Skånesol AB

Skånesol AB

skanesol.se
  • Badge2023

Välkommen till Skånesol! Låt Skånesol ta hand om din framtida energi. Vi erbjuder solceller av hög kvalitet, vars effektivitet omvandlar skånsk sol till ren, miljövänlig el. Vi tycker inte att plånboken ska styra över hur klimatet ska se ut i framtiden, därför erbjuder vi dig som privatperson eller företag finansieringslösning...

15 omdömen om Skånesol AB

Jonas H
Skrev om Skånesol AB

Snabb och effektiv handledning med kompetent personal.

Peter Z
Skrev om Skånesol AB

Innan jag valde Skånesol var jag i kontakt med ett flertal leverantörer och då tyckte jag att Skånesol var dem som gjorde från allra första början det bästa intrycket på alla de viktigaste plan : kunskap, professionalitet, bemötande, tillgänglighet, erfarenhet och kvalitet är bara några av punkterna varför jag varmt skulle rekommendera Skanesol till alla som funderar på att skaffa ett solsystem. Ett särskild stort tack till Kim och Nils, ni är verkligen rätt personer på rätt plats!

Tobias W
Skrev om Skånesol AB

Grym service och pålitliga killar!

Kurt-Inge P
Skrev om Skånesol AB

Då vi bestämt oss för solceller kontaktade vi Skånesol. Vi blev bemötta på bästa sätt. Vi fick offerter och kom överens, arbetet påbörjades efter överenskommelse och slutfördes. Därför rekommenderar vi dem på bästa sätt.

Svar från Skånesol AB

Tack för de varma orden Kurt-Inge, nu hoppas vi att solen snart tittar fram igen / Nils & Kim

Aleksander I
Skrev om Skånesol AB

De har kunskapen allt ifrån att planera vad kunden behöver till färdigt produktion av anläggningen . De håller vad de lovar! Rekommenderas starkt.

Svar från Skånesol AB

Tack snälla Aleksandar, hoppas ni blev nöjda med det nya hustaket! /Nils

Robert J
Skrev om Skånesol AB

Skånesol har funkat bra för oss, från första kontakten med säljaren och fram till installerade solpaneler. Snabb leverans och trevligt bemötande av säljare/montörer!

Bo L
Skrev om Skånesol AB

Kompetenta, tjänstvilliga och ansvarstagande som väl levde upp till våra förväntningar. Våra solceller på taket är både snygga och ger vad de utlovat. Vi rekommenderar företaget till intresserade kunder av solceller.

Svar från Skånesol AB

Tack Bo och Cecilia för uppdraget! Vi kan också hålla med om att det blev väldigt stiligt på erat redan fina befintliga tak. Nu ser vi fram emot en solig höst / Nils & Kim

Torbjörn N
Skrev om Skånesol AB

Snabb installation, driftsatt inom 4 veckor från första kontakt - imponerande! Proffsiga, noggranna och trevliga installatörer. Fin kontakt med säljare/projektledare. Högsta kvalitet på allt, bra pris. Tack Skånesol!

Svar från Skånesol AB

Tack snälla för de fina orden Torbjörn. Det är alltid kul att kunna överträffa kundens förväntningar. Tack för uppdraget och ha det så bra i Stockholm / Nils & Kim

Elof A
Skrev om Skånesol AB

Riktigt bra service och prisvärda! Rekommenderas!

Svar från Skånesol AB

Tack Elof! Montörerna var glada att bli servade med glass dagligen, nu är det tillbaka till verkligheten igen :) Glad midsommar

Patrick F
Skrev om Skånesol AB

Tydlig offert. Snabb leverans. Leverans av duktiga och professionella hantverkare. Levererade det som offerten innehöll utan några förseningar. Bra stöd och hjälp genom hela processen! Har börjat producera el bara några veckor efter att offerten skickades. Riktigt bra jobbat! Kan verkligen rekommendera Skånesol!

Svar från Skånesol AB

Tack Patrik! Nu hoppas vi på en solig sommar och låga el fakturor :) / Nils & Kim

Oscar P
Skrev om Skånesol AB

Fyllde i en intresseanmälan på hemsidan och blev kontaktad vid lunch nästa dag. Bokade in ett möte med Nils och Kim. De tog mått och fotograferade mitt tak med drönare. De båda uppfattades som kunniga och hade svar på alla mina frågor. Fick 3 olika offertförslag i olika effekt och prisklasser. Offerten hade satellit och drönarbilder där jag kunde se hur panelerna skulle se ut i verkligheten. Bra återkoppling och helhetsintryck genom hela processen. Rekommenderar absolut!

Svar från Skånesol AB

Tack Oscar för de trevliga omdömet!

Fredrik H
Skrev om Skånesol AB

SkåneSol har fungerat perfekt! Snyggt utfört jobb, kort leveranstid & trevlig personal! Rekommenderas 10/10 ☀️

Tack Fredrik och tack för förtroendet! Önskar dig en trevlig sommar /Kim & Nils

Stefan S
Skrev om Skånesol AB

Bra på alla sätt från förs ta offertbesöket till leverans av material, montering och igångsättning. Snabbt och proffessionellt hanterat. Stefan Strömbäck

Svar från Skånesol AB

Tack för de fina orden Stefan och tack för förtroendet! Önskar en solig sommar! /Nils & Kim

Henrik N
Skrev om Skånesol AB

Briljant, effektivt och kundorienterat företag. Anmärkningsvärd 2-veckors tidsram från erbjudande till färdig anläggning på 22 paneler. Vänligt bemötande som säkerställer kundnöjdhet. Supernöjd med allt!

Svar från Skånesol AB

Hej Henrik! Vi tackar för dessa fina ord och hoppas att du får en riktigt bra sommar. /Personalen på Skånesol

Chris N
Skrev om Skånesol AB

Vi blev trevligt bemötta. Snabb återkoppling efter att vi skickat en förfrågan via Skånesols hemsida. Förväntningarna var att vi får info och hjälp med våra frågor ang produkten och hur det skall gå till. Och det fick vi. Vi köpte solceller

Svar från Skånesol AB

Tack Chris! Tveka inte att höra av dig vid eventuella frågor. Önskar er en riktigt solig sommar ☀️ /Nils & Kim