Alla kategorier Billack Stockholms län Järfälla SGS Styling

SGS Styling

Saldovägen 3, 175 62 Järfälla — Visa karta

5.0 i betyg av av 8 omdömen
Vi på SGS Styling är specialister på styling och lackning av bilar. Vår metod ger din bil ett skydd och en färg som gör den motståndskraftig mot allt från stenskott till påfrestningar i vardagen. Dessutom använder vi produkter som är överlägsna alla andra på marknaden.

Vårt företag har över 30 års erfarenhet i branschen. Visste du att vi nyligen nyligen blev utsedda till Sveriges största installatör av Autoflex och Protect? Det säger mycket om vår kvalitet. Välkommen till oss - vi stylar din bil med passion!

Läs vad 8 kunder tycker om SGS Styling

• 2018-10-21

Fredrik K skrev om SGS Styling
    Great service and excellent products! Läs mer
  • Karl H

2018-10-21

Karl H skrev om SGS Styling
    Vänliga proffs som är marknadsledande på lackskydd, foliering och den nya innovationen Autoflex som förenar det bästa från många världar. Som kund är man sedd, förstådd, respekterad och otroligt vänligt bemött. Finns inget bättre på denna marknad. Läs mer
  • 2018-10-21

Benny Z skrev om SGS Styling
    Bra och personlig service. Jag beställde en Protection på min nästan nya Porsche och det blev perfekt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Tiger T

2018-10-21

Tiger T skrev om SGS Styling
    Foliearde min företagsbil med ypperligt resultat, till ett bra pris. Läs mer
  • Joakim E

2018-10-20

Joakim E skrev om SGS Styling
    Mycket proffsigt företag och bästa tänkabara service. Har lämnat in 3 bilar och alltid lika nöjd. Oavsett vad och hur du vill att din bil ska se ut så kan de ordna det. Bara positiva upplevelser! Läs mer
  • James N

2018-10-19

James N skrev om SGS Styling
    Jag valde att lägga Autoflex på min bil vilket betyder att jag bytte färg på den tillfälligt :)

Personalen på SGS är väldigt trevliga och deras jobb är proffsigt gjort!

SGS levde upp till mina förväntningar mer än vad jag trodde :)

De lovade att bilen blir Redin inom 1 vecka och allt var klart precis i en vecka. Resultatet var grymt bra och jag rekommenderar SGS till alla mina kompisar. Läs mer
  • 2018-10-19

Peter W skrev om SGS Styling
    Alltid hjälpsamma, snabba och noggranna.
    /Peter Läs mer
  • Ric H