Shade Solutions AB

1.8

5 omdömen om Shade Solutions AB

Stefan Istvan Nandor J
Skrev om Shade Solutions AB

VARNING!! Skickar inte beställd vara . Svarar inte på flera mejl och flera lämnade meddelande på telefonsvarare. Inte återkoppla på 10 dagar UNDVIK!

Oskar N
Skrev om Shade Solutions AB

Snabb leverans dagen efter. Inga problem.

Linus S
Skrev om Shade Solutions AB

Kan bara instämma med tidigare talare, AVSTÅ FRÅN DETTA BOLAG! Har väntat två månader på leverans, försöker kontakta via mail men de svarar inte. Jag uppmanar samtliga att göra som mig: Jag har gett de en tidsfrist till nästa fredag, får jag inte svar om min leverans då så kommer jag att göra följande: 1. Polisanmäla de för bedrägeri. 2. Anmäla de till ARN. Gör jag detta själv kanske det inte leder till något, men får såväl Polisen som ARN fler anmälningar på hög så kan man få stopp för dessa oseriösa bolag. Det är...

Erik K
Skrev om Shade Solutions AB

VARNING FÖR BLUFFÖRETAG!!! Betalade och beställde varor via Shade Solutions AB:s hemsida SportAid i mars men fick aldrig något. Shade Solutions AB / SportAid svarar varken på mail eller telefon. De ägnar sig åt bedrägeri!!!

Anders H
Skrev om Shade Solutions AB

Varning! Detta är ett blufföretag. Seglar även under namnet Sportaid.se. Företaget levererar inga varor trots genomförd betalning, svarar inte i telefon eller på mejl.