Lars Nilsson

Lars Nilsson

Lars Nilsson är mäklare på SkandiaMäklarna Lidingö

Lars Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 1999-09. Lars Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Nilsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Jag har arbetat som fastighetsmäklare på Lidingö i drygt 16 år och trivs verkligen med det! I och med att jag numera är delägare i kontoret har jag funnit ytterligare en dimension i arbetet. Genom åren har jag förmedlat mer än 1000 bostadsaffärer runt om på Lidingö och mina kunder har berättat att de uppskattar mitt engagemang, kvalitetstänk och att det känns tryggt att göra affärer via mig. Jag försöker alltid förmedla att jag själv trivs omåttligt bra med att bo på Lidingö med min familj.

91 omdömen om Lars Nilsson

Sedan starten hos Reco 2017
Tors A
Näset

Köpt lgh på Näset. Mkt trevlig och korrekt. Inte alls pushig=bra! Mkt bra upplevelse!

Hanna H
Näset

Bra bemötande proffsigt skött!

Birgit D
Näset

Lars är effektiv, lyhörd och lätt att få tag på. Hela processen kändes väldigt trygg med Lars.

Angela Z
Mosstorp

Jag köpte en liten lägenhet och Lars har varit riktigt snäll och hjälpsam. Jag uppskattar främst hans tålmodiga och tydliga förklaring till mig av kontraktets detaljerna och de olika stegen av förvärvs processen.

Stefan D
Bodal

Köpt en liten tvåa på lidingö. Fick bra hjälp med köpet både vad gäller lägenheten och med banken. Mycket hjälpsam och proffsig mäklare.

Pamela Lisa L
Hersby

Vi sålde en trea på Lidingö. Det var andra gången vi anlitade Lars. Vi är jättenöjda med Lars! Han har ett trevlig bemötande och ett härligt lugn. Precis det som behövs för den stressade säljaren. Vi kommer definitivt anlita Lars igen!

Bo E
Bodal

Hej Vi har sålt en bostadsrätt. Samarbetet med Lars Nilsson har varit mycket bra. Han har varit engagerad och lätt att nå per telefon när det har behövts. Han har haft ett trevligt bemötande. Jag kan rekommendera honom. Mvh Bo

Johnny H
Hersby

Köpte lägenhet i Lidingö. Fastän Lars agerade för säljaren så var han alltid hjälpsam, informativ och uppfattades som helt korrekt i alla sina handlingar med oss. Man kände sig säker som köpare att ha Lars på andra sidan bordet.

Robert H
Torsvik

Sålde lgh i Torsvikssvängen. Mycket bra bemött. Hade stora förväntningar som Lars uppfyllde med råge. Proffsig och bra marknadskännedom samt tålamod i en utdragen process pga Corona. Slutresultatet blev mycket bra.

Jeanette A
Bergsätra

Mycket professionell och hjälpsam.