Victoria Vestberg

Victoria Vestberg

Victoria Vestberg är mäklare på Söderhamns Fastighetsförmedling

Victoria Vestberg har varit registrerad mäklare sedan 2004-09. Victoria Vestberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.6. Victoria Vestberg har haft 28 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

32 omdömen om Victoria Vestberg

Margareta P
Köpte sin stuga med hjälp av Victoria Vestberg en del av Söderhamns Fastighetsförmedling

Proffsig! Informerade om vad som gäller vid köpet.

Rolf Inge L
Sålde sitt hus med hjälp av Victoria Vestberg en del av Söderhamns Fastighetsförmedling

Snabba beslut en person man kan lita på Lysande på kunden ingen ting att anmärka på

Björn Gunnar U
Sålde sin stuga med hjälp av Victoria Vestberg en del av Söderhamns Fastighetsförmedling

Victoria utförde ett bra arbete även om hon nog hade för höga förhoppningar över försäljningspriset. Öppen och tillmötesgående, hårt arbetande. Har nog behov av förstärkning på kontoret. Kan rekommendera henne för andra uppdrag. Mvh Björn

Hans Bertil G

Bara positivt, revlig hjälpsam och kunnig

Lena Elisabet L

Hon var alltid trevlig, när vi väl fick kontakt. Hon var lite svår att få besked av de dagar hon sagt. Hade hoppats på lite mer, men vet också att speciella omständigheter rådde för henne under vissa veckor.

Ise H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victoria Vestberg en del av Söderhamns Fastighetsförmedling

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Föreslog fullmakt eftersom jag hade svårt att hinna fram då jag bodde på annan ort. Fungerade utmärkt.

Per-Olov S

Bra,nogrann vid slutuppgörelsen, vänligt bemötande, dessutom trevliga att ha med att göra både Victoria och Emma

Karin P

En mycket tillmötesgående, kunnig och effektiv mäklare. Vi är mycket nöjda med Victoria, som fick till en snabb och lyckad försäljning av vår fritidsfastighet. Hennes fina fotografier gjorde tomt och byggnader rättvisa.

Ruta J

Kompetent och man känner sig trygg som kund

Bror Tomas J

Det kändes tryggt och bra att köpa fritidshus via Söderhamns fastighetsförmedling!