Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn

Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn

Funderar du på att sälja?

Som fastighetsmäklare med bobutik i Söderhamn, vet vi hur bostadsmarknaden fungerar i Söderhamns kommun.
Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har: Komplett mäklartjänst, unika produkter och en framgångsrik försäljningsmetod.
Kombinationen av allt detta ger dig goda möjligheter till en lyckad och smidig bostadsaffär.

Välkommen till oss om ni funderar på att byta bostad!

Läs vad 108 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn 2

• Stråtjära
    2022-01-16 Verifierad kund
    Snabb och smidig husförsäljning
    2022-01-14 Verifierad kund
    Ett glatt, förtroende ingivande och proffsigt intryck, som kunde sitt område, inte bara lokalt utan yrkesmässigt.

Ska ni sätta en standard på hur en mäklare ska vara så är det bara och besöka dem.

Jag är otroligt nöjd, belåten och tacksam på hur dem från början till slut genomförde hela affären.

Fullblods proffs
    Kul att höra! Tack för ett bra samarbete! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2022-01-12 Verifierad kund
    När vi bestämde oss för att sälja vår tomt så vände vi oss till fler mäklarföretag på orten.
    Vårt val blev Svensk Fastighetsförmedling, de återkopplade direkt efter vårt första möte, visade stort engagemang, proffsighet och vann vårt förtroende. Vår mäklare Victoria Vestberg är mycket lyhörd, kunnig och bra att diskutera med. Vill även lyfta och nämna mäklarassistenten Catrine Ståhl som har ett otroligt trevligt bemötande!
    Vi kunde inte gjort ett bättre val!

Vi rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling
    Hälsningar
    Kenneth och Ingela B
    Vad roligt att ni känner er nöjda med er försäljning och tack så hemskt mycket för det fina omdömet ni lämnat! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2021-12-07 Verifierad kund
    Jag blev professionellt bemött och fick fullständig information om hur husförsäljningen skulle gå till, och vad jag behövde göra.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, precis så som jag önskade. Jag är väldigt nöjd med deras insats och kan rekommendera dem hjärtligt . Mvh Ritva Tarvonen
    2021-11-25 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig och lättsam att ha att göra med. Visning av lägenheten samt efterföljande möte med information och allt (dokument) gick smidigt. Att sedan få alla papper samlade i en fin pärm, så praktiskt och fint!
    2021-10-09 Verifierad kund
    Vi fick ett förtroende för mäklaren, hon var kunnig engagerad. Allt har varit över vår förväntan. Vi kommer absolut att rekommendera ( och skryta över) Svensk fastighetsförvaltning till de vi träffar och känner. Hälsningar Gunnar / Britt-Louise
    Vad kul att vi överträffade era förväntningar, det är vårt mål med varje affär. Hoppas ert nya hyrda boende blir som ni tänkt. Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2021-10-08 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande av mäklaren, hade inga större förhoppningar om att hitta ett boende som vi ville ha. Victoria är väldigt lyhörd och hjälpte oss till en snabb och bra affär som vi hoppas och tror blir ett drömboende.
    Bra genomgång av avtal mm.
    Vad roligt att du känner så, alltid en utmaning att känna av kunden och hitta det bästa för dem. Önskar er stort lycka till i nya huset! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2021-10-08 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Victoria Westberg, hon har varit lyhörd och lotsade oss till ett boende som vi föll för direkt och hjälpte oss till en snabb och bra affär.
    Tack! Det var fantastiskt roligt att få förmedla ert fina hem! Jag hoppas ni kommer trivas lika bra i er nya bostad. Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2021-09-23 Verifierad kund
    Den bästa mäklaren jag mött! Otroligt proffsigt bemötande och snyggt skött på alla vis. Vi fick ett personligt bemötande, human prissättning och proffesionellt intryck och snyggt skött överlag på alla plan. Rekommenderas varmt!
    2021-09-23 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande av mäklaren
    Rätt snabbt återkoppling
    Glada och duktiga mäklare ❤️
    2021-09-20 Verifierad kund
    Smidiga snälla och omtänksamma
    Framförallt bra att finna den enklaste vägen för alla parter
    Eftersom alla parter ville göra en smidig affär inom en kort tid var det fint att mäklaren också tillmötes gick det utan att det för den saken skull inte kändes stressigt, dvs att man kunde genomföra varje moment med ett lugn
    Bra på att svara och återkomma
    • Vallvik
    2021-09-13 Verifierad kund
    Ida var ung och tycker säkert om sitt arbete som mäklare.Hon informerade mig bra när det skulle bli visningar osv.
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2021-09-11 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Informativa.
  • Stina L
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2021-09-10 Verifierad kund
    Min mäklare var kunnig, tillgänglig och inkännande för mina behov. Det gjorde att hela affären gick smidigt och enkelt, vi kom överens om en gemensam plan och den följde vi båda. Jag är övertygad om att det var en starkt avgörande faktor för att affären gick snabbt och att det blev budgivning på bostaden.
    Jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i alla lägen. Fantastisk och personlig service!
    2021-09-10 Verifierad kund
    Noggrann, lugn och tydlig. Återkopplar på alla frågor. Rekommenderas!
    2021-09-10 Verifierad kund
    Mäklaren med kollegor gav en mycket proffsigt intryck. Allt avlöpte friktionsfritt och till min belåtenhet.
    • Norrala
    2021-09-10 Verifierad kund
    Toppen! Allt har gått väldigt smidigt!
    • Vågbro
    2021-09-06 Verifierad kund
    Trevlig bemötande och toppen servis av en kunnig och kompetent mäklare.

Vi hade haft tidigare kontakt med mäklaren angående annat boende och just därför litade vi på Svensk Fastighetsförmedling igen.
    • Trönödal
    2021-09-04 Verifierad kund
    Här blivit väldigt bra bemött.också snabb återkoppling. Nöjd kund.
    • Norrala
    2021-07-28 Verifierad kund
    Fantastiskt bra/fint bemötande. Bra dialog mellan fastighetsmäklare och säljaren. Jag är verkligen nöjd med mitt köp av Skogbo 762.
    Tack! Mvh Pia Callmyr
    2021-07-19 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött, fick alla upplysningar jag behövde.
    Mäklaren satte ett bra utgångspris, gjorde en fin marknadsföring, gjorde utmärkta visningar och visade engagemang.
    Mäklaren var tillgänglig och hjälpsam under hela processen.
    Jag är glad över att jag valde Svensk Fastighetsföredling och deras mäklare Ida Blomkvist
    2021-05-10 Verifierad kund
    Trevlig service och bemötande. Bra och snabb återkoppling via telefon. Uppskattar att man inte kommunicerar via sms.
    Tack Ingela! Jag hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2021-05-10 Verifierad kund
    Tjänst av förmedling av privat bostad.
    Utmärkt och mycket professionellt bemötande.
    Rekommenderas varmt.
    Tack Stefan, det var roligt att höra! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Söderala
    2021-04-12 Verifierad kund
    Vi har sålt en villa i ett villaområde byggt på 60 -talet.
    Mäklaren var mycket hjälpsam, professionell i sitt bemötande och ett stöd i budgivningen som blev. Allt gick väldigt snabbt, enkelt och smidigt.
    Villan blev mycket inbjudande presenterad i annonsen.
    Träffen med köparna var mycket bra ordnad och professionellt upplagd.
    Tack Kersti! Det var mycket trevligt att få hjälpa till med er försäljning! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Sandarne
    2021-04-08 Verifierad kund
    Försäljning av en villa
    Väldigt bra bemött
    Hade inga större förväntningar men mäklaren har varit till stor hjälp.
    2021-01-13 Verifierad kund
    Har sålt hus och mäklaren levde upp till mina förväntningar. Informativ och tillgänglig!
    2021-01-11 Verifierad kund
    Jag har köpt en lägenhet och är jättenöjd med upplevelse. Bra bemötande och toppen servis.
    2020-12-21 Verifierad kund
    En av best mäklare jag har haft hon år utrolig duktig kunnig och snälla hjälper mycket hon har utrolig bra har kompetens jag år så nöjd.jag år personlig rekommendera fastigheter i Söderhamn.
    • Ljusne
    2020-12-19 Verifierad kund
    Jag har sålt en villa.
    Väldigt bra bemötande av mäklaren.
    Försäljningen av huset gick snabbt och bra.
    Mäklaren har levt upp till alla mina förväntningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2020-12-18 Verifierad kund
    Vi fick hjälp att sälja en bostadsrätt. De mäklare vi hade kontakt med på Svensk fastighetsförmedling var både mycket trevliga och professionella. De agerade proaktivt och låg hela tiden steget före för att få till en smidig och bra affär. De höll en tät kontakt med oss, som inte bor i samma stad, så att vi hela tiden var uppdaterade om vad som hände. Vi är väldigt nöjda och jag rekommenderar dem varmt!
    2020-12-12 Verifierad kund
    Vi sålde ett fritidshus och fick precis den hjälp som vi hade förväntat oss och som vi behövde. Det gick väldigt smidigt och enkelt och vi fick rätt information i rätt tid. Är mycket nöjda.
    2020-12-08 Verifierad kund
    Jag har köpt. Trevligt bemötande i bostad och på kontoret.
    2020-12-05 Verifierad kund
    Jag har sålt en fastighet
    Mäklaren var mycket engagerad och hjälpsam.
    2020-11-05 Verifierad kund
    Vi har sålt ett fritidshus. Tyvärr har det varit en hel del brister i kommunikationen som gör att jag inte kan lämna ett högre omdöme. Vi har fått ligga på väldigt mycket för att få information om hur det går med försäljningen samt att mäklaren inte följt upp spekulanterna direkt efter visning. I den kris som vi varit i pga ett dödsfall så har försäljningen varit påfrestande. Till sist blev huset sålt och tillträde skedde utan några problem.
    2020-10-13 Verifierad kund
    Väldigt trevlig folklig mäklare som förklarade allt så jag förstår. Affären gick smidigt och snabbt tack vare mäklarens täta kontakter med säljaren.
    2020-10-03 Verifierad kund
    Har sålt min del i ett fritidshus. Haft kontakt med 2 mäklare båda jättetrevliga och jag fick hjälp med det som skulle göras. Har inget att klaga på.
    2020-10-02 Verifierad kund
    Köpte en fastighet utanför Söderhamn.Proffsigt och väl organiserade. Kände mig trygg att överlämna ansvaret för bankkontakter och överlämnandet till mäklaren.
    Kontoret behöver ett rum där man kan stänga om sig för att slippa höra på andra medans man själv pratar. Mina förväntningar var att mäklaren var proffsig. Så var det. Är nöjd på alla plan
    2020-08-10 Verifierad kund
    Vi har köpt en sjötomt med ett hus på. Allt har skötts bra av mäklare. Vi är i denna stund inte helt klara med allt men hittills har vi varit nöjda.
  • Malin E
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Trönödal
    2020-08-07 Verifierad kund
    Vår familj köpte en underbar sommarstuga, vi fick snabb återkoppling när vi lade bud på fastigheten. Det var lättsamt då vi skrev papper och jag har inget att klaga på 😍
    2020-07-28 Verifierad kund
    Radhuset blev sålt på 14 dagar.
    Bra bemötande av Viktoria. Bra fotografering. Slutpriset gott.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Centrum
    2020-07-13 Verifierad kund
    Sålde en 2'a centralt i Söderhamn. Det mesta fungerade jättebra. Trevligt bemötande. Vid något tillfälle kom informationen från mäklaren lite sent men det drar inte ner helhetsintrycket.
  • Jessica W
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Ljusne
    2020-06-22 Verifierad kund
    Vi har lagt handpenning på ett hus, genom er i Ljusne.
    Vi kan bara rekommendera svensk fastighetsförmedling, då våran mäklare har tillmötesgått våra förväntningar & ställt på den tid vi kunde.
    Då vi bor 23 mil bort från Söderhamn.

Så vi ger er ***** för all eran hjälp
    2020-06-08 Verifierad kund
    fritidshus
    jättebar bemötande
    proffsig
    Tack Jenny, vad roligt att du är nöjd med försäljningen! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Söderala
    2020-04-16 Verifierad kund
    En trevlig, lugn och balanserad mäklarupplevelse.
    All väsentlig information fanns att tillgå.
    2020-03-31 Verifierad kund
    Har sålt vår stuga. Vi hade inga särskilda förväntningar men blev mycket positivt överraskade av det bemötande vi fick. Vi är mycket nöjda med vår mäklare och kan varmt rekommendera henne till andra som skall göra en bostadsaffär.
    Tack för de fina rekommendationerna! Det var mycket trevligt att få hjälpa till med försäljningen av ert fina fritidshus. Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2020-03-29 Verifierad kund
    Sommarstuga och vi är mycket nöjda med Victorias jobb!!
    Tack så mycket, det var verkligen roligt att höra. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya fritidshus många år framöver! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2020-03-27 Verifierad kund
    Har sålt ett fritidshus. vi fick ett väldigt bra bemötande
    av mäklaren.Förväntningarna var att få det sålt och det
    gick snabbare än beräknat. Vår mäklare Victoria var tillmötesgående effektiv och väldigt trevlig, vi kan varmt rekommendera henne.

Åke Larsson
    Lena Johansson
    Tack för de fina orden. Jag är mycket glad att ni känner er nöjda med mitt arbete. Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2020-02-21 Verifierad kund
    Köpt fritidshus
    Blev bemött på ett bra sätt
    Vi hade inga speciella förväntningar före köpet
    Positiv
    Vad härligt att ni känner er väl bemött. Jag hoppas ni får det fortsatt trivsamt i ert nya fritidshus. Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2020-02-19 Verifierad kund
    Vi har sålt vårat fritidshus. Mycket bra bemötande och engagemang, allt som diskuterats har följts upp på ett bra sätt. Bra taiming med annonsering. Nöjd med fotografier i annons. Väldigt nöjd med totalupplevelsen.
    Hej Kaj! Det var roligt att höra att ni är nöjda, jag tackar för det fina omdömet och önskar er lycka till med er nya bostadsdröm. Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2019-12-19 Verifierad kund
    Vi köpte ett hus av Jennifer och har precis skrivit kontraktet. På visningen var hon mycket påläst och kunnig. Proffsigt bemötande och snabb att svara på sms och samtal.
    Vi rekommenderar henne!