Södermalms Akvarieaffär

4.3

7 omdömen om Södermalms Akvarieaffär

Margareta W
Skrev om Södermalms Akvarieaffär

Hemsk affär med otrevlig ägare. Gå inte dit. Dyr, smutsiga akvarier och inte fräscht.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
ANNARIIKKA K
Skrev om Södermalms Akvarieaffär

Mycket kunnig och engagerad ägare! Rekommenderas.

Hasse S
Skrev om Södermalms Akvarieaffär

Stockholms bästa och kunnigaste akvaristikhandlare!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Tommy K
Skrev om Södermalms Akvarieaffär

Ägaren är en av de mest namnkunniga inom svensk akvariehobby någonsin, och har till och med i Sverige såväl som internationellt tilldelats priser just som ett erkännande av hans kunskap och erfarenheter inom akvaristiken. Till skillnad från många andra akvarieaffärer hittar man här i stort sett inga onaturliga odlingsvarianter, utan bara "äkta", naturliga och friska former. Det finns för all del många andra helt okej akvarieaffärer – jag har själv tidigare jobbat i en av dem – men sammanfattningsvis är denna best by...

Karl H
Skrev om Södermalms Akvarieaffär

Mycket kunnig ägare med ett spännande sortiment som skiljer sig från de flesta akvariebutiker. Väl värt en femma i betyg!

Kask Arkitekter AB
4.1/5 i betyg av 9 omdömen 4.1 av 9 omdömen

Kask arkitekter är en mycket proffsig byrå med rätt attityd och kunskap. Jag har som entreprenör använt mig av många arkitektfirmor för ritn

Johan G
Skrev om Södermalms Akvarieaffär

En speciell butik med utmärkta öppettider för oss som jobbar på dagtid. En innehavare med bestämda åsikter och som tar sig att prata med alla sina kunder i tur och ordning. Roliga växter och djur. Bra service bra priser.

Ulrika B
Skrev om Södermalms Akvarieaffär

Jag handlar här. Litet företag som drivs av akvarieentusiast. Har massor av akvarier i källarn med ovanliga och vanliga fiskar. kolla hemsidan och framförallt gå dit! Mycket olika fiskar, växter och kunskaper att hämta. Jag är intresserad av akvarium som ekosystem och fick svar på alla mina nybörjarundringar. Jag hade aldrig sett fiskar få levandefoder förut. Det var en ahaupplevelse för mig.