Solid El AB

Brantvägen 3 Plan 3, 133 42 Saltsjöbaden — Visa karta

Välkommen till Solid El AB!

Vi kan hjälpa dig med elinstallationer och belysning. Med kunden i centrum så kan

Med många år i branschen är vi måna om dig som kund och att du ska lämna oss med ett gott resultat i bagaget. Vi strävar efter att ha långa kundrelationer genom att vara lyhörda och lyssna på dina önskemål. Med heltäckande specialkompetens inom el är vi ett självklart och tryggt val när du behöver hjälp med allt från installation och service till design och projektering. Hos oss på Solid El AB är du välkommen oavsett om det gäller en äldre byggnad eller nyinstallation som behöver byggas om, underhållas eller trimmas.

Läs vad 9 kunder tycker om Solid El AB

• 2019-08-16

Carl Oskar Erik L skrev om Solid El AB
    Vi flyttade elcentral och drog om all el i lägenheten (41 m2). Kompletterade med fler uttag, satte upp spotlights och nytt lamputtag. Fick väldigt bra intryck av Rafal vid första mötet och även hans kollegor. De levde helt klart upp till förväntningarna och vi fick dessutom mycket bra tips och idéer kring hur vi skulle tänka med belysningen(och elen) i planeringsfasen. Valde också på deras rekommendation att installera Plejd för att kunna kontrollera lampor från telefonen, vilket fungerar väldigt bra. Mycket nöjda med slutresultatet! Läs mer
    2019-08-16 Rafal S svarar Carl Oskar Erik L
    Trevlig att höra att ni har haft bra upplevelse med oss.
    Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp.
  • KATARINA S

2019-05-20

KATARINA S skrev om Solid El AB
    Snabbt svar, bra pris som hölls, felfritt utförande. Allt funkade utan problem! Läs mer
    2019-06-13 Rafal S svarar KATARINA S
    Stort tack för din rekommendation. Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete i framtiden.
  • 2019-05-14

Pernilla N skrev om Solid El AB
    Bra upplevelse. Star rekommenderas. Läs mer
    2019-06-13 Rafal S svarar Pernilla N
    Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!
  • Björn G

2019-02-22

Björn G skrev om Solid El AB
    Genomproffsiga från början till slut. Allt stämde på pricken från offert till faktura. Arbetet utfördes helt enligt vad vi kommit överens om och tidplanen höll. Bra kommunikation och dialog!
    Rekommenderar SolidEl starkt! Arbetet utfördes i villa på Lidingö. Läs mer
    2019-03-01 Rafal S svarar Björn G
    Stort tack för din fina rekommendation!
    Varmt välkommen att höra av dig i framtiden om du behöver mer hjälp.
  • Stina B

2019-02-22

Stina B skrev om Solid El AB
    ElInstallation i badrummet
    Trevligt bemötande
    Snabb leverans
    Prisvärt Läs mer
    2019-03-01 Rafal S svarar Stina B
    Tack för din rekommendation! Det uppskattas väldigt mycket!
  • 2019-02-22

Elisabeth L skrev om Solid El AB
    Mycket bra service och väl utfört jobb, på en lördag dessutom! Läs mer
    2019-03-01 Rafal S svarar Elisabeth L
    Tack för din rekommendation. Skönt att höra att du har haft en bra service och upplevelse med oss.
  • 2019-02-22

Richard J skrev om Solid El AB
    Hjälp med planering, installation och uppmätning av ny takbelysning sovrum.

Fungerade extremt väl vad gäller att hålla tider, snabbt arbete och hög kvalitet på arbete, Läs mer
    2019-03-01 Rafal S svarar Richard J
    Vad trevlig att du blev så nöjd med vår tjänst. Tack för din rekommendation. Välkommen åter!
  • 2019-01-23

Pernilla skrev om Solid El AB
    Utmärkt jobb, smidigt och proffesionellt elektriker samt rimliga priser.
    Anlitat Solid El några gånger, och som vanligt är jag väldigt nöjd.
    Jag rekommenderar helt. Läs mer
    2019-03-01 Rafal S svarar Pernilla
    Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!
  • 2018-11-24

Jonas G skrev om Solid El AB
    Dyrt. Elen funkar så arbetet var onekligen bra utfört men hade inte anlitat Solid El igen.

40 000kr för ca 10 timmars jobb är enligt mig rätt saftigt. Solid El sa att det var marknadsmässiga priser. Om så är fallet, så har elbranschen stora problem. Läs mer
    2019-02-25 Rafal S svarar Jonas G
    Vi är ledsna att du tycker så om oss.
    Jag vet inte varifrån tog du dem siffrorna.
    Det var byggföretag som beställde jobbet hos oss och vi debiterade dem 24.200 exkl.moms enligt offert som dem accepterade skriftlig.
    Vi utförde arbete i 43 tim med 7 framkörningar (som ger 24.200/50 = 484/tim).
    Jag är ledsen att du fick inte tillräckliga förklaringar från dem.
    I allafall vi är tacksamma att du uppskattar våra elarbete.

Brantvägen 3 Plan 3, 133 42 Saltsjöbaden