Gustaf Werners Gata 8, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Vi på Sim Bygg hjälper er hela vägen vid ombyggnation, nybyggnation och renovering. Vi är
experter på kök och badrum men erbjuder även totalentreprenad. Golv, tak, dörrar, fönster,
snickeri, måleri, utearbeten, murning – vi fixar det mesta!

För att underlätta för dig som kund har vi alltid en genomtänkt helhetslösning med högsta tänkbara kvalitet.
Ring eller maila oss om ni finner intresse, så berättar vi mer om vilka tjänster vi erbjuder, eller kom och ta en kopp kaffe och passa på att kika på olika designer av kök och badrum i vårt showroom.

Ni kan även boka tid för personligt möte. info@simbygg.se

Välkomna!

Läs vad 19 kunder tycker om Sim Bygg

• DANIJEL B

2020-11-26

DANIJEL B skrev om Sim Bygg
    Tog hjälp av SIM Bygg med renovering av kök. Resultatet blev fantastiskt och processen va smidig med allt från konsultation till beställning av produkter, leverans och installation. Efter arbetet fick jag samtal om att allt va klart eftersom jag var på jobbet. Två dagar senare fick jag återkoppling för avstämning av vad jag tyckte om resultatet. Bra service! Läs mer
    2020-11-26 Sim Bygg svarar DANIJEL B
    Hej Daniel,
    Tack så mycket för dina fina ord.
    Vi är jätte glada över att du är nöjd.
  • MILAN K

2020-11-26

MILAN K skrev om Sim Bygg
    Jätte Tacksam För Utmärkt jobb Sim bygg har utfört! stort tack Simbygg för Köksrenoveringen samt Badrumsrenoveringen!

Kakel och Möblerna är av hög kvalité till ett bra pris! stort tack! Läs mer
    2020-11-26 Sim Bygg svarar MILAN K
    Hej Milan,,
    Tack så mycket för dina fina ord.
    Vi är jätte glada över att du är nöjd.
  • SNÉZANA A

2020-10-29

SNÉZANA A skrev om Sim Bygg
    Rekommenderar starkt detta bolag och kommer med all säkerhet att använda dom igen. Läs mer
    2020-10-30 Sim Bygg svarar SNÉZANA A
    Hej, tack för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet.
  • TAMARA D

2020-10-26

TAMARA D skrev om Sim Bygg
    Oerhört snäll personal! Jätte nöjd med materialet och resultatet av min köksrenovering! Nu mera älskar jag att spendera min tid där! p.s de fixade även dörren åt mig! 🤩😍 Läs mer
    2020-10-30 Sim Bygg svarar TAMARA D
    Hej, tack för att du tog dig tid att bedöma vår verksamhet.
  • 2020-10-21

RAJKO L skrev om Sim Bygg
    Fått mitt badrum renoverat, väldigt nöjd med resultat. Hela projektet var smidigt med bra kontakt och service.
    Köpte även badrumsinredning av företaget vilket gjorde det hela ännu enklare för mig.
    Rekommenderar stark ! Läs mer
    2020-10-21 Sim Bygg svarar RAJKO L
    Hej Rajko,
  • 2020-10-15

SABINA-HEDIJA D skrev om Sim Bygg
    Varma rekommendationer när det gäller företaget Sim bygg. Bra service med goda kunskaper. Har renoverat mitt kök Sim bygg har rivit ner mitt gamla kök lagt nytt golv,spotlight,vägg kakel och designat kök som anpassar sig. God personal och fint bemötande. 👌🏻🙂 Läs mer
    2020-10-21 Sim Bygg svarar SABINA-HEDIJA D
    Hej Sabina,
  • 2020-09-01

JAN ÅKE OLA E skrev om Sim Bygg
    Kan varmt rekommendera Sim Bygg. Snabba, proffsiga och noggranna när jag fått hjälp av dem! Läs mer
    2020-09-01 Sim Bygg svarar JAN ÅKE OLA E
    Hej Ole,
  • MILICA L

2020-08-30

MILICA L skrev om Sim Bygg
    Jag är jättenöjd med professionellt renovering av vårt badrum. Jag rekommenderar Sim Bygg. Läs mer
    2020-08-31 Sim Bygg svarar MILICA L
    Tack får att du för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet Det var ett nöje att arbeta med dig.
  • 2020-08-26

VALENTINA T skrev om Sim Bygg
    Varmt rekommenderar Sim Bygg, är så nöjd med deras renovering som de utfört hemma hos mig. Läs mer
    2020-08-26 Sim Bygg svarar VALENTINA T
    Hej Valentina,
    tack för att du tog dig tid att bedömma vårt erksamhet.
    VALENTINA T gillar detta

Hej Mirjana,
  • ROBIN L

2020-07-31

ROBIN L skrev om Sim Bygg
    Väldigt trevliga att ha att göra med. Mycket kunnig personal och som utför arbetet på ett professionellt sätt. Alltid nåbara och med gott bemötande. Jag är jättenöjd.

Kan varmt rekommendera Sim Bygg! Läs mer
    2020-07-31 Sim Bygg svarar ROBIN L
    Tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet.
    Vi är så glada över att du är nöjd.
    Hälsningar,
  • 2020-07-31

Danijela I skrev om Sim Bygg
    Rekommenderar detta företaget från hela mitt hjärta!!! Professionella i både rådgivning och jobbutföranden!!! Hela konceptet på samma samma ställe börjat från egna produkter till professionella bygg utföranden!!! Varmt rekommenderas!!!
    Danijela Läs mer
    2020-07-31 Sim Bygg svarar Danijela I
    Tack snälla Danijela för rekomendationerna.
    Hälsningar,
  • Goran C

2020-06-05

Goran C skrev om Sim Bygg
    Jag har anlitat Sim Bygg vid flera tillfällen för renovering av min lägenhet (kök, badrum, gästtoalett samt målning och installation av spotlights). Jag är jättenöjd med utförande och professionellt bemötande och kan varmt rekommendera Sim Bygg. Man får bra kvalité, rådgivning, professionellt bemötande, konkurrenskraftigt pris och felfritt utförande. Läs mer
    2020-06-05 Sim Bygg svarar Goran C
    Hej,
    Tack så mycket för dem fina rekomendationerna.
  • SIGRID L

2020-06-04

SIGRID L skrev om Sim Bygg
    Professionella både i bemötande och utförande från början till slut.
    Rekommenderas 👍 Läs mer
    2020-06-04 Sim Bygg svarar SIGRID L
    Hej !
    Tack för att du tog dig tid att bedömma vårt verksamhet, det uppskattar vi verkligen.
  • 2020-06-03

Gabrijela M skrev om Sim Bygg
    Är över all förväntan nöjd med Sim Bygg renovering av bad och kök strålande jobb! Det var ordning och reda på all arbetsmaterial varje dag de städa och höll rent de var effektiva .Min renovering gjordes i den tid som beräknades .Tack Sim Bygg för erat fantastiska jobb !
    Gabriella .M Läs mer
    2020-06-03 Sim Bygg svarar Gabrijela M
  • EWELINA K

2020-06-01

EWELINA K skrev om Sim Bygg
    Vi har anlitat Sim Bygg vid olika tillfällen. Första gången på att bygga om tvättstugan och andra på att bygga om köket ,vi är lika nöjda båda gångerna. Resultatet har blivit bättre än vad vi har tänkt oss.
    Dom var lätta att ha och göra med när man undrade något och en väldigt trevlig personal. Läs mer
    2020-06-03 Sim Bygg svarar EWELINA K
  • 2020-05-04

Aron W skrev om Sim Bygg
    Vi anlitade Sim Bygg för att renovera vårt kök och bygga ett nytt badrum i källaren. Arbetet har hela vägen fungerat väldigt bra. All kommunikation har varit rak och tydlig, tidsramen hölls och det gjorde offerten också. Filip var en jättebra arbetsledare som hela tiden höll kontakten och såg till att saker blev rätt. Vi är väldigt nöjda med resultatet!

Aron Läs mer
    2020-06-03 Sim Bygg svarar Aron W
  • 2020-04-28

Michael H skrev om Sim Bygg
    Vi totalrenoverade ett badrum utfört av SIM Bygg. Efter första kontakten med ägaren per telefon så träffades vi på plats och två dagar senare hade vi en offert. Mirko (ägaren) var alltid kontaktbar eller projektledaren som svarade på SMS eller telefon om det var något. Slutresultat levde upp till förväningarna. Jag jobbade hemma under byggtiden (Corona) vilket underlättade när det gälde snabba beslut och vissa språkförbristningar som kunde redas ut på plats. Hantverkarna städade alltid efter sig och tog med sig allt material till en ringa kostnad. Vi har fortfarande skåp, spegel och en sil (brunnen) som skall monteras men detta har försenats på grund av corona. Vi rekomenderar SIM Bygg och innan ni köper inredning prata med Mirko då han har en egen butik för badrumsmöbler mm. Mvh. Michael H Läs mer
    2020-04-28 Sim Bygg svarar Michael H
    Hej Michael,
    tack för den fina responsen,
    nu väntar vi bara på att resten av varorna kommer så gör vi det färdigt.
  • MILAN B

2020-04-23

MILAN B skrev om Sim Bygg
    Sim bygg renoverat mitt badrum med fantastiskt resultat. Jag kan rekommendera dom. Läs mer
    2020-04-27 Sim Bygg svarar MILAN B
    Hej Milan,
    tack för att du tog dig tid att bedömma vårat verksamhet.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte