Alla kategorier Mattor Stockholms län Haninge Soffcenter Sverige AB

Nynäsvägen 3C, 136 47 Haninge — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Soffcenter Sverige AB

• karin s
    karin s skrev om Soffcenter Sverige AB
    Vi beställde en soffa för närmare 30000kr från Soffcenter. När vi efter några veckor fick hem den så visade det sig att det inte var den färgen vi beställde. En helt annan nyans på soffklädseln! Soffcenter hävdar att det kan uppstå färgavvikelser vid tillverkningen när tyget ligger i färgbad. Inget som vi blev informerade om när vi beställde soffan.
    Butiken anser inte att detta är en godkänd reklamation. Jag har nu låtit ett textil-lab analysera färgskillnaden och de har skickat mig en rapport med resultatet att det är en för stor avvikelse för att jag som konsument ska godta detta. Så nu blir det till att processa...SUCK!
    Nu i efterhand kan jag bara konstatera att vi skulle ha köpt soffan från en annan återförsäljare!
  • Risto H
    Risto H skrev om Soffcenter Sverige AB
    Läste en del negativt om Soffcenter på nätet innan vi bestämde oss för att köpa en soffa därifrån. Vi gillade en soffa från Bellus som kunde byggas som vi ville ha det till ett bra pris. Liknande soffor på andra ställen kostade mycket mer. Vi fick soffan efter 6 veckor och det var inga problem med leveransen eller annat.. vi är jättenöjda med bemötandet, leveransen, priset och så klart soffan!

Nynäsvägen 3C, 136 47 Haninge