Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-25

Läs vad 87 Läs vad Hemlarm

• Basim A skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

2020-06-08

- Jag tog över huset som har anlitat Sector Alarm.
    - Mina förväntningar vara bl a. att få lite lägre pris..
    - Servicen är väldigt bra i de flesta tillfällen.
    - Ibland och i vissa tillstånd kändes svårt att kommunicera. Läs mer
    2020-06-26 Sector Alarm svarar Basim A
    Hej Basim.

Tack för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service, men det är tråkigt att du upplevt problem med att kommunicera med oss. Kommunikationen med våra kunder är mycket viktig för oss, så vi hoppas att du fortsättningsvis får en bättre upplevelse av detta.
    Gällande månadskostnaden behöver vi hålla den på en nivå där vi kan säkerställa standarden på din larmtjänst, utveckla produkterna och erbjuda dig den service som du kan känna dig trygg med.

• Bo S skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

2020-06-03

1. Köpte villalarm.
    2. Bemötandet har alltid varit "toppklass"
    3. Förväntningarna uppfyllda! Allt har fungerat bra, från leverans till daglig drift.
    4. Nöjd, men priset kunde vara "lite lägre" Läs mer
    2020-06-04 Sector Alarm svarar Bo S
    Hej Bo,

Tack för ditt omdöme, härligt att allt fungerar bra.

• Gunnar N skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

2020-06-02

Jag köpte ett vanligt hemlarm, jag har alltid blivit bra bemött av företaget. Förväntningarna var att jag skulle ha ett larm som fungerar bra och det har det gjort. Det enda jag tycker är dåligt är att det börjar vara för hög månadskostnad. Läs mer
    2020-06-02 Sector Alarm svarar Gunnar N
    Hej Gunnar,

Tack för att du delar med dig av dina synpunkter; de är viktiga för oss och vi tar dem med oss.

• Christer L skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

2020-06-02

Valde Sector Alarm då vi tyckte deras tjänst motsvarade vad vi sökte gällande hemlarm.
    Proffsigt bemötande via hembesök, installatör och inte minst av larmoperatörer.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar varmt Sector Alarm om du är i behov av ett hemlarm. Läs mer
    2020-06-02 Sector Alarm svarar Christer L
    Hej Christer,

Vad roligt att du är så nöjd med vår service och bemötande både över telefon och när vi varit hemma hos dig. Det är viktigt för oss att du alltid ska känna att du kan få den hjälp du behöver oavsett vem du är i kontakt med.

• Berit B skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

2020-06-02

Trygghet och säkerhet. Bemötande var mycket bra. Företaget lever upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-06-02 Sector Alarm svarar Berit B
    Hej Berit,

Det är verkligen roligt att höra att du är nöjd med larmet och med vårt bemötande. Tack för att du delar med dig av detta.

• Antti A skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

2020-06-01

Duktig installatör och försäljare. Läs mer
    2020-06-02 Sector Alarm svarar Antti A
    Hej Antti,

Härligt att höra att du är nöjd, det tar vi med oss.

• Carl B skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

2020-05-30

Alltid snabbt och trevligt bemötande de gånger vi råkat ut för fellarm Läs mer
    2020-06-01 Sector Alarm svarar Carl B
    Hej Carl,

Härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande. Tack för att du tar dig tid att dela med dig av detta.

Varma hälsningar,
    Sector Alarm
  • Gunnar L skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

2020-05-29

Mycket tryggt o säkert. Uppskattar extra mycket skal larmet som aktiveras varje kväll för trygg natt.
    Alltid gott bemötande när larmet aktiverats vid tex misstag såsom öppning av garage dörr eller rökutveckling från matlagning på spisen.
    Säker o trygg vägledning ! Läs mer
    2020-06-01 Sector Alarm svarar Gunnar L
    Hej Gunnar,

Roligt att höra att du är nöjd med larmet och med vår service. Vi försöker alltid vara så tydliga och tillgängliga som möjligt.

• Börje F skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

2020-05-29

För oss har larmet varit vad vi förväntade oss, det har gett oss den trygghet som vi ville ha,,, o att kunna ha skallarm när man är hemma passar oss då vi tillbringar kvällarna på övervåningen o känner oss trygga med det !!!! Vi har även garaget larmat,,,, nu har vi även fått igång temperatur angivelse i appen vilket är bra att se då vi är borta en hel del,, att värmen fungerar !!!! Vad det gäller bemötande o service från Sektor Alarm har vi inget att klaga på... Trevligt bemötande,,,o snabb service !!!! Läs mer
    2020-06-01 Sector Alarm svarar Börje F
    Hej Börje,

Vad roligt att höra att du är så nöjd med larmet och vårt bemötande, vi försöker alltid ge dig den bästa service vi kan. Tack för dina fina ord.

• Bo L skrev om Hemlarm en del av Sector Alarm

Larm o rökdetektorer.
    Snabb leverans o installation.
    Haft dem i förra boendet, så inte överraskad av servicen. Läs mer
    2020-06-01 Sector Alarm svarar Bo L
    Hej Bo,

Härligt att höra att du är nöjd med larmet och med vår service, det tar vi med oss.