Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn

Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn

Funderar du på att sälja?

Som fastighetsmäklare med bobutik i Söderhamn, vet vi hur bostadsmarknaden fungerar i Söderhamns kommun.
Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har: Komplett mäklartjänst, unika produkter och en framgångsrik försäljningsmetod.
Kombinationen av allt detta ger dig goda möjligheter till en lyckad och smidig bostadsaffär.

Välkommen till oss om ni funderar på att byta bostad!

Läs vad 87 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn 2

2021-05-10
    Trevlig service och bemötande. Bra och snabb återkoppling via telefon. Uppskattar att man inte kommunicerar via sms.
    Tack Ingela! Jag hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2021-05-10
    Tjänst av förmedling av privat bostad.
    Utmärkt och mycket professionellt bemötande.
    Rekommenderas varmt.
    Tack Stefan, det var roligt att höra! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Söderala
    2021-04-12
    Vi har sålt en villa i ett villaområde byggt på 60 -talet.
    Mäklaren var mycket hjälpsam, professionell i sitt bemötande och ett stöd i budgivningen som blev. Allt gick väldigt snabbt, enkelt och smidigt.
    Villan blev mycket inbjudande presenterad i annonsen.
    Träffen med köparna var mycket bra ordnad och professionellt upplagd.
    Tack Kersti! Det var mycket trevligt att få hjälpa till med er försäljning! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Sandarne
    2021-04-08
    Försäljning av en villa
    Väldigt bra bemött
    Hade inga större förväntningar men mäklaren har varit till stor hjälp.
    2021-01-13
    Har sålt hus och mäklaren levde upp till mina förväntningar. Informativ och tillgänglig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2021-01-11
    Jag har köpt en lägenhet och är jättenöjd med upplevelse. Bra bemötande och toppen servis.
    2020-12-21
    En av best mäklare jag har haft hon år utrolig duktig kunnig och snälla hjälper mycket hon har utrolig bra har kompetens jag år så nöjd.jag år personlig rekommendera fastigheter i Söderhamn.
    • Ljusne
    2020-12-19
    Jag har sålt en villa.
    Väldigt bra bemötande av mäklaren.
    Försäljningen av huset gick snabbt och bra.
    Mäklaren har levt upp till alla mina förväntningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2020-12-18
    Vi fick hjälp att sälja en bostadsrätt. De mäklare vi hade kontakt med på Svensk fastighetsförmedling var både mycket trevliga och professionella. De agerade proaktivt och låg hela tiden steget före för att få till en smidig och bra affär. De höll en tät kontakt med oss, som inte bor i samma stad, så att vi hela tiden var uppdaterade om vad som hände. Vi är väldigt nöjda och jag rekommenderar dem varmt!
    2020-12-12
    Vi sålde ett fritidshus och fick precis den hjälp som vi hade förväntat oss och som vi behövde. Det gick väldigt smidigt och enkelt och vi fick rätt information i rätt tid. Är mycket nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2020-12-08
    Jag har köpt. Trevligt bemötande i bostad och på kontoret.
    2020-12-05
    Jag har sålt en fastighet
    Mäklaren var mycket engagerad och hjälpsam.
    • Bergvik
    2020-11-05
    Vi har sålt ett fritidshus. Tyvärr har det varit en hel del brister i kommunikationen som gör att jag inte kan lämna ett högre omdöme. Vi har fått ligga på väldigt mycket för att få information om hur det går med försäljningen samt att mäklaren inte följt upp spekulanterna direkt efter visning. I den kris som vi varit i pga ett dödsfall så har försäljningen varit påfrestande. Till sist blev huset sålt och tillträde skedde utan några problem.
    • Marmaverken
    2020-10-13
    Väldigt trevlig folklig mäklare som förklarade allt så jag förstår. Affären gick smidigt och snabbt tack vare mäklarens täta kontakter med säljaren.
    • Bergvik
    2020-10-03
    Har sålt min del i ett fritidshus. Haft kontakt med 2 mäklare båda jättetrevliga och jag fick hjälp med det som skulle göras. Har inget att klaga på.
    2020-10-02
    Köpte en fastighet utanför Söderhamn.Proffsigt och väl organiserade. Kände mig trygg att överlämna ansvaret för bankkontakter och överlämnandet till mäklaren.
    Kontoret behöver ett rum där man kan stänga om sig för att slippa höra på andra medans man själv pratar. Mina förväntningar var att mäklaren var proffsig. Så var det. Är nöjd på alla plan
    2020-08-10
    Vi har köpt en sjötomt med ett hus på. Allt har skötts bra av mäklare. Vi är i denna stund inte helt klara med allt men hittills har vi varit nöjda.
  • Malin E
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Trönödal
    2020-08-07
    Vår familj köpte en underbar sommarstuga, vi fick snabb återkoppling när vi lade bud på fastigheten. Det var lättsamt då vi skrev papper och jag har inget att klaga på 😍
    2020-07-28
    Radhuset blev sålt på 14 dagar.
    Bra bemötande av Viktoria. Bra fotografering. Slutpriset gott.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Centrum
    2020-07-13
    Sålde en 2'a centralt i Söderhamn. Det mesta fungerade jättebra. Trevligt bemötande. Vid något tillfälle kom informationen från mäklaren lite sent men det drar inte ner helhetsintrycket.
  • Jessica W
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Ljusne
    2020-06-22
    Vi har lagt handpenning på ett hus, genom er i Ljusne.
    Vi kan bara rekommendera svensk fastighetsförmedling, då våran mäklare har tillmötesgått våra förväntningar & ställt på den tid vi kunde.
    Då vi bor 23 mil bort från Söderhamn.

Så vi ger er ***** för all eran hjälp
    2020-06-08
    fritidshus
    jättebar bemötande
    proffsig
    Tack Jenny, vad roligt att du är nöjd med försäljningen! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Söderala
    2020-04-16
    En trevlig, lugn och balanserad mäklarupplevelse.
    All väsentlig information fanns att tillgå.
    2020-03-31
    Har sålt vår stuga. Vi hade inga särskilda förväntningar men blev mycket positivt överraskade av det bemötande vi fick. Vi är mycket nöjda med vår mäklare och kan varmt rekommendera henne till andra som skall göra en bostadsaffär.
    Tack för de fina rekommendationerna! Det var mycket trevligt att få hjälpa till med försäljningen av ert fina fritidshus. Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2020-03-29
    Sommarstuga och vi är mycket nöjda med Victorias jobb!!
    Tack så mycket, det var verkligen roligt att höra. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya fritidshus många år framöver! Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2020-03-27
    Har sålt ett fritidshus. vi fick ett väldigt bra bemötande
    av mäklaren.Förväntningarna var att få det sålt och det
    gick snabbare än beräknat. Vår mäklare Victoria var tillmötesgående effektiv och väldigt trevlig, vi kan varmt rekommendera henne.

Åke Larsson
    Lena Johansson
    Tack för de fina orden. Jag är mycket glad att ni känner er nöjda med mitt arbete. Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2020-02-21
    Köpt fritidshus
    Blev bemött på ett bra sätt
    Vi hade inga speciella förväntningar före köpet
    Positiv
    Vad härligt att ni känner er väl bemött. Jag hoppas ni får det fortsatt trivsamt i ert nya fritidshus. Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2020-02-19
    Vi har sålt vårat fritidshus. Mycket bra bemötande och engagemang, allt som diskuterats har följts upp på ett bra sätt. Bra taiming med annonsering. Nöjd med fotografier i annons. Väldigt nöjd med totalupplevelsen.
    Hej Kaj! Det var roligt att höra att ni är nöjda, jag tackar för det fina omdömet och önskar er lycka till med er nya bostadsdröm. Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2019-12-19
    Vi köpte ett hus av Jennifer och har precis skrivit kontraktet. På visningen var hon mycket påläst och kunnig. Proffsigt bemötande och snabb att svara på sms och samtal.
    Vi rekommenderar henne!
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2019-12-10
    Köpte en tomt i Söderhamn, bra kommunikation med mäklaren, smidig transaktion från början till slut.
  • Agneta K
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2019-11-07
    Har köpt villa på Tegvägen 6 i Söderhamn. Har blivit fint bemött av en trevlig och glad Mäklartjej.
    Hade aldrig köpt hus förut, så hade inga förväntningar.
    När jag än ringde svarade hon och var lika glad.
    • Sandarne
    2019-10-29
    Jag fick ett vänligt, informativt och proffsigt bemötande vid köp av ett hus.

Bara plus
    2019-10-23
    Bra, har inget att klaga på, trevlig, god service, bra tillgänglighet, hjälpsam
    2019-10-21
    Vi fick vår sommarstuga såld till utgångspris så det kan man ju tycka vara lyckat men det låga betyget sätts på grund av:
    - väldigt långsamt agerande när det gäller från första kontakt-fotografering-läggas ut på annons
    - väldigt svår att få tag på, svarade inte på telefon alls, ringde till slut tillbaka efter några dagar efter ytterligare påtryckningar på SMS
    - gav ingen progress-rapport om hur det gick. Mycket oklar info kring intressenter/köpare och ingen visning hölls förrän i september (las ut på annons mitten av juni). Detta trots att hon sagt att det funnits intressenter hela tiden. Gav en osäkerhetskänsla hos oss - fanns det verkligen möjliga köpare som visade sig intresserade och i så fall varför tog hon inte tag i att boka en visning - eller fanns det inga köpare alls utan hon påstod det bara för att hålla oss glada?

Bristen på respons och osäkerheterna kring ev köpare/visningar gjorde att om vi hade behövt fortsätta vår försäljning till våren hade vi nog bytt mäklare.
    2019-08-23
    Villa i Ljusne..saklig och professionell. Hon levde upp till förväntningarna vi hade. Klart godkänd.
    2019-08-15
    Jag kan inte ha fått en bättre mäklare än Viktoria vestberg snäll hjälpsam å tillmötesgående kan med varmt hjärta rekommendera henne ett stort tack
    Tack Veronica för de fina orden! Det var verkligen roligt att få hjälpa till med er försäljning. Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2019-08-08
    Väldigt nöjd med hjälp vid försäljning av vårt hud
  • Andreas H
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    • Stråtjära
    2019-07-05
    Köpt sommarstuga i Hälsingland Ljussjön.

Jordnära och trevlig mäklare.
    Snabba svar.
    Smidig kontakt i Uppsala för kontraktskrivning då mäklare sitter i Söderhamn.
    Firman kommer kontaktas nästa gång det köps eller säljs.

5 av 5 stugor :)
    2019-06-13
    Jag och min man köpte ett hus i Sandarne. Vår mäklare Jennifer Viklund har varit ett stort stöd genom affären. Alltid glad och positiv, snabb att svara på alla våra frågor och mycket professionell. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått och rekommenderar Jennifer å det varmaste.
    2019-06-04
    We bought a property in mid Sweden. As our Swedish is almost non-existing, we were very glad to be supported in English. All our questions were answered on short notice with more than good answers. The realtor made us feel welcome!

We hope they will keep on supporting us, as learning Swedish is not that easy and done overnight.

In short, recommendable!
  • Annica Ö
    2019-06-03
    Köpt ett mindre hus. Mäklaren, Jennifer, var snabb och tillgänglig. En utmärkt fastighetsförmedlare där processen var smidig.
    2019-05-20
    I bought a house and the whole process has been very smooth. But beyond this the personal touches has been fantastic as well as superior professionalism. Always replying quickly, thinking ahead and advising me.

Cannot recommend enough.
    - Bra
    - Ja
    - snabba bud
    2019-05-06
    Sålt bostad och allt har fungerat bra hittills.
  • Maude W
    2019-04-14
    Köpt en bost rätt i Söderhamn.
    Vid visning kändes mäklaren väldigt osäker. Hade inget svar på flera frågor Ang. lght. Fanns inget intresse för att visa källar/ vindsutrymme
    Inte riktigt påläst på objektet. Men affär blev det!
    Mvh Maude Westerlund
    Hej Maud! Är förvånad över det du skrivit. Under visningen kontaktade jag säljaren för att direkt ge svar på era specifika frågor, vilket ni även fick. Det är svårt att ha svar på alla frågor innan de ställs, detta tycker jag inte gör mig som mäklare dåligt påläst. Jag frågade också om ni var intresserade av visning av källare, vilket ni själva tackade nej till på visningen, men sedan fick möjlighet att titta på vi annat tillfälle. Jag återkom även till er nästa dag med info från Söderhamn Nära gällande internet. Får dock hoppas att du nu känner att du fått den information du efterfrågat, samt att du kommer trivas i din nya bostadsrätt. Med vänlig hälsning, Victoria Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
  • Urban J
    2019-04-13
    Bostadsrätt om 5 r.o.k, bra bemötande, när hon inte kunde svara på frågor om fiber för tv och dator hänvisade hon även om leverantören hänvisade hon. Övrigt genomförde hon med säkerhet, många namnteckningar innan allt var undertecknat. Befrielse när vi var klara!
    Hej Urban! Tack för din feedback, det är alltid bra med era synpunkter. Visst är det många underskrifter, men givetvis viktigt i en stor affär. Hoppas ni nu kommer trivas i er nya bostadsrätt många år framöver. Med vänlig hälsning, Victoria Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    2019-02-28
    Jag har sålt en villa på 70m3. Jag har blivit mycket väl bemött där mäklaren har agerat mycket erfaret och professionellt samt återspeglat mina förväntningar under hela förloppet till min fulla tillfredsställelse.
    2019-02-11
    Återkopplade bra och höll mig uppdaterad
    2019-02-10
    Jag har precis sålt mitt hus och mäklarens bemötande har varit super bra och hon har verkligen levt upp till min förväntningar. Jag kommer med glädje rekommendera henne till andra som går i köp eller försäljnings tankar.