Victoria Vestberg

Victoria Vestberg

Victoria Vestberg är mäklare på Söderhamns Fastighetsförmedling

Victoria Vestberg har varit registrerad mäklare sedan 2004-09. Victoria Vestberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Victoria Vestberg har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-04 - 2023-05

3 omdömen om Victoria Vestberg

Sedan starten hos Reco 2023
  • sålde sin stuga med hjälp av Victoria Vestberg en del av Söderhamns Fastighetsförmedling
    2023-05-24 Verifierad kund
    Hej Victoria! Du är lätt att få tag på och kan svara på alla frågor, med andra ord du är suverän!

Hälsningar
    Anders
    Tusen tack för de fina omdömet! Det var mycket roligt att få hjälpa till med förmedlingen av er fina stuga. Victoria Vestberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Victoria Vestberg en del av Söderhamns Fastighetsförmedling
    • Ljusne
    2023-05-12 Verifierad kund
    Tips av andra fick jag tag i henne, och hon var så duktig som dom hade sakt, mycket energisk, trevligt sätt 😀👍
    Tack Ulf vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Jag vill passa på och önskar er stort lycka till i ert nya boende! Victoria Vestberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Victoria Vestberg en del av Söderhamns Fastighetsförmedling
    • Ljusne
    2023-04-20 Verifierad kund
    Victoria är en fantastisk mäklare, vi är jätte nöjd med Söderhamns Fastighetsförmedling
    Vad roligt att höra, tusen tack för det fina orden. Jag hälsar er hjärtligt välkomna till Söderhamn och ert nya hem! Victoria Vestberg