Läs vad 15 kunder tycker om Skandinaviska VVS-Gruppen AB 2

2022-06-30 Insamlad av företaget
    Skandinaviska VVS-Gruppen AB, one of the most responsible company that I didn’t need to be worry about their work. They were so respectful, on time, professional and fast at work. I hear about them many time but I see all is more than perfect when they did a good work for me.
    I recommend VVS-Gruppen AB to any one it may needs.
    2022-06-30 Insamlad av företaget
    Smidiga, snabba, samarbetsvilliga och lösningsorienterade
    2022-06-17 Insamlad av företaget
    Känner inte till, kommer inte ihåg att jag använt dom.
    Hej Vera!
    Om du kommer ihåg hjälpte vi er med en vattenutkastare i februari 2021 i Odalslingan och hoppas att ni var nöjda med vår installationen.
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Installerade diskmaskin, killen som kom förbi var trevlig och gjorde ett bra jobb. Problem med språket dock och hans chef var med på telefon och översatte ibland.

Hans chef bemötte oss dåligt och ignorerade email.
    Hej Christian!
    Dina osikter är väldigt viktig till oss. Vi försöker att hjälpa såna människor som kan jobbet utan kan bra Svenska att kunna jobba och integrera sig med Svensk arbetsmarknaden. Jag har själv också samma bakgrund så jag vet hur kan det vara viktig för nykommande folk att kunna visa sina förmåga på jobbet och känna sig nyttig till samhellet. Angående mail konversationen ska jag ber dig om ursäkt i fall hann inte svara i tid eftersom jag jobbar ute också då missar jag ibland återkopplingen men ändå har jag stenkoll på jobbet och tidsbokningar. Jag hoppas att du återkommer till oss i framöver.
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Byte av vattentätare. Bra och snabb service. Lätt att komma i kontakt med.
    Hej Anna!
    Tack för dina fina ord .
  • Peder N
    skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    Skandinaviska VVS gruppen ställer upp direkt när läget är ktitiskt. Jag uppskattar mycket Pezhman och hans kolleger som lyssnar på mina tankar och är lyhörda för att rätta till missförstånd som ju är oundvikliga i all byggverksamhet.
    Hej Peder!
    Stor tack för dina fina ord samt att du anlitar oss när du behöver vvs hjälp.
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    På grund av brådskande vattenproblem sökte vi efter en jour firma, och fick till slut svar hos denna firma.
    Dom dök upp direkt.
    Åtgärdade snabbt och bra.
    Så man kan nästan säga att vi har bytt ut våra gamla rörmokarfirmor som vi har haft samarbete med i 2år + 15år.
    Dom är nu våra reserver.
    Mycket nöjda.
    Hej Jösse!
    Vi är jätte glada att samarbetar med Er.
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    De var det enda företag av ca 15 företag som kunde klara jobbet. Proffsiga o trevliga killar. Är nöjd med de 150%.
    Hej Shahrokh!
    Tack för du anlitade på oss att utföra jobbet och kunna visa ut våra förmåga inom värme och vvs installationen.
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    Toppen! Trevliga, noggranna, och mån om att göra ett så bra jobb som möjligt!
    Hej Elin!
    Vi är jätte glada att ser din nöje av vår installation.
    Hej!
    Jag ger företaget Skandinaviska VVS-Gruppen AB det bästa betyget för det professionella jobbet de har utfört, och dessutom det jobbet de har gjort gällande förminskning av energi kostnaden.
    Jobbet de har utfört gällde mitt hus som hade luftburen golvvärme.
    Innan kontakten till Skandinaviska VVS-Gruppen AB kom 4 VVS-företag och tittade på mitt hus där de sa till mig rakt av att de inte kan utföra jobbet.
    När Skandinaviska VVS-Gruppen AB kom inte nog att de kunde utföra jobbet utan de halverade min årliga energiförbrukning och kostnad. Min årliga energikostnader är lika mycket som om jag skulle använda mig av bergvärme. Men jag har ingen Berg värme ändå väldigt låg energiförbrukning.
    Jag vill tacka Pezhman som är ägare för Skandinaviska VVS-Gruppen AB och stark rekommenderar de till alla andra kunder som är ute efter ett VVS företag.
    Hej Tamuchin!
    Dina fina och starka ord motiverar oss att utväckla vår kunskap och verksamheten.
    2022-06-10 Insamlad av företaget
    Jag bytte spolningsinsats på toan. De som utförde uppdraget var noggranna och hela tiden kommunikativa
    Hej Tommy!
    JG är jätte glad för ser din nöje av reparationen.
    2022-06-09 Insamlad av företaget
    Smidigt och enkelt bra hjälp med utbyte av blandare i köket
    Hej Fredrik!
    Tack för din fina omdöm.
    2022-06-09 Insamlad av företaget
    Dom kom på den tid vi kommit överens om, och gjorde ett utmärkt arbete, till den kostnad som de sagt. De installerade först en Nibe varmvattenberedare. Några veckor senare kom dom och rensade mitt köksavlopp som det var helstopp i.
    Thomas Sjösten
    Jakobsberg
    Hej Thomas!
    Tack för du anlitade oss och du är altid välkommen till oss.
    2022-06-09 Insamlad av företaget
    Positiv upplevelse. Seröst från offert till faktura
    Hej Robert!
    Jag är jätte glad att höra dina fina ord om oss.
  • Anika F
    skrev om Skandinaviska VVS-Gruppen AB
    2022-06-09 Insamlad av företaget
    Mycket duktiga hantverkare som är pålitliga och bra pris! Kan varmt rekommenderas
    Hej Anika!
    Jag är jätte glad att se ditt nöje av vår vvs tjänst.

Hälsningar// Pezhman Safariha