Järnbrott

Järnbrott

Ring 031-721 11 00 www.siba.se
3.3

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.

3 omdömen om Järnbrott

Anders K
Skrev om Järnbrott

Bra, nybyggd butik som har riktigt trevlig personal. Lite roligare SIBA-butik än många andra då den är nybyggd och fräsch. TV-avdelningens visningsdel är riktigt bra, dock kan personalen här ibland vara lite okunniga när man behöver fråga något.

David J
Skrev om Järnbrott

Mycket apparater men ingen Service alls. Dom hade i och för sig mycket att göra men nån respons kan man väl få. Fick gå Mediamarkt istället som var lika kass men billigare!

Mattias F
Skrev om Järnbrott

Vi skulle handla upp ett presentkort som hade gått ut för en vecka sedan, trots att de fått ränta på beloppet så vägrar de låta oss få något som helst för kortet. Att man inte får pengar åter kan jag förstå, men att behålla hela summan är ju stöld! Det spelar ingen roll för mig att de menar på att man måste handla upp summan inom två år..... Uppdatering 2009-12-29 Känner att jag dömt ut detta företags goodwill på förhand. SIBA har nu förlängt giltighetstiden på presentkortet så att vi kan handla på det. En sådan enkel...