Alla kategorier Magasinering Stockholms län Järfälla SelfGo Storage

SelfGo Storage

Passadvägen 10, 177 70 Järfälla — Visa karta

SelfGo Storage arbetar med att sätta dina behov i fokus genom att tillhandahålla dig med säkra, lättillgängliga och prisvärda lösningar för självmagasinering. Efterfrågan på detta områe har vuxit enormt mycket i Stockholm de senaste åren, vi anser att det traditionella konceptet är alldeles för krångligt jämfört med hur det borde vara. Vi har valt att göra processen betydligt enklare och smidigare genom att leverera förrådet till dig. På så sätt slipper vi ha höga kostnader för lokaler som ligger centralt med bra skyltlägen. I och med att vi har lägre anläggningskostnader kan vi även sänka priserna för dig som kund. Dessutom slipper du hyra bil och släp när du ska köra fram och tillbaka med dina möbler, vi löser den biten åt dig genom att ta förrådet hem till dig. Givetvis set vi till att dina saker förvaras med absolut högsta säkerhet i en inhägnad fastighet med kameraövervakning och larm kopplat till larmcentralen, dygnet runt. Förråden är självklart också försäkrade. Eftersom ni själv låser ert förråd är det bara ni som har tillgång till era saker. Varmt välkommen till oss på SelfGo!

Läs vad 34 kunder tycker om SelfGo Storage

• Susanna K
    Susanna K skrev om SelfGo Storage
    Jätte bra tjänst! Trevlig personal och så enkelt och smidigt sätt att bli av med skrot som bara står. De kör fram ett släp, man fyller och ringer och de hämtar. Kan inte bli bättre! Rekommenderar denna tjänst.
  • Lars J
    Lars J skrev om SelfGo Storage
    Trevliga, billiga, tillgängliga och snabba. 👍🏻
  • Linda R
    Linda R skrev om SelfGo Storage
    Man får bra information om hur det går det med allt och tydliga instruktioner om förberedelser. Vänliga personal som kommer med förrådet på bestämd tiden och lätta att lasta på och allt funkar smidigt och som planerat. Mycket nöjd.
  • Johan S
    Johan S skrev om SelfGo Storage
    Kundanpassat, hög servicenivå, god tidspassning, prisvärt.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om SelfGo Storage
    Hyra förråd och bärhjälp. Punktligt och pålitligt. Mycket nöjd!
  • William M
    William M skrev om SelfGo Storage
    Väldigt servicemindat bemötande och snabb service. Utmärkt helt enkelt.
  • Bengt R
    Bengt R skrev om SelfGo Storage
    Allting har funkat bra hittills !
  • Johanna L
    Johanna L skrev om SelfGo Storage
    Utmärkt! - Otroligt trevliga och hjälpsamma både vid hämtning samt lämning av magasin/möbler. Detta är ett företag jag starkt rekommenderar till andra och något jag kommer fortsätta använda vid flytt/förvaring.
  • Malou B
    Malou B skrev om SelfGo Storage
    Utkörning av föråd samt hämtning. Bra och lätta att få tag i.
  • Anna N
    Anna N skrev om SelfGo Storage
    Grym tjänst med grym service!
  • Peter A
    Peter A skrev om SelfGo Storage
    Ruskigt bra alternativ! Trevliga, seriösa, tillgängliga och, framförallt, serviceinriktade. Funkade 110% utmärkt för mig både vid hämtning och utkörning.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om SelfGo Storage
    Väldigt smidig tjänst när vi magasinrade saker inför visning och försäljning och sedan fick hem våra saker till nya adressen. Trevligt bemötande och snabba svar!
  • Sture S
    Sture S skrev om SelfGo Storage
    David som jag hade kontakt med var väldigt tillmötesgående.
    Allt funkade smidigt från första steg till magasinering.
    Vi ska få containern utkörd till oss om ca 2 månader. Jag är säker på att det går lika bra då.
    Seriöst företag som levererar!
    5+ helt klart! Tack.
    Med vänlig hälsning
    Sundin
  • Sophie P
    Sophie P skrev om SelfGo Storage
    Väldigt smidigt och bra service! Känns säkert och tryggt. Rekommenderar verkligen!
  • Maria T
    Maria T skrev om SelfGo Storage
    Jag har varit nöjd från dag 1! Trevlig och vänlig personal. Proffsig lösning. Tusen tack! Lovar att anlita er igen om det behövs samt sprida ordet om hur bra ni är!
  • Caroline G
    Caroline G skrev om SelfGo Storage
    Fungerade jätte smidigt när vi fick de för att lasta. Hoppas att allt går lika smidigt vid utkörning senare.
  • Karl Magnus W
    Karl Magnus W skrev om SelfGo Storage
    Bara haft kort muntlig kontakt.
    Trevlig.
  • Peter E
    Peter E skrev om SelfGo Storage
    Utmärkt! Hur smidigt som helst, betydligt bättre service och smidigare upplägg i jämförelse med traditionella storage företag. Rekommenderas varmt!
  • Bengt H
    Bengt H skrev om SelfGo Storage
    Ringde efter jag fått en lapp i brevlådan. Ringde på kvällen och bokade sedan via nätet. David kom själv dagen efter och räddade min dag då jag sedan hade fotografering inför försäljning.
    Har inte fått tillbaka möblerna ännu så jag kan inte svara på om hela processen funkar.
  • Carina Q
    Carina Q skrev om SelfGo Storage
    Mycket bra service, snabbt, enkelt och kundfokuserat! Kom direkt som avtalat och hämtade direkt vid behov. Kan rekommenderas till alla privat som affärsrelaterat dom behöver temporär lösning för deras ägodelar.
  • Johan R
    Johan R skrev om SelfGo Storage
    Snabbt effektivt och ett bra och tydligt bemötande. Svar direkt på alla frågor.
    Vi flyttar från ett stort boende till mindre och vill spara en hel del av möblerna och på ett smidigt sätt kunna förvara. Skönt att kunna packa in hemma i lugn och ro istället för att åka iväg till ett förråd.
  • Per W
    Per W skrev om SelfGo Storage
    Har bokat magasinering och allt fungerade perfekt!
  • Julia H
    Julia H skrev om SelfGo Storage
    Så himla bra! Smidigt, fin service och mycket prisvärt!
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om SelfGo Storage
    Bra service, vid magasinering av möbler och vid inflyttning till nya lägenheten.
  • Gerda L
    Gerda L skrev om SelfGo Storage
    Serviceinrikade, vänliga och snabba.
  • Joakim N
    Joakim N skrev om SelfGo Storage
    Bra. Rent och fräscht. God service
  • Agneta T
    Agneta T skrev om SelfGo Storage
    Fungerade utmärkt. Smidigt och enkelt när man inte har tillgång till bil. Prisvärt alternativ och vi återkommer vid behov.
  • Karianne K
    Karianne K skrev om SelfGo Storage
    Väldigt bra hjälp, snabb återkoppling och trevliga killar. Tack så mycket för att ni gjorde steg ett i mitt flyttkaos mycket lättare
  • Tommy K
    Tommy K skrev om SelfGo Storage
    Supernöjd! Bra service, fick ändra tider bara några dagar innan samt fick ut ett extra förråd.
  • Armi K
    Armi K skrev om SelfGo Storage
    Trevligt bemötande och killen som kom med bilen var helt fantastiskt hjälpsam.
    Jag hade dock missuppfattat storleken på containern som var alldeles för liten..
  • Nils P
    Nils P skrev om SelfGo Storage
    Vi har vid två tillfällen nyttjat Selfgo Storage, som kom med förrådet till vår port. Vi behövde mindre förrådsutrymme för extra möbler, utrustning, pärmar etc. vilket var svårt att hitta i city. Allt har fungerat supersmidigt, enkelt och till en låg kostnad.
    Vi kommer fortsätta använda Selfgo Storage när vi behöver förvara saker nästa gång och kan varmt rekommendera dem. /Nils Vd på Komfast AB
  • Micha L
    Micha L skrev om SelfGo Storage
    Bra från början till slut. Utomordentlig service och bemötande. Strålande tjänst till ett otroligt pris!
  • Roland L
    Roland L skrev om SelfGo Storage
    Mycket smart idé och extremt bra service
  • Andreas J
    Andreas J skrev om SelfGo Storage
    Fantastiskt smidig lösning utifrån vårt behov med tillfällig förrådslösning i samband med renovering. Lätt att boka på nätet och punktlig avlämning på avtalad tid. Här pratar vi service som på alla punkter möter kundens behov.

Passadvägen 10, 177 70 Järfälla