Alla kategorier Mäklare Gävleborg Söderhamn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn

Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn

Södra Hamngatan 4, 826 50 Söderhamn — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Söderhamn!

Vid Bottenhavets kust hittar du Söderhamn. Om du letar boende här och vill ha mäklarhjälp med hela bostadsaffären ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedling.

Vi kan både bostadsbranschen och Söderhamn som ort, och kan guida dig rätt till boenden som är utformade helt efter dina önskemål. Vare sig du är ute efter en lägenhet med fin utsikt över kusten eller en villa i något mysigt bostadsområde har vi koll på området.

Kontakta oss om du ska börja leta boende här i fina Hälsingland, vi hjälper gärna till!

Läs vad 30 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn

• Hanna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Toppenbra och genuin service! Läs mer
  • Irina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    välbemötande och yrkesskicklighet Läs mer
  • Kerstin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Sålde 2:a i Söderhamn där slutpriset blev + 54%. Jennifer gav från första mötet ett kompetent och trevligt intryck. Hon visade stort intresse för uppdraget och gav mig som säljare en trygghet i atthon skulle göra sitt allra bästa för att genomföra en bra försäljning.
    Hennes insats gav mycket mer än vad jag förväntat. Lätt att få kontakt med och återkopplade inom kort när jag sökte henne och hon var upptagen.
    Jag kan verkligen rekommendera henne som din mäklare! Läs mer
  • Pierre H
    Pierre H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    BÄST! Helt enkelt. Punkt slut. Läs mer
  • Eva F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Vid köpa av prästgården i Stråtjära förhöll sig mäklaren professionellt neutral och svarade på våra frågor och hjälpte oss med köp av vissa inventarier i huset. Läs mer
  • Bernt F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Har köpt en fastighet i Stråtjära , efter budgivning.
    Kontakten med mäklaren gick inledningsvis via min hustru, men vi var båda med på visningen. Kontraktsskrivning gjorde jag med fullmakt från hustrun Mäklaren var kunnig och lämnade tydliga besked.

Mäklaren höll en låg profil, troligen anpassad till spekulanterna.
    Passade oss bra med tid för egna funderingar och frågor. Men ändå tillgänglig och allert. Läs mer
  • Charlotte M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Sålt min bostad, Jennifer och Mia på svensk fadtigjetsförmedling i Söderhamn har gjort ett utmärkt jobb. Förväntningarna är totalt uppfyllda.
    Tack så mycket💖 Läs mer
  • Clas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Jag har sålt ett fritidshus. Bemötandet har genomgående varit positivt. Min förväntan var givetvis att få huset sålt, vilket också lyckades. Försäljningspriset var jag nöjd med. När huset lades ut på Hemnet (från läge+) behölls det gamla datumet vilket innebar att det var 21 dagar gammalt. Kanske hade objektet fått mer intresse om det hade lagts ut som nytt. Läs mer
  • Matts D
    Matts D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Sålt ett torp utanför Söderhamn. Mycket skickliga mäklare i alla avseenden, snabba, proffsiga och alltid på hugget.Och ett väldigt positivt bemötande gentemot kunder och säljare. En mycket positiv upplevelse, högt över mina ursprungliga förväntningar! Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Elisabeth P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Mycket trevligt bemötande från mäklare och assistent, lätta att nå per telefon, snabba att ringa tillbaka om upptagna. Gav också bra tips på sådant som kunde hjälpa oss kom utifrån Läs mer
  • Ebba A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Trevligt och proffsigt bemötande. Allt fungerade väldigt smidigt. Läs mer
  • Marie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Det var första gången jag hade kontakt med en mäklare, så jag har inget att jämföra med. Men det fungerade ju, så då var det väl helt OK. Läs mer
  • Olov H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Över förväntan. Tyvärr inte så goda erfarenheter från andra mäklarbolag.
    Sakliga
    Trevliga
    Kunde hålla vad de lovade Läs mer
  • James L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    mycket bra mycket bra mycket bra
    (måste vara 30 tecken?!...grrr!) Läs mer
  • Jörgen G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Mycket väl bemöt. Fixade allt enligt förväntan. 10++ Läs mer
  • Birgitta Margareta A
    Birgitta Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Mycket trevligt bemötande och hjälpsamma med olika projekt som jag tittat på, rekomenderas
    Med vänlig hälsning/Birgitta Läs mer
  • Pontus R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Hej!
    Vid kontraktskrivandet ändrades driftskostnaderna drastiskt och 2v efter köpet fick jag vattenläcka på gården och fick gräva upp allt.
    Förra ägaren ville inte betala något fast vi påpekade dolda fel.
    Mäklaren erbjöd sig efter 2-3 månader att hjälpa till med att lösa problemet men jag har fortfarande efter snart ett år inte hört något från henne. Läs mer
  • Mats T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Mycket som blev fel vid kontraktsskrivandet. Läs mer
  • Hans W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Vi blev väl omhändertagna, utan någon som helst stress eller jäkt. Alla våra funderingar och frågor besvarades på ett bra sätt. Läs mer
  • Kerstin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    En mycket rutinerad mäklare tror inte man kan hitta en bättre än Viktoria Västberg i Söderhamnvi fick ett riktigt bra förtroende för henne vid den första kontakten Mycket Mycket nöjd är vi Läs mer
  • Agneta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Trevligt och professionellt bemötande Läs mer
  • Per N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Var inte involverad men säkert ett bra bemötande. Läs mer
  • Kristin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Trevliga och positiva tjejer. Flexibel Läs mer
  • Haarek W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    God hjälp från husförsäljning till hjälp med deklarationen! Hade inte trott att de skulle gå så snabbt och smidigt.
    Med vänlig hälsning
    Haarek Waagen Läs mer
  • Per Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Jag har fått 100% uppbackning i alla ärenden för försäljningen. Läs mer
  • Daniel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Mycket trevligt bemötande från alla i personalen snabb återkoppling och en smidig affär kanon! Läs mer
  • Margareta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Ett trevligt och professionellt bemötande samt en väldigt smidig försäljning Läs mer
  • Mikael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Jag, Mikael, har besvarat detta genom ett svar jag givit genom min syster Marita Ekströms sms. Hon vidarebefordrade sms:et för att jag skulle svara. Alltså är det mina synpunkter som finns där. Läs mer
  • Marita E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Bemötandet var inledningsvis ok, ja trevigt och gav ingen anledning att misstänka vilken katastrofal hantering som skulle följa. Resten, bortsett från det första mötet, formaliteterna/juridiska kring själva försäljningen samt ekonomihanteringen efter försäljningen så var resten av processen enligt mig helt underkänd. Det började med den helt orealistiska värderingen. Sen var varje steg i våra ögon märklig, där vi hade svårt att förstå om det handlade om okunskap, medvetet undanglidande eller nåt annat konstigt. Ex mitt samtal om villkoren i avtalet mellan mäklaren och oss gav mig flera frågetecken. Vad jag sedan såg var ett agerande som inte var tydligt och ingav 0 förtroende. Det hela slutade med att vi sålde huset för 600000 kr när mäklaren initialt värderade till nästan 1, 5 milj som också blev utgångsbud. Detta trots våra invändningar av den höga initiala värderingen. Förstå mig rätt; vi var inte direkt missnöjda med slutpriset, det låg ungefär vad vi själva trott från början. Men iom de höga värderingen från början blev allt fel. Vi vet att det skrämde bort spekulanter. Och ingen vettig kommunikation om detta under tiden. Öht var det svårt att få kontakt med mäklaren under processen. Det var otydligt genom hela processen men om jag ska ta fram ett ex som vi hörde först i efterhand från spekulanter var att mäklaren själv inte varit på plats vid husvisningen utan skickat någon annan som inte ens sett objektet. Totalt sett ser jag hela försäljningen som ett fullständigt oprofessionellt agerande. Jag skulle aldrig rekommendera denna mäklare till någon annan. Läs mer
  • Helén F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Söderhamn
    Fick en bra upplevelse fick bra bemötande.
    Visserligen mycket papper att fylla i.
    Men de ringde ofta och bekräfta och berättade allt vi behövde veta.
    Och ett bra bemötande då vi i familjen hade sorg och lär gå igenom bouppteckning. Läs mer

Södra Hamngatan 4, 826 50 Söderhamn