Petra Braun

Petra Braun

Petra Braun är mäklare på SkandiaMäklarna Norrtälje

Petra Braun har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.7. Petra Braun har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Petra Braun

Sedan starten hos Reco 2014
Claes S

Skandiamäklana är för oss vad mäklaren gör det till. Eftersom man inte gör så många husaffärer i sitt liv, så kollar man några olika mäklarfrmor med, att man träffar några mäklare (en i taget) i sin bostad och ställer diverse frågor och får olika svar. Efter det var överstökat diskuterade vi (min fru och jag) om vilken mäklare vi skulle välja. Valet föll på Petra Braun hos Skandiamäklarna. Petra svarade upp mot våra krav. Hon är Glad och positiv samt har en mjuk framtoning, som gör det lätt, att prata med henne. Petra...

Patrik G

Bra bemötande, lätt att bolla frågor med.

Karin S

Vid försäljningen av mitt fritidshus blev jag mycket väl bemött av kunnig, tillgänglig och pålitlig personal

Eva E
Skrev om Petra Braun en del av SkandiaMäklarna Norrtälje

Petra tog hand om försäljningen av vår sommarstuga. Skötte det alldeles utmärkt. Då vi aldrig tidigare anlitat ngn mäklare visste vi inte vad vi skulle förvänta oss men vi är helt nöjda. Mvh, Eva

Ulrica H

Inga problem , alltid tillänglig , bra med tider

Robert T

Har inget att säga allt var okay husförsäljning

Elin E

Bra bemötande, lätt och smidigt.. ??

Marie-Anne J

Försäljning av vårt hus i Kaggeboda. Ett mycket bra bemötande, vore alla mäklare så hjälpsamma o arbetsvilliga för att få till stånd en försäljning kan man skatta sig lycklig. En mäklare som vi varmt rekommenderar. Man kunde alltid gå in på förmedlingen och prata och få råd. Ett plus till fotograferna som verkligen la ner jobb på att få bra bilder. Med vänlig hälsning Marie-Anne o Kenth Johansson

Anita Å

Upplevde Petra Braun som en behaglig person med god yrkeskunnighet. Fick trevligt bemötande och snabb genomförd försäljning av min bostadsrätt.

Lena T

Petra Braun på SkandiaMäklarna tog hand om försäljningen av min bostadsrättslägenhet på ett mycket bra sätt. Jag fick all information och hjälp som behövdes. Jag kan rekommendera mäklaren till andra som ska sälja sin lägenhet.