Pernilla Ekestolpe

Pernilla Ekestolpe

Pernilla Ekestolpe är mäklare på SkandiaMäklarna Norrtälje

Pernilla Ekestolpe har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.5. Pernilla Ekestolpe har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

29 omdömen om Pernilla Ekestolpe

Sedan starten hos Reco 2014
Martin G

Professionell service, bra bemötande

Therese L
Skrev om Pernilla Ekestolpe en del av SkandiaMäklarna Norrtälje

Vid första mötet (då vi var köpare) upplevde vi henne som lite barsk men trevlig. Köpet gick bra och smidigt och vi anlitade henne sedan som mäklare till våran försäljning av lägenheten, Pernilla var otroligt hjälpsam och tillmötesgående och vi är supernöjda!

Lars K
Skrev om Pernilla Ekestolpe en del av SkandiaMäklarna Norrtälje

Pernilla Ekestolpe har anlitats av Rådmansö - Frötuna pastorat för förmedling av flera fastigheter. Erfarenheterna av hennes förmedlingsarbete är mycket goda. Hon är effektiv, kunnig och har varit skicklig i de förhandlingar som skett med köparna, vilket medfört ett bra resultat för pastoratet. Mina kontakter med henne har varit konstruktiva och lättsamma. Inget krångel eller svårigheter trots att denna typ av uppdrag där det är organisationer, typ Svenska kyrkan som säljare inte följer vanliga rutiner för beslutsfattande...

Ralph E
Skrev om Pernilla Ekestolpe en del av SkandiaMäklarna Norrtälje

Hej! Vad jag förstår har vi redan bedömt Pernilla. För oss är det hon som är Skandiamäklarna. Vi känner ingen annan där. Ska vi sälja någon gång och det ska vi väl kommer vi att vända oss till henne personligen. Inte till skandiamäklarna utan just till henne även om hon framgent inte skulle jobba för skandiamäklarna. Vänligen Ralph Ericson

Fredrik B
Skrev om Pernilla Ekestolpe en del av SkandiaMäklarna Norrtälje

Fanns ingenting att klaga på, affären sköttes snabbt och smidigt.

Susanne A
Skrev om Pernilla Ekestolpe en del av SkandiaMäklarna Norrtälje

Pernilla hjälpte oss att sälja vår stuga på Väddö, och gjorde det på ett fantastiskt bra sätt. Vänlig, proffsig, lugn och noggrann. Kan varmt rekommendera henne.

Ulf Gösta W
Skrev om Pernilla Ekestolpe en del av SkandiaMäklarna Norrtälje

Vi sålde vårt sommarställen via Pernilla på Skandiamäklarna. Vi kom mycket bra överens och det var enkelt att samarbeta. Jag tycker också att hon hade en opartisk attityd så jag uppfattar det, så att även köparen kände en trygghet. Hel processen med Pernilla gick smärtfritt även fast vårt hus hade en del fel som var tvungna att åtgärdas efter besiktning.

Christer J
Skrev om Pernilla Ekestolpe en del av SkandiaMäklarna Norrtälje

Pernilla gjorde ett kanon jobb med min lägenhet då det uppstod ett riktigt stort problem /dom till tänkta köparna skulle inte bli godkända i föreningen! Men med hennes hjälp så gick affären i lås

Anne N
Skrev om Pernilla Ekestolpe en del av SkandiaMäklarna Norrtälje

Vi är jätte nöjda med Pernilla som sålde vår tomt i Norrtälje. Vi fick fint bemötande från början till slut och hon var väldigt proffsigt med allting. Vi kommer gärna att rekommendera SkandiaMäklarna till andra och önskar Pernilla allt gott i framtiden. Mvh Anne och Ingemar Norström

Alexander J
Skrev om Pernilla Ekestolpe en del av SkandiaMäklarna Norrtälje

Förlorade massa pengar. Vilket självklart inte är roligt.