Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Södermalms Expresstransport AB

Södermalms Expresstransport AB

Viktor Balcksväg 102, 122 40 Enskede — Visa karta

Välkommen till Södermalms Expresstransport AB!

Vi på Södermalms Express erbjuder full service vid både inrikesflyttar och utrikesflyttar. Vi sköter hela processen från början till slut, från packning till magasinering, emballering och verksamhetsavveckling. Alla kringtjänster du behöver för dina tillhörigheter!

Vårt mål är att erbjuda den bästa servicen och vi flyttar och transporterar både stort och smått. Låt oss vara det självklara valet när du ska flytta - vi lovar att det hela kommer gå smidigt till!

Läs vad 35 kunder tycker om Södermalms Expresstransport AB

• Andreas S
    Andreas S skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Otroligt proffsiga! Snabbt och smidigt men samtidigt väldigt noggrant utfört! Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Andreas S
    Tack för rekommendationen, Andreas. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • David C skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Enkelt, billigt och proffsigt. De föreslog ett upplägg som passade vår stressiga flytt perfekt. De var också lätta och trevliga att ha kontakt med. En enastående flyttfirma, helt enkelt! Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar David C
    Tack för rekommendationen, David. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Ewa H skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Serviceinriktat, trevligt och personligt bemötande. Mina förväntningar infriades helt. Snabbt utförande.
    Jättebra helt enkelt och till att konkurrenskraftigt pris dessutom.

Mvh Ewa Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Ewa H
    Tack för rekommendationen, Ewa. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Marie J skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Flytt från Sthlm till Gävle. Så duktiga, noga med att packetera in mina möbler, tavlor, speglar o annat omtåligt. Jobbade effektivt. Så NÖJD!! Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Marie J
    Tack för rekommendationen, Marie. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Ulla A skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Mkt bra bemötande av företaget!!!!!och deras medarbetare,köpte tjänsten flytt+flyttstäd. Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Ulla A
    Tack Ulla! Kul att du blev nöjd!
  • Jim N
    Jim N skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Flyttade från Stockholm till Trelleborg. Letade flyttfirma ett tag och bestämde mig för Södermalms Expresstransport. Kände vid första kontakten att jag blev bemött på ett mycket seriöst sätt. Ordning och reda från första början. Prismässigt ligger de bra. Inte dyrast, inte billigast. Utförandet då? Fantastiskt! Den i mitt fall rätt besvärliga logistiken då jag inte själv kunde vara på plats fungerade perfekt. Jag packade allt själv men flyttkillarna emballerade alla möblerna väldigt bra. Inte minsta skråma någonstans. Jag fick även hjälp med att sätta ihop min tunga soffa, och racercyklarna blev omhändertagna med silkesvantar. Flyttkillarna supertrevliga!
    Stort tack och jag kan bara varmt rekommendera Södermalms Expresstransport!! Jag är så nöjd! Man oroar sig lätt som kund vid en stor och lång flytt men detta var exemplariskt. Tack! /Jim N Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Jim N
    Tack för rekommendationen, Jim. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i din nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Eva A
    Eva A skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Bra kontakt med firman och ett bra pris inkl allt. Flygel flyttades från butik i Täby till kyrka i Halmstad. Hade god kontakt med firman under hela processen, fick mejl och sms enligt avtal och blev även uppringd enligt överenskommelse inför ankomsten. Två rediga killar som fick in flygeln i hissen trots att det såg kärvt ut ett tag, fin montering och allt klart på en timme. Allt emballage tog de med sig.
    Högsta betyg åt firman för föredömlig hantering och agerande helt enligt mina önskemål. Jag kände mig trygg med den hela tiden. Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Eva A
    Tack Eva! Kul att du blev nöjd!
  • Martin G
    Martin G skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Otroligt snabba och noggranna! Är otroligt imponerad som dom tig hand om vår flytt till Värmland. Allt såsom tavlor, möbler och annat som var ömtåligt plastades in noggrant. På 2,5 timmar hade de tömt lägenheten och två källarutrymmen. Efter 4 timmar var de på plats och inflytten tog inte mer än ett par timmar. All kommunikation med kundtjänst har fungerat ypperligt och flyttkillarna var otroligt serviceminded. Dessutom ligger det bra i pris. Kan verkligen rekommendera detta flyttbolag! Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Martin G
    Tack för rekommendationen, Martin. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ert nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Wei yuan Z skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Vi var väldigt nöjda med flytthjälp hos Södermalms Expresstransport. Snabb respons och perfekt kommunikation. Duktiga, professionell och väldigt trevlig flyttkillar. Absolut rekommendera ! Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Wei yuan Z
    Tack för rekommendationen, Wei. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Kalle T skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Verkligen superbra. Lösningsorienterade samt enkla och snabba att kommunicera med. Bra gäng! Läs mer
    2018-10-19 Iris O svarar Kalle T
    Tack Kalle! Kul att du blev nöjd!
  • Carl-magnus L
    Carl-magnus L skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Snabb respons, bra bemötande och trevlig och enkel hantering. Dessutom väldigt trevlig personal på både flytt och städ. Lätta att ha att göra med och trevliga. Rekommenderas! Läs mer
    2018-08-13 Iris O svarar Carl-magnus L
    Tack för rekommendationen, Carl-Magnus. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ert nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Claes J skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Bra killar, flyttade 90 mil och allt kom fram oskadat. Läs mer
    2018-08-13 Iris O svarar Claes J
    Tack Claes! Kul att du blev nöjd!
  • George
    George skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Duktiga flyttkillar, och professionell städning. Jag är mycket nöjd med deras tjänster. Läs mer
    2018-08-01 Iris O svarar George
    Tack för rekommendationen, George. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Noona G skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Vi var faktiskt lite misstänksamma när vi fick offerten från Södermalms Expresstransport för vår flytt mellan Stockholm-Skövde för att den verkade för bra att vara sant men efter att ha ringt till en av referenserna och träffat Florin för att gå igenom bohagen valde vi dem. Flytten gick snabbare och enklare än förväntat, killarna var artiga och tidigare än avtalat både i Stockholm och väl framme i Skövde. Vi behövde dessutom inte hämta flyttkartongerna själva utan de levererades hem till oss och vi fick även behålla ett antal flyttkartonger efteråt vilket underlättade väldigt mycket. Vi var väldigt nöjda med flytten och kan absolut rekommendera Södermalms Expresstransport! Läs mer
    2018-07-31 Iris O svarar Noona G
    Tack för rekommendationen, Noona. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Lycka till i ert nya boende! Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Flytt från hus i Sthlm till Gotland. Gick smidigt, flexibla och trevliga. Pratade bra engelska. Allt kom fram helt. Bra pris. Läs mer
    2018-07-31 Iris O svarar Emelie B
    Tack Emelie! Kul att du blev nöjd!
  • Wiveka B skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Helt fantastiskt superbt på alla sätt Läs mer
    2018-07-31 Iris O svarar Wiveka B
    Tack för rekommendationen, Wiveka. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Eva-Lisa R skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Stort tack för bra och proffsigt bemötande från start till mål, suveränt genomförd både flytt och städning, och då gjorde ändå den extrema värmen arbetet extra tungt. Kan varmt rekommendera denna firma! Läs mer
    2018-07-31 Iris O svarar Eva-Lisa R
    Tack Eva-Lisa! Kul att du blev nöjd. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp!
  • Lena R skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Mycket proffsigt, blev väl mottagen från offert till avslut. Kommunikationen fungerade perfekt hela vägen.
    Pack, flytt och inflyttning av bästa teamet. Möbler och tavlor väl inpackade.
    Kan starkt rekommendera denna flyttfirma
    Lena Läs mer
    2018-08-16 Iris O svarar Lena R
    Tack för rekommendationen, Lena. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Kortfattat: mycket bra. Tack Florin. Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Daniel O
    Tack för rekommendationen, Daniel.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Supporta en mindre firma och välj dessa, schyssta snabba och mer flexibla än den vanliga firman. Florin & Iris hjälper er med allt ni behöver inför flytten. Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Stefan L
    Tack Stefan! Kul att du blev nöjd.
  • Ana B skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Veldig flinke gutter og ikke minst profesjønelle. Fikk en god pris til en rask flytting hvor alt var forsiktig pakket og behandlet. Jeg er veldig fornøyd med Södermalms Expresstranspory AB og skal sikkert bruke de til videre oppdrag. Ambefaler de med stor glede. Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Ana B
    Tack Ana! Kul att du blev nöjd. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp!
  • Adrian skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Jeg har en veldig god erfaring med Södermalms team. Jeg fikk en veldig god pris og de var veldig profesjonelle. Jeg anbefaler alle til å bruke Södermalms Expresstransport AB Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Adrian
    Tack Adrian! Kul att du blev nöjd. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp!
  • Anders J skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Tog en flytt när en annan firma hade gått upp i rök. Gjorde trots detta en bra insats och var varsamma med bohaget. Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Anders J
    Tack för rekommendationen, Anders. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
    Mvh Södermalms-Expresstransport
  • ranya s skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Kan starkt rekommendera dom! Riktigt bra service, trevlig och tillmötesgående personal, prisvärda och flexibla!! Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar ranya s
    Tack Ranya! Kul att du blev nöjd.
  • Nina skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Kan verkligen rekommendera dem. Bra pris och mycket god och snabb kommunikation. Vi anlitade flytt- och städhjälp och allt flöt på bra, de var på plats 15 minuter innan utsatt tid och de jobbade snabbt och effektivt. Bara gott att säga!! Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Nina
    Tack Nina! Kul att du blev nöjd. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp!
  • Kjell Andreas F skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Jag och min Fru anlitade Södermalms Expresstransport och vi kan bara säga att vi båda två är extremt nöjda. Allt bara flöt på från första samtalet och fram till att sista möbeln var på plats.
    Allt skyddades bra, packades snabbt och vi hade god kommunikation med föraren när vi än ville. Vi letade flyttfirma ett bra tag och jag googlade runt på några forum där flera rekommenderade just Södermalms Expresstransport och det gjorde dem rätt i. Jag kommer rekommendera er till alla jag hör som tänker flytta. Tack för Allt! Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Kjell Andreas F
    Tack Kjell! Kul att du blev nöjd. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp!
  • Jonatan C skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Fick hjälp med flytt av piano vilket gick utan problem. Trevligt bemötande både av "kontoret" och flyttkillarna. Punktlig transport, varsam hantering, bra pris! Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Jonatan C
    Tack Jonatan! Kul att du blev nöjd.
  • Susan Y skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Det var bra. De var duktiga och tillmötesgående. Försiktiga med mina saker. Läs mer
    2018-06-11 Iris O svarar Susan Y
    Tack Susan! Kul att du blev nöjd.
  • Jacqueline E
    Jacqueline E skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Extremely service minded and very professional; We agreed to a moving package that included packing, driving across country and unloading of items ending with the cleaning of the emptied location.
    We first were impressed by the quick response to our request for an offer and very pleased with the added personal service of coming to our domicile to give us an exact estimate due to our personal needs.
    Packing went smoothly, all was packed with great care with special attention to all of our paintings. Heavy lifting of piano, washing machine and safe went without a hitch. Everything was done professionally and in a timely manner. The schedule was kept as promised.
    Arrival of our belongings was perfect. Mostly impressed with the care of our items as they were carried up and down stairs, the removal of shoes as they went in and out of our new home and the cheerful manner of delivery even though it was down pouring rain.
    We have not had the cleaning done yet but we are more than sure that it will be excellent just as the rest of our move was. We highly recommend this company. Läs mer
    2018-04-11 Iris O svarar Jacqueline E
    Dear Jacqueline,
    Many thanks for your kind words. We are so pleased to hear that you were happy with our services! It was a pleasure to have you as our customer and please don't hesitate to contact us again if need be.
    Best wishes,
    Florin
    Iris O gillar detta
  • Erik M
    Erik M skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Florin har varit extremt professionell och trevlig och hjälpt oss i en knepig situation. Både Florin och hans kollega har varit mycket bra att jobba med och har tagit väl hand om både administration och flyttlass. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-09 Iris O svarar Erik M
    Tack för rekommendationen, Erik. Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp.
    Mvh Södermalms-Expresstransport och Florin
  • Jan Ensio Roberto N skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Serviceminded flyttfirma som är väldigt flexibla. Toppen bemötande från första kontakten. Vi hade en stor flytt till 2st orter som gick väldigt smidigt. Superbra företag med konkurrenskraftiga priser som vi kommer att anlita fler gånger. Läs mer
    2018-04-09 Iris O svarar Jan Ensio Roberto N
    Tack Jan! Kul att du blev nöjd.
  • Eva B skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Flytt. Mycket bra planerat och genomfört, omsorgsfull och professionell personal (förutom en medhjälpare som verkade aningen osäker). Bra kommunikation.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2018-04-09 Iris O svarar Eva B
    Tack Eva! Kul att du blev nöjd!
  • David B skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Fick hjälp med packning, städ och flytt av Södermalms Expresstransport, från Tyresö till Oslo. Efter något oklart initialt offertförslag så kom vi till slut överens och själva flytten gick helt smärtfritt, från packning till leverans. Extremt nöjda med Florin som ansvarade för projektet. Han kändes trygg och ansvarsfull och höll oss hela tiden uppdaterade. Mvh, David Blom. Läs mer
    2018-04-11 Iris O svarar David B
    Tack David för ditt fina omdöme! Lycka till i ert nya boende!
    Iris O gillar detta
  • Eva N skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Vad glad jag är att jag valde just Södermalms Expresstransport AB att ta hand om min flytt med tillhörande magasinering och flyttstädning.
    Enkla att ha kontakt med både per telefon och mail med snabb återkoppling.
    Personalen, transportledare, flyttgrabbar och städare, har varit helt fantastiska!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-11 Iris O svarar Eva N
    Tack Eva! Kul att du blev nöjd.
  • Eva F
    Eva F skrev om Södermalms Expresstransport AB
    Har inget annat än att säga att det är ytterst positivt, smidiga, serviceminded, okomplicerade och väldigt flexibla. Rekommenderas. Läs mer
    2018-04-11 Iris O svarar Eva F
    Tack Eva! Kul att du blev nöjd. Du är så välkommen nästa gång du behöver hjälp!

Viktor Balcksväg 102, 122 40 Enskede