Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Österåker Solid Badrum Stockholm

Solid Badrum Stockholm

Norrgårdsvägen 83, 184 36 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Solid Badrum Stockholm!

Vi är byggföretaget som har specialiserat oss på renovering av badrum med kunskaper som sträcker sig över ett helt byggspektrum. Vi har de certifikat och behörigheter som behövs för att utföra alla typer av renoveringar. Vi kan hjälpa dig med allt från badrumsrenovering, målning, tapetsering, rörmokartjänster och köksrenovering till diverse helhetslösningar inom bygg såsom nybyggnation, ombyggnation tillbyggnation och mycket mer. När du beställer en badrumsrenovering av oss så får du även ett möbelpaket för endast 1 kr.

Går du i renoveringstankar och funderar på vad prislappen kommer hamna på? Varmt välkommen att be om en kostnadsfri offert från oss på Solid Badrum!

Läs vad 12 kunder tycker om Solid Badrum Stockholm

• Marie Ellinor H

2019-05-28

Marie Ellinor H skrev om Solid Badrum Stockholm
    Vi har just totalrenoverat vårt badrum med Solid badrum. De var både tidseffektiva och noggranna och resultatet blev superbra! Vi fick en tydlig genomgång av offerten från början och olika förslag på hur det skulle gå att lösa olika saker. Sen hade vi avstämningar under tiden och vi kunde känna oss trygga med alla delar i processen. Läs mer
  • Maria Helena A

2019-05-09

Maria Helena A skrev om Solid Badrum Stockholm
    Jag anlitade Solid Badrum till att totalrenovera gästtoaletten med dusch och även tvättstugan. Allt var proffsigt utfört, alltifrån offertarbete, planering, täckning och skyddande av omkringliggande rum till själva arbetet och slutstädningen. Resultatet blev till och med bättre än jag kunde föreställa mig. Alla var otroligt noggranna, punktliga, kunniga och de var supertrevliga. Kan varmt rekommendera Lukas och hans firma! Läs mer
  • CONNY H

2019-05-04

CONNY H skrev om Solid Badrum Stockholm
    Solid Badrum byggde om vår tvättstuga till ett supersnyggt badrum. Lukas och hans team var väldigt professionella och mycket servicevänliga. Väldigt bra offert som hölls in i sista detalj. De stötte på några små problem med pluggade rör vid rivning av innertaket men löste det väldigt snyggt. Bra tips vid materialbeställningar. De höll väldigt rent och snyggt. Det var mycket enkelt att hålla kontakten via telefon eller whatsapp. Jag kan verkligen varmt rekommendera Solid Badrum och jag kommer att göra det igen. Tummen upp för dessa killar. Tack för jobbet. Läs mer
  • 2019-05-04

Stefan K skrev om Solid Badrum Stockholm
    Vi anlitade till en början Solid Badrum för badrumsrenovering inklusive rördragning. Då vi blivit så nöjda med allt jobb de gjort har vi fortsatt att anlita dem inte bara för badrum utan även för andra stora renoveringsarbeten. Alla svår problem fixas alltid till full belåtenhet och ingenting behöver göras om. Kan varmt rekommendera Solid Badrum. Läs mer
  • SUSANNE D

2019-05-02

SUSANNE D skrev om Solid Badrum Stockholm
    Lukas och hans gäng renoverade 2 badrum och vi är supernöjda! De höll rent under tiden kring och på byggplatserna, var flexibla med att hämta material på olika ställen, supertrevliga, artiga och enormt kompetenta. Badrummen håller hög kvalitet och Lukas var noga med att stämma av beslut och vägval löpande innan utförande.Den ursprungliga tidplanen höll, där man tagit höjd för oförutsedda händelser, så allt blev klart enligt deras första tidsuppfattning. Vi kan varmt rekommendera Solid Badrum Läs mer
  • Bosse L

2019-02-11

Bosse L skrev om Solid Badrum Stockholm
    Proffsigt från början till slut!!
    Jag vill med dessa ord varmt rekomendera Solid Badrum. Företaget är väldigt seriöst och leds av Lukas som är väldigt trevlig och kunnig. Medarbetarna är flexibla och väldigt proffsiga. De arbetar hårt och noggrant med det de har åtagit sig och lite till. Solid badrum infiade alla mina förväntningar med allt från offert till tidplan och färdigställande av arbetet i vårt badrum.
    "Solid badrum" ställer alltid upp!!
    Mycket bra och rekomenderas starkt!! Läs mer
  • 2018-06-16

Christina S skrev om Solid Badrum Stockholm
    Vi hade blivit rekommenderade Solid badrum men jämförde med andra företag. Kände oss trygga redan efter att ha fått offerten. En tydlig och väl detaljerad offert samt ett bra pris! Resultatet infriade våra höga förväntningar. Proffsigt från början till slut. Allt från hur noggrant de utförde maskeringen av de övriga ytorna i lägenheten till städningen efter att arbetet var utfört. Badrummet blev fantastiskt! Lucas och Linda har varit otroligt bra. Kunniga och tillmötesgående på alla sätt. Vi har kännt oss delaktiga under hela projektet. De höll också tidsplanen. Tusen tack!
    /Christina Stjernström och Albert Öjermark Läs mer
  • Johnny Y

2018-03-27

Johnny Y skrev om Solid Badrum Stockholm
    Jag anlitade Solid badrum för att renovera om badrummet, bygga om väggar och flytta dörr. De utförde arbetet exceptionellt, ingen smuts eller dam, punktliga, och rådgivande var de. Jag har aldrig vart i kontakt med ett så bra företag, som håller det de lovar och i tid.
    Stort TACK Solid Badrum Läs mer
  • Bibi W

2018-02-28

Bibi W skrev om Solid Badrum Stockholm
    Solidbadrum fick uppdraget att renovera våra två badrum. Arbetet fungerade mycket smidigt och tidplan och offert följdes. Vi är mycket nöjda med resultatet. Lukas och Linda har varit tillmötesgående och närvarande under hela arbetsperioden och vi kan varmt rekommendera Solidbadrum. Läs mer
  • 2018-02-27

Johannes W skrev om Solid Badrum Stockholm
    Vi tog in Solid på rekommendation och fick en långt mer tydlig offert än övriga. Solid var otroligt proffsiga och man kände att man inte slarva i något steg. Priset landa på det vi kom överens om när badrummet var klart. Solid var även mycket flexibla och gav bra råd under byggets gång när nya lösningar diskuterades. Ordning och reda på verktygen och städade efter varje avslutad dag. De visar på yrkesstolthet. Det strulade aldrig med tider utan respekterade min tid vid bestämda möten.

Kan varmt rekommendera Solid Badrum Stockholm.

Johannes Läs mer
  • R v

2018-02-23

R v skrev om Solid Badrum Stockholm
    Vi fick rekommendation av vänner att kontakta Solid/Lukas&Linda för att göra ett badrum i vårt nybyggda gästhus.
    De utförde ett proffsigt jobb - både med förarbete och rådgivning till oss med lösningar - samt med själva utförandet. Inget strul med folk som inte dök upp - utan alla överrenskommelser hölls. Bra utfört med vatten/avlopp, elarbete och tätskikt/plattsättning/fall.
    Inget salt eller ”extra”saker på fakturan. Kommer använda dem igen när vi skall göra om badrummet i huvudbyggnaden.
    Robin&Maria Läs mer
  • Johan S

2017-04-27

Johan S skrev om Solid Badrum Stockholm
    Vi anlitade Solid Badrum / Lukasz då vi tidigare hade haft kontakt med honom genom ett annat företag då han ansvarade för hela processen för vårt badrum från komplicerad rivning, råd om material samt ett noggrant genomförande av uppbyggnad med en plan för alla saker som senare skulle komma i processen. Allt hamnade på millimetern. Efter detta fick Solid Badrum ansvar för en total renovering av resterande övervåning. Processen var lång och med många tillkommande önskemål från oss. Allt löstes och även om våra val gjorde att det genomfördes på lite längre tid än först planerat är jag nöjd varje dag jag ser på alla detaljer och finishen på allt som gjordes. Ett stort yrkeskunnande och certifikat för allt som kan tänkas behövas som jag ser det. Läs mer

Norrgårdsvägen 83, 184 36 Åkersberga