SelfGo Storage

Passadvägen 10, 177 70 Järfälla — Visa karta

SelfGo Storage arbetar med att sätta dina behov i fokus genom att tillhandahålla dig med säkra, lättillgängliga och prisvärda lösningar för självmagasinering. Efterfrågan på detta områe har vuxit enormt mycket i Stockholm de senaste åren, vi anser att det traditionella konceptet är alldeles för krångligt jämfört med hur det borde vara. Vi har valt att göra processen betydligt enklare och smidigare genom att leverera förrådet till dig. På så sätt slipper vi ha höga kostnader för lokaler som ligger centralt med bra skyltlägen. I och med att vi har lägre anläggningskostnader kan vi även sänka priserna för dig som kund. Dessutom slipper du hyra bil och släp när du ska köra fram och tillbaka med dina möbler, vi löser den biten åt dig genom att ta förrådet hem till dig. Givetvis set vi till att dina saker förvaras med absolut högsta säkerhet i en inhägnad fastighet med kameraövervakning och larm kopplat till larmcentralen, dygnet runt. Förråden är självklart också försäkrade. Eftersom ni själv låser ert förråd är det bara ni som har tillgång till era saker. Varmt välkommen till oss på SelfGo!

Läs vad 93 kunder tycker om SelfGo Storage

• 2019-09-05

Vilhelm N skrev om SelfGo Storage
    Mycket bra bemötande från kundtjänst och David var väldigt bra på att köra ut sakerna och hjälpa till att bära! Läs mer
  • 2019-09-03

Maria L skrev om SelfGo Storage
    Jag beställde en magasinering av mitt bohag. Konceptet verkar strålande. Hittills är mina erfarenheter goda.
    Det kördes ut en förvaringsbox, den kom punktligt, jag fick ilastningshjälp av chauffören, jag låste med eget lås och allt fungerade ytterst smidigt.
    Jag förstår att jag kan hämta saker ur mitt förråd när jag vill vilket är en utmärkt service.
    Priset är också bra, och gör att jag känner mindre stress och kan hålla mina saker magasinerade längre om så skulle bli nödvändigt. Läs mer
  • 2019-08-31

Ida G skrev om SelfGo Storage
    Smidigt och enkelt. Snabb avlämning och upphämtning. Läs mer
  • Lenitha K

2019-08-26

Lenitha K skrev om SelfGo Storage
    Magasinering. Proffsigt, trevligt bemötande, smidigt, snabbt, billigt, behövde knappt bära något då personalen tog över. Kan varmt rekomendera. Läs mer
  • 2019-08-20

Helinä V skrev om SelfGo Storage
    Frakt, lastning och förvaring av flyttgods.
    Har bara blivit jättebra bemött.
    Lättare, smidigare och enklare än jag trodde. Dessutom billigt.
    Punktligt, effektivt och kompetent.

Är bara så himla nöjd med hela konceptet. Smart koncept. Läs mer
  • 2019-08-01

Kim S skrev om SelfGo Storage
    Vi blev tvungna att flytta från vår lokal och kände oss lite vilsna angående placeringen av de allra viktigaste delarna av vår produktion.
    Vi kontaktade SelfGo Storage som var mycket tillmötesgående och vi kom överens om att vi nog skulle behöva en storlek XL. Vi oroade oss lite för parkeringen men fick försäkran om att allt går att lösa.
    Den kördes ut till oss i god tid och var väldigt lätt att packa i. Precis när vi var färdiga ringde David, som vi hade kontakt med, och frågade om vi var klara. Nästan som tankeläsning. Han kom direkt och hämtade den och vi känner att vi har blivit väl omhändertagna, trevligt bemötta och vill rekommendera detta prisvärda ställe till alla som behöver hjälp med plats, tillfälligt eller längre tid. Här finns lösningar på allt. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-06-28

Jan K skrev om SelfGo Storage
    Den enklaste förrådshantering jag varit med om, jag bara bokade så fanns förrådet hos mig för att fyllas på och så fort det var klart åkte förrådet iväg till sin förvaringsplats.
    Hade en del frågor inför lagringen och det visade sig att de (personalen) var beredda att "gå den extra milen" för att jag skulle känna mig trygg och säker.
    Kan verkligen rekommenderas Läs mer
  • 2019-06-25

Cecilia C skrev om SelfGo Storage
    Jag rekommenderar verkligen SelfGo Storage. Allt gick hur smidigt som helst och föraren var trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-06-24

Fabian N skrev om SelfGo Storage
    Utförandet var precis lika smidigt som Idén lät, att ingen tänkt på det tidigare. 10/10 Läs mer
  • 2019-06-06

Tülin G skrev om SelfGo Storage
    Så nöjd med detta företag. Tillnötesgående, trevliga, hjälpsamma killar som jag har mött. Så behändigt att bara få framkört conteinern till dörren och sen fraktades det iväg. Tack för att ni finns.
    Rekomenderar alla detta företag. 💐 Läs mer
  • 2019-06-06

Annica J skrev om SelfGo Storage
    Snabbt och trevligt bemötande när jag hade lite frågor. Punktlig leverans av fräscht förråd Läs mer
  • 2019-06-04

Tomas S skrev om SelfGo Storage
    MAGASINERING AV MÖBLER, BEMÖTTANDET VAR JÄTTEBRA SNABBA BESKED, Läs mer
  • Susanne N

2019-05-29

Susanne N skrev om SelfGo Storage
    Han hittade och kom i tid, gav tips och råd hur jag skulle packa och var supertrevlig. Jag är så glad att jag hittade hemsidan. Perfekt för oss utan körkort. 😁 Läs mer
  • 2019-05-17

Fia C skrev om SelfGo Storage
    Hyrde ett XL förråd då vi flyttar - levererades i tid precis utanför dörren. David som levererade förrådet svarade på frågor och var mycket hjälpsam med pirra och annat! Supernöjd! Läs mer
  • Ewa K

2019-05-15

Ewa K skrev om SelfGo Storage
    Inför visning av min lägenhet behövde jag magasinera en del av mitt möblemang. Med Self Storage gick detta mycket smidigt.
    Bokade via nätet, beställd container kom i tid och jag blev mycket trevligt bemött.
    Kan varmt rekommendera Sel Storage. Läs mer
  • 2019-04-25

Veronica G skrev om SelfGo Storage
    Beställde det stora släpet , är supernöjd, de levererar efter förväntan med toppenservice och trevlig personal. Läs mer
  • KARIN O

2019-04-19

KARIN O skrev om SelfGo Storage
    Jag köpte förvaring av bohag. Mycket god service. Punktlighet vid leverans. Trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd och helt klart ett gott alternativ till Shuurgard, dessutom billigare! Läs mer
  • Hanne M

2019-03-06

Hanne M skrev om SelfGo Storage
    Väldigt smidigt och problemfritt. Läs mer
  • 2019-02-28

Therese J skrev om SelfGo Storage
    Ett bra kocept som gick väldigt smidigt! Beställde förrådsutrymme som de levererade, jag fyllde och som de sedan hämtade. Utmärkt service! Läs mer
  • 2019-02-26

Lina J skrev om SelfGo Storage
    Allt fungerande jättebra, trevligt bemötande ocn en superbra tjänst ! Kommer rekomendera till alla som behöver förvaring vid flytt, förråd eller liknande :) Läs mer
  • 2019-02-05

Susanna S skrev om SelfGo Storage
    Bra service, väldigt smidigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-01-04

Sara E skrev om SelfGo Storage
    Bra service! Supersmidigt, kom hem till mig med förrådet på utsatt tid och hämtade efter. Läs mer
  • 2018-11-27

Christine O skrev om SelfGo Storage
    Beställde två mediumkontainrar. Levererades i tid - fungerade toppenbra. Smidigt system. Läs mer
  • 2018-11-19

Jerry T skrev om SelfGo Storage
    För det första vill jag bara säga att jag är otroligt nöjd med denna tjänst och detta företag!

Jag bokade ett "XL-förråd" för flytt och magasinering under en vecka då jag skulle flytta.

Magasinet ställdes utanför min port när jag skulle flytta ut prylarna, väldigt smidigt, trevligt och proffsigt bemötande av killen som lämnade magasinet/släpet. Bara att ringa när jag ville ha det hämtat.

När jag sen fick efter en vecka skulle flytta in i den nya lägenheten fick jag släpet/magasinet levererat precis den tidpunkten jag ville ha det samt att jag upplevde samma proffsiga och trevliga bemötande.

Rekommenderas varmt! Smidigare flytt har jag aldrig upplevt under hela mitt liv! Jag rekommenderar denna tjänst och företag till alla jag känner då det är många som inte vet om att detta koncept ens existerar. Kommer definitivt att använda er nästa gång jag flyttar eller behöver magasinera något.

Guldstjärna till er!

Jerry Temml Läs mer
  • 2018-11-04

Gustaf L skrev om SelfGo Storage
    Över förväntan, fick dessutom låna en ”pirra”. Läs mer
  • 2018-10-23

Johannes B skrev om SelfGo Storage
    Mycket smidigt med leverans fram till dörren på angiven tid och med bra priser. Läs mer
  • 2018-10-23

Joakim W skrev om SelfGo Storage
    Kom in tid och allt gick snabbt och smidigt. Enkelt att betala och inga problem med nåågonting. Bra service och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2018-09-27

Anna S skrev om SelfGo Storage
    Kom i tid, artig och hjälpsam. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2018-08-28

Maria L skrev om SelfGo Storage
    Snabbt, enkelt, billigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-08-28

Kerstin M skrev om SelfGo Storage
    Magasinering, lämning av container och hämtning.
    Mycket bra och enkelt bemötande.
    Det fungerade precis så enkelt och smärtfritt som jag hade hoppats och trott.
    Jättenöjd hittills. Läs mer
  • 2018-08-03

Beatrice W skrev om SelfGo Storage
    Jag beställde hem förråd XL. Chauffören var supertrevlig, kunnig och kom i exakt tid. Det fungerade över våra förväntningar.
    Vi är supernöjda och kommer absolut tipsa vänner om tjänsten. Läs mer
  • 2018-07-02

Clara H skrev om SelfGo Storage
    Top choice for me! I booked 3 large containers. They were all delivered and picked up as arranged. I realized I needed a 4th container and it was brought out the next day. Outstanding help, communication, and service. Clean and study containers. Highly recommend this company. Läs mer
  • 2018-07-02

Paulo A skrev om SelfGo Storage
    Köpt ett XL förråd gör magasinering.
    Magasinet var på plats vid utsatt tid och hjälpmedel för att magasinera följde med, tex ramp och pirra.
    Allt funkade väldigt bra och smidigt. Läs mer
  • Rick C

2018-06-18

Rick C skrev om SelfGo Storage
    Toppen hjälp, service - kan starkt rekommenderas ! Läs mer
    Rick C gillar detta
  • Tomas B

2018-06-17

Tomas B skrev om SelfGo Storage
    Hyrde förråd med utkörning .
    Perfekt service.Helnöjd Läs mer
  • 2018-05-16

Cecilia L skrev om SelfGo Storage
    Beställde ett XL förråd då vi ska flytta och behöver förvaring i några månader. Så otroligt smidig lösning, önskar man hade kommit på den idén själv! 😃 Läs mer
  • 2018-03-20

Fabian L skrev om SelfGo Storage
    Jättebra service på alla sätt. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-02-12

Anna H skrev om SelfGo Storage
    Bra, snabb service, punktligt, smidigt! Läs mer
  • 2018-01-29

Jessica M skrev om SelfGo Storage
    Mycket trevligt och snabbt bemötande via email. Jag bokade ett standard förråd. Förrådet levererades på bestämd tid och bemötandet var mycket bra. Då vi redan hade förberett för inlastning, och det därav skulle gå snabbt att lasta erbjöd sig SelfGo Storage att stanna kvar till dess att vi var klara. Jättebra!
    Det blev dock missförstånd gällande låset av förrådet. Vi trodde inte att vi skulle behöva ta med det själva. Det bör förtydligas att kunden ska ta med eget lås, under "Så här går det till". Som tur var hade de lås vi kunde köpa på plats. Läs mer
  • 2018-01-24

Åsa E skrev om SelfGo Storage
    Enkelt att boka förrådet på hemsidan, bra info på hemsidan.Ville ha förrådet utkört till en plats lite utanför "Stockholm med omnejd" vilket efter kontakt med er inte var några problem.

Släpet kom på utsatt tid.

En reflektion var att jag inte läst någonstans att det är en trappa upp till förrådet, hade varit bra att veta att man inte kan dra in/köra in sakerna. Läs mer
  • Mi Rakel G

2018-01-10

Mi Rakel G skrev om SelfGo Storage
    Fantastisk service från start till slut. Beställde två stora containrar - efter att jag snabbt fått svar på att jag kunde komma och fylla på med mina sista saker dagen innan nyår. Punktliga, sakliga, snabba - och priset är oslagbart. Enkelt att boka, boka om och pirra med i vagnen. Suveränt alternativ för oss utan bil. Enda förbättringen jag kan komma på, är skriva ut och påminna kunder (som är disträ som mig) att reservera X meter plats utanför port/hus till vagnen. Och så älskar jag flyttbrädor, en sån vore toppen också! Lycka till! Läs mer
  • 2018-01-09

Oskar M skrev om SelfGo Storage
    Smidig, billig och enkel tjänst! Personalen som levererade förrådet var mycket tillmötesgående.
    Rekommenderar starkt och kommer använda mig av er nästa gång jag behöver förvaring

//Oskar Läs mer
  • 2017-11-01

Christian J skrev om SelfGo Storage
    Effektiva, trevliga och flexibla. Mycket nöjd! Läs mer
  • Michaela E

2017-10-25

Michaela E skrev om SelfGo Storage
    Helt fantastisk tjänst, supertrevlig kille som lämnade av släpet och väldigt flexibelt. Bästa förvaringslösningen. Läs mer
  • 2017-10-18

Stefan H skrev om SelfGo Storage
    Snabbt, smidigt och utan problem. Läs mer
  • Daniel L

2017-10-17

Daniel L skrev om SelfGo Storage
    Väldigt bra service och bemötande Läs mer
  • 2017-10-09

Daniele A skrev om SelfGo Storage
    Very nice concept, easy and efficient. Thanks David. Läs mer
  • 2017-09-18

Stefan R skrev om SelfGo Storage
    Riktigt bra tjänst!
    Jag använde mig av SelGO Storage för att jag behövde förvara mitt bohag mellan två boenden.

Det enda jag behövde göra var att packa ihop allting i flyttlådor och sedan kom dem och hämtade och bar ner allt för trapporna och fyllde upp mitt förråd.

Väldigt trevligt bemötande och framförallt skönt att slippa hyra bil och släp.

Jag kommer att använda SelGO Storage i framtiden och kan verkligen rekommendera dem till andra!

Mvh,
    Stefan Läs mer