Sim Bygg Koncept AB

Sim Bygg Koncept AB

simbygg.se
  • Badge2023

Vi på Sim Bygg hjälper er hela vägen vid ombyggnation, nybyggnation och renovering. Vi är experter på kök och badrum men erbjuder även totalentreprenad. Golv, tak, dörrar, fönster, snickeri, måleri, utearbeten, murning – vi fixar det mesta! Ta ett titt här https://simbygg.se/referenser/ För att underlätta för dig som kund...

44 omdömen om Sim Bygg Koncept AB

Sedan starten hos Reco 2020

Bengt B
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Sim Bygg helrenoverade huvudbadrummet i vårt hus i Göteborg. Fullkaklat och med både elektisk och vatteburen golvvärme (el med solceller sommartid, och vatten med bergvärme vintertid). Sim Bygg var bra att ha att göra med och lyhörda (t.ex. flexibla när saker behövde ändras under pågående projekt, utan ändring av pris). De låg också bra till prismässigt. Som andra projekt vi i genomfört så behövde man vara på plats ganska mycket för att kunna ta små beslut på plats för att få det precis som vi ville. Språket var ibland ett...

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet. Vi är så glada över att du är nöjd. Hälsningar, Sim Bygg

Gabriel A
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Sim Bygg renoverade vårt badrum om ca 6kvm. Första gången vi anlitat någon för renoveringsprojekt och det kändes bra från start till slut. Duktiga, trevliga och hjälpsamma medarbetare och arbetsledare. Upplevde en trygg och tillitsfull process där Sim Bygg höll det som utlovats från start. Vi blev väldigt nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera dessa trevliga hantverkare, vi skulle inte tveka att anlita de igen. Priset var väldigt konkurrenskraftigt och faktureringen uppriktig och rättvis, inget fuffens och tydlig...

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Tack så mycket för så underbara ord. Det var ett nöje att arbeta med någon som dig. :)

Johan L
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Duktiga hantverkare. Jobbar snabbt och kommer när de säger att de skall komma. Bra kommunikation mellan beställare och arbetsledare. De frågar alltid så att det skall bli rätt. Håller rent och prydligt runt arbetsplatsen. Bra priser.

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Tack för att du tog dig tid att bedömma vårt verksamhet, det uppskattar vi verkligen. Vi ser också fram emot vårt framtida samarbete. :)

Annanihe P

En riktigt bra företag. Rekommenderar

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. :)

Molin H
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Anlitade Sim Bygg Koncept AB för en totalrenovering av kök och kunde inte vara nöjdare med resultat och utförande! Hela teamet är otroligt professionella, serviceinriktade och tillmötesgående. De var lyhörda för våra önskemål men kom också med ärlig feedback och förslag för att renoveringen skulle bli så bra som möjligt. Mirko och hans team är genuint mån om sina kunder. De fanns alltid tillgänglig för frågor och visade ett stort engagemang genom hela processen. Bättre bemötande går inte att hitta! Kan varmt rekommendera Sim Bygg Koncept!

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Tack För den fina Recensionen, Vi är jätte glada över att ha en snäll kund som dig. Stort Tack! Mvh Sim Bygg Koncept

Sebastijan S
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Jag anlitade Sim Bygg för av mitt badrum. Arbetet gick fort, hanterverkarna var jättetrevliga och proffsiga. Jag är jättenöjd med resultatet av badrummet, kan varmt rekommenderar detta företag.

Alexander V
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

De var väldigt effektiva och följde tidsplanen. Bra rådgivning innan arbetet påbörjades när det gällde val till badrummet.Vi är väldigt nöjda med slutresultatet.

Vorza D
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Sim Bygg renoverade mitt badrum, jätte nöjd med slutresultatet och hjälpen som jag har fått under tiden.

Jan N
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Snabb och hög kvalitet. alltid bra service.

Sevko H
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Extremt bra jätte nöjd med både Företaget samt Anställda som utförde jobbet.

Doris Linnéa L
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Vi renoverade två badrum under sommaren och är nöjda med resultatet. Blev en del kommunikationsmissar, men det löste sig alla gånger.

Alexander L
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Jag blev mycket väl bemöt av damen jag hade kontakt med då dom hjälpte mig med köksinredning och installation. Allting blev snyggt och professionellt utfört och inom angiven tidsram. Kan varmt rekommendera dem om ni funderar på ett företag som utför dessa tjänster.

Amela L
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Mycket fint och professionellt bemötande, väldigt duktiga arbetare. Mycket pålitliga och arbetet utfördes i tid. Jag är jätte nöjd! Rekommenderar starkt.

Ted P
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Mycket proffsigt bemötande. Arbetet utfördes till perfektion. Rekommenderar Sim Bygg.

Toni Z
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Mycket trevligt bemötande och professionella hantverkare. Kan varmt rekommendera Sim bygg. //Toni &Jennie

Haydar J
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Bra bemötande, proffsiga och kunniga personal. Bra diskussion och bra tips inför arbete. Snygg resultat. Vi är mycket nöjda och kommer att anlita Sim bygg på nästa renoveringsobjekt.

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Tack så mycket det har alltid vart ett nöje att samarbeta med er.

ELAHEH K
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Jag är jätte nöjd med arbetet .stort tack till sim bygg.rekomenderar starkt

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Tack Ella! Vi är jätte glada över att har haft dig som kund och du är alltid välkommen tillbaka! // Sim bygg

CHRISTINE N
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Jag är mycket nöjd över hur mitt badrum blev, tillslut. Kunniga och vänliga arbetare! Dock drog renoveringen ut på tiden, från början var det sagt 3-4 veckor, det tog 6 veckor. Under den tiden ställde jag frågor kring när mitt badrum skulle vara klart, fick till svar "imorgon" men det dröjde ytterligare dagar utan ett färdigt badrum eller återkoppling till mig. Nu har mitt badrum varit färdigt i snart två månader men de utlovade kvalitetsdokumenten har jag inte fått. Frågade om dem för två veckor sedan, de har fortfarande...

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej Christine! Vi förstår din frustration, vi var lika frustrerade över situationen vi befann oss i tillsammans med dig. Tyvärr så har leveranstiderna på varorna du ville ha längre än vanligt på grund av pandemin som pågår i Världen och därmed drogs det ut på tiden längre än vad vi planerade. Som kompensation för detta har vi bjudit på material samt fixat köket och andra bitar kostnadsfritt för dig. Alla våra kunder får all nödvändig dokumentation och du kommer inte var ett undantag, inget att oroa sig över. Allt Gott :)

Staffan H
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Mycket kompetenta arbetare. Fint och kunnigt bemötande. God prisbild vid jämförelse med alternativ Dock lite för lång väntan mellan olika insatser

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Tack för den fina recensionen Staffan, Vi är jätte glada över att ha dig som kund. Det tog lite mer tid än förväntat eftersom vi har haft oväntat många projekt under samma gång, men vi ska ta med oss och förbättra oss med tiderna och planeringen Tack ännu en gång Staffan. Mvh Sim Bygg

Pär B
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Vi har anlitat SIM för köksrenovering två gånger. Vi har varit mycket nöjda med resultatet båda gångerna. All personal har varit serviceinriktad och alltid tillmötesgående.

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Tack För den fina Recensionen Pär, Vi är jätte glada över att ha en snäll kund som dig. Stort Tack! Mvh Sim Bygg Koncept

AMELA B
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Har renoverat både kök och badrum med företaget. Professionella, trevliga och serviceminded! Kan verkligen rekommendera!

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Tack Amela! Tack för den fina recensionen, Vi är jätte glada över att ha och har haft dig som kund Stort Tack! Mvh Sim Bygg

JAAFAR K
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Vi jämförde en rad byggfirmor för att totalrenovera vår lägenhet på 3 rok. Simbygg genomförde ett utomordentligt arbete samt billigare än de andra firmor. Ett par bland personalen pratade dålig svenska, men arbetade mycket skickligt. Deras bemötande var också mycket vänligt speciellt vid olika tillfällen när vi önskade ändringar som inte var från början i avtalet. Vår lägenhet är nu enligt brf-ordförande den vackrast bland 200 lägenheter. Vi rekommenderar Simbygg med betyg MVG.

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej, Tack så mycket så att du tog dig tid tt bedömma vårt företag och alla fina ord.. Det uppskattar vi. Vänligen Sim Bygg

Anders L
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Bytte tak på mitt hus snabbt och effektivt när jag hade en vatten läcka i taket.

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej Anders, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Mvh Sim Bygg

Klara G
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Renovering av badrum med Sim Bygg. Tyvärr totalt sett en dålig upplevelse. I vissa delar bra arbete, men i andra delar inte alls bra utan slarvigt. Utdragen renovering över flera månader med ett badrum som en byggarbetsplats... Slutligen tveksamma fakturor med flera poster som vi var tvungna att bestrida. Kan tyvärr inte rekommendera.

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej Klara, Tack för att du tog dig tid att bedömma vårt verksamhet. Ber om ursäkt om allt som gick snett,det är ingen ursäkt men just då hade vi en hektist period som gjorde att vi hade andra än våra standard arbetare det var också trubel med badkaret som ni skulle ha som gjorde att drog ut på tiden ännu mer. Vårt mål är att alltid hålla tidsramen och se till att vår kund blir nöjd, Vi ber om ursäkt än en gång för trubbel som berodde på oss. Vi ska se till att bli bättre på alla plan. Vänligen Sim Bygg.

Magnus N
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Vi byggde ut huset inklusive nytt tak, nytt badrum, ny el, målning, golv etc. Har använt Sim Bygg tidigare och har alltid fått ett bra bemötande. Dom levererar enligt plan och offert. Jättenöjda, rekommenderas!

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej Magnus, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om vårt företaget. det har alltid varit ett nöje att samarbeta med dig. Vänlilgen Sim Bygg.

Michael I
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Anlitat SIM BYGG under många år, allt från badrumsrenoveringar, fönsterbyten, målning av fasader, plattsättning. Har alltid varit perfekt.

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej Michael, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om vårt företaget. det har alltid varit ett nöje att samarbeta med dig. Vänlilgen Sim Bygg.

DANIJEL B
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Tog hjälp av SIM Bygg med renovering av kök. Resultatet blev fantastiskt och processen va smidig med allt från konsultation till beställning av produkter, leverans och installation. Efter arbetet fick jag samtal om att allt va klart eftersom jag var på jobbet. Två dagar senare fick jag återkoppling för avstämning av vad jag tyckte om resultatet. Bra service!

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej Daniel, Tack så mycket för dina fina ord. Vi är jätte glada över att du är nöjd. Mvh Ruza Sim Bygg

MILAN K
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Jätte Tacksam För Utmärkt jobb Sim bygg har utfört! stort tack Simbygg för Köksrenoveringen samt Badrumsrenoveringen! Kakel och Möblerna är av hög kvalité till ett bra pris! stort tack!

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej Milan,, Tack så mycket för dina fina ord. Vi är jätte glada över att du är nöjd. Mvh Ruza Sim Bygg

SNÉZANA A
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Rekommenderar starkt detta bolag och kommer med all säkerhet att använda dom igen.

Hej, tack för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet. Mvh Ruza Sim Bygg

TAMARA D
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Oerhört snäll personal! Jätte nöjd med materialet och resultatet av min köksrenovering! Nu mera älskar jag att spendera min tid där! p.s de fixade även dörren åt mig! 🤩😍

Hej, tack för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet. Mvh Ruza Sim Bygg

RAJKO L
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Fått mitt badrum renoverat, väldigt nöjd med resultat. Hela projektet var smidigt med bra kontakt och service. Köpte även badrumsinredning av företaget vilket gjorde det hela ännu enklare för mig. Rekommenderar stark !

Hej Rajko, tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet. MVH Ruza

JAN ÅKE OLA E
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Kan varmt rekommendera Sim Bygg. Snabba, proffsiga och noggranna när jag fått hjälp av dem!

Hej Ole, tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet. MVH Sim Bygg

MILICA L
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Jag är jättenöjd med professionellt renovering av vårt badrum. Jag rekommenderar Sim Bygg.

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Tack får att du för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet Det var ett nöje att arbeta med dig.

VALENTINA T
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Varmt rekommenderar Sim Bygg, är så nöjd med deras renovering som de utfört hemma hos mig.

VALENTINA T gillar detta
Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej Valentina, tack för att du tog dig tid att bedömma vårt erksamhet.

MIRJANA K
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Mycket professionella tjänster och personal! Varmt rekommenderar

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej Mirjana, tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet. MVH Sim Bygg

ROBIN L
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Väldigt trevliga att ha att göra med. Mycket kunnig personal och som utför arbetet på ett professionellt sätt. Alltid nåbara och med gott bemötande. Jag är jättenöjd. Kan varmt rekommendera Sim Bygg!

Danijela I
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Rekommenderar detta företaget från hela mitt hjärta!!! Professionella i både rådgivning och jobbutföranden!!! Hela konceptet på samma samma ställe börjat från egna produkter till professionella bygg utföranden!!! Varmt rekommenderas!!! Danijela

Tack snälla Danijela för rekomendationerna. Hälsningar, Sim Bygg

Goran C
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Jag har anlitat Sim Bygg vid flera tillfällen för renovering av min lägenhet (kök, badrum, gästtoalett samt målning och installation av spotlights). Jag är jättenöjd med utförande och professionellt bemötande och kan varmt rekommendera Sim Bygg. Man får bra kvalité, rådgivning, professionellt bemötande, konkurrenskraftigt pris och felfritt utförande.

Hej, Tack så mycket för dem fina rekomendationerna. Mvh Sim Bygg

SIGRID L
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Professionella både i bemötande och utförande från början till slut. Rekommenderas 👍

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej ! Tack för att du tog dig tid att bedömma vårt verksamhet, det uppskattar vi verkligen. Hälsningar !

Gabrijela M
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Är över all förväntan nöjd med Sim Bygg renovering av bad och kök strålande jobb! Det var ordning och reda på all arbetsmaterial varje dag de städa och höll rent de var effektiva .Min renovering gjordes i den tid som beräknades .Tack Sim Bygg för erat fantastiska jobb ! Gabriella .M

EWELINA K
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Vi har anlitat Sim Bygg vid olika tillfällen. Första gången på att bygga om tvättstugan och andra på att bygga om köket ,vi är lika nöjda båda gångerna. Resultatet har blivit bättre än vad vi har tänkt oss. Dom var lätta att ha och göra med när man undrade något och en väldigt trevlig personal.

Aron W
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Vi anlitade Sim Bygg för att renovera vårt kök och bygga ett nytt badrum i källaren. Arbetet har hela vägen fungerat väldigt bra. All kommunikation har varit rak och tydlig, tidsramen hölls och det gjorde offerten också. Filip var en jättebra arbetsledare som hela tiden höll kontakten och såg till att saker blev rätt. Vi är väldigt nöjda med resultatet! Aron

Michael H
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Vi totalrenoverade ett badrum utfört av SIM Bygg. Efter första kontakten med ägaren per telefon så träffades vi på plats och två dagar senare hade vi en offert. Mirko (ägaren) var alltid kontaktbar eller projektledaren som svarade på SMS eller telefon om det var något. Slutresultat levde upp till förväningarna. Jag jobbade hemma under byggtiden (Corona) vilket underlättade när det gälde snabba beslut och vissa språkförbristningar som kunde redas ut på plats. Hantverkarna städade alltid efter sig och tog med sig allt material...

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej Michael, tack för den fina responsen, nu väntar vi bara på att resten av varorna kommer så gör vi det färdigt. MVH Sim Bygg

MILAN B
Skrev om Sim Bygg Koncept AB

Sim bygg renoverat mitt badrum med fantastiskt resultat. Jag kan rekommendera dom.

Svar från Sim Bygg Koncept AB

Hej Milan, tack för att du tog dig tid att bedömma vårat verksamhet.