SelfGo Storage

SelfGo Storage arbetar med att sätta dina behov i fokus genom att tillhandahålla dig med säkra, lättillgängliga och prisvärda lösningar för självmagasinering. Efterfrågan på detta område har vuxit enormt mycket i Stockholm de senaste åren, vi anser att det traditionella konceptet är alldeles för krångligt jämfört med hur det borde vara. Vi har valt att göra processen betydligt enklare och smidigare genom att leverera förrådet till dig. På så sätt slipper vi ha höga kostnader för lokaler som ligger centralt med bra skyltlägen. I och med att vi har lägre anläggningskostnader kan vi även sänka priserna för dig som kund. Dessutom slipper du hyra bil och släp när du ska köra fram och tillbaka med dina möbler, vi löser den biten åt dig genom att ta förrådet hem till dig. Givetvis set vi till att dina saker förvaras med absolut högsta säkerhet i en inhägnad fastighet med kameraövervakning och larm kopplat till larmcentralen, dygnet runt. Förråden är självklart också försäkrade. Eftersom ni själv låser ert förråd är det bara ni som har tillgång till era saker. Varmt välkommen till oss på SelfGo!

191 omdömen om SelfGo Storage

Sedan starten hos Reco 2016
    2023-01-30 Verifierad kund
    Mycket bra tjänst och trevlig och hjälpsam personal.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Kan inte klaga på något. Allt gick jätte smidig och precis som bestämt. Företaget är professionell och prisvärt. Verkligen rekommenderar till demsom behöver flytthjälp.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, grym service!
  • Zofie P
    2022-10-06 Verifierad kund
    Så trevlig personal, fantastiskt bemötande och tillmötesgående! Så tacksam för detta
    2022-08-31 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande och bra service!
    2022-08-29 Verifierad kund
    Trevlig personal, både vid bokning och utförande.
    Kompetenta och arbetade effektivt.
    Skulle absolut rekommendera.
    2022-08-28 Verifierad kund
    Enkelt och smärtfritt! De är serviceinriktade och alltid beredda att "gå den extra milen" för att göra det enklare för mig.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Bokade två XL förråd som levererades i tid och hade totalt 8timmar att fylla på, helt enkelt simpelt och kommer definitivt rekommendera företaget till andra!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Enkelt att beställa. Förrådet kom på utsatt tid och allt fungerade utmärkt.
    2022-08-20 Verifierad kund
    Fantastisk upplevelse, väldigt smidigt och enkelt!
    2022-08-20 Verifierad kund
    Bra kommunikation gjorde att jag kände mig trygg! Så skönt att packa förrådet direkt och slippa lasta in och ut i lastbil. Tänk på att du kan behöva mer än ett XL-förråd eller hitta ett alternativ för skrymmande möbler.
    2022-08-07 Verifierad kund
    Proffsigt! Snabb service. Prisvärt!
    Jag använde SolfGo när jag skulle flytta. Först magasinera inför visning och sedan fick jag tillbaka allt till min nya adress. Har dessutom behållit ett magasin med lite sparade saker.
  • Johan R
    2022-07-09 Verifierad kund
    Perfekt att få hem och i lugn och ro packa in det som ska lagras. Lätt att få åtkomst. Bara slå en signal och komma ut. Prisvärt.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Företaget har varit supersmidigt och trevligt i sitt bemötande redan från start!
    Mycket bra tjänst på alla sätt och vis. Jag hade mina saker förvarade ett år och allt kom tillbaka smidigt och i gott skick.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Proffsigt, hög servicegrad. Kan inte tönka mig ett bättre alternativ.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Kändes så tryggt. Allt gick smidigt!
    2022-06-09 Verifierad kund
    Nu skickar mig en räkning för ett jobb som aldrig skett så jag tycker ni SUGER SKIT
    Hej Max,
    Du hade bokat en utkörning för ett förråd hem till dig. När vi var på plats med förrådet så gick det inte att få kontakt med dig under hela dagen. Det enda vi har debiterat för är den utförda utkörningen som du beställde och som genomfördes trots att du inte var kontaktbar.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Bra ställe, trevlig ägare, jag har inget att klaga på!!!
    2022-05-27 Verifierad kund
    Helt perfekt service. Trevlig personal
    2022-05-21 Verifierad kund
    Jag är nöjd och tacksam över Selgo Storage...
    2022-05-19 Verifierad kund
    Superproffs!! Rekommenderar varmt!
    2022-03-31 Verifierad kund
    Perfekt service på alla punkter.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Lätt att göra beställning på hemsidan. Mycket trevligt och professionellt personligt bemötande.
    Leveransen kom på utsatt tid, gick snabbt att fylla och rymde mer än vad man kunde tro.
    Tjänsten är toppen då jag fick mitt förråd ända fram till dörren. Jämfört med att hyra på traditionell Selfstorage behövde jag inte hyra släp som både skulle lastas och lastas av. Sparade både tid och pengar.
    Kan verkligen rekommendera tjänsten!
    2022-02-18 Verifierad kund
    Snabbt svar från kundservice, bra service av killen som levererade förrådet. Super smidigt. Kan definitivt rekommendera!
    2022-02-10 Verifierad kund
    Mycket nöjd med flytthjälp! I tid och proffsigt hanterat, kände mig trygg hela vägen.
    2022-01-31 Verifierad kund
    Jättenöjd! Flexibelt och lätt att komma i kontakt med!
    2022-01-25 Verifierad kund
    Otroligt trevlig bemötande. Smart tjänst som jag är så nöjd att jag fick kännedom om. Jag har redan rekommenderat tjänsten till flera.
    2022-01-22 Verifierad kund
    Har bara bra saker att säga om SelfGo! Bokade ett XL förråd till nästkommande dag. Förrådet var där 15 minuter innan avtalad tid och uppfyllde allt vad de lovat.
    Solklara 5 stjärnor!
    2022-01-18 Verifierad kund
    Bra service och snabba svar via mail och telefon! Prisvärt. Jag magasinerade mitt bohag då jag var mellan boende en kort period, och är väldigt nöjd med tjänsten och upphämtning och utkörning av mitt bohag.
    2022-01-18 Verifierad kund
    Fantastiskt smidig tjänst, prisvärt också.
  • Anna O
    2022-01-15 Verifierad kund
    Kundfokuserat flexibelt och prisvärt!
    2022-01-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, smidig bokning och supersmidig hämtning och lämning. Oerhört nöjd med tjänsten.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Toppentjänst! Smidigt och trevlig personal.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, enkelt att komma i kontakt med, flytten gick snabbt och smidigt!
    2021-11-24 Verifierad kund
    Supernöjd!!!! Bästa tjänsten- Trevliga, punktliga och flexibla!
    2021-10-30 Verifierad kund
    Smidigt trevligt personligt bemötande!
    2021-09-14 Verifierad kund
    Punktliga och trevliga. Boxen var ren och det var bara att sätta igång att lasta direkt. Rekommenderas!
    2021-09-08 Verifierad kund
    Väldigt bra kan verkligen rekommendera det här företaget
    2021-08-18 Verifierad kund
    Fantastiskt smidigt och utmärkt service/kommunikation! 10/10!
    2021-08-04 Verifierad kund
    Så bra att kunna fylla förrådet "hemma" och sedan enkelt komma åt det med hjälp av den trevliga och hjälpsamma personalen på plats. Med andra ord behöver man ett förråd kan i alla fall jag inte tänka mig något bättre och du.... det är inte dyrt.
    2021-08-02 Verifierad kund
    Bra service rakt genom hela processen.
  • Johanna L
    2021-07-30 Verifierad kund
    Tjänsten har jag använt förut, är lika nöjd varje gång. Ett smart sätt att förvara sina saker/möbler :) Trevligt bemötande av både kundtjänst och vid hämtning/lämning
    2021-07-30 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och bra service.

Fyllde förväntningarna med råge.

Använde tjänsten när vi skulle flytta och fick därmed hjälp med en del av flyttlasset. Sen har vi kvar ett par förråd av praktiska skäl.
    2021-07-29 Verifierad kund
    Vänligt bemött och alltid tillmötesgående. Topp betyg! Över förväntan på service. Jag hyr ett månadsförråd med upphämtning av företaget.
    2021-07-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabba och enkel process!
  • Johan R
    2021-07-08 Verifierad kund
    Ett trevligt och hjälpsamt bemötande från start. Väldigt smidigt att få hem containern och kunna stuva på det sätt som vill ha sina möbler och annat förvarat.
    2021-06-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och service. Förrådet kom i tid och lastades mycket snabbt.
    2021-06-19 Verifierad kund
    Jag kommer rekommendera till andra, vi är nöjd
    2021-06-17 Verifierad kund
    Vi är helt enkelt jättenöjda!! Vi har köpt en magasinering av möbler i en 9m3 container under 3 månader!
    Hans & Carina
    2021-06-15 Verifierad kund
    Andra gången jag använde mig av SelfGo Storage i samband med flytt och förvaring av bohag mellan boenden och lika imponerad över hur smidigt det gick även denna gång! Rekommenderas varmt!
    /Stefan R