Alla kategorier Dator Västra Götaland Göteborg Järnbrott

Järnbrott

Axel Adlers Gata 4, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.

Läs vad 3 kunder tycker om Järnbrott

• Anders K
    Anders K skrev om Järnbrott
    Bra, nybyggd butik som har riktigt trevlig personal. Lite roligare SIBA-butik än många andra då den är nybyggd och fräsch. TV-avdelningens visningsdel är riktigt bra, dock kan personalen här ibland vara lite okunniga när man behöver fråga något.
  • David J
    David J skrev om Järnbrott
    Mycket apparater men ingen Service alls. Dom hade i och för sig mycket att göra men nån respons kan man väl få. Fick gå Mediamarkt istället som var lika kass men billigare!
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Järnbrott
    Vi skulle handla upp ett presentkort som hade gått ut för en vecka sedan, trots att de fått ränta på beloppet så vägrar de låta oss få något som helst för kortet. Att man inte får pengar åter kan jag förstå, men att behålla hela summan är ju stöld! Det spelar ingen roll för mig att de menar på att man måste handla upp summan inom två år.....
    Uppdatering 2009-12-29
    Känner att jag dömt ut detta företags goodwill på förhand.
    SIBA har nu förlängt giltighetstiden på presentkortet så att vi kan handla på det.
    En sådan enkel sak sak som gör att man gärna kommer tillbaka till dem och förtroendet är återupprättat. Bra gjort SIBA!

Axel Adlers Gata 4, 421 32 Västra frölunda