Solarsurf

Solarsurf

solarsurf.se

Som en ledande aktör inom solenergibranschen är Solarsurf din partner när du vill omvandla ditt hem eller företag till en hållbar energikälla. Vår expertis? Installation av solceller - snabbt, effektivt och till konkurrenskraftiga priser. Vi strävar efter att minska både dina energikostnader och din miljöpåverkan, allt medan...

10 omdömen om Solarsurf

Alexandra L
Skrev om Solarsurf

Vi hade en mycket positiv upplevelse av Solarsurf från första kontakt till avslutat projekt. Installationen omfattade 32 paneler med batteri och montaget skedde enligt tidplan. Tack till Solarsurf för ett mycket bra arbete!

Carl Joakim Å

Fick mina paneler samt batteri installerade under hösten och är super nöjd med hela processen! Dem hade en öppning så jag kunde få mina paneler installerade fortare än vad som stod på deras hemsida!

Palina P
Skrev om Solarsurf

Skulle inte rekommendera Solarsurf till någon. Vi har hållit på installera solceller på två fastigheter i ungefär 8 månader. Dålig kommunikation, förseningar, svårt att nå dem. Skulle ha valt en annan leverantör om jag visste att det skulle vara så mycket strul.

Jessica Sofia F

Väldigt nöjd med Danderyds Solceller AB! Från första kontakt med säljare, till avslutad installation och igångsatt produktion. Väldigt snyggt och proffsigt utförande av dem! Man märkte att dem hade koll på allt och svarade alltid på mina frågor!

Gabija A
Skrev om Solarsurf

Tack för ett gott samarbete och proffsig hjälp. Bra bemötande och service av toppklass.

KLAS STELLAN N gillar detta
Carin V
Skrev om Solarsurf

Tack för en bra och fin kontakt genom hela processen, fick nyligen mina solceller installerade och är mycket nöjd. Leveransen gick snabbare än förväntat och jag har aldrig stått med några frågetecken efter våra samtal.

KLAS STELLAN N

Tack, ni är bäst! Jag är supernöjd!

Bengt P
Skrev om Solarsurf

Proffesionellt och trevligt bemötande med bra och prisvärda produkter.

Stefan P
Skrev om Solarsurf

Super service!! Alltid trevliga och snabba med respons då man har frågor

Mattias J
Skrev om Solarsurf

Jag är nöjd med mina solceller. Gick snabbt. Rekommenderar.