SelfGo Storage

SelfGo Storage

SelfGo Storage arbetar med att sätta dina behov i fokus genom att tillhandahålla dig med säkra, lättillgängliga och prisvärda lösningar för självmagasinering. Efterfrågan på detta område har vuxit enormt mycket i Stockholm de senaste åren, vi anser att det traditionella konceptet är alldeles för krångligt jämfört med hur det borde vara. Vi har valt att göra processen betydligt enklare och smidigare genom att leverera förrådet till dig. På så sätt slipper vi ha höga kostnader för lokaler som ligger centralt med bra skyltlägen. I och med att vi har lägre anläggningskostnader kan vi även sänka priserna för dig som kund. Dessutom slipper du hyra bil och släp när du ska köra fram och tillbaka med dina möbler, vi löser den biten åt dig genom att ta förrådet hem till dig. Givetvis set vi till att dina saker förvaras med absolut högsta säkerhet i en inhägnad fastighet med kameraövervakning och larm kopplat till larmcentralen, dygnet runt. Förråden är självklart också försäkrade. Eftersom ni själv låser ert förråd är det bara ni som har tillgång till era saker. Varmt välkommen till oss på SelfGo!

Läs vad 163 kunder tycker om SelfGo Storage 2

2022-01-18 Verifierad kund
    Bra service och snabba svar via mail och telefon! Prisvärt. Jag magasinerade mitt bohag då jag var mellan boende en kort period, och är väldigt nöjd med tjänsten och upphämtning och utkörning av mitt bohag.
    2022-01-18 Verifierad kund
    Fantastiskt smidig tjänst, prisvärt också.
  • Anna O
    2022-01-15 Verifierad kund
    Kundfokuserat flexibelt och prisvärt!
    2022-01-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, smidig bokning och supersmidig hämtning och lämning. Oerhört nöjd med tjänsten.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Toppentjänst! Smidigt och trevlig personal.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, enkelt att komma i kontakt med, flytten gick snabbt och smidigt!
    2021-11-24 Verifierad kund
    Supernöjd!!!! Bästa tjänsten- Trevliga, punktliga och flexibla!
    2021-10-30 Verifierad kund
    Smidigt trevligt personligt bemötande!
    2021-09-14 Verifierad kund
    Punktliga och trevliga. Boxen var ren och det var bara att sätta igång att lasta direkt. Rekommenderas!
    2021-09-08 Verifierad kund
    Väldigt bra kan verkligen rekommendera det här företaget
    2021-08-18 Verifierad kund
    Fantastiskt smidigt och utmärkt service/kommunikation! 10/10!
    2021-08-04 Verifierad kund
    Så bra att kunna fylla förrådet "hemma" och sedan enkelt komma åt det med hjälp av den trevliga och hjälpsamma personalen på plats. Med andra ord behöver man ett förråd kan i alla fall jag inte tänka mig något bättre och du.... det är inte dyrt.
    2021-08-02 Verifierad kund
    Bra service rakt genom hela processen.
  • Johanna L
    2021-07-30 Verifierad kund
    Tjänsten har jag använt förut, är lika nöjd varje gång. Ett smart sätt att förvara sina saker/möbler :) Trevligt bemötande av både kundtjänst och vid hämtning/lämning
    2021-07-30 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och bra service.

Fyllde förväntningarna med råge.

Använde tjänsten när vi skulle flytta och fick därmed hjälp med en del av flyttlasset. Sen har vi kvar ett par förråd av praktiska skäl.
    2021-07-29 Verifierad kund
    Vänligt bemött och alltid tillmötesgående. Topp betyg! Över förväntan på service. Jag hyr ett månadsförråd med upphämtning av företaget.
    2021-07-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabba och enkel process!
  • Johan R
    2021-07-08 Verifierad kund
    Ett trevligt och hjälpsamt bemötande från start. Väldigt smidigt att få hem containern och kunna stuva på det sätt som vill ha sina möbler och annat förvarat.
    2021-06-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och service. Förrådet kom i tid och lastades mycket snabbt.
    2021-06-19 Verifierad kund
    Jag kommer rekommendera till andra, vi är nöjd
    2021-06-17 Verifierad kund
    Vi är helt enkelt jättenöjda!! Vi har köpt en magasinering av möbler i en 9m3 container under 3 månader!
    Hans & Carina
    2021-06-15 Verifierad kund
    Andra gången jag använde mig av SelfGo Storage i samband med flytt och förvaring av bohag mellan boenden och lika imponerad över hur smidigt det gick även denna gång! Rekommenderas varmt!
    /Stefan R
    2021-05-20 Verifierad kund
    Supersmidigt och hjälpsamma. Kan varmt rekommenderas.
    2021-05-08 Verifierad kund
    Really Great Service, and quick responses!
    Highly Recommended
    2021-05-07 Verifierad kund
    Fantastiskt smidig service! Använder den just nu under en flytt och för att få bort en massa saker inför visningar osv.
    Trevliga och hjälpsamma!
    2021-05-07 Verifierad kund
    Ordered XL förråd, everything was excellent.
    2021-04-24 Verifierad kund
    Jag gillade konceptet att kunna förvara mina möbler på ett förråd där de kom med en container och jag fyllde den och de kom och hämtade den och har den i förvar till den dagen jag vill ha tillbaks den. Då kommer de och levererar de den dit jag beställer. Så smidigt.
    2021-04-23 Verifierad kund
    Smart affärsidé, trevligt bemötande, fin service
  • Rick C
    2021-04-23 Verifierad kund
    Toppen service, äkta professionalitet! David är en klippa, ställer upp och hjälper!
    2021-04-08 Verifierad kund
    Bokade två XL-förråd för tillfällig förvaring av vår lägenhet. Vi fick först ena förrådet och skulle ringa när det började bli fullt vilket fungerade toppen! Det andra förrådet kom precis när vi behövde det och de hämtade det när vi var klara. Supersmidig tjänst som jag är glad att vi hittade! ⭐️
  • Jonas H
    2021-03-30 Verifierad kund
    Den bästa förvaringstjänsten i Sverige.
  • Inga-britt A
    2021-03-19 Verifierad kund
    Jag har magasinerat mina möbler. Väldigt bra bemötande och jag fick all information som jag behövde.
    2021-02-25 Verifierad kund
    Bra mottagande, trevlig personal. Lätt och smidigt.
    2021-02-09 Verifierad kund
    Supernöjd! Flexibla, punktliga, hjälpsamma. Allt gick smidigt och jag kan verkligen rekommendera selfGo Storage till dig som behöver flytthjälp!
    /Anna
    2021-02-03 Verifierad kund
    Container och packmaterial köpt.
    Toppen! Enkelt och prisvärt.
    Trevliga killar.
    2021-02-02 Verifierad kund
    Utmärkt, snabbt och smidigt och lätt att komma i kontakt. Rekommenderas varmt!
  • Tobias O
    2021-02-02 Verifierad kund
    Fantastisk service som underlättade vår flytt och sparade oss värdefulla timmar. Väldigt trevlig personal också! Rekommenderas starkt!
    2021-01-23 Verifierad kund
    Beställt en förrrådsbox som levererades och jag fyllde den med mina saker. De kom sedan och hämtade den när jag var klar. Fungerade klockrent.
    2021-01-20 Verifierad kund
    Mycket bra och smidig tjänst. Rekommenderas verkligen!
    2021-01-08 Verifierad kund
    Jättepraktiskt tjänst ! Vi tyckte att det var bra att kunna lasta själv lastbilen så att man har total kontrol över ömtåliga saker och man sparar pengar.
    2021-01-02 Verifierad kund
    Magasinering i litet förråd tillsvidare.
    Killen som kom och lastade skötte sitt uppdrag u a och svarade gärna på frågor. Bemötandet med alla jag varit i kontakt med på SelfGo Storage agerar professionellt och jag är mycket nöjd med verkställandet av uppdraget.
    2020-12-21 Verifierad kund
    Man får plats med mycket mer än vad man tror i Selfgos container. De kom 08.00, supertrevlig personal, vi packade på 1 timma, sparar mycket tid att endast behöva lyfta ut till cotainern, inte behöva krångla med hyrbil och flytta in och ut i ett lager.
    2020-12-17 Verifierad kund
    Bra service och trevliga killar
    2020-12-16 Verifierad kund
    Så enkelt när man behöver magasinera för kortare eller längre tid. Superbra service och kommer använda SelfGo Storage igen nästa gång jag behöver magasinera.
    2020-12-04 Verifierad kund
    Bra service/produkt och trevligt bemötande. Prisvärt.
    2020-11-30 Verifierad kund
    Jättebra transport och magasinerings service, punktliga och trevliga.
    2020-10-14 Verifierad kund
    Väldigt smidig lösning och snabb hantering - tack!
    2020-10-12 Verifierad kund
    Bra tjänst och mycket tålamod personalen.
    2020-10-06 Verifierad kund
    Mycket bra och professionellt bemötande från början till slut. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar SelfGo Storage!
  • Josefin D
    2020-09-29 Verifierad kund