Alla kategorier Magasinering Stockholms län Järfälla SelfGo Storage

SelfGo Storage

Passadvägen 10, 177 70 Järfälla — Visa karta

SelfGo Storage arbetar med att sätta dina behov i fokus genom att tillhandahålla dig med säkra, lättillgängliga och prisvärda lösningar för självmagasinering. Efterfrågan på detta områe har vuxit enormt mycket i Stockholm de senaste åren, vi anser att det traditionella konceptet är alldeles för krångligt jämfört med hur det borde vara. Vi har valt att göra processen betydligt enklare och smidigare genom att leverera förrådet till dig. På så sätt slipper vi ha höga kostnader för lokaler som ligger centralt med bra skyltlägen. I och med att vi har lägre anläggningskostnader kan vi även sänka priserna för dig som kund. Dessutom slipper du hyra bil och släp när du ska köra fram och tillbaka med dina möbler, vi löser den biten åt dig genom att ta förrådet hem till dig. Givetvis set vi till att dina saker förvaras med absolut högsta säkerhet i en inhägnad fastighet med kameraövervakning och larm kopplat till larmcentralen, dygnet runt. Förråden är självklart också försäkrade. Eftersom ni själv låser ert förråd är det bara ni som har tillgång till era saker. Varmt välkommen till oss på SelfGo!

Läs vad 59 kunder tycker om SelfGo Storage

• Cecilia L
    Cecilia L skrev om SelfGo Storage
    Beställde ett XL förråd då vi ska flytta och behöver förvaring i några månader. Så otroligt smidig lösning, önskar man hade kommit på den idén själv! 😃 Läs mer
  • Marie E

Fabian L skrev om SelfGo Storage
    Jättebra service på alla sätt. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om SelfGo Storage
    Bra, snabb service, punktligt, smidigt! Läs mer
  • Jessica M
    Jessica M skrev om SelfGo Storage
    Mycket trevligt och snabbt bemötande via email. Jag bokade ett standard förråd. Förrådet levererades på bestämd tid och bemötandet var mycket bra. Då vi redan hade förberett för inlastning, och det därav skulle gå snabbt att lasta erbjöd sig SelfGo Storage att stanna kvar till dess att vi var klara. Jättebra!
    Det blev dock missförstånd gällande låset av förrådet. Vi trodde inte att vi skulle behöva ta med det själva. Det bör förtydligas att kunden ska ta med eget lås, under "Så här går det till". Som tur var hade de lås vi kunde köpa på plats. Läs mer
  • Åsa E
    Åsa E skrev om SelfGo Storage
    Enkelt att boka förrådet på hemsidan, bra info på hemsidan.Ville ha förrådet utkört till en plats lite utanför "Stockholm med omnejd" vilket efter kontakt med er inte var några problem.

Släpet kom på utsatt tid.

En reflektion var att jag inte läst någonstans att det är en trappa upp till förrådet, hade varit bra att veta att man inte kan dra in/köra in sakerna. Läs mer
  • Mi Rakel G
    Mi Rakel G skrev om SelfGo Storage
    Fantastisk service från start till slut. Beställde två stora containrar - efter att jag snabbt fått svar på att jag kunde komma och fylla på med mina sista saker dagen innan nyår. Punktliga, sakliga, snabba - och priset är oslagbart. Enkelt att boka, boka om och pirra med i vagnen. Suveränt alternativ för oss utan bil. Enda förbättringen jag kan komma på, är skriva ut och påminna kunder (som är disträ som mig) att reservera X meter plats utanför port/hus till vagnen. Och så älskar jag flyttbrädor, en sån vore toppen också! Lycka till! Läs mer
  • Oskar M
    Oskar M skrev om SelfGo Storage
    Smidig, billig och enkel tjänst! Personalen som levererade förrådet var mycket tillmötesgående.
    Rekommenderar starkt och kommer använda mig av er nästa gång jag behöver förvaring

//Oskar Läs mer
  • Christian J
    Christian J skrev om SelfGo Storage
    Effektiva, trevliga och flexibla. Mycket nöjd! Läs mer
  • Michaela E
    Michaela E skrev om SelfGo Storage
    Helt fantastisk tjänst, supertrevlig kille som lämnade av släpet och väldigt flexibelt. Bästa förvaringslösningen. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om SelfGo Storage
    Snabbt, smidigt och utan problem. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om SelfGo Storage
    Väldigt bra service och bemötande Läs mer
  • Daniele A
    Daniele A skrev om SelfGo Storage
    Very nice concept, easy and efficient. Thanks David. Läs mer
  • Stefan R
    Stefan R skrev om SelfGo Storage
    Riktigt bra tjänst!
    Jag använde mig av SelGO Storage för att jag behövde förvara mitt bohag mellan två boenden.

Det enda jag behövde göra var att packa ihop allting i flyttlådor och sedan kom dem och hämtade och bar ner allt för trapporna och fyllde upp mitt förråd.

Väldigt trevligt bemötande och framförallt skönt att slippa hyra bil och släp.

Jag kommer att använda SelGO Storage i framtiden och kan verkligen rekommendera dem till andra!

Mvh,
    Stefan Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om SelfGo Storage
    Mycket nöjd med allt! Utkörning, magasinering och flytthjälp funkade finfint! Läs mer
  • Sinh V
    Sinh V skrev om SelfGo Storage
    Bra bemötande, kom i tid. Hoppas allt löser sig när det är dags att få tillbaka sina saker :) Läs mer
  • Kim G
    Kim G skrev om SelfGo Storage
    Snabbt, enkelt och effektivt.
    Jag hade däremot tänkt mig behålla containern i minst fyra dagar men fick fyra timmmar. Det var väldigt otydligt.
    Jag hade gärna sett att det fanns alternativ till det. Alla kan inte packa 9,2 kvm på 4 timmar. Läs mer
  • Sven-Erik F
    Sven-Erik F skrev om SelfGo Storage
    Av en ren slump så hittade jag detta företag SelfGo på nätet när jag sökte ett ställe för att magasinera del av min dotters möblemang, fastnade direkt på erbjudandet som att dom kommer hem med ett förråd och vi bara fyller det och sedan bara slå en signal och dom kommer och hämtar förrådet och magasinerar det. Vi slapp hyra bil och transportera möblemanget till en magasinering och där åter lasta av allt till en vald plats som kan ligga en bit bort eller i en annan våning. Företaget SelfGo kom i god tid före vald klockslag så vi kunde börja lasta med god marginal. Jag är så glad att jag hittade denna lösning som spar både tid och arbete eftersom jag har kommit upp i pensionsåldern och ville hjälpa min dotter.
    Detta företag har nog en god framtid om flera visste om denna möjlighet. Högsta betyg från mig. Läs mer
  • Marie W
    Marie W skrev om SelfGo Storage
    Jättebra, smidigt o enkelt spar tid och pengar! Du slipper hyra bil o lasta in i ett "vanligt förråd", Selfgo Storage to go kommer till dig istället! Läs mer
  • Dennis D
    Dennis D skrev om SelfGo Storage
    Otroligt glad att jag valde SelfGo.
    Professionellt, enkelt och bra pris!

Nu står mina grejer o goda händer.

Rekommenderar detta starkt! Läs mer
  • Karoline
    Karoline skrev om SelfGo Storage
    Hej!

Så här långt får ni högsta betyg! Förrådet kom på utsatt tid. Customer service är snabba att svara på frågor. Nu ser jag fram emot att snart få tillbaka mina saker och hoppas att det går lika bra!

:-)
    Karoline Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om SelfGo Storage
    Bra tjänst! Trevliga och hjälpsamma vid avlämning av container. Läs mer
  • Robert K
    Robert K skrev om SelfGo Storage
    Mycket bra service och än så länge bra produkt Läs mer
  • Monika H
    Monika H skrev om SelfGo Storage
    Bra service, trevligt bemötande, en bra tjänst helt enkelt Läs mer
  • Susanna K
    Susanna K skrev om SelfGo Storage
    Jätte bra tjänst! Trevlig personal och så enkelt och smidigt sätt att bli av med skrot som bara står. De kör fram ett släp, man fyller och ringer och de hämtar. Kan inte bli bättre! Rekommenderar denna tjänst. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om SelfGo Storage
    Trevliga, billiga, tillgängliga och snabba. 👍🏻 Läs mer
  • Linda R
    Linda R skrev om SelfGo Storage
    Man får bra information om hur det går det med allt och tydliga instruktioner om förberedelser. Vänliga personal som kommer med förrådet på bestämd tiden och lätta att lasta på och allt funkar smidigt och som planerat. Mycket nöjd. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om SelfGo Storage
    Kundanpassat, hög servicenivå, god tidspassning, prisvärt. Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om SelfGo Storage
    Hyra förråd och bärhjälp. Punktligt och pålitligt. Mycket nöjd! Läs mer
  • William M
    William M skrev om SelfGo Storage
    Väldigt servicemindat bemötande och snabb service. Utmärkt helt enkelt. Läs mer
  • Bengt R
    Bengt R skrev om SelfGo Storage
    Allting har funkat bra hittills ! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om SelfGo Storage
    Utmärkt! - Otroligt trevliga och hjälpsamma både vid hämtning samt lämning av magasin/möbler. Detta är ett företag jag starkt rekommenderar till andra och något jag kommer fortsätta använda vid flytt/förvaring. Läs mer
  • Malou B
    Malou B skrev om SelfGo Storage
    Utkörning av föråd samt hämtning. Bra och lätta att få tag i. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om SelfGo Storage
    Grym tjänst med grym service! Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om SelfGo Storage
    Ruskigt bra alternativ! Trevliga, seriösa, tillgängliga och, framförallt, serviceinriktade. Funkade 110% utmärkt för mig både vid hämtning och utkörning. Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om SelfGo Storage
    Väldigt smidig tjänst när vi magasinrade saker inför visning och försäljning och sedan fick hem våra saker till nya adressen. Trevligt bemötande och snabba svar! Läs mer
  • Sture S
    Sture S skrev om SelfGo Storage
    David som jag hade kontakt med var väldigt tillmötesgående.
    Allt funkade smidigt från första steg till magasinering.
    Vi ska få containern utkörd till oss om ca 2 månader. Jag är säker på att det går lika bra då.
    Seriöst företag som levererar!
    5+ helt klart! Tack.
    Med vänlig hälsning
    Sundin Läs mer
  • Sophie P
    Sophie P skrev om SelfGo Storage
    Väldigt smidigt och bra service! Känns säkert och tryggt. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om SelfGo Storage
    Jag har varit nöjd från dag 1! Trevlig och vänlig personal. Proffsig lösning. Tusen tack! Lovar att anlita er igen om det behövs samt sprida ordet om hur bra ni är! Läs mer
  • Caroline G
    Caroline G skrev om SelfGo Storage
    Fungerade jätte smidigt när vi fick de för att lasta. Hoppas att allt går lika smidigt vid utkörning senare. Läs mer
  • Karl Magnus W
    Karl Magnus W skrev om SelfGo Storage
    Bara haft kort muntlig kontakt.
    Trevlig. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om SelfGo Storage
    Utmärkt! Hur smidigt som helst, betydligt bättre service och smidigare upplägg i jämförelse med traditionella storage företag. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Bengt H
    Bengt H skrev om SelfGo Storage
    Ringde efter jag fått en lapp i brevlådan. Ringde på kvällen och bokade sedan via nätet. David kom själv dagen efter och räddade min dag då jag sedan hade fotografering inför försäljning.
    Har inte fått tillbaka möblerna ännu så jag kan inte svara på om hela processen funkar. Läs mer
  • Carina Q
    Carina Q skrev om SelfGo Storage
    Mycket bra service, snabbt, enkelt och kundfokuserat! Kom direkt som avtalat och hämtade direkt vid behov. Kan rekommenderas till alla privat som affärsrelaterat dom behöver temporär lösning för deras ägodelar. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om SelfGo Storage
    Snabbt effektivt och ett bra och tydligt bemötande. Svar direkt på alla frågor.
    Vi flyttar från ett stort boende till mindre och vill spara en hel del av möblerna och på ett smidigt sätt kunna förvara. Skönt att kunna packa in hemma i lugn och ro istället för att åka iväg till ett förråd. Läs mer
  • Per W
    Per W skrev om SelfGo Storage
    Har bokat magasinering och allt fungerade perfekt! Läs mer
  • Julia H
    Julia H skrev om SelfGo Storage
    Så himla bra! Smidigt, fin service och mycket prisvärt! Läs mer
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om SelfGo Storage
    Bra service, vid magasinering av möbler och vid inflyttning till nya lägenheten. Läs mer
  • Gerda L
    Gerda L skrev om SelfGo Storage
    Serviceinrikade, vänliga och snabba. Läs mer

Passadvägen 10, 177 70 Järfälla