Småelhjälpen AB

Småelhjälpen AB

smaelhjalpen.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Småelhjälpen AB! Installation av solceller med kvalitet i fokus. Vi installerar solpaneler på villor och bostadsrätter med egen certifierad personal enligt regler. Hos hos kan ni få hjälp med Små och stora solcellinstallioner Grön teknik Skattereduktion för...

342 omdömen om Småelhjälpen AB

Sedan starten hos Reco 2020

Marcus J
Skrev om Småelhjälpen AB

Supertrevlig och snabb hjälp! Kom kvickt tillbaka och fixade till när det uppstod ett nytt problem i samband med första reparationen av trasiga spotlights i mitt kök!

Tom G
Skrev om Småelhjälpen AB

Byte av elskåp inkl. alla gamla. ledningar i vårt radhus. Jobbet utfördes snabbt och effektivt. Trevligt bemötande av personalen, de verkade trivas med sitt yrke. Vi kan varmt rekommendera dem

Martin H
Skrev om Småelhjälpen AB

Enkelt att komma i kontakt. Snabbt och effektivt arbete. Vänliga och kunniga. Prisvärd.

Nina
Skrev om Småelhjälpen AB

Snabb och proffsig hjälp.Isse hade också med sig en medhjälpare från Ukraina som var grym.Kan varmt rekommendera

Jarmila M
Skrev om Småelhjälpen AB

Behövde hjälp med el och blev rekommenderat av min svärdotter Smähjälpen, dagen efter kom Isse som hittade felet och jag bestämde mig för att byta el- skåpet som Isse gjorde. Han är kunnig, trevligt och duktig. Tack. J. Hoc

Hannah S
Skrev om Småelhjälpen AB

Vi hade problem med våra Plejd-dimrar som vi fick hjälp med snabbt och effektivt. Trevligt bemötande och bra service!

Ulrika Birgitta N
Skrev om Småelhjälpen AB

Tyvärr inte så bra erfarenhet. Svårt att som kund få fel åtgärdat i efterhand.

Frida J
Skrev om Småelhjälpen AB

Vi är supernöjda, lätt från start till slut! Kan absolut rekommendera dom 😊

Erik F
Skrev om Småelhjälpen AB

Gjorde ett väldigt bra jobb och var lätta att ha att göra med på plats!

Bosse B
Skrev om Småelhjälpen AB

Anlitade Småelhjälpen för byte av spotlights och installation av dimmers. Fick snabb kontakt och ett trevligt bemötande. Företaget var flexibla med tidpunkten för jobbet och höll därefter utsatt tid. Arbetet sköttes proffesionellt och jag fick dessutom svar på lite frågor och några extra råd på köpet. Kan verkligen rekommendera Småelhjäpen, proffsiga, smidiga och trevliga att ha och göra med! / Bosse

Kristin M
Skrev om Småelhjälpen AB

Isse är otroligt härlig, proffsig och snabb. Löser alla problem och är noggrann. Rekommenderar varmt!

Mia S
Skrev om Småelhjälpen AB

Så himla fin, hjälpsam, professionell och tar sig tid för även mindre uppdrag på en lördag. Kan varmt rekommendera!

Mats K
Skrev om Småelhjälpen AB

Äntligen en elektriker det går att lita på! Isse och Andrii var mycket hjälpsamma och professionella. Levererade helt enl överenskommelse och mer därtill. Jag la på nya uppgifter under besöket vilket ordnades utan problem. Rekommenderas.

Anna S
Skrev om Småelhjälpen AB

är så glad och tacksam för isses hjälp idag, han jobbade snabbt och proffsigt. kommer absolut rekommendera och anlita dom igen. Hälsningar Anna skoog

Julia A
Skrev om Småelhjälpen AB

Toppen, snabbt och trevligt bemötande. Fick hjälp med det jag behövde på ett professionellt och trevligt sätt.

Thomas G
Skrev om Småelhjälpen AB

Snabb och vänlig service av kunnig elektriker

Kristian N
Skrev om Småelhjälpen AB

Jättebra och snabb hjälp, och bra bemötande!

Anders P
Skrev om Småelhjälpen AB

Otroligt smidig och hjälpsam! Fick hjälp med alla våra små problem. Inget var omöjligt. Kommer att använda dem igen!

Malin R
Skrev om Småelhjälpen AB

Otroligt bra bemötande, utförde arbetet på ett väldigt bra sätt. Flexibel, trevlig och pedagogisk när han förklarade vad felen var för något. Rekommenderar verkligen Småelhjälpen! 10/10!

Ivar F
Skrev om Småelhjälpen AB

Isse kom på utsatt tid, analyserade problemet med lätthet, åkte till butik och köpte material, gjorde en snygg och ren installation. Allt på två timmar. Bästa hantverkaren jag haft att göra med.

Johan M
Skrev om Småelhjälpen AB

Det var en väldigt positiv upplevelse, professionellt , smidigt och effektivt med önskat resultat. Om jag någonsin får elproblem i framtiden kommer Småelhjälpen AB vara mitt förstaval.

Mattis E
Skrev om Småelhjälpen AB

Jättebra utfört jobb och service, la också mycket tid på att förklara vilket kändes tryggt och bra!

Otto J
Skrev om Småelhjälpen AB

Mycket duktiga! Kom med idéer och hittade bra lösningar. Rekommenderas.

Kjell W
Skrev om Småelhjälpen AB

Isse vid Småelhjälpen är en mycket kompetent elektriker med stort kundfokus. Han ger sig inte förrän problemen är åtgärdade och kunden nöjd!

Lars Christer Torgny U
Skrev om Småelhjälpen AB

Toppenbra service, Proffsigt och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.

Ibrahim H
Skrev om Småelhjälpen AB

Tog hjälp av Småelhjälpen för ett större projekt. Grabbarna var proffsiga från början till slut. Priset var väldigt bra och de höll tidsplanen elingt ök. Skulle starkt rekommendera Småelhjälpen!

WILLIAM O
Skrev om Småelhjälpen AB

Små elhjälpen hade servicetänk ut i fingerspetsarna. Vi anlitade dem för ett stort arbete i vårt nya hem och räknade med att mycket okänt skulle dyka upp. Allt man stötte på listade man ut lösningar till. När utseendet påverkades fick vi alternativen presenterade för oss med en pedagogisk förklaring av vad de innebar. Förutom enorm teknisk kunnighet genomfördes arbetet med både initiativrikedom och gehör. Vi kunde inte vara nöjdare!

Torild M
Skrev om Småelhjälpen AB

Kunniga, punktliga, snabb och bra service

Jenny S
Skrev om Småelhjälpen AB

Jag fick hjälp av Isse med kollega utav installation av dimmer till en krånglig lampa. Superduktiga, snabba och professionella ⭐️⭐️⭐️ De hade koll på läget, jag kan varmt rekommendera dem!

Malin I
Skrev om Småelhjälpen AB

Fick svar på min förfrågan inom en timme. Tre timmar senare var dom på plats o kollade vad som behövde åtgärdas. Ahmed kom på avtalad dag och gjorde ett mycket bra jobb. Min första kontakt med Småelhjälpen och jag är mycket nöjd. Snabb återkoppling, bra utförande och trevligt bemötande. Bytte ljussarmatur ovanför diskbänk.

Michele N

Effektiv och professionell tjänst

TORA L
Skrev om Småelhjälpen AB

Snabb respons och ett väl utfört arbete, samt ett mycket trevligt och glatt bemötande. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera deras tjänster.

Kamran K
Skrev om Småelhjälpen AB

Mycket snabb på att kontakta och det blev även offert förslag utifrån min beskrivning o inskickade bilder. Det var mer jobb när dem till platsen o tyvärr hade dem bråttom till nästa jobb därav vissa delar blev inte som man hade önskat sig

Svar från Småelhjälpen AB

Hej Kamran det som var kvar var bara snickarijobb och vi sa tydligt att vi inte kan göra snickari jobb utan bara eljobb men tack ändå hoppas du hittar nån som kan göra Jobbet :)

Gundula A
Skrev om Småelhjälpen AB

Trevliga och duktiga killar som bl.a. monterade en ljusramp över diskhon. Får mina varmaste rekommendationer.

Jenny J
Skrev om Småelhjälpen AB

Överlag trevligt bemötande och väl utfört jobb.

Wolfram J
Skrev om Småelhjälpen AB

Snabbt, trevligt, kompetent! Bara att rwkommenderar.

Anna A
Skrev om Småelhjälpen AB

Jag fick hjälp med att installera ett badrumsskåp och taklampa i mitt badrum. Fick ett trevligt bemötande och de var snabbt på plats och gjorde ett noggrant arbete.

Tom E
Skrev om Småelhjälpen AB

Snabb och bra service, fick arbete tillsammans med installationsarbeten . Trevlig och snäll Rekomenderar gärna med egna goda erfarenheter.

RICHARD J
Skrev om Småelhjälpen AB

Isse på Småelhjälpen kom dagen efter att vi ringde, och både felsökte och lagade vårt elfel på 10 minuter. Supertrevlig och lätt att ha att göra med.

Anders O
Skrev om Småelhjälpen AB

Snabb respons och proffessionellt genomfört arbete. Rekommenderas!

Mattias R
Skrev om Småelhjälpen AB

Der är snabbt, enkelt och lyhört! Varje gång.

Ulla F
Skrev om Småelhjälpen AB

Snabbt och professionellt utfört arbete!

Deliberate P
Skrev om Småelhjälpen AB

Trevliga och professionella! Enkla att ha att göra med, snabbt på plats och duktiga. Visar stor respekt för ens space och saker. Vi är så nöjda med hur de gjorde jobbet och med resultatet. Kan varmt rekommendera!

Björn A
Skrev om Småelhjälpen AB

Jag fick snabb och bra service och de löste smidigt mitt problem. Rekommenderas.

Daniz Ö
Skrev om Småelhjälpen AB

Grabbarna var här och allt funkade perfekt! Bästa upplevelsen. Bra kunskaper och rekommenderar starkt .

Niclas N
Skrev om Småelhjälpen AB

Kan verkligen rekommendera! Isse och hans kollegor är duktiga, hjälpsamma och engagerade. Känns skönt att ha hittat en pålitlig elektriker som jag vet att jag kommer anlita igen.

Emanuel P
Skrev om Småelhjälpen AB

Bra service och effektivt arbete!

Emil A
Skrev om Småelhjälpen AB

Väldigt trevliga och hjälpsamma killar! Smidig process från början till slut

Henena D
Skrev om Småelhjälpen AB

Trevlig, snabb och utförde arbete enligt önskemål.

Katarina V
Skrev om Småelhjälpen AB

Vi fick hjälp med montering och installation av en taklampa. Trevligt bemötande och väl utfört arbete.