Sol och Energi Gotland

Snittbetyg
5.0
Ring 076-105 83 10 Dela

Om företaget

Välkommen till Sol och Energi Gotland Vi är gotlands härligaste solcellsgäng och erbjuder - Högst yrkesstolthet - Flexiblaste lösningar - Bästa garantierna - Solklart utbildade och certifierade - Enklaste vägen till solceller Vårt mål är att ha dom nöjdaste solkunderna på Gotland punkt slut. Vi erbjuder installation av...

9 omdömen om Sol och Energi Gotland

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 9 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Dan S
Skrev om Sol och Energi Gotland

Vi har fått en mycket bra hantering av vårt intresse för solpaneler. Både bemötandet och den praktiska hanteringen var toppen. Även så arbetet med bygglovsansökan som gjordes fint. Montörerna var både skickliga energiska och trevliga att ha att göra med. Sammantaget är vi mycket nöjda och rekommenderar denna firma starkt. /Dan o Elinor

Lasse O
Skrev om Sol och Energi Gotland

Mycket bra bemötande härligt gäng har känts riktigt bra från start. Har nu 36 paneler, växelriktare och batteri snyggt å proffsigt monterade LÅ Othberg

Per G
Skrev om Sol och Energi Gotland

Snabbt o bra arbete av killarna.Trevliga mm. Saknar dock ett skydd över växelriktaren som lovat.

Stefan H

Mycket trevlig personal. Bra jobbat.👍

Mats E
Skrev om Sol och Energi Gotland

Mycket trevliga proffsigt jobb på installation rent och städat när dom va klara rekommenderas gärna

Bengt K
Skrev om Sol och Energi Gotland

Jag blev mycket väl bemött av alla berörda. Jag förväntade mig att få anläggningen monterad och klar till jul. Och det klarade dom galant. Ett mycket duktigt och glatt gäng som monterade som monterade. Jag köpte komplett solsellsanläggning . Jag är helnöjd med Sol och Energi Gotland.

Anders E
Skrev om Sol och Energi Gotland

Kan sin sak. Snyggt arbete. Trevliga att ha och göra med.

Anthony Michael S
Skrev om Sol och Energi Gotland

Trevligt o kunnig personal, man blir jättebra bemott . Förväntningar var normalt o sol och energi överträffa det. Upplevelse va jättebra och vi köpte solceller

Lars J
Skrev om Sol och Energi Gotland

Snabb och smidig installation av mycket kompetent personal.

Filtrera omdömen