Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Södermalms Expresstransport AB

Södermalms Expresstransport AB

Vretenborgsvägen 21, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Södermalms Expresstransport AB!

Vi på Södermalms Express erbjuder full service vid både inrikesflyttar och utrikesflyttar. Vi sköter hela processen från början till slut, från packning till magasinering, emballering och verksamhetsavveckling. Alla kringtjänster du behöver för dina tillhörigheter!

Vårt mål är att erbjuda den bästa servicen och vi flyttar och transporterar både stort och smått. Låt oss vara det självklara valet när du ska flytta - vi lovar att det hela kommer gå smidigt till!

Läs vad 62 kunder tycker om Södermalms Expresstransport AB

• BRITT-INGER P

2019-09-04

BRITT-INGER P skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Suveräna, trevliga aktsamma om sakerna. Rekommenderas verkligen! Toppen! Läs mer
    2019-09-05 Södermalms Expresstransport AB svarar BRITT-INGER P
    Hej Britt!! Tack för fina ord!
    Önskar dig lycka till med nya boendet .

MVH
    BRITT-INGER P gillar detta
  • RICHARD L

2019-09-03

RICHARD L skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Min mor anlitade Södermalm Express för en stor flytt mellan Stockholm-Sundsvall. Flyttkillarna var väldigt trevliga och glada medans de arbetade och skötte flytten kanon! De hjälpte även till med flytt av Piano och satte det sedan på plats i nya lägenheten. Kan varmt rekommendera denna flyttfirma! Läs mer
    2019-09-03 Södermalms Expresstransport AB svarar RICHARD L
    Hej Richard, vad roligt att höra detta! Vi önskar lycka till med nya boendet till din mamma.:)
    Du är så välkommen nästa gång du behöver flytthjälp .

MVH
  • 2019-07-27

IRÉNE C skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Otroligt nöjd! Effektiv, trevlig och noggrann personal, både i kontakterna med bokningen och med de som utförde flytten. Bra kommunikation på alla fronter. Allt plastades in för att undvika skador, och efter flytten fanns ingenting att anmärka på. Mycket prisvärt! Kommer anlita dessa igen om det behövs! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-08-12 Södermalms Expresstransport AB svarar IRÉNE C
    Tack för rekommendationen, Irene. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2019-07-12

HELENE R skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Supertrevliga och duktiga. Allt helt, väl inpackat och på rätt plats. Bästa flyttfirman! Läs mer
    2019-08-12 Södermalms Expresstransport AB svarar HELENE R
    Tack för rekommendationen, Helene. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2019-06-27

Tove Åsa H skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Snabbt, smidigt, mkt trevliga medarbetare. Allt kom fram i gott skick! Läs mer
    2019-08-12 Södermalms Expresstransport AB svarar Tove Åsa H
    Tack för rekommendationen, Tove. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2019-05-02

Peter Bjarne F skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Helt fantastiska flyttkillar som var väldigt lösningsorienterade och effektiva!
    Kan verkligen rekommendera er att använda Södermalms Expresstransport AB för både flytt och flyttstäd. Läs mer
    2019-05-14 Iris O svarar Peter Bjarne F
    Tack för rekommendationen, Peter. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • CLAES P

2019-04-24

CLAES P skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Helnöjd, flyttkillarna kom på avtalad tid, jobbade snabbt och proffsigt.
    Bra i pris också. Läs mer
    2019-05-14 Iris O svarar CLAES P
    Tack för rekommendationen, Claes. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2019-04-23

LOVE L skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Jag har använt flyttfirma vid ett flertal tillfällen de senaste 10 åren, inom Sverige men också från Frankrike till Sverige. Det här var den klart bästa firman jag haft att göra med. De var proffsiga, trevliga, punktliga och väldigt aktsamma om mina saker. Och priset var väldigt bra för ett så väl utfört arbete. Läs mer
    2019-05-14 Iris O svarar LOVE L
    Tack för rekommendationen, Love. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • SANNA TUIKE HENRIIKKA H

2019-04-05

SANNA TUIKE HENRIIKKA H skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Grabbarna var väldigt proffsiga, snabba och trevliga. De hjälpte även med att hämta upp en soffa som jag precis köpt. Läs mer
    2019-05-14 Iris O svarar SANNA TUIKE HENRIIKKA H
    Tack för rekommendationen, Sanna. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2019-03-21

Linda Therese F skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Snabba, proffsiga och trevliga. Både flytt och städning gick mycket smidigt och bra. Läs mer
    2019-05-14 Iris O svarar Linda Therese F
    Tack för rekommendationen, Linda. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2019-03-18

ISABELLA Q skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Smidigt, snabbt, seriösa och prisvärt! Väldigt flexibla och tydliga. Rekommenderar om du vill slippa allt tråkigt ned en flytt! Läs mer
    2019-05-14 Iris O svarar ISABELLA Q
    Tack för rekommendationen, Isabella. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende!
  • 2019-02-23

Tanya Georgieva skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Vi kan varmt rekommendera Södermalms Expresstransport till alla som behöver flytthjälp. Allt flöt på, från den första kontakten med supervänliga och hjälpsamma Iris fram tills att hela bohaget var avlastat och på plats på det nya stället. Killarna var supervänliga och glada, packade alla möbler med omsorg och var extra noga med vårt digitala piano som fick extra vaddering i packningen. Thank you to Constantine and his colleague for a job well done!
    Vi skulle utan tvekan anlita Södermalms Expresstransport igen om vi behöver flytthjälp! Läs mer
    2019-02-27 Iris O svarar Tanya Georgieva
    Tack för rekommendationen, Tanya. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Thore W

2019-02-13

Thore W skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Bra och professionell flytt. Snabbt och smidigt. Mycket nöjd med dem. Läs mer
    2019-02-27 Iris O svarar Thore W
    Tack för rekommendationen, Thore. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2019-02-04

Elin Ohlsson skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Supernöjda med vår flytt med Södermalms flyttransport. Vi flyttade från Sthlm till Dalarna och allt fungerade perfekt! Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-02-27 Iris O svarar Elin Ohlsson
    Tack för rekommendationen, Elin. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Christine v

2019-02-02

Christine v skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Tack för all strålande hjälp vi fått i samband med våra tre flyttar! Vi valde Södermalms Expresstransport på rekommendationer, och nu rekommenderar vi gärna andra som vill hitta en firma som alltid är trevlig, samarbetsvillig och flyttar smidigt och tryggt. Möblerna kläddes in med wellpapp och plast av flyttkillarna, allt porslin och glas packades ordentligt med papper i stadiga kartonger. Allt kom fram i perfekt skick. Flyttkillarna fick bära upp många av möblerna till femte våningen - trots detta var det glada miner. Södermalms Express överträffade våra förväntningar med råge. Stort tack till er alla på Södermalms Express! Läs mer
    2019-02-27 Iris O svarar Christine v
    Tack för dina varma rekommendationer Christine. Vi är glada att vi hade möjlighet att arbeta med er. Lycka till i ert nya hus! Ni är så välkommen nästa gång ni behöver hjälp.
    Mvh Södermalms-Expresstransport AB team
  • Patricia E

2019-01-19

Patricia E skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Vi flyttade från Järfälla till Falkenberg. Vi valde Södermalms Express för att de var den enda firman som ringde oss och gjorde en behovsanalys. Proffsigt och glatt bemötande hela vägen. Södermalms Express överträffade våra förväntningar med råge. Möblerna kläddes in med wellpapp och plast av flyttkillarna.
    Alla våra växter överlevde transporten utan skador trots minusgrader ute.
    Flyttlasset anlände dagen efter till Falkenberg och trots lång körsträcka så var flyttkillarna på gott humör. Kan varmt rekommendera Södermalms Expresstransport om du ska flytta för vi är jättenöjda. Läs mer
    2019-02-27 Iris O svarar Patricia E
    Tack för rekommendationen, Patricia. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Danny S

2019-01-13

Danny S skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Klockrent! Härligt gäng! Snabba och säkra! Både flytt och flyttstäd. Kommer definitivt anlita dem igen! Läs mer
    2019-02-27 Iris O svarar Danny S
    Tack för rekommendationen, Danny. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2018-12-19

Malin S skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Topp bemötande och utförande! Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-02-27 Iris O svarar Malin S
    Tack för rekommendationen, Malin. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2018-12-06

Ulrika C skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Valde Södermalms Expresstransport på rekommendation så hade höga förväntningar.
    Servicen, kommunikationen, den snabba responsen och kundbemötandet var allt oklanderligt.
    Själva flytten kunde kanske ha flutit på lite snabbare och smidigare. Men då det var fastpris så var vi ändå tacksamma att jobbet gjordes ordentligt. Läs mer
    2018-12-14 Iris O svarar Ulrika C
    Tack för rekommendationen, Ulrika. Fastpriset du fick var räknat för sex timmar arbete och vi har inramat flytten i sex timmar även när vi var tvungen att utföra två körningar på grund av höjdbegränsning på nya adress (höjdbegränsning vi var inte informerade av).
    Vi är ett företag fokuserad på kvalitet, inte kvantitet. Det viktigaste var att packa och skydda dina möbler och pianot än att sluta tidigare.
    Lycka till i din nya boende!
  • 2018-12-05

Thomas H skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Jag vill tackar Södermalms Expresstransport AB för ett toppen genomförd uppdrag !

Prisvärd , flexibilitet , bra kundbemötande och stor fokus på kvalitet vid packning / laddning utgör att detta företag måste rekommenderas varmt- helt suverän helt enkelt !

Stort Tack till team Södermalms Expresstransport AB

Med vänlig hälsning

Thomas& Anja Harmgardt
    Tyskland / Berlin Läs mer
    2018-12-14 Iris O svarar Thomas H
    Tack för eran varma rekommendation Thomas och Anja. Vi är glada att vi hade möjlighet att arbeta med er. Lycka till i ert nya äventyr! Ni är så välkommen nästa gång ni behöver hjälp.
    Mvh Södermalms-Expresstransport AB team
  • Maria Å

2018-11-22

Maria Å skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Vi är mycket nöjda med Södermalms Expresstransport och kan verkligen rekommendera dem varmt!

VÅR FLYTT- OCH STÄDFIRMA RÄDDADE HELA SITUATIONEN! De fanns verkligen där för oss!

Vi flyttade 1 november 2018 och anlitade Södermalms Expresstransport för hjälp med flytten från 2 lägenheter samt städning i en av de två lägenheterna som vi flyttade ifrån. Vi hade mycket bra kommunikation med företaget både via e-mail och telefon för att planera inför flytten. Detaljer är viktigt för mig och svaren var utförliga och tydliga. Trevligt bemötande! Kommunikationen inom företaget fungerade också mycket bra. Jag hade innan flytten angivit att vissa kartonger var extra ömtåliga och detta var bland det första som flyttkillen sedan ville se/frågade efter, dvs företagets internkommunikation är mycket god.

Vi lånade flyttkartonger från företaget och de kom och lämnade dem på utsatt tid. Killarna som skötte flytten var mycket trevliga. De kom efter flytten och hämtade kartongerna på utsatt tid/enligt överenskommelse.

Under själva flytten flöt arbetet på bra. De var snabba och noggranna. De plastade in, med plast eller bubbelplast och wellpapp, möbler och ömtåligt (såsom tavlor, speglar mm). De var koordinerade i sitt arbete och skötte flytten på ett professionellt sätt. Inte en kartong tappades, inte en enda pryl gick sönder.

Samtidigt som flytten påbörjades, påbörjades även städningen av trevlig och duktig städpersonal. Städpersonal och flyttkillar hade god kommunikation sinsemellan och arbetet flöt på mycket bra. Även vi hade god kommunikation med städpersonalen.

Under morgonen får vi ett samtal från vår bytespart där de informerar om att den städfirma de anlitat inte anser att de kan utföra en flyttstäd då de hade för mycket saker kvar att packa och tänker komma tillbaka dagen efter. Detta skulle inte fungera för oss som snabbt skulle fylla upp den nya lägenheten med över 100 kartonger samt möbler. Vi frågar då om vår städfirma kan ta uppdraget, vilket de kan. De gör verkligen ett kanonbra jobb i vår nya lägenhet. De hade en jätteutmaning med alla saker som var kvar samt samt och smuts, men de gjorde verkligen det bästa av hela situationen.

Eftersom vår bytespart inte var avflyttad på överenskommen tid drog vår flytt ut på tiden. Flyttkillarna fanns där för oss. De lämnade inte oss med bohaget kvar på gatan utan de hjälpte oss hela vägen in i mål, in i vårt nya hem, med hela vårt bohag intakt.

Vi är mer än tacksamma! Det var verkligen kaos när bytesparten inte hade flyttat ut sitt bohag. Vi hade inte klarat av den här flytten utan hjälpen av Södermalms Expresstransport. För evigt tacksam och kommer alltid att rekommendera detta företag.

Maria och Johan, nyblivna sambos. Läs mer
    2018-12-14 Iris O svarar Maria Å
    Tack för eran varma rekommendation Maria och Johan. Vi är glada att vi kunde hjälpa er och minska stress nivån den dagen. Lycka till i eran nya boende! Ni är så välkommen nästa gång ni behöver hjälp.
  • 2018-11-21

Christian K skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Flyttade från Stockholm till Skåne nyligen. Södermalms Expresstransport genomförde flytten på ett ytterst professionell sätt. Jag kan verkligen rekommenderar företaget och skulle utan någon som helst tvekan anlita dem igen. Läs mer
    2018-11-23 Iris O svarar Christian K
    Tack för rekommendationen, Christian. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.

Caroline L skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Trevliga flyttkillar som verkligen är rädd om prylarna. Kan verkligen rekommendera. Kommer kontakta dom igen till nästa flytta. Läs mer
    2018-11-23 Iris O svarar Caroline L
    Tack för rekommendationen, Caroline. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende!

Tokhir G skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Jag anlitade bolaget för flyttransport och flyttstädning när jag flyttade från Västerås till Stockholm. Och jag fick ett professionellt och kundinriktat bemötande. Läs mer
    2018-11-23 Iris O svarar Tokhir G
    Tack för rekommendationen, Tokhir. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende!

Caroline B skrev om Södermalms Expresstransport AB
    What a great moving crew! very professional, helpful, friendly, efficient and with attention to detail. They wrapped our couch, bed, tv and more so it was properly protected during the move. The move went smoothly and we felt very safe. Will def hire them again for our next move! Läs mer
    2018-11-23 Iris O svarar Caroline B
    Thank you for the recommendation, Caroline. We are glad that we could help you. Good luck in your new accommodation! You're so welcome next time you need help.

Erica L skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Flytthjälp, försiktig hantering, de packade suveränt så allt fick plats och jag fick ett trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-23 Iris O svarar Erica L
    Tack för rekommendationen, Erica. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende!

Danielle B skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Prisvärda, rädda om möblerna, trevliga och effektiva. Läs mer
    2018-11-23 Iris O svarar Danielle B
    Tack för rekommendationen, Danielle. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende!
  • Andreas S

2018-10-19

Andreas S skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Otroligt proffsiga! Snabbt och smidigt men samtidigt väldigt noggrant utfört! Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Andreas S
    Tack för rekommendationen, Andreas. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2018-10-15

David C skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Enkelt, billigt och proffsigt. De föreslog ett upplägg som passade vår stressiga flytt perfekt. De var också lätta och trevliga att ha kontakt med. En enastående flyttfirma, helt enkelt! Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar David C
    Tack för rekommendationen, David. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2018-10-12

Ewa H skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Serviceinriktat, trevligt och personligt bemötande. Mina förväntningar infriades helt. Snabbt utförande.
    Jättebra helt enkelt och till att konkurrenskraftigt pris dessutom.

Mvh Ewa Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Ewa H
    Tack för rekommendationen, Ewa. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2018-10-08

Marie J skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Flytt från Sthlm till Gävle. Så duktiga, noga med att packetera in mina möbler, tavlor, speglar o annat omtåligt. Jobbade effektivt. Så NÖJD!! Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Marie J
    Tack för rekommendationen, Marie. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2018-10-08

Ulla A skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Mkt bra bemötande av företaget!!!!!och deras medarbetare,köpte tjänsten flytt+flyttstäd. Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Ulla A
    Tack Ulla! Kul att du blev nöjd!
  • Jim N

2018-09-07

Jim N skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Flyttade från Stockholm till Trelleborg. Letade flyttfirma ett tag och bestämde mig för Södermalms Expresstransport. Kände vid första kontakten att jag blev bemött på ett mycket seriöst sätt. Ordning och reda från första början. Prismässigt ligger de bra. Inte dyrast, inte billigast. Utförandet då? Fantastiskt! Den i mitt fall rätt besvärliga logistiken då jag inte själv kunde vara på plats fungerade perfekt. Jag packade allt själv men flyttkillarna emballerade alla möblerna väldigt bra. Inte minsta skråma någonstans. Jag fick även hjälp med att sätta ihop min tunga soffa, och racercyklarna blev omhändertagna med silkesvantar. Flyttkillarna supertrevliga!
    Stort tack och jag kan bara varmt rekommendera Södermalms Expresstransport!! Jag är så nöjd! Man oroar sig lätt som kund vid en stor och lång flytt men detta var exemplariskt. Tack! /Jim N Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Jim N
    Tack för rekommendationen, Jim. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Eva A

2018-09-04

Eva A skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Bra kontakt med firman och ett bra pris inkl allt. Flygel flyttades från butik i Täby till kyrka i Halmstad. Hade god kontakt med firman under hela processen, fick mejl och sms enligt avtal och blev även uppringd enligt överenskommelse inför ankomsten. Två rediga killar som fick in flygeln i hissen trots att det såg kärvt ut ett tag, fin montering och allt klart på en timme. Allt emballage tog de med sig.
    Högsta betyg åt firman för föredömlig hantering och agerande helt enligt mina önskemål. Jag kände mig trygg med den hela tiden. Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Eva A
    Tack Eva! Kul att du blev nöjd!
  • Martin G

2018-08-26

Martin G skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Otroligt snabba och noggranna! Är otroligt imponerad som dom tig hand om vår flytt till Värmland. Allt såsom tavlor, möbler och annat som var ömtåligt plastades in noggrant. På 2,5 timmar hade de tömt lägenheten och två källarutrymmen. Efter 4 timmar var de på plats och inflytten tog inte mer än ett par timmar. All kommunikation med kundtjänst har fungerat ypperligt och flyttkillarna var otroligt serviceminded. Dessutom ligger det bra i pris. Kan verkligen rekommendera detta flyttbolag! Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Martin G
    Tack för rekommendationen, Martin. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ert nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2018-08-20

Wei yuan Z skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Vi var väldigt nöjda med flytthjälp hos Södermalms Expresstransport. Snabb respons och perfekt kommunikation. Duktiga, professionell och väldigt trevlig flyttkillar. Absolut rekommendera ! Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Wei yuan Z
    Tack för rekommendationen, Wei. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2018-08-18

Kalle T skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Verkligen superbra. Lösningsorienterade samt enkla och snabba att kommunicera med. Bra gäng! Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Kalle T
    Tack Kalle! Kul att du blev nöjd!
  • Carl-magnus L

2018-08-04

Carl-magnus L skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Snabb respons, bra bemötande och trevlig och enkel hantering. Dessutom väldigt trevlig personal på både flytt och städ. Lätta att ha att göra med och trevliga. Rekommenderas! Läs mer
    2018-08-13 Iris O svarar Carl-magnus L
    Tack för rekommendationen, Carl-Magnus. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ert nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2018-08-03

Claes J skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Bra killar, flyttade 90 mil och allt kom fram oskadat. Läs mer
    2018-08-13 Iris O svarar Claes J
    Tack Claes! Kul att du blev nöjd!
  • George

2018-07-31

George skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Duktiga flyttkillar, och professionell städning. Jag är mycket nöjd med deras tjänster. Läs mer
    2018-08-01 Iris O svarar George
    Tack för rekommendationen, George. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2018-07-31

Noona G skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Vi var faktiskt lite misstänksamma när vi fick offerten från Södermalms Expresstransport för vår flytt mellan Stockholm-Skövde för att den verkade för bra att vara sant men efter att ha ringt till en av referenserna och träffat Florin för att gå igenom bohagen valde vi dem. Flytten gick snabbare och enklare än förväntat, killarna var artiga och tidigare än avtalat både i Stockholm och väl framme i Skövde. Vi behövde dessutom inte hämta flyttkartongerna själva utan de levererades hem till oss och vi fick även behålla ett antal flyttkartonger efteråt vilket underlättade väldigt mycket. Vi var väldigt nöjda med flytten och kan absolut rekommendera Södermalms Expresstransport! Läs mer
    2018-07-31 Iris O svarar Noona G
    Tack för rekommendationen, Noona. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ert nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Emelie B

2018-07-31

Emelie B skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Flytt från hus i Sthlm till Gotland. Gick smidigt, flexibla och trevliga. Pratade bra engelska. Allt kom fram helt. Bra pris. Läs mer
    2018-07-31 Iris O svarar Emelie B
    Tack Emelie! Kul att du blev nöjd!
  • 2018-07-31

Wiveka B skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Helt fantastiskt superbt på alla sätt Läs mer
    2018-07-31 Iris O svarar Wiveka B
    Tack för rekommendationen, Wiveka. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • 2018-07-30

Eva-Lisa R skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Stort tack för bra och proffsigt bemötande från start till mål, suveränt genomförd både flytt och städning, och då gjorde ändå den extrema värmen arbetet extra tungt. Kan varmt rekommendera denna firma! Läs mer
    2018-07-31 Iris O svarar Eva-Lisa R
    Tack Eva-Lisa! Kul att du blev nöjd. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp!
  • 2018-06-17

Lena R skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Mycket proffsigt, blev väl mottagen från offert till avslut. Kommunikationen fungerade perfekt hela vägen.
    Pack, flytt och inflyttning av bästa teamet. Möbler och tavlor väl inpackade.
    Kan starkt rekommendera denna flyttfirma
    Lena Läs mer
    2018-08-16 Iris O svarar Lena R
    Tack för rekommendationen, Lena. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Daniel O

2018-06-09

Daniel O skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Kortfattat: mycket bra. Tack Florin. Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Daniel O
    Tack för rekommendationen, Daniel.
  • Stefan L

2018-05-25

Stefan L skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Supporta en mindre firma och välj dessa, schyssta snabba och mer flexibla än den vanliga firman. Florin & Iris hjälper er med allt ni behöver inför flytten. Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Stefan L
    Tack Stefan! Kul att du blev nöjd.
  • 2018-05-02

Ana B skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Veldig flinke gutter og ikke minst profesjønelle. Fikk en god pris til en rask flytting hvor alt var forsiktig pakket og behandlet. Jeg er veldig fornøyd med Södermalms Expresstranspory AB og skal sikkert bruke de til videre oppdrag. Ambefaler de med stor glede. Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Ana B
    Tack Ana! Kul att du blev nöjd. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp!
  • 2018-05-02

Adrian skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Jeg har en veldig god erfaring med Södermalms team. Jeg fikk en veldig god pris og de var veldig profesjonelle. Jeg anbefaler alle til å bruke Södermalms Expresstransport AB Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Adrian
    Tack Adrian! Kul att du blev nöjd. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp!
  • 2018-05-01

Anders J skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Tog en flytt när en annan firma hade gått upp i rök. Gjorde trots detta en bra insats och var varsamma med bohaget. Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Anders J
    Tack för rekommendationen, Anders. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
    Mvh Södermalms-Expresstransport

Vretenborgsvägen 21, 126 30 Hägersten