Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Österåker Solid Badrum Stockholm

Norrgårdsvägen 83, 184 36 Åkersberga — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Solid Badrum Stockholm

• Christina S
    Christina S skrev om Solid Badrum Stockholm
    Vi hade blivit rekommenderade Solid badrum men jämförde med andra företag. Kände oss trygga redan efter att ha fått offerten. En tydlig och väl detaljerad offert samt ett bra pris! Resultatet infriade våra höga förväntningar. Proffsigt från början till slut. Allt från hur noggrant de utförde maskeringen av de övriga ytorna i lägenheten till städningen efter att arbetet var utfört. Badrummet blev fantastiskt! Lucas och Linda har varit otroligt bra. Kunniga och tillmötesgående på alla sätt. Vi har kännt oss delaktiga under hela projektet. De höll också tidsplanen. Tusen tack!
    /Christina Stjernström och Albert Öjermark Läs mer
  • Johnny Y
    Johnny Y skrev om Solid Badrum Stockholm
    Jag anlitade Solid badrum för att renovera om badrummet, bygga om väggar och flytta dörr. De utförde arbetet exceptionellt, ingen smuts eller dam, punktliga, och rådgivande var de. Jag har aldrig vart i kontakt med ett så bra företag, som håller det de lovar och i tid.
    Stort TACK Solid Badrum Läs mer
  • Bibi W
    Bibi W skrev om Solid Badrum Stockholm
    Solidbadrum fick uppdraget att renovera våra två badrum. Arbetet fungerade mycket smidigt och tidplan och offert följdes. Vi är mycket nöjda med resultatet. Lukas och Linda har varit tillmötesgående och närvarande under hela arbetsperioden och vi kan varmt rekommendera Solidbadrum. Läs mer
  • Johannes W
    Johannes W skrev om Solid Badrum Stockholm
    Vi tog in Solid på rekommendation och fick en långt mer tydlig offert än övriga. Solid var otroligt proffsiga och man kände att man inte slarva i något steg. Priset landa på det vi kom överens om när badrummet var klart. Solid var även mycket flexibla och gav bra råd under byggets gång när nya lösningar diskuterades. Ordning och reda på verktygen och städade efter varje avslutad dag. De visar på yrkesstolthet. Det strulade aldrig med tider utan respekterade min tid vid bestämda möten.

Kan varmt rekommendera Solid Badrum Stockholm.

Johannes Läs mer
  • R v
    R v skrev om Solid Badrum Stockholm
    Vi fick rekommendation av vänner att kontakta Solid/Lukas&Linda för att göra ett badrum i vårt nybyggda gästhus.
    De utförde ett proffsigt jobb - både med förarbete och rådgivning till oss med lösningar - samt med själva utförandet. Inget strul med folk som inte dök upp - utan alla överrenskommelser hölls. Bra utfört med vatten/avlopp, elarbete och tätskikt/plattsättning/fall.
    Inget salt eller ”extra”saker på fakturan. Kommer använda dem igen när vi skall göra om badrummet i huvudbyggnaden.
    Robin&Maria Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Solid Badrum Stockholm
    Vi anlitade Solid Badrum / Lukasz då vi tidigare hade haft kontakt med honom genom ett annat företag då han ansvarade för hela processen för vårt badrum från komplicerad rivning, råd om material samt ett noggrant genomförande av uppbyggnad med en plan för alla saker som senare skulle komma i processen. Allt hamnade på millimetern. Efter detta fick Solid Badrum ansvar för en total renovering av resterande övervåning. Processen var lång och med många tillkommande önskemål från oss. Allt löstes och även om våra val gjorde att det genomfördes på lite längre tid än först planerat är jag nöjd varje dag jag ser på alla detaljer och finishen på allt som gjordes. Ett stort yrkeskunnande och certifikat för allt som kan tänkas behövas som jag ser det. Läs mer

Bästa byggföretagen i Österåker:

Adolfsbergsvägen 31, 16867, BROMMA