Victoria Vestberg

Victoria Vestberg

Victoria Vestberg är mäklare på Söderhamns Fastighetsförmedling

Victoria Vestberg har varit registrerad mäklare sedan 2004-09. Victoria Vestberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.6. Victoria Vestberg har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

21 omdömen om Victoria Vestberg

Klara K
Köpte sin stuga med hjälp av Victoria Vestberg en del av Söderhamns Fastighetsförmedling

Vi har fått ett väldigt fint och professionellt bemötande av Victoria. Hon levde upp till våra förväntningar på alla sätt och vis:-)

Marit K
Sålde sin stuga med hjälp av Victoria Vestberg en del av Söderhamns Fastighetsförmedling

Proffsig , trevlig. Kan sitt jobb

Per-Håkan H
Jonskär

Victoria tillgodosåg alla mina önskemål en mycket kunnig mäklare.

Joakim A
Jonskär

Erfaren och mycket kunnig. Hjälpsam med allt runt omkring tomt/hus- köpet. Trygg affär.

Nada Louise H
Sålde sitt hus med hjälp av Victoria Vestberg en del av Söderhamns Fastighetsförmedling

Vi är mycket nöjda med Victoria! En fantastisk mäklare, professionell, trevlig och mycket kunnig.

Svar från Victoria Vestberg

Vad glad jag blir att ni känner er nöjda! Jätte roligt att jag fick hjälpa till med försäljningen av er fina villa. Jag önskar er stort lycka till med ert nästa hus projekt. Jag är övertygad om att ni kommer renovera i helt rätt anda och ser fram emot att kanske få komma på besök längre fram..

Maria Helena A

Kanon!😀👍! Victoria är fantastisk bra. Kan verkligen rekommendera henne . Super bra service och proffissitionell.. och väldigt trevlig.

Svar från Victoria Vestberg

Tack Helena, det värmer! Trots tråkiga omständigheter för er och med lite "gupp på vägen" så tycker jag själv att vi tillsammans lyckades vi ro detta i land med bravur.

Thidarat E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Vestberg en del av Söderhamns Fastighetsförmedling

Hon är jätte trevligt person 😊

Svar från Victoria Vestberg

Tack så mycket för det fina omdömet! Jag hoppas du och din dotter trivs bra i ert nya boende.

Dag Erik Tommy J

Jag vill verkligen ösa all min beundran över underbara Victoria Vestberg. För hon har hjälpt mig och inspirerat mig på alla sätt och vis. Med en sådan inspirerande entusiasm så känner jag mig väldigt trygg. Och jag har 1000 anledningar att varm rekommendera Victoria och även hennes lika trevliga arbetskamrat Emma !!

Svar från Victoria Vestberg

Tack Tommy för förtroendet att få förmedla din bostad, det var roligt att höra att du är så nöjd och att vi kunnat vara till hjälp. Hoppas att du trivs och får det bra i din nya lägenhet.

Tony S
Köpte sitt hus med hjälp av Victoria Vestberg en del av Söderhamns Fastighetsförmedling

Snabbt och enkelt . Genomarbetat broschyr med bra beskrivning på objekt. Snabb respons vid eventuella frågor…

Svar från Victoria Vestberg

Tack för omdömet! Skall inte vara svårt att byta boende utan roligt och enkelt, så bra att vi lyckats förmedla även det. Önskar dig stort lycka till med ditt nya boende!

Kirsti Kaarina I

Vänligt bemötande,proffsig,har inte för brottom.

Svar från Victoria Vestberg

Tack Kirsti för det fina omdömet och att jag fick hjälpa till med försäljningen av er villa! Som du själv skriver det viktiga är inte att det går fort, utan att det blir rätt.