Södermalms Akvarieaffär

Mycket kunnig och engagerad ägare! Rekommenderas. Läs mer
  • Sponsor
    Bygglovshjälpen.se
    4.9 / 5 i betyg — 7 omdömen
    "Allt gick snabbt och smidigt med min bygglovsansökan. Fick hjälp av mycket trevliga och förstående personer. Mycket nöjd!"
  • Hasse S

2014-01-15

Hasse S skrev om Södermalms Akvarieaffär
    Stockholms bästa och kunnigaste akvaristikhandlare! Läs mer
  • Tommy K

2012-06-02

Tommy K skrev om Södermalms Akvarieaffär
    Ägaren är en av de mest namnkunniga inom svensk akvariehobby någonsin, och har till och med i Sverige såväl som internationellt tilldelats priser just som ett erkännande av hans kunskap och erfarenheter inom akvaristiken.

Till skillnad från många andra akvarieaffärer hittar man här i stort sett inga onaturliga odlingsvarianter, utan bara "äkta", naturliga och friska former. Det finns för all del många andra helt okej akvarieaffärer – jag har själv tidigare jobbat i en av dem – men sammanfattningsvis är denna best by test! Sortimentet är inte det största, men det är god kvalitet på det som finns. Ställer man frågor får man dessutom i första hand korrekt information, snarare än bara säljsnack. Läs mer
  • Sponsor
    Kask Arkitekter AB
    3.9 / 5 i betyg — 7 omdömen
    "Kask arkitekter är en mycket proffsig byrå med rätt attityd och kunskap. Jag har som entreprenör använt mig av många arkitektfirmor för ritn"
  • 2011-12-17

Karl H skrev om Södermalms Akvarieaffär
    Mycket kunnig ägare med ett spännande sortiment som skiljer sig från de flesta akvariebutiker. Väl värt en femma i betyg! Läs mer
  • 2009-04-16

Johan G skrev om Södermalms Akvarieaffär
    En speciell butik med utmärkta öppettider för oss som jobbar på dagtid.
    En innehavare med bestämda åsikter och som tar sig att prata med alla sina kunder i tur och ordning. Roliga växter och djur. Bra service bra priser. Läs mer
  • Reco tipsar!
    I.K.A Byggkonsult AB
    4.7 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Har funkat bra, projektet växte fram, fick God tid för reflektion, och man kunde tänka till för att få det som man ville ha det"
    Fredrik L
  • 2009-01-02

ulrika b skrev om Södermalms Akvarieaffär
    Jag handlar här. Litet företag som drivs av akvarieentusiast. Har massor av akvarier i källarn med ovanliga och vanliga fiskar. kolla hemsidan och framförallt gå dit! Mycket olika fiskar, växter och kunskaper att hämta. Jag är intresserad av akvarium som ekosystem och fick svar på alla mina nybörjarundringar. Jag hade aldrig sett fiskar få levandefoder förut. Det var en ahaupplevelse för mig. Läs mer

Bästa Arkitekterna nära Södermalms Akvarieaffär:

Göran S Göran S tycker:
“Kask arkitekter är en mycket p...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte