Småkockarna

Småkockarna

Ring 070-893 13 13 smakockarna.se

Småkockarna är en matlagningsskola för barn och ungdomar. Vi kör alltid på närodlade och ekologiska råvaror för att förmedla medvetenhet och kunskap.

36 omdömen om Småkockarna

Marcus Ö
Skrev om Småkockarna

Rekommenderar matkurserna för barn starkt, har en supernöjd och stolt dotter som blivit ett riktigt proffs köket. Även hört att de ordnar bra företagsevents som jag är nyfiken på.

Maria S
Skrev om Småkockarna

Vi är supernöjda! Proffsiga pedagoger och vi kan varmt rekommendera detta till andra!

Ulrika H
Skrev om Småkockarna

Jättetrevligt upplägg, min dotter älskar sina matlagningsklasser, sushikursen. Tycker mycket om lärarna. Jag har ju inte varit med inne så kan inte säga mer än så:)

Anders S
Skrev om Småkockarna

Den kurs vi sökte ställdes in pga. för få deltagare. I övrigt kul och inspirerande. Det som var bäst var att vår dotter kunde komma hem med middag en kväll i veckan. Hon blev såå stolt. (låt gärna recepten omfatta mat för 2 pers, så hela familjen kan smaka!!). Helt rätt nivå. Vi kommer gå fler kurser hos er.

Helena W
Skrev om Småkockarna

Mycket bra. Uppskattat av deltagande barn. Stimulerande och utvecklande för barn.

Birgit S
Skrev om Småkockarna

Min dotter tyckte att det var jätte roligt

Ulrika W
Skrev om Småkockarna

Min dotter älskar det och hon vill verkligen fortsätta lära sig laga mat hos småkockarna!

Ulrika F
Skrev om Småkockarna

Så proffsigt, vänligt och inspirerande. Vår son har nu gått två kurser på Småkockarna, och fler blir det!

Linda R
Skrev om Småkockarna

Min dotter har lärt sig så mycket och blivit intresserad av mat hon tidigare inte ens skulle ha smakat. Hon lagar gärna mat hemma nu och har idéer på vad vi ska laga och vad som passar ihop.

Ebba L
Skrev om Småkockarna

Fantastiskt bra arrangerat. Min 11-åriga dotter lärde sig enormt mycket.

Peggy-Ann F
Skrev om Småkockarna

Småkockarnavar fantastiska. Godmat och inspirerande lektioner. Min 11:åring kunde utan problem återskapa det hon lärt sig hemma och vill gärna gå igen. Ett extra plus att det mesta var naturligt glutenfritt villet alltid kan vara en ångest som mamma till en glutenallergiker.

Denise L
Skrev om Småkockarna

Jättebra kurs och bra för mitt barn som har lite egna ideér när det gäller att pröva nya maträtter o smaker (lite svår med maten). Förutom att det hjälpte min son att våga pröva annat och fick allmänt hans spärrar kring mat att släppa, så tyckte han det var jätteroligt!

Caroline L
Skrev om Småkockarna

Kul och inspirerande för min sjuåring. Vore kul om det fanns enstaka pass med olika teman.

Ulrika E
Skrev om Småkockarna

Bra och trevligt bemött från början till slut

Ann-cathrine H
Skrev om Småkockarna

Alltid fått bra bemötande. Trevlig, pedagogisk och hjälpsam personal.

Leonard F
Skrev om Småkockarna

Mycket roligt och bra. Synd att vi är så få denna omgång.

Margareta K
Skrev om Småkockarna

Älskar småkockarna alla min tre döttrar har och går på det nu. Kan verkligen rekommendera det.

Eva M

Proffsigt bemötande. Fräscha lokaler. Bra planerat. Bra personaltäthet

Marie P
Skrev om Småkockarna

Roligt för barnen att få följa ett recept och sedan få ta med maten för att bjuda familj på. Min son gick på matskolan 9-12 år.

Åsa W
Skrev om Småkockarna

Fantastisk personal med enormt engagemang och kunskap

Karl N
Skrev om Småkockarna

gav väldigt bra erfarenhet i grundläggande matlagning. skulle rekommendera för den som vill lära sig laga mat.

Tina K
Skrev om Småkockarna

Kul med en barn/ungdomsaktivitet som inte har med idrott att göra. Proffesionella ledare.

Carl E
Skrev om Småkockarna

Min upplevelse var kul jag lärde mig massor om matlagning och jag uppmuntrar andra till att vara med.

Julia E
Skrev om Småkockarna

Mina barn har varit ytterst nöjda med kursen hos Småkockarna. Barnens intresse för matlagning och spännande råvaror har stärkts påtagligt, och så även deras självförtroende i köket! Jag var mycket överraskad över vilka jättegoda och rätt avancerade menyer barnen kunde åstadkomma på bara 1,5 timme. Bemötandet från kursledarna har varit fantastiskt: varmt, professionellt, personligt och entusiasmerande. Rekommenderar Småkockarna å det varmaste!

Jasmine D
Skrev om Småkockarna

Roligt för barnen att laga riktig mat och inte köttbullar med makaroner! Här blir det fyllda paprikor, risotto osv!

Pernilla B
Skrev om Småkockarna

Min dotter gick förra våren. Hon hade jättekul och lärde sig mycket. Framförallt gav det henne lite baskunskaper som hon använder och väckte lusten att skapa i köket!

Rafael T
Skrev om Småkockarna

Otroligt bra, supertrevlig och hjälpsam personal, rekommenderas varmt. Barnen hade verkligen jätteroligt! Kommer definitivt att återkomma.

Kajsa H
Skrev om Småkockarna

Kan verkligen rekommendera Småkockarna varmt!

Anna H
Skrev om Småkockarna

Barnen verkar gilla det - kul med lite nyttig mat men tror att det vore toppen om det var lite mer anpassat efter vad barn tycker om utan att vara onyttigt eller tråkigt.

Ulrika A
Skrev om Småkockarna

Kanon. Glatt, personligt och varmt bemötande när man kommer för att lämna barn på kurs!

Louise M
Skrev om Småkockarna

Jättekul idé att lära barn laga mat med riktiga råvaror, kommer gärna tillbaka!

Caroline R
Skrev om Småkockarna

Entusiasmerar barnen på ett pedagogiskt och kul sätt, uppmuntrar dem att våga pröva själva.

Kirab B
Skrev om Småkockarna

Roligt upplevelser för barn, som lär sig mycket om ny mat och matlagning i en rolig miljö

Jennifer H
Skrev om Småkockarna

Jag tycker allt var mycket bra. Bra ordnat, fin lokal och trevlig personal

Cecilia Å
Skrev om Småkockarna

Jag tycker att det var bra och kul för min son. Hade dock velat ha lite tydligare instruktioner om vad som skulle lagas och göras.

Anna B
Skrev om Småkockarna

Jätte trevligt och barnen var super nöjda