Alla kategorier Byggvaruhus Västra Götaland Svenljunga Sköna Hus Försäljnings AB

Sköna Hus Försäljnings AB

Nygårdsvägen, 512 65 Mjöbäck — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Sköna Hus Försäljnings AB

• Andreas S
    Andreas S skrev om Sköna Hus Försäljnings AB
    Köp inte hus av Sköna Hus!!!
    Det misstaget har jag gjort och står idag med ett hus som kräver åtgärder för flera hundra tusen kronor. De bytte företagsnamn och gick i konkurs. Idag driver de vidare Skön Hus som om ingenting har hänt. Väldigt sympatiska medarbetare ända tills det börjar blåsa lite!!
    Tänk till två gånger innan ni anlitar Sköna Hus, det kan bli er sämsta affär ni gör!!
  • Linus E
    Linus E skrev om Sköna Hus Försäljnings AB
    Grymt bra bemötande, trevliga och man känner en trygghet när man pratar med Sköna Hus representanter. Jag har inte upplevt de problem som personerna före mig påträffat, dock är det ju 2 år sedan, och som jag har förstått det har man helt ändrat inriktning och satsar fullt ut på kvalitet.

Vi har varit lite intresserade av detta huset http://husknuten.se/profiler/skonahus.html

Som sagt, hoppas på att finna det rätta huset, och har vänner som är nöjda med sitt Sköna Hus... :)
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Sköna Hus Försäljnings AB
    Se upp för allt som heter Sköna Hus du kommer säkerligen få problem.
  • Borås
    Borås skrev om Sköna Hus Försäljnings AB
    Sköna hus har många namn, se upp för detta företag. Finns i olika nivåer, Sköna hus Försäljning, sköna hus etrepenad, osv. Detta företaget säljer hus som är felaktiga, sätter sig själva i konkurs, byter orgnummer men behåller namn och personal. På så sätt slipper dom ta ansvar för kunderna. Rent uselt!!!!
    Se upp för att anlita detta företag. Funkar bra så länge allt flyter, men när de stöter på problem så vill dom inte längre ta ansvar för sin felaktiga konstruktion. Å sätter sig själva i konkurs. Men sen startar upp med samma namn igen.

Nygårdsvägen, 512 65 Mjöbäck