Johanna Asplund

Johanna Asplund

Johanna Asplund är mäklare på SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Johanna Asplund har varit registrerad mäklare sedan 2014-09. Johanna Asplund har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Asplund har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

57 omdömen om Johanna Asplund

Sedan starten hos Reco 2015
Jocke H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Ribby

Allt är väldigt tydligt och sköts extremt professionellt! Skulle aldrig tveka att använda Johanna igen!

Cathrin B
Vendelsömalm

Sålt min bostadsrätt. Trevligt bemötande och hjälpsam samt bra med information och lättillgänglig.

Noor R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Ribby

Jag köpte en bostad, och tycker att jag blev väl bemött utav mäklaren Johanna. Mitt beslut angående lägenheten gick väldigt fort och hon hjälpte mig på bästa sätter och tog det på allvar. Pga varandras arbetstider ringde vi om varandra och kunde inte pratas vid när det behövdes. Då skickade hon iväg ett sms och fick mig att bli trygg och när jag väl var på jobbet och inte kunde svara på samtalet.

Svar från Johanna Asplund

Vad roligt att höra att du är nöjd Noor! Hoppas att du har hunnit "bo in dig" och trivs i din nya bostad :)

Emma R
Västerhaninge/Åby

Oerhört proffsig men ändå väldigt varm och personlig vilket underlättade för en första köpare som mig. Jättenöjd!

Svar från Johanna Asplund

Tack snälla! Hoppas att ni trivs bra i er fina, fina lägenhet! :)

Jonna K
Västerhaninge/Åby

Sålt en lägenhet. Mäklaren är hur bra som helst!

Svar från Johanna Asplund

Kul att du är nöjd med försäljningen! Hörde också att köket i nya huset precis blivit klart, vad härligt! Hoppas att vi hörs snart för en värdering av huset. Allt gott! :)

Liana T
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Ösmo

Vi har nu köpte en vackert hus! Vi tackar Johanna bra affär! Hon är så proffsig och trevlig.! Värma hälsningar. Liana Gislason

Svar från Johanna Asplund

Tänk att nästa vecka får ni äntligen flytta in i ert fina hus! Vilken härlig sommar ni kommer att få. Kul att ni är nöjda med mitt jobb!

Caroline L
Västerhaninge/Åbylund

Vi köpte en bostadsrätt, tyckte allting gick smidigt. Det enda negativa var att mäklaren inte hörde av sig så ofta som vi velat, väntade i flera dagar på att få höra något så vi fick ringa själva flertal gånger. Men när vi väl fick prata med henne så fick vi bra svar och bra hjälp. Men ja, jag är nöjd!

Svar från Johanna Asplund

Hej! Vad tråkigt att ni upplevde det så! Det ska jag absolut ta till mig och förbättra :) Det låter ändå som att ni är nöjda på det stora hela vilket känns mycket bra! Hoppas att ni trivs bra i lägenheten. Allt gott!

Emelie Andrea E
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Asplund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Tungelsta/Haninge

Huset blev sålt. Bra mäklare

Stefan S
Vega

Har sålt ett bostadsrättsradhus i Haninge med mycket gott resultat. Johanna gjorde ett jättebra jobb och var mycket hårt arbetande. Jag är jättenöjd!

Svar från Johanna Asplund

Vad roligt att höra Stefan! Det tog lite tid men det blev en mycket bra försäljning, skam den som ger sig :) Hoppas att ni trivs bra i Norrland!

Gardar G
Ösmo