeth, Härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Tack för att du tar dig tid att dela med dig av detta. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-03
    Vi känner oss trygga med larmet, särskilt med ström och brand. Även bra att någon kommer och öppnar dörren med vår nyckel när vi själva har låst den inne är också en trygghet.
    Hej Lindkvist S, Tack för ert omdöme. Härligt att höra att ni känner er trygga med larmet, det är vårt mål. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-03
    Bra produkt men hade beställt inkoppling av totalt 4 yale doorman men det visade sig att ni bara kunde koppla upp 3 st i ert system. Obra
    Hej Jonas, Tråkigt att höra att du är missnöjd med detta. Vi tackar för dina synpunkter, vi tar dem vidare till våra utvecklare. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-03
    Uppgraderade hela systemet - passade på när vi erbjöds ett hyfsat pris.
    Blev mycket väl bemött av såväl personalen på huvudkontoret som installatören som f ö hette Goran , serbiskt ursprung.
    Det negativa - hög månadskostnad som framledes borde vara förhandlingsbar.
    Mycket enkelt med ett tangenttryck när vi lämnar fastigheten och lika enkelt när vi återkommer - med taggen.

Hälsningar / GÖRAN
    Hej Göran, Vad roligt att du är så nöjd med vår service och bemötande både över telefon och när vi varit hemma hos dig. Vi behöver hålla månadskostnaden på en nivå där vi kan säkerställa standarden på din larmtjänst. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-03
    Positivt bemött. snabb service och det stämmer med förväntningarna.
    Hej Kent, Tusen tack för dina fina ord! Det är precis så vi önskar att du som kund ska känna . Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
  • Therése A
    2020-09-03
    Mycket duktig kille som kom ut och fixade men vårt larm. Bytte batterier och passade på att uppdatera delar som var gamla.
    Hej Therése, Vad roligt att höra att ni är nöjda, det tar vi med oss! Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-03
    Sector har förnyat och uppgraderat mitt hemlarm. Installatörerna kom på tider som gjorts upp oss emellan. De var omtänksamma och noga, bemötte oss mycket väl och avslutade med att ge oss information om hur larmet fungerar och hur det ska skötas. Högsta betyget.
    Hej Håkan, Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att höra att du är så nöjd med vårt bemötande, vi försöker ge dig den bästa service vi kan. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    Inbrottslarm och brandlarm.
    Mycket bra bemötande av företaget.
    Snabb återkoppling vid larm som utlöst.
    Bra och snabb service och trevligt bemötande.
    Hej Anita, Tack för att du delar med dig av ditt fina omdöme. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    Vi är mycket nöjda.
    Snabb och effektiv services
    Hej Jorge, Vi vill tacka dig för det fina omdömet. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-03
    En kontrolldosa för larmet slutade fungera. Sector Alarm skickade en tekniker som i huset bytte ut dosa och samtidigt gjorde batteribyte i övriga enheter. Detta utan kostnad.
    UTMÄRKT!
    Hej Lars, Tack för att du delar med dig av ditt fina omdöme. Vad härligt att höra att du är nöjd. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-03
    Fungerar bra. Alltid snabba och trevliga att ha att göra med.
    Hej Nicklas, Tusen tack för dina fina ord! Det är precis så vi önskar att du som kund ska känna. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-03
    Dels som förebyggande av inbrott men kanske de viktigaste brandlarm .Har ett antal gånger lyckats starta det. Omedelbar uppringning. Vänligt bemötande. Är nöjd med Sector Alarm.
    Hej Eva, Härligt att höra att du är nöjd med vår service och bemötande. Tack för att du delar med dig! Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-02
    Snabba reaktioner i samband med larmaktivering
    Alltid bra bemötande
    För hög kostnad med tanke på att vi oftast är hemma
    Hej Ove Lennart A, Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Vi behöver hålla månadskostnaden på en nivå där vi kan säkerställa standarden på din larmtjänst, utveckla produkterna och erbjuda dig den service som du kan känna dig trygg med. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    Yale lås. Bra bemötande.
    Snabbt o lätt att låsa upp o stänga.
    Mycket nöjda .
    Hallå där Arne, Tack för att du tar dig tiden och skickar oss ditt omdöme. Det tackar vi för och är glada över att ni är nöjda. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-01
    Braservice med Sectoralarm som vi har sedan många år
    Hej Christer, Tack för att du delar med dig av ditt fina omdöme. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    Trevliga, snabba, ordentliga, kunniga
    Hej Agneta, Så härligt att höra. Tack för det trevliga omdömet. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-01
    Vi har alla larm vi behöver i vår lägenhet. Vi alltid fått bra service av Sector
    Hej Nils-Erik, Så himla roligt att höra att allting funkar som det ska och att ni är nöjda. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-09-01
    Mycket mycket vänliga och trevliga att ha göra med vi har det mesta av larm i en lägenhet vi är mycket
    nöjda vi har alltid blivit väl bemött. Är mycket nöjd
    Hej Elsie, Vi vill tacka dig för det fina omdömet. Tack för att du delar med dig. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    dyrt
    fungerande, utan det lilla extra
    bra larmcentral
    Hej Martin, Tack för ditt omdöme. Larmet kan hjälpa till med mycket, inbrott, brand, vattenläckage och andra incidenter så blir frågan om hur man värdesätter tjänsten annorlunda. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-06-08
    - Jag tog över huset som har anlitat Sector Alarm.
    - Mina förväntningar vara bl a. att få lite lägre pris..
    - Servicen är väldigt bra i de flesta tillfällen.
    - Ibland och i vissa tillstånd kändes svårt att kommunicera.
    Hej Basim. Tack för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service, men det är tråkigt att du upplevt problem med att kommunicera med oss. Kommunikationen med våra kunder är mycket viktig för oss, så vi hoppas att du fortsättningsvis får en bättre upplevelse av detta. Gällande månadskostnaden behöver vi hålla den på en nivå där vi kan säkerställa standarden på din larmtjänst, utveckla produkterna och erbjuda dig den service som du kan känna dig trygg med. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-06-03
    1. Köpte villalarm.
    2. Bemötandet har alltid varit "toppklass"
    3. Förväntningarna uppfyllda! Allt har fungerat bra, från leverans till daglig drift.
    4. Nöjd, men priset kunde vara "lite lägre"
    Hej Bo, Tack för ditt omdöme, härligt att allt fungerar bra. Gällande månadskostnaden behöver vi hålla den på en nivå där vi kan säkerställa standarden på din larmtjänst, utveckla produkterna och erbjuda dig den service som du kan känna dig trygg med. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-06-02
    Jag köpte ett vanligt hemlarm, jag har alltid blivit bra bemött av företaget. Förväntningarna var att jag skulle ha ett larm som fungerar bra och det har det gjort. Det enda jag tycker är dåligt är att det börjar vara för hög månadskostnad.
    Hej Gunnar, Tack för att du delar med dig av dina synpunkter; de är viktiga för oss och vi tar dem med oss. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-06-02
    Valde Sector Alarm då vi tyckte deras tjänst motsvarade vad vi sökte gällande hemlarm.
    Proffsigt bemötande via hembesök, installatör och inte minst av larmoperatörer.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar varmt Sector Alarm om du är i behov av ett hemlarm.
    Hej Christer, Vad roligt att du är så nöjd med vår service och bemötande både över telefon och när vi varit hemma hos dig. Det är viktigt för oss att du alltid ska känna att du kan få den hjälp du behöver oavsett vem du är i kontakt med. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-06-02
    Trygghet och säkerhet. Bemötande var mycket bra. Företaget lever upp till mina förväntningar.
    Hej Berit, Det är verkligen roligt att höra att du är nöjd med larmet och med vårt bemötande. Tack för att du delar med dig av detta. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-06-01
    Duktig installatör och försäljare.
    Hej Antti, Härligt att höra att du är nöjd, det tar vi med oss. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-05-30
    Alltid snabbt och trevligt bemötande de gånger vi råkat ut för fellarm
    Hej Carl, Härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Tack för att du tar dig tid att dela med dig av detta. Varma hälsningar, Sector Alarm Hemlarm
    2020-05-29
    Mycket tryggt o säkert. Uppskattar extra mycket skal larmet som aktiveras varje kväll för trygg natt.
    Alltid gott bemötande när larmet aktiverats vid tex misstag såsom öppning av garage dörr eller rökutveckling från matlagning på spisen.
    Säker o trygg vägledning !
    Hej Gunnar, Roligt att höra att du är nöjd med larmet och med vår service. Vi försöker alltid vara så tydliga och tillgängliga som möjligt. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-05-29
    För oss har larmet varit vad vi förväntade oss, det har gett oss den trygghet som vi ville ha,,, o att kunna ha skallarm när man är hemma passar oss då vi tillbringar kvällarna på övervåningen o känner oss trygga med det !!!! Vi har även garaget larmat,,,, nu har vi även fått igång temperatur angivelse i appen vilket är bra att se då vi är borta en hel del,, att värmen fungerar !!!! Vad det gäller bemötande o service från Sektor Alarm har vi inget att klaga på... Trevligt bemötande,,,o snabb service !!!!
    Hej Börje, Vad roligt att höra att du är så nöjd med larmet och vårt bemötande, vi försöker alltid ge dig den bästa service vi kan. Tack för dina fina ord. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    Larm o rökdetektorer.
    Snabb leverans o installation.
    Haft dem i förra boendet, så inte överraskad av servicen.
    Hej Bo, Härligt att höra att du är nöjd med larmet och med vår service, det tar vi med oss. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-05-29
    Hemlarm från Sector Alarm som fungerar utmärkt, vi använder det varje dag och varje natt. När vi gör fel, ringer dom direkt och hjälper oss att rätta till det. Trevlig personal som ringer upp!
    Hej Arne, Det är verkligen roligt att höra att du är nöjd med larmet och även med vår service. Tack för att du delar med dig av detta. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-05-29
    Snabba till handling. Bra koll på vad som sker. Har tom telefonnummer till grannen vid brandlarm vilket jag inte ens själv har!
    Hej Annika, Tack så mycket för ditt omdöme. Det är roligt att höra att du är nöjd Sector Alarm kund. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-05-29
    Sector alarm är alltid redo, reagerar snabt på ett alarm.
    Hej Chris, Det är verkligen roligt att höra att du är nöjd med vår service, det tar vi med oss. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
  • Christer S
    2020-05-29
    Jag är mycket nöjd med Sector Alarm alla tjänster för larm av min bostad på Jeppas äng 1, 276 60 Skillinge.

Min bostad på Melodislingan 30, 115 51 Stockholm Brf Svea Symfoni är också larmad av Sector Alarm.

Jag kommer att rekommendera Sector Alarm till vänner och kollegor.

Med vänliga hälsningar Christer Stolt
    Hej Christer, Vad roligt att höra att du är nöjd med oss, det tar vi med oss. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
  • Anna K
    2020-05-29
    Det var en säljare som knackade på för 6 års sedan.
    Jag är super nöjd och bemötandet är tip top!
    Hej Anna, Tack för de fina orden, vi uppskattar att du delar med dig av ditt omdöme. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-05-29
    Uppgradering av larmet och har fått mycket bra bemötande!
    Hej Claes, Härligt att höra att du är nöjd med larmet och med vårt bemötande. Tack för att du tar dig tid att dela med dig av detta. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-04-08
    Det har i alla situationer fungerat bra.
    Hej L Stenvall, Vad roligt att höra att du är nöjd med oss, det tar vi med oss! Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-04-07
    Bra bemötande, har haft Sector Alarm 15-20 år
    Hej G Lundhgren, Härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Tack för att du delar med dig av ditt omdöme. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-04-06
    Jag köpte ett larmsystem för en ökad trygghet i mitt hem.
    jag har nu haft larmet i 14 år och har inte blivit utsatt för ngt inbrott eller sabotage under den tidsperioden. Om det beror på SA s dekaler eller tillfälligheter vet jag inte, men jag är mer än nöjd med mitt larmsystem.
    Installationen levererar vad den skall och vad man förväntar sig även om mindre incidenter har inträffat ngn gång.
    Jag är nöjd med mitt larm.
    Hej F Knutsson, Tack för dina fina ord, vi uppskattar att du delar med dig av ditt omdöme. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-04-05
    Varit kund i flera år och är nöjd. Snabb service och hyfsad app.
    Hej M Lebrun, Härligt att höra att du är nöjd med vår service. Tack för att du tar dig tid att dela med dig av detta. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-04-04
    Varit kund hos SECTOR sedan 2001. Det bör räcka som betyg och omdöme...
    Hej G Bohlin, Tack för att du delar med dig av ditt fina omdöme. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
  • Larisa B
    2020-04-04
    Fick byta ut vanliga magnetsensorer till vibrationssensorer för en mkt förmånlig pris och det gick fort. En mkt nöjd kund.
    Hej Larisa B, Tack så mycket för ditt omdöme. Det är roligt att höra att du är nöjd Sector Alarm kund. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-04-04
    Vi har ett hemlarm fär en villa med kamera bevakning.
    Vi har haft Sector larm i många år och har alltid varit väl bemött.

Företaget har följt med tiderna tycker vi.
    Hej G Andersson, Tack för dina fina ord, vi uppskattar att du delar med dig av ert omdöme. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-04-04
    Mycket trevlig och kunnig personal.
    Hej A Domeij, Härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Tack för att du tar dig tid att dela med dig av detta. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-04-03
    för hög månadskostnad, annars nöjd.
    Hej U Enberg, Vi behöver hålla månadskostnaden på en nivå där vi kan säkerställa standarden på din larmtjänst, utveckla produkterna och erbjuda dig den service som du kan känna dig trygg med. Vi tar dina synpunkter med oss. Med vänliga hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm
    2020-04-03
    Bra support, snabb service, kostnaden är ganska stor men förhoppningsvis slipper man bekymmer!
    Hej M Frankner, Tack för att du delar med dig av dina synpunkter; de är viktiga för oss och vi tar dem med oss. Med varma hälsningar, Sector Alarm. Hemlarm