Alla kategorier Djuraffär Stockholms län Stockholm Södermalm Sofo'r Pets AB

Östgötagatan 26, 116 25 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Sofo'r Pets AB

• Wladimir N
    Wladimir N skrev om Sofo'r Pets AB
    Mycket trevligt butik, har stort utbud av hundmat o massa roliga leksaker till djuren, ett extra plus är att personalen är super trevliga och hjälper gärna till med tips & råd.
    Kan varmt rekommendera Sofo´r Pets till alla djurägare :)
  • mari o
    mari o skrev om Sofo'r Pets AB
    Var där på vad som visade sig vara kattens dag. Och det var en väldigt snäll katt där som mina barn fick klappa och prata med vilket uppskattades väldigt mycket och personalen var väldigt trevliga och kunniga. Vi köpte stckholms katthem mycket fina kalender och sedan några leksaker till vår hund Lillan och katt Vera. så vi kommer att komma fler ggr. Familjen Oskarsson
  • lina
    lina skrev om Sofo'r Pets AB
    Familjeskött företag som utökat till större lokal med fantastiskt utbud och personal som ger råd och hjälp. Extra plus för att dom har en legitimerad veterinär i lokalen. Dom har pratat om att erbjuda hemkörning av varor. Deras hemsida har en väldigt trevlig blog om vad som händer i butiken.

Har alltid blivit vänligt bemött - jag kommer tillbaka för att jag tycker det är ett jättemysigt ställe som jag vill stödja.

Östgötagatan 26, 116 25 Stockholm