Solid Badrum Stockholm

Solid Badrum Stockholm

Ring 076-072 83 59 www.solidbadrum.se

Välkommen till Solid Badrum Stockholm! Vi är byggföretaget som har specialiserat oss på renovering av badrum med kunskaper som sträcker sig över ett helt byggspektrum. Vi har de certifikat och behörigheter som behövs för att utföra alla typer av renoveringar. Vi kan hjälpa dig med allt från badrumsrenovering, målning, tapetsering,...

21 omdömen om Solid Badrum Stockholm

Andreas Karl Johan B
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Vi blev jättenöjda med våra två badrum. Tyvärr har vi nu ett halvår efter märkt att färg från den svarta kranen (från deras egna sortiment) börjat flagna trots att vi endast tvättat med vanlig trasa. Sen glömde de koppla in utekranen igen och då fakturan är betald verkar de välja att helt ignorera oss. Svarar varken på telefon, sms eller mail. Initialt nöjda med skulle tyvärr inte rekommendera de till nån iom allt strul.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

MALIN I
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Solid badrum renoverade två badrum hos oss som vi är supernöjda med. Redan innan renoveringen var Lukaz (ägaren) väldigt hjälpsam med planlösning och planering Mm. Arbetet löpte på kanon och de anställda som var här var jätteduktiga och kunniga och resultatet blev bättre än vi trott. Rekommenderar varmt.

Louise S
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Solid badrum renoverade vårt badrum och hall samt byggde en ny tvättstuga i anslutning därtill. Mycket trevligt bemötande och väldigt nöjda med resultatet.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
DANIEL W
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Jag skulle verkligen rekommendera Solid Badrum. De gjorde ett strålande jobb med renoveringen av både kök och badrum i vår lägenhet. Lukasz och hans kollegor är oerhört noggranna, effektiva, ger förslag på lösningar och förutser eventuella problem proaktivt. Det märks att hantverkarna har lång erfarenhet och är oerhört professionella med en bredd som saknar gränser i vad de kan göra. Allt ifrån vackra detaljarbeten, finsnickerier i olika material till VVS och elektriska installationer. Slutresultatet blev mycket bättre än...

Mats Lars Gunnar L
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Vi anlitade Solid badrum i somras för att renovera vår lägenhet. De hjälpte oss att sätta upp en vägg, tapetsera, platsbygga garderober i hallen samt att sätta panel i kök m.m. Vi är otroligt nöjda med slutresultatet. Det finns inget negativt alls att säga. Precisionen i hantverket var väldigt bra. Jag måste också säga att kommunikationen, punktligheten och hantverksskickligheten överträffade alla andra byggfirmor som vi har anlitat genom åren. Ett plus var även att de ansträngde sig det lilla extra för att renoveringen...

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Anet G
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Hjälp med snickeri-arbete och reparation av diskmaskin.. Mycket snabbt och trevligt bemötande. De mötte verkligen våra förväntningar, arbetet proffsigt utfört. Vill man ha kunniga hantverkare så hör de till de allra bästa!

Solid Badrum Stockholm gillar detta
Hans B
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Anlitade Solid Badrum Stockholm för renovering av vår gästtoalett med en duschhörna (kakel o klinkers) Trevligt bemötande, bra offert med genomgång vad som skall göras. Mycket bra genomfört arbete till stor belåtenhet. Lukasz var noga med att kontrollera att arbetet fortskred. Bra ordning och inplastat område, dammsugning varje dag. Bra kontakt under arbetets gång. Bortforsling av skräp och gammalt material var bra. Resultatet blev 100 % bra. Pricken över i var badrumsmöbler för 1:- som stämde bra i vad vi behövde. Kan varmt rekommendera Solid Badrum ( Lukasz Rybak)

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
GUNILLA W
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Finns bolaget ens kvar, eller så har de tagit långsemester utan att meddela omvärlden?? Har mailat dem och ringt ett antal tillfällen, men får inget svar alls. Ville bara ha lite info om deras badrumsmöbler...Nä, här var det ingen bra service! Men de kanske är duktiga på badrum men så långt har jag inte lyckats komma...

Cenny K
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Hittade det jag sökte och transport funkade utmärkt. Chaufför sms innan och berättade att han var på väg

Solid Badrum Stockholm gillar detta
Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 183 omdömen 4.8 av 183 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Marie Ellinor H
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Vi har just totalrenoverat vårt badrum med Solid badrum. De var både tidseffektiva och noggranna och resultatet blev superbra! Vi fick en tydlig genomgång av offerten från början och olika förslag på hur det skulle gå att lösa olika saker. Sen hade vi avstämningar under tiden och vi kunde känna oss trygga med alla delar i processen.

Maria Helena A
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Jag anlitade Solid Badrum till att totalrenovera gästtoaletten med dusch och även tvättstugan. Allt var proffsigt utfört, alltifrån offertarbete, planering, täckning och skyddande av omkringliggande rum till själva arbetet och slutstädningen. Resultatet blev till och med bättre än jag kunde föreställa mig. Alla var otroligt noggranna, punktliga, kunniga och de var supertrevliga. Kan varmt rekommendera Lukas och hans firma!

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Conny H
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Solid Badrum byggde om vår tvättstuga till ett supersnyggt badrum. Lukas och hans team var väldigt professionella och mycket servicevänliga. Väldigt bra offert som hölls in i sista detalj. De stötte på några små problem med pluggade rör vid rivning av innertaket men löste det väldigt snyggt. Bra tips vid materialbeställningar. De höll väldigt rent och snyggt. Det var mycket enkelt att hålla kontakten via telefon eller whatsapp. Jag kan verkligen varmt rekommendera Solid Badrum och jag kommer att göra det igen. Tummen upp för dessa killar. Tack för jobbet.

Stefan K
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Vi anlitade till en början Solid Badrum för badrumsrenovering inklusive rördragning. Då vi blivit så nöjda med allt jobb de gjort har vi fortsatt att anlita dem inte bara för badrum utan även för andra stora renoveringsarbeten. Alla svår problem fixas alltid till full belåtenhet och ingenting behöver göras om. Kan varmt rekommendera Solid Badrum.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Susanne D
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Lukas och hans gäng renoverade 2 badrum och vi är supernöjda! De höll rent under tiden kring och på byggplatserna, var flexibla med att hämta material på olika ställen, supertrevliga, artiga och enormt kompetenta. Badrummen håller hög kvalitet och Lukas var noga med att stämma av beslut och vägval löpande innan utförande.Den ursprungliga tidplanen höll, där man tagit höjd för oförutsedda händelser, så allt blev klart enligt deras första tidsuppfattning. Vi kan varmt rekommendera Solid Badrum

Bo L
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Proffsigt från början till slut!! Jag vill med dessa ord varmt rekomendera Solid Badrum. Företaget är väldigt seriöst och leds av Lukas som är väldigt trevlig och kunnig. Medarbetarna är flexibla och väldigt proffsiga. De arbetar hårt och noggrant med det de har åtagit sig och lite till. Solid badrum infiade alla mina förväntningar med allt från offert till tidplan och färdigställande av arbetet i vårt badrum. "Solid badrum" ställer alltid upp!! Mycket bra och rekomenderas starkt!!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 435 omdömen 4.8 av 435 omdömen

Christina S
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Vi hade blivit rekommenderade Solid badrum men jämförde med andra företag. Kände oss trygga redan efter att ha fått offerten. En tydlig och väl detaljerad offert samt ett bra pris! Resultatet infriade våra höga förväntningar. Proffsigt från början till slut. Allt från hur noggrant de utförde maskeringen av de övriga ytorna i lägenheten till städningen efter att arbetet var utfört. Badrummet blev fantastiskt! Lucas och Linda har varit otroligt bra. Kunniga och tillmötesgående på alla sätt. Vi har kännt oss delaktiga under...

Johnny Y
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Jag anlitade Solid badrum för att renovera om badrummet, bygga om väggar och flytta dörr. De utförde arbetet exceptionellt, ingen smuts eller dam, punktliga, och rådgivande var de. Jag har aldrig vart i kontakt med ett så bra företag, som håller det de lovar och i tid. Stort TACK Solid Badrum

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Bibi W
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Solidbadrum fick uppdraget att renovera våra två badrum. Arbetet fungerade mycket smidigt och tidplan och offert följdes. Vi är mycket nöjda med resultatet. Lukas och Linda har varit tillmötesgående och närvarande under hela arbetsperioden och vi kan varmt rekommendera Solidbadrum.

Johannes W
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Vi tog in Solid på rekommendation och fick en långt mer tydlig offert än övriga. Solid var otroligt proffsiga och man kände att man inte slarva i något steg. Priset landa på det vi kom överens om när badrummet var klart. Solid var även mycket flexibla och gav bra råd under byggets gång när nya lösningar diskuterades. Ordning och reda på verktygen och städade efter varje avslutad dag. De visar på yrkesstolthet. Det strulade aldrig med tider utan respekterade min tid vid bestämda möten. Kan varmt rekommendera Solid Badrum Stockholm. Johannes

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

R V
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Vi fick rekommendation av vänner att kontakta Solid/Lukas&Linda för att göra ett badrum i vårt nybyggda gästhus. De utförde ett proffsigt jobb - både med förarbete och rådgivning till oss med lösningar - samt med själva utförandet. Inget strul med folk som inte dök upp - utan alla överrenskommelser hölls. Bra utfört med vatten/avlopp, elarbete och tätskikt/plattsättning/fall. Inget salt eller ”extra”saker på fakturan. Kommer använda dem igen när vi skall göra om badrummet i huvudbyggnaden. Mvh Robin&Maria

Johan S
Skrev om Solid Badrum Stockholm

Vi anlitade Solid Badrum / Lukasz då vi tidigare hade haft kontakt med honom genom ett annat företag då han ansvarade för hela processen för vårt badrum från komplicerad rivning, råd om material samt ett noggrant genomförande av uppbyggnad med en plan för alla saker som senare skulle komma i processen. Allt hamnade på millimetern. Efter detta fick Solid Badrum ansvar för en total renovering av resterande övervåning. Processen var lång och med många tillkommande önskemål från oss. Allt löstes och även om våra val gjorde att...

Ekerö Kök & Entreprenad AB
4.4/5 i betyg av 81 omdömen 4.4 av 81 omdömen
BadgeThreeYears

För början till slut en mkt bra upplevelse. Bra lyhörd vägledning, raka besked, trevligt bemötande. Snickerier av bra kvalitet. Säljaren vil